Lenkimu lenkima prisimenant...

2005 Lapkričio 07 d. 12:36

butinai su garsu
http://www.f-1.lt/AF1/Mika_MS_Spa.mpg
5.5MB

2005 Lapkričio 07 d. 12:48

Tai vel kritikuojam su pastoviu savo tikslu? Bet lenkimas "geras" buvo :-)

2005 Lapkričio 07 d. 12:59

speju kad ir isoriniu butu padares, greicio persvara tai ziauri buvo...

2005 Lapkričio 07 d. 13:03

na o man ir vel nepavyksta atsidaryti nuorodos :(

2005 Lapkričio 07 d. 13:18

skautas>> nebutu padares, butu uzkirstas kelias Mikai.

Zilvinas>> issitrink virusus, nes kitiem puikiai atsidaro:D

2005 Lapkričio 07 d. 13:30

Tikrai gražus lenkimas. Ir MS tvarkingai pasielgė, po to, kai MH jį aplenkė, dar į šoną mestelėjosi, kad nesusidurti. Nors kai kas mano, kad jis be susidūrimų gyvent negali. (Malkų į laužą, kad diskusija liepsnojanti būtų :) :) :) )

2005 Lapkričio 07 d. 13:39

tai man gal kaip tik Adminai neleidzia ziuret virusuotos nuorodos :)

2005 Lapkričio 07 d. 14:12

Liamaz>>> bet taip atrodo, lygtais Mika is pradziu norejo irgi isoriniu siaust...

2005 Lapkričio 07 d. 14:58

skautas>>> Tikrai ne, paziurek i Mikos rankas ant vairalazdes. Mika net rankos nedrebejo i kita puse. Aplamai paziurejus i visa vaizda, gal kai kam ir pasirodo isorinis bandymas. p.s. Siuo atveju Mika nedrevejodamas bolido pranasuma sutvarke paprasciausiu budu.

2005 Lapkričio 07 d. 17:59

Įdomu kaip tas lenktynininkas jautėsi kai pro jį praskrido du bolidai.

2005 Lapkričio 07 d. 18:34

Simse> Zontos irgi komentarai yra, pasirausk, gal google kur rasi.. as anuomet tikrai skaiciau :)

2005 Lapkričio 07 d. 18:45

visa laime, kad vidury ne koks Sato buvo...

2005 Lapkričio 07 d. 18:47

Vaizdas klasiškas!Visada sakiau,kad Mika buvo Schumio vertas priešininkas.O dabar kažkaip nieko tokio ir nesimato.

2005 Lapkričio 07 d. 18:50

Video neblogas... Kazkodel atrodo, jog seniau pilotai buvo "lankstesni".. :) Vyko aršesnes kovos... :) O del Sato...tai no comments..

2005 Lapkričio 07 d. 20:53

akivaizdus Mclaren bolido pranašumas...tą dieną lijo lietus ir Mikė slidinėjo kaip karvė ant ledo,o kai išdžiūvo prisivijo Šumį ir matyt buvo stipriai susidiorgines,nes nebijojo lenkti...hekla>aršios kovos vykdavo vieno piloto dėka,kuris sugebėdavo aplenkti techniškai tobulesnių bolidų vairuotojus...

2005 Lapkričio 08 d. 08:17

atsimenu tada kaime ziurejau, vos neisprotejau :)

2005 Lapkričio 08 d. 09:25

kai temos pavadinima pamaciau is karto apie si lenkima pagalvojau... vienas geriausiu lenkimu F1.

2005 Lapkričio 08 d. 13:15

O kodel man neiseina atsidaryti nuorodos?

2005 Lapkričio 08 d. 13:20

Va ką reiškia netobula bolido aerodinamika ir jokių prakeiktų elektroninių pagalbų. Dabar tokių lenkimų niekada ir niekur nepamatysi.

2005 Lapkričio 08 d. 16:24

carnifex>>> 100 procentu pritariu. Cia neseniai per AB Moteurs televizija ziurejau laida apie f1,rode senus kadrus (iskaitant ir si),tai net seiles teket pradeja,pamacius 90-2000 laikotarpi ir prisiminus tas kovas,kurios buvo isties aukstesnio lygio,o del ko tai patys suprantat,o jaunimeliui vistiek nepaaiskinsi,kodel ta senoji f1 buvo daug zavesne uz dabartine

2005 Lapkričio 08 d. 19:37

Kietas lenkimas... :D
Nustebau pamaciusi, kad tarp musu yra zmoniu uzimanciu aukstesnes pareigas.. :D
Teks but ramesniai.. :D
Senelis> aciu uz paaiskinimą.. :P

2005 Lapkričio 08 d. 21:28

carnifex>Jumora megsti?Kada cia tos elektronikos nebuvo?:)

2005 Lapkričio 08 d. 22:46

Vytia> 98' traction control nebuvo, bent jau buvo uzdrausta. Uztat ir vairuotojo meistriskumas daugiau reiske.

2005 Lapkričio 08 d. 22:50

satanod > tai be TC bolide nebera jokios kitos elektronikos? :)

2005 Lapkričio 08 d. 22:52

Siais metais turkijos trasoj labai daug rode vaizdo is alonso ir kimio bolidu su atvaizdavimu: stabdzio pedalo padetis, gazo pedalo padetis ir traction control statusas. Likau pasibaisejes- nuo posukio vidurio alonso mina tapke iki dugno, ir nebeatleidzia- uzsidega traction control lempute, uzgesta tik pasibaigus posukiui .... Perskaitykit dar karta. Ant kiek vairuotojui supaprastintas darbas ir nepalikta vietos klaidai !! Su V8 variklio ivedimu, butinai turejo visiskai isimti traction control- anksciau komandos skundesi, kad del isaugusios variklio galios driveriui per sunku ji kontroliuoti. Sumazejus variklio galiai iki kokiu 94' lygio, buvo pati ta proga.

2005 Lapkričio 08 d. 23:41

Vytia - tarkim, sekvencinės pavarų dėžės dar yra pusė velnio dzin. Bet Traction Control yra visiškas blogis ir turi išnykti. Kadangi kažkada kilo didelis skandalas dėl tam tikros komandos įtarimo šį daiktą naudojant ir buvo nustatyta, kad elektronika yra tokia sudėtinga, jog neįmanoma įrodyti, kad ten yra arba nėra Traction Control, tiesiog padariau natūralią išvadą - su TC turi keliauti ir visa elektronika lauk ARBA elektronika turi būti standartinė ir visiškai vienoda, kas be ko, be TC modulio.

2005 Lapkričio 08 d. 23:46

satanot>Tamstele klysti juodai.Vairuotojui supaprastintas darbas?Jokiu budu.TC ne panaceja nuo visu ligu..Butent siuolaikinius bolidus valdyti yra sunkiausia per visa F1 istorija.Kodel?O todel kad jie prikimsti tos pacios elektronikos.Bet ta elektronika dar reikia moketi valdyti,suspeti valdyti ir t.t.Paziurim,ka reikejo moket kad ir tokiam Fancio?Medinis vairas,kacerga desnej,5 pavaros,sankaba-stabdis-akseleratorius.Viskas.Reguliavimo praktiskai nulis,mini gaza,suki vaira,kiek su penktuoju apatiniu tasku jauti kelia,taip ir vaziuoji..:)
O dabar?Vien ant vairo kokia 20 tumbleriu.Is kuriu bent 3 pries kiekviena posuki turi sujungineti..diferencialo blokiruotes laipsniai,kuro misinio,sankabos jungimas metant pavaras kas sekunde...kokio tik velnio ten nera.Ir plius dar reikia zinoti,ka,kada ir kur ijungti,t.y pries tai dar treniruotese per pora ratu reikia issiaiskinti,kur kas geriausiai tinka..palaikyti pastovu rysi su boksais,klausineti,atsakineti...
Cia tik is sono atrodo paprasta;)
Elektronika leidzia vaziuoti _bolidui_ greiciau,bet nei trupucio nepalengvina darbo lenktynininkams.Tik pasunkina.

2005 Lapkričio 08 d. 23:47

carnifex>As uz;)

2005 Lapkričio 09 d. 07:58

Vytia> TC palengvina. Tikrai.

2005 Lapkričio 09 d. 08:34

Vytia> Jeigu ivairius Formules1 simuliatorius galima laikyti realybes atspindziu, tai vaziuoti ten su TC ir be- du labai skirtingi dalykai. Aisku, su TC lengviau.
Kas del senuju bolidu- jie blogiau kibdavo prie kelio, sunkiau valdydavosi ir tt. Buvo inete filmukas, kai M.Brundle testavo sena apie 93' beneton ir 2001 Ferrari. Isvada viena buvo padaryta- su beneton reikia padirbeti. Ferrari tuo tarpu vaziuoja pati "viena sau". Reikia tik baronka sukineti.

2005 Lapkričio 09 d. 10:14

[i]O dabar?Vien ant vairo kokia 20 tumbleriu.Is kuriu bent 3 pries kiekviena posuki turi sujungineti..diferencialo blokiruotes laipsniai,kuro misinio,sankabos jungimas metant pavaras kas sekunde...kokio tik velnio ten nera.Ir plius dar reikia zinoti,ka,kada ir kur ijungti,t.y pries tai dar treniruotese per pora ratu reikia issiaiskinti,kur kas geriausiai tinka..palaikyti pastovu rysi su boksais,klausineti,atsakineti...[/i]

Dabar susimąsčiau - tai ką mes žiūrim, talentingų vairuotojų lenktynes, ar talentingų kompiuterių operatorių, kuris greičiau apiprogramuos savo kompiuterį aplink trasą 305 kilometrus? :rolleyes: Laimi komanda, turinti geriausią programinę įrangą ir šauniausią elektroniką beigi kitą "hardware'ą". Tai taip ir vadinam, ne prestižinis automobilių sportas, o prestižinis hakerių sportas :)

2005 Lapkričio 09 d. 10:41

diskusija iš serijos - o va kai aš buvau mažas - ... O šiaip tai man į galvą pradėjo lįsti tokia sena reklama, kai RS su JPM sėdi tribūnose ir valdo knopkėmis važiuojančius trasoje bolidus. Jei taip elektronika ir toliau eis, ir pridėjus carnifex pamastymus apie hakerius, tai ateitis tokia ir atrodo...

2005 Lapkričio 09 d. 12:49

carnifex>Apie ka ir kalbu.Pries 20 metu uzteko gerai vairuoti,ir dar atlaikyti siokius tokius kruvius.Dabar gi,reikia ne tik moket vairuot,reikia turet informatikos ziniu,moket zaibiskai orientuotis ir t.t ir t.t.Lyginti senu laiku draiverius su dabartiniais,tas pats kas kukuruzniko pilota su kosmonautu.
jaudrius>Net neabejoju kad TC palengvina,o dar labiau palengvintu jei nebutu dar 20 "palengvinimu" vrode kiekvieno rato stabdymo jegos reguliavimas pries kiekviena posuki.
satanoid>Sakai Brandlas vaziavo?Taip,vaziavo,pramoginiu rezimu,o kiek sekundziu atsiliko nuo geriausio rato nesake?10,20?Lauda taip pat burbejo kad dabar bezdziones gali vaziuoti,kol pats nepravaziavo plius 15s...nuo tada tyli.

2005 Lapkričio 09 d. 12:50

Sorry,satanod>..turejo buti;)

2005 Lapkričio 09 d. 14:02

Prisijungiant prie isiplieskusios diskusijos. Mano nuomone, negalima vienareiksmiskai sakyti, kad siu dienu bolidus yra sunkiau ar lengviau vairuot nei pries kelis desimtmecius. Tiesiog kiekvienas sezonas turejo ir turi savo specifika. Kazkada M.S po keletos ratu su berods 50-60m bolidu (tiksliai nepamenu) lyg ir minejo, kad kitokie pojuciai, nei siomis dienomis. Savo ruoztu Brundlas labai gyre 2001m ferrari, taciau neaisku, kiek jis realiai isspaustu is jo lenktyniu salygomis. Faktas, tas, kad dabartiniams pilotams be talento greitai vaziuoti reikalingas ir labai geras techninis pasiruosimas. Jei ansciau po kvalifikacijos pilotai eidavo i vakarelius, tai dabar dazniausiai grizta i viesbucius su dideliu talmudu telemtrijos kitu ivairiu techniniu duomenu ir nuodugniai studijuoja. Tas pats Senna pasizymejo itin geru techniniu dalyku ismanymu ir pasiruosimu. Kitas dalykas, jog turbut nereiketu suabsoliutinti vien tik piloto vaidmens visokiu mygtuku spaudyme ir t.t. Kiekvienas pilotas turi lenktyniu inzinieriu, kuris viska stebi ir pataria. Tai ypac isriskeja klausantis radijo transliaciju. Kartais susidarydavo ispudis, kad komanda cia turi net lemiama itaka.
Tiek TC, tiek kitos pagalbos salygoja ne kiek vairavimo sunkuma ar lengvuma, o greiciau lenkimu trukuma! Minimalizuota galimybe suklyst.
Pvz skirtumai tarp atskiru komandu TC sistemos veikimo turbut yra zymiai mazesni, nei tarp atskiru pilotu galimybes neklystamai ir tiksliai isvaziuot is posukio be minetos TC...;)

TOP naujienos