L. Strollas: mano tikslas – nugalėti (10)

L. Strollas: mano tikslas – nugalėti
logo Sausio 07 d. 19:54, Racing Point

Interviu BBC „Aston Martin“ komandos savininkas kanadietis milijardierius Lawrence Strollas kalbėjo apie perspektyvines komandos užduotis...

Lawrence Strollas: „Kaip ir visuose versluose, mano tikslas yra nugalėti. „Formulėje-1“ reikia daugelio metų, norint pasiekti tikros sėkmės ir nė vienas verslas nėra sukuriamas per vieną naktį. Su F-1 komandai bus lygiai tas pats.

Šiais metais mes turėsime pratęsti tai, ties kuo sustojome 2020 metais, kai keletą kartų buvome užlipę ant podiumo ir laimėjome vieną etapą. Dabar reikia pasirodyti dar geriau. Norėčiau, kad mes laimėtumėm keletą podiumų, iškovotumėm vieną ar net dvi pergales. Reikia judėti į priekį žingsnis po žingsnio.

Aš pasakiau mūsų specialistams: „2022 metais pasikeis reglamentas. Mes čia esame tam, kad nugalėtumėm. Aš turiu visus resursus, reikalingus pergalei pasiekti. Ką jūs padarytumėt kitaip, jei mūsų tikslas yra tapti pasaulio čempionais?" Andy Greenas atsakė, kad veiktų panašiai kaip dabar.

Esminiu faktoriumi vėl bus aerodinamika, o ekipų biudžetų apribojimai mums padės – „top“ komandoms teks atleisti specialistus, o mums tokių problemų nebus.

Sebastianui praėję metai buvo sudėtingi. Bet kam būtų sunku prarasti darbą dar iki prasidedant sezonui, ypač iš psichologinio požiūrio, kuris, beje, „Formulėje-1“ yra svarbus. Jam netiko „Ferrari“ mašina, kaip ir „Red Bull“ 2014 m. Bet jis – keturiskart pasaulio čempionas. Per vienerius metus jis neprarado pilotavimo įgūdžių. Jo profesionalumas ir požiūris į darbą yra žinomi visiems serviso zonoje.

Vienas iš būdų tapti pasaulio čempionais – tuo įtikinti visą komandą ir galvoti kaip čempionams. Tam mes pasikvietėme keturiskart pasaulio čempioną. Ji nuves mūsų komanda ta kryptimi, kurioje mes visada norėjome būti. Aš gerai pažįstu Sebastianą ir 100 proc. esu įsitikinęs, kad jis susitvarkys. Dabar jis kur kas labiau motyvuotas.

Lance‘as jau pademonstravo savo talentą. Pernai 21 metų vaikino pasirodymai buvo labai geri. Mes žinome, kad ant slidžios trasos lenktynininko meistriškumas yra svarbesnis nei bolidas – ir ant šlapio asfalto Turkijoje jis ilgai pirmavo, kol nesulūžo priekinis sparnas.

Lance‘as du kartus lipo ant podiumo, ir Mugello tai galėjo padaryti trečią kartą, bet pradūrė padangą. 21-erių metų sportininkui jis padarė neįtikėtiną darbą. Kaip bet kuris tėvas, aš linkiu  sūnui maksimaliai realizuoti savo potencialą. Svarbiausia, kad jam patiktų tai, ką jis daro.

Mes praėjusiais metais turėjome gerą automobilį. Bet su „Aston Martin“ prekės ženklu mes turėsime visai kitokį motyvacijos lygį. Dabar komandoje – dar daugiau darbuotojų, mes turime naują bazę ir fantastines perspektyvas. Mes visi nusiteikę ateities pergalėms“.


Komentarai (10)
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/08 22:13 Atsakyti
kart
01/08 22:09

Tai kai Mersai startavo su savo komanda, McLarenai irgi dar lenkė laikinai juos, bet po to dovanos užsidarė.

Bet skirtumas tarp tu komandu pasidare del visai kitu priezasciu. Jie galetu susikeisti varikliais, ir vistiek Mersai butu auksciau Mclaren
kart
IP: 7bdf1ba | 01/08 22:09 Atsakyti
YZF
01/08 20:52

Tik va hibridineje eroje RBR sekmingai aplenke gamykline Renault, su tuo paciu varikliu.

Tai kai Mersai startavo su savo komanda, McLarenai irgi dar lenkė laikinai juos, bet po to dovanos užsidarė.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/08 20:52 Atsakyti
kart
01/08 11:28

2010 sezono pradžioje Renault paskelbė nebeinvestuosianti į savo gamyklinę komandą ir nori likti labiau kaip variklių tiekėjas. Nuo 2012 metų tokios kaip gamyklinės komandos visai nebeliko.
Vos tik grįžo, baigėsi visos draugystės su RBR ir kitomis komandomis.

Su Mersu tas pats, laimėjo kitos komandos tik tada, kol jų gamyklinės nebuvo.

Tik va hibridineje eroje RBR sekmingai aplenke gamykline Renault, su tuo paciu varikliu.
kart
IP: 7bdf1ba | 01/08 11:28 Atsakyti
YZF
01/08 08:18

RBR su 'pasalpiniu reno varikliu' tapo champais 4x o veliau padare gamykline renault (daug metu) is eiles. Ne gamyklinis statusas suteikia varikliui galingumo

2010 sezono pradžioje Renault paskelbė nebeinvestuosianti į savo gamyklinę komandą ir nori likti labiau kaip variklių tiekėjas. Nuo 2012 metų tokios kaip gamyklinės komandos visai nebeliko.
Vos tik grįžo, baigėsi visos draugystės su RBR ir kitomis komandomis.

Su Mersu tas pats, laimėjo kitos komandos tik tada, kol jų gamyklinės nebuvo.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/08 08:18 Atsakyti
kart
01/07 23:18

Ne, nebūtų, nes visi matėm, kiek kartų komandos laimėjo titulus su "pašalpiniais" varikliais.

RBR su 'pasalpiniu reno varikliu' tapo champais 4x o veliau padare gamykline renault (daug metu) is eiles. Ne gamyklinis statusas suteikia varikliui galingumo
don Pedro
IP: 1d45856 | 01/08 04:03 Atsakyti
RBR
01/07 22:06

Jei jau Strolas paklausė savų darbuotojų ko reikia pergalei čempionate, tai kas nors galėjo pasakyti kad savo ar nepriklausomo tiekėjo variklio😀

koks skirtumas variklio tiekejas, kai nusiperki gatava, kad ir senesni, cempioniska bolida?
kart
IP: 7bdf1ba | 01/07 23:18 Atsakyti
YZF
01/07 22:11

Ir tai butu melas. Matem ka nepriklausoma Honda sugebejo padaryti.

Ne, nebūtų, nes visi matėm, kiek kartų komandos laimėjo titulus su "pašalpiniais" varikliais.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 01/07 22:11 Atsakyti
RBR
01/07 22:06

Jei jau Strolas paklausė savų darbuotojų ko reikia pergalei čempionate, tai kas nors galėjo pasakyti kad savo ar nepriklausomo tiekėjo variklio😀

Ir tai butu melas. Matem ka nepriklausoma Honda sugebejo padaryti.
RBR
IP: 1ab5697 | 01/07 22:06 Atsakyti
Jei jau Strolas paklausė savų darbuotojų ko reikia pergalei čempionate, tai kas nors galėjo pasakyti kad savo ar nepriklausomo tiekėjo variklio😀
Laurynas Sabaliauskas
IP: a687352 | 01/07 20:12 Atsakyti
Pataisykite klaidas
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas