Lenktynininkai saugumo klausimus ketina aptarti su M. Masi

Lenktynininkai saugumo klausimus ketina aptarti su M. Masi
logo Birželio 07 d. 22:06, Pirelli

Charlesui Leclercui, Carlosui Sainzu ir Sebastienui Vetteliui ne itin patiko tai, kaip buvo sureaguota į incidentus Azerbaidžano GP lenktynių metu. Tad sportininkai ketina aptarti saugumo klausimus su F-1 lenktynių direktoriumi Michaelu Masi.

Iki Azerbaidžano GP lenktynių finišo likus mažiau nei 10 ratų, dėl staiga prakiurusios padangos starto/finišo tiesiojoje į apsauginę sieną nesuvaldęs bolido trenkėsi Maxas Verstappenas. Dėl incidento lenktynės buvo sustabdytos. Bet dalis sportininkų liko nepatenkinti tuo, jog po olando avarijos trasoje nepakankamai greitai pasirodė saugos automobilis.

„Tai kažkoks pokštas, tai pokštas. Saugos automobilis nedelsiant, ko jie laukia?“, - po varžovo avarijos radijo ryšiu komandai sakė C. Leclercas.

Sportininko teigimu, jam buvo neaišku, kodėl lenktynių teisėjai delsė priimdami sprendimą dėl saugos automobilio.

„Mane nustebino tai, jog saugos automobilis trasoje nepasirodė anksčiau. Štai kodėl išsakiau savo nerimą radijo ryšiu. Akivaizdu, jog tokioje situacijoje visi sulėtinome tempą. Juk visa tai įvyko vidury tiesiosios, tai pavojinga. Tiesiog viskas užtruko ilgiau nei tikėjausi, tik tiek. Bet manau, jog ne aš vienas buvau nustebęs“, - kalbėjo C. Leclercas.

„Šia tema bÅ«tinai pasikalbėsime per kitą susirinkimą, kuriame dalyvaus ir Michaelas Masi. Tiesiog norime žinoti, kodėl išleisti saugos automobilį į trasą užtruko ilgiau nei įprastai.“

Tai, jog saugos automobilis trasoje pasirodė vėliau nei daugelis tikėjosi, nustebino ir kitą „Ferrari“ komandos pilotą Carlosą Sainzą.

„Ä®prastai, kai nutinka panašus incidentas trasoje, visu pirma mojuojama dviguba geltona vėliava, o po kelių sekundžių trasoje pasirodo saugos automobilis. ŠÄ¯ kartą lenktynėse, tam prireikė pusės minutės ar net minutės. O mes pro avarijos vietą turėjome pravažiuoti tik mojuojant geltonomis vėliavomis“, - teigė C. Sainzas.

Situacija Baku trasoje užkliuvo ir GPDA direktoriui bei „Aston Martin“ pilotui Sebastianui Vetteliui.

„Šiek tiek stebėjausi, kodėl taip ilgai užtruko, kol išvažiavo saugos automobilis, kai Maxas patyrė avariją. Buvo akivaizdu, jog jo bolidas stovėjo vidury trasos. Viskas užtruko kiek ilgiau nei tikėjausi. Bet pažiÅ«rėsime. Išsiaiškinsime kodėl“, - sakė S. Vettelis.

Sportininkai su saugumu susijusius klausimus ketina aptarti su M. Masi prieš pirmas treniruotes PrancÅ«zijoje, Paulo Ricardo trasoje.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas