L. Norrisas tiki, kad esporto atstovai ateityje gali persėsti į tikrus bolidus (17)

L. Norrisas tiki, kad esporto atstovai ateityje gali persėsti į tikrus bolidus
logo 2019 Lapkričio 25 d. 21:16, Formula 1 Game

Elektroninis sportas arba tiesiog esportas yra vis labiau auganti industrija visame pasaulyje, kurios nepamiršta ir „Formulė-1“, rengianti savo esporto čempionatą.

„McLaren“ pilotas Lando Norrisas tiki, kad esporte savo karjerą pradėję lenktynininkai ateityje gali persėsti ir prie tikrų bolidų ar net praverti „Formulės-1“ duris.

„Manau, kad ateityje galime pamatyti tokių atvejų, kuomet esporte savo karjerą pradėję sportininkai persės į tikrus bolidus. Nemanau, kad įmanoma iš esporto iškart pereiti į „Formulę-1“, tačiau pradėjus nuo F3 ar F2 klasių jie galėtų kilti aukštyn.

Jau turėjome keletą atvejų, kuomet lenktynininkai, puikiai atrodę prie simuliatoriaus, sėkmingai pasirodę ir realiose trasose.

Kuo labiau tobulės patys simuliatoriai, tuo daugiau šansų bus pamatyti sportininkų perėjimą iš esporto į realias lenktynių serijas“, - kalbėjo L. Norrisas.


Komentarai (17)
Misiulis
| 11/27 16:48 Atsakyti
Siurbutis
11/27 10:39

Matau kad jus minties nesupratot. Masinos kaip vaziavo trasoj taip vaziuos, o pilotas jas pilotuos sededamas kaskur salia trasos matydamas virtualu vaizda. Gales daugiau rizikuot, gamintojai toliau gales gamint variklius. WIN-WIN Jau nekalbant apie pilotu sauguma. Ova pilotuos juos jau ne tikri pilotai o cybersporto pilotai. Kaskas tokio.

Tai ka tu sakai yra irgi atskira rusis. Toks kompromisnis variantas, kai suliejama tikra F1 su esportu. Bet is esmes, dabartiniam jaunam ziurovui (busimam normaliam ziurovui po 10 metu) gal inei kiek neimponuoti, kad esporto piloto konktroliuojamas bolidas vaziuos realioj trasoj, o ne virtualioj, tad tas tikru bolidu buvimas trasoj gali buti smarkiai per brangus dalykas lyginant su nauda is to.
maxpower
| 11/27 13:22 Atsakyti
Siurbutis
11/27 10:39

Matau kad jus minties nesupratot. Masinos kaip vaziavo trasoj taip vaziuos, o pilotas jas pilotuos sededamas kaskur salia trasos matydamas virtualu vaizda. Gales daugiau rizikuot, gamintojai toliau gales gamint variklius. WIN-WIN Jau nekalbant apie pilotu sauguma. Ova pilotuos juos jau ne tikri pilotai o cybersporto pilotai. Kaskas tokio.

Kaip ir sakiau tokiu atveju neliks pramogos. Tada jau geriau eit pilnai i E-Sporta o ne kazkoki hibrida palikt
mariusis
| 11/27 12:05 Atsakyti
Black_Death
11/26 17:53

Ne. Bet kazkoks sutapimas siandien darbe buvo zmogus 2007 dirbes ten, pilotavime. Patvirtino mano nuomone apie amerikosus, kad ten kaip stebuklu salis, gali sunkius dalykus pirsto prisilietimu, bet kartu prasyti pagalbos, nes nemoka elementaraus bazinio veiksmo

Nes baziniams veiksmams yra sukurti vergai- tokie kaip mes. Čia kai kokių korporacijų vadovai sugeba suvaldyti dižiausias įmones, o retas kuris moka pc įsijungti ir su vordu tekstą parašyti. Supranti apie ką aš :)
Siurbutis
| 11/27 10:39 Atsakyti
Matau kad jus minties nesupratot. Masinos kaip vaziavo trasoj taip vaziuos, o pilotas jas pilotuos sededamas kaskur salia trasos matydamas virtualu vaizda. Gales daugiau rizikuot, gamintojai toliau gales gamint variklius. WIN-WIN Jau nekalbant apie pilotu sauguma. Ova pilotuos juos jau ne tikri pilotai o cybersporto pilotai. Kaskas tokio.
zonker logo rėmėjas
| 11/26 22:32 Atsakyti
Telemetrijus
11/26 15:12

Įdomus aspektas visų tokių simuliatorių turnyrų ir žaidimu bendraja prasme yra tas, kad simuliatoriai paremti ir stengiasi atkartoti įspūdžius tikrų objektų. Koks pvz skirtumas tarp F1 simuliatoriaus ir pvz Žvaigždžių karų erdvėlaivių? Tuo kad toks, kaip F1 egzistuoja, mes matėm, kaip tai atrodo ir stebėdami simuliaciją pasamonėje dubliuojame su vaizdas kuriuos patiriame žiūrėdami realų sportą. Tuo tarpu "kosminiai karai" kaip buvo fantazija, taip ir tebėra.
Ką noriu pasakyti, kad jeigu staiga visi pereis prie "E" realybės ir realūs turnyrų analogai užsidarys, toks, kaip lenktynių simuliatoriai lygiai taip pat praras savo prasmę. nes nebeteks fizinio atskaitos taško.

Įdomus komentaras, sutinku. Tik žinoma, niekas ''Staiga'' niekur nepereitu, o eSportas su ziurovais auga kaip ant mielių: paimta is statista.com - eSports in the U.S.
There were an estimated 25.7 million eSports viewers in the United States in 2018, a figure which is projected to rise to over 46 million by 2023. This means that, by 2023, an estimated 15.5 percent of internet users will be watching eSports at least once per month.
It ten tik apie USA sneka, tai pasauliniu mąstu dar daugiau. Toks įspudis, kad kuo toliau tuo labiau realaus sporto žiūrimumas mažės. Gal taip bus ateity, kad eSports žvaigždė net nenorės eiti i tą patį F-1?
Black_Death
| 11/26 17:53 Atsakyti
Siurbutis
11/26 11:38

Mates kaip amerikieciai karinius dronus pilotuoja?

Ne. Bet kazkoks sutapimas siandien darbe buvo zmogus 2007 dirbes ten, pilotavime. Patvirtino mano nuomone apie amerikosus, kad ten kaip stebuklu salis, gali sunkius dalykus pirsto prisilietimu, bet kartu prasyti pagalbos, nes nemoka elementaraus bazinio veiksmo
Telemetrijus
| 11/26 15:12 Atsakyti
Įdomus aspektas visų tokių simuliatorių turnyrų ir žaidimu bendraja prasme yra tas, kad simuliatoriai paremti ir stengiasi atkartoti įspūdžius tikrų objektų. Koks pvz skirtumas tarp F1 simuliatoriaus ir pvz Žvaigždžių karų erdvėlaivių? Tuo kad toks, kaip F1 egzistuoja, mes matėm, kaip tai atrodo ir stebėdami simuliaciją pasamonėje dubliuojame su vaizdas kuriuos patiriame žiūrėdami realų sportą. Tuo tarpu "kosminiai karai" kaip buvo fantazija, taip ir tebėra.
Ką noriu pasakyti, kad jeigu staiga visi pereis prie "E" realybės ir realūs turnyrų analogai užsidarys, toks, kaip lenktynių simuliatoriai lygiai taip pat praras savo prasmę. nes nebeteks fizinio atskaitos taško.
maxpower
| 11/26 14:48 Atsakyti
Siurbutis
11/26 13:39

Na su jumis man gincytis taspats ka su tevu, pries 10metu sake kad niekada vairuotojo nepakeis kompas masinose. Ir visos pagalbos sistemos tai vejai. Dabar sedi - ruko.

O tu supranti kad F1 tikslas yra pramoga, o dronu ivykdyti uzduoti kuo mazesniais kastais ir su kuo maziau auku. I F1 kad ir dabar galetum sukist autopilota bet tada neliks pramogos
Misiulis
| 11/26 14:34 Atsakyti
leksas
11/26 13:57

kur dronas, o kur f1, du skirtingi dalykai, virtualių lenktynių aš nežiūrėčiau, verčiau pažaisčiau pc game

As ta pati apie visa esporta galvojau. Bet dabar virtuali F1 ispopuliarejo, yra ten jau man zinomos pavardes, ir kai turi savo favorita - zinok pasidaro nebelabai didelis skirtumas, tu ziuri tikra ar netikra F1, nes vaziuoja taip pat intensyviai ir lenktyniauja taip pat graziai ir sudetingai. Incidentai nera tokie vaizdingi kaip tikri, varzybu formatas kol kas skiriasi (neilgos e varzybos buna), bet visa kita is esmes niekuo nesiskiria. Vyresniam ziurovui imponuoja fiziniai dalykai, zavi bolidu galimybes realioj trasoj - jauna ziurova tas ne itin domi ar zavi, jie auga su esportu ir ziures ta esporta kaip mes ziurim F1. Tie esporto augimo tempai yra neitiketini. Vaikai gauna milijoninius metinius kontraktus, televizijos moka desimtis milijonu uz transliaciju teises ir viskas sitaip staigiai issipute per kelis metus. uz 20 metu gali buti taip viskas aukstyn kojom, kad virtualiu F1 driveriai uzdirbs daugiau nei tikru.
leksas
| 11/26 13:57 Atsakyti
kur dronas, o kur f1, du skirtingi dalykai, virtualių lenktynių aš nežiūrėčiau, verčiau pažaisčiau pc game
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas