L. Norrisas pažėrė kritikos „Pirelli“ (14)

L. Norrisas pažėrė kritikos „Pirelli“
logo Lapkričio 22 d. 16:10, McLaren F1

Lando Norrisas sekmadienį Kataro GP lenktynėse realiai pretendavo finišuoti ketvirtoje vietoje, tačiau iki finišo likus vos keliems ratams sprogo „McLaren“ bolido padanga ir dėl šios priežasties britui teko netikėtai užsukti į techninio aptarnavimo zoną.

Šis incidentas lėmė tai, kad L. Norrisas finišo liniją kirto tik devintas. Po lenktynių britas neslėpė nusivylimo bei priekaištavo „Pirelli“ dėl padangų kokybės.

„Manau, kad nusipelnėme gerokai daugiau. Jei ne padangos sprogimas, galėjome finišuoti mažų mažiausiai ketvirtoje vietoje. Tai mums būtų labai geras rezultatas.

Tokie dalykai neturėtų vykti. Jei arčiau trasos būtų siena ar kitos pavojingos konstrukcijos, viskas galėjo baigtis daug liūdniau.

Negalime tikėtis, kad padanga tiesiog sprogs, ypač kai kalbame apie kietojo mišinio padangas. Su tuo komplektu net nebuvome įveikę labai daug ratų.

„Pirelli“ privalo pagerinti padangų kokybę. Tokie dalykai yra labai pavojingi pilotams“, – bendraudamas su žurnalistais dėstė L. Norrisas.

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2021 sezono taškai: 258
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL35M
Plačiau
Lando Norrisas
Pilotas: Lando Norrisas 2021 sezono taškai: 153
Komanda: McLaren Amžius: 22 m.
Plačiau

Komentarai (14)
Kestutis Gps
IP: cc036e6 | 11/23 15:53 Atsakyti
Nu jo:... su vidutinio kietumo padangomis Bottas nuvažiavo 36 ratus kirsdamas per tuos pačius bortus, o va Norris su kietomis (pačiomis kiečiausiomis Pirelli klasifikacijoje) tik 24 ratus!!!

Peršasi mintis: kadangi mažai naudojamos šios parinkties Pirelli padangos, tai mažai ir praktikos turi su jomis kompanija. Ypač tokioje specifinėje trasoje. Visas kompleksas aplinkybių lėmė pradūrimus-susidevėjimus, o ne vien tik versti kaltę bortams.

Man ąsmeniškai tik įdomesnis varžybų stebėjimas kur netikėtumo faktorius - padangos. Kaip anksčiau rūkstantys varikliai... (būten, - varikliai, o ne jėgainės!)
jv
IP: 732d511 | 11/23 14:49 Atsakyti
Masterpiece
11/22 20:56

Tai as suprasciau, jei tu apie mediumus kalbetum, nes jis su jais stojo 26 rate, tada uzsidejo hardus ir 50 rate vel stojo. Tai 24 ratai su hardais cia daug?

sutinku, bet esme nesikeicia, greiciausiai padanga nukentejo del kerbu, bet ar delto pirelli turi stiprint padangas kurios visa sezona jau ir taip per kietos, nesidevi, ar kerbus reiketu keisti?
beglys
IP: 4bb32ec | 11/23 14:48 Atsakyti
TingiuPrisijungti
11/23 11:50

Kai tiria gamintojas, kaltas lieka vartotojas.

Kai monopolis čia kaltas vairuotojas. Kol nebuvo monopolio jie patys buvo suinterisuoti tiksliai nustatyti priežastį ir ją pašalinti, nes klientas gali pabėgti pas konkurentą. Dabar bet kokiu atvėju nepabėgs. Iš esmės, kai buvo pereita prie monopolio F-1 prarado šiokį tokį žavesį. Anksčiau net ir padangos prisidėdavo prie bolido greičio ar strategijų pasirinkimo. Dabar praktiškai pas visus aišku, kad visos praktiškai komandos stos 1 kartą, kitoje trasoje 2 kartus.
TingiuPrisijungti
IP: 2171f68 | 11/23 11:50 Atsakyti
beglys
11/23 10:25

Tie kas galvoja, kad komandos pushina ribas ar kad per ilgai važiavo su vienomis padangomis.
Iš esmės su Mediumais Norrisas nuvažiavo 25 ratus ir jie nesprogo, o hardai atlaikė tik 24 ratus. Visais laikais greičiausiai susidėvėdavo Softai, tada mediumai ir hardai. Atitinkamai su softais ratą įveikdavo greičiausiai su hardais lečiausiai. Dabar jau net neina suprasti. Su hardais dažnai įveikia ratą greičiau nei su mediumais, taip pat jie sugeba greičiau susidėvėti, nei mediumai. Toks įspūdis, kad Pireli ženklinimą sumaišė. Iš esmės tikrai neturėtų Hardai atlaikyti mažiau ratų nei mediumai, nebent atsiranda išoriniai pažeidimai.
Va kai ištirs įdomu ką šį kartą jie pasakys.

Kai tiria gamintojas, kaltas lieka vartotojas.
beglys
IP: 4bb32ec | 11/23 10:25 Atsakyti
Tie kas galvoja, kad komandos pushina ribas ar kad per ilgai važiavo su vienomis padangomis.
Iš esmės su Mediumais Norrisas nuvažiavo 25 ratus ir jie nesprogo, o hardai atlaikė tik 24 ratus. Visais laikais greičiausiai susidėvėdavo Softai, tada mediumai ir hardai. Atitinkamai su softais ratą įveikdavo greičiausiai su hardais lečiausiai. Dabar jau net neina suprasti. Su hardais dažnai įveikia ratą greičiau nei su mediumais, taip pat jie sugeba greičiau susidėvėti, nei mediumai. Toks įspūdis, kad Pireli ženklinimą sumaišė. Iš esmės tikrai neturėtų Hardai atlaikyti mažiau ratų nei mediumai, nebent atsiranda išoriniai pažeidimai.
Va kai ištirs įdomu ką šį kartą jie pasakys.
Klepsidra
IP: 267ddc0 | 11/22 21:46 Atsakyti
Vienas zere kritika, kitas stovejo ant podiumo
Masterpiece
IP: 6757ba8 | 11/22 20:56 Atsakyti
jv
11/22 19:12

Kokiais apynaujais, onestopino su apynaujais? Pirelli rekomendavo nebandyti 1 stopo

Tai as suprasciau, jei tu apie mediumus kalbetum, nes jis su jais stojo 26 rate, tada uzsidejo hardus ir 50 rate vel stojo. Tai 24 ratai su hardais cia daug?
deivec
IP: 1353dd0 | 11/22 20:55 Atsakyti
jv
11/22 16:20

Kaip ir sakiau, komandos pushina ribas, paskui skundzias pirelli. Pirelli turi sukurti padangas kad laikytu 100 ratu ir uztektu vieno stop

padangos sukibimas ir padangos patikimumas man atrodo lyg skirtingi dalykai
deivec
IP: 1353dd0 | 11/22 20:54 Atsakyti
bridgestone....
tokiu dalyku nera buve....

aisku kaip visada pireli paverks kaip massi....

oi astrus kerbai...oi per daug vaziavo....oi aero labai spaudzia musu padangas....

tai gal uzleiskite vieta kokiems micheliams...
as1
IP: d15d442 | 11/22 19:39 Atsakyti
ne pirmas kartas, kai komandos belekiek važiuoja ir piktinasi kad sprogo padanga. tai gal ant kasdienių mašinų irgi nekeičiam padangų ir duodam į teismą kai sporgs nusidevėjusios padangos
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas