Lenktyniu stabdyti negalejo.

2003 Rugpjūčio 04 d. 15:28

Atsimenu toky incidenta starto metu prie6 pora metu, kai buvo ismustas Mikka. Tada lenktyniu niekas nestabde.
Pernai, kai Sumiui gedo variklis ir y jy kazkas yvaziavo, buvo sustabdytos lenktynes ir duotas naujas startas. Sumis startavo is tos pacios vietos ir kiek pamenu laimejo.
Symet vel toks pats incidentas, nukencia tiek pat bolidu. Taciau lenktyniu stabdyti negalima, nes incidente Sumis! nedalyvavo!!! ir taj jam gera proga atitrukti nuo vaikiu Kimio ir Montojos. Todel lenktyniu stabdyti paprasciausiai nebuvo galima. :sheep:

2003 Rugpjūčio 04 d. 15:38

jooo... atsimenu ta atveji....
siaip tai teisingas pastebejimas, bet ko gero tai tik laimingi Shumiui sutapimai.... tas MS visur lydejo sekme.... deja, shi sezona sekme nuo jo jau nusisuka, tad nezinia, kaip butu shi karta...

kas del siu metu, tai man susidaro toks ispudis, kad yra priimtas teiseju sprendimas koks tai, kad jei tik yra bent menkiausia galimybe sutvarkyti trasa, tai lenktynes ir nebus stabdomos.... turbut turetu puse mashinu islekt, susidauzt, lietus lyti tik tada teisejai stabdytu lenktynes.... na ir aisku turetu MS islekti...

2003 Rugpjūčio 04 d. 15:43

Saugos automobilis juk buvo trasoje pasirodes. Ko jus dar norit? Dar vieno starto? Baikit bajerius.
1_Protingas(?)> tu klausyk zmogeli, neturi ka veikt tik kabinetis prie MS? Neatsibodo dar? Man jau juokas is taves pradeda imti. Turbut tavo devizas:
"Noriu kuo daugiau sh paleisti MS pusen".
Teisybe?

2003 Rugpjūčio 04 d. 15:45

Ir dar... Is kur tu istraukei atitrukimo nuo JPM sansus? Man atrodo JPM kaip buvo pirmas taip ir liko. Kaip MS galejo nuo jo atitrukti?

2003 Rugpjūčio 04 d. 15:49

1_protingas> per viena minute nervinimosi, prarandi 60 sekundziu dziaugsmo...

2003 Rugpjūčio 04 d. 15:55

Tai kad i atsarginius sest negalima.. Tai kam stabdyt?

2003 Rugpjūčio 04 d. 16:34

Efka > o nepameni, kaip pernai leido Sumiui startuot, nes ten Sumis buvo nukentejes? Ir saugos automobilis buvo ir vistiek sustapde lenktynes. Pameni? O Montoja turejau omeny, kad stipriai arteja prie Sumio pilotu yskaitoje . Ir niekas to nesustabdys!!!! :tank:
Beni > taj kad galima, jei tikrasis nevaziuoja.
Wiagra > as kaip tik labai dziaugiuosi.

2003 Rugpjūčio 04 d. 16:47

1_vienintelis>> tai australijoj buvo..nu ir ka dabar padarysi... Beje tada nieks nespejo toli ir greit nuvaryt nes visi(pilotai) stebejo MS incidenta..(visiem gi taip smalsu ar jis taisykliu nepazeis ar kur galima bus prisikabint..;) o cia JPM ir kiti nuleke ir nekreipe demesio, tai ir nusprende nedaryt restarto..

2003 Rugpjūčio 04 d. 16:47

Takarta kai y Sumy yvairavo Burtis, avarija buvo kurkas rimtesne. Kiek pamenu, kaskuris bolidas vertesi ore kelis kartus.Palyginus tai su Kimio pakstelejimu y siena, tai visai kas kita. Nors visvien galejo sustabdyt, manau tai butu teisingiausia.

2003 Rugpjūčio 04 d. 16:59

iLarsenas > sakai pirmas posukis Australijoj toliau nei Vokieciuose, kad visi buvo "toliau nuvare"? Nepamirsk, kad Sumis tada startavo is kokios trecios juostos, tajp. kad pirmi tikraj nuvare buvo toli. O kiek dar Sumy chebros aplenke, kol kazkoks Burtis ykale.
Minzz > Nu 6 bolidai nukenteje, manau pakankamai rimta. Neskaitant, kad niekas neskrido, Kimio bolidas atrode baisiai.

2003 Rugpjūčio 04 d. 18:56

Žinoma kad negalėjo - Ferrari ir taip jau sunku. Sezono vidurys praėjo, o dar nė vienas titulas neužtikrintas... :)

Ta incidentas su Burti tikrai buvo ne Australijoje, o jei gerai prisimenu tame pačiame GP tik 2001 metais. O šių metų vaizdelis nedaug kuo jam nusileido...

2003 Rugpjūčio 04 d. 19:29

Butu mano valia - skirciau kortele uz tokia tema ir uzblokuociau pacia tema. Po shymts, kas per klausimas, kad neva negalejo lenktyniu stabdyt?!! protingas, tu nebejuokink vaikel! masine avarija ir nereikejo jam stabdyt lenktyniu, krc nesigilinsiu cia bet matosi, kad tik "protas" galejo sugalvoti sitokia tema.

2003 Rugpjūčio 04 d. 19:55

svayux> nesinervink. F-1 teisejai niekada neprilygs 1_protingui... Matai jie korumpuoti neismaneliai ir dar tikriausiai paeme buvo, o vat 1_protingas sedejo priesais 156634536 monitorius visas isitempes, pasipuoses ir dar pasistiebes, kad tik shumio klaidu ir komentatoriu zodziu nepraleistu... ir stai avarija!!!! Aisku, F-1 teisejai kol baltus arkliu nuvaike jau ir SC isvaziavo, o va 1_protinkas viska mate trecios eiles nioliktam monitoriuj, tik gaila kad teisejai negalejo telefono ragelio pakelti ir su 1_protingu pasikonsultuoti...

Tai va ir turime ka turime: didele didele neteisybe...

2003 Rugpjūčio 04 d. 19:58

MP4-13> siais metai traktoriai greiciau vazineja (matyt sliku jiems neuzdarude) ir per viena lenktyniu rata spejo pasalinti bolidu liekanas nuo trasos...

Zinok technologijos tobuleja labai sparciai, tad gali sawo moskviciui nuimti kauciukines padantgas

2003 Rugpjūčio 04 d. 22:18

svayux - "masine avarija ir nereikejo jam stabdyt lenktyniu" (cia skirta 1_protingas)

matau svayux siek tiek suklydai. Jis ir norejo pasakyt kad varzybos turejo but stabdomos.
------------------------------------------------
Beabejo pries pora metu buvo panasus incidentas su MS kai jy pervaziavo Burti. Na nzn jei neklystu tada dar pora ratu SC vaziavo ir tik poto sustabde gonkes(turbut teisejai is pradziu nepastebejo kad MS iskrito), o siame GP KR isties stipriai kalesi y siena ir is bolido nekas ir teliko. Beje girdejau netgi koja susizeide tad Minzz smarkiai suklydai sakydamas kad cia nieko nebuvo...oj klysti.
------------------------------------------------
Wiagra - "siais metai traktoriai greiciau vazineja"

suklydai. Traktoriai greiciau vazineja kai MS nenukencia, o kai jis nukencia tai jie ir flegmina.
------------------------------------------------
Bei pabaigai noreciau pasakyt, kad skirtingai nei pries pora metu, sy kart nukentejo Net 3 Lyderiai, kurie kovoja del cempiono titulo ir neduot restarto...no coments...

2003 Rugpjūčio 04 d. 22:48

xsas> Si karta ne vieno bolido neliko trasoj- visi isciuoze i uzribi, tai kam stabdyti lenktynes, jei trasoj liko tik kelios siuksles, kurias kaip bites supuole marsalai surinko per kelias sec?

2003 Rugpjūčio 04 d. 23:20

1_Visaineprotingas> Pirma incidentas vokietijoje ir man rodos tu sneki apie 99 ar kurios belgijoj. Taigi belgija MH ivaziuoja i pirma posuki jau isvazineja ir Eddie Irvinas paliecia jo gala jis apsisuka atvaziuoja Sauber bolidas ir nulauzia jam rata :D. Trasos personalas iskart patraukia bolida ir kaip nieko nebuta.
Vokietija: MS problemos su pavaru deze vaziuoja labai letai is galo atlekia Luciano Burti (Prost) kalasi i gala pakyla i ora ir nusivarto i apsaugines padangas aplinkui primetita tiek detaliu, kad bolidai negali, net pravaziuoti: isvada - tenka stabdyti lenktynes ir MS pagal taisykles gali startuoti su atsarginiu bolidu is kvalifikacijoje iskovotos vietos dar kas neaisqu???

2003 Rugpjūčio 05 d. 01:35

MP4-13> negi paranoja pas tave pasieke toki lygi!? Kaip tu gali lyginti avarijas kur bolidas islekia ganetinai aukstai i ora ir kur bolidas tiesiog trenkiasi i apsaugines sieneles? Negi manai, jog tai sulyginama? Ir aplamai, tos tavo 'ironiskos' (o gal geriau sakyti zinutes su 'namioku') zinutes, tiesiog vemti vercia. Nieko McLaren'ai padaryti nebegali tai atsisedi ir verki, nuoskauda ant kitu islieji, ane? Uzuojauta ir tiek.
Xsas> tegul nukencia nors ir penki lyderiai, taciau jei situacija nereikalauja lenktyniu stabdymo tai viskas ant to ir turi baigtis.
Apie traktorius: cia jau tamstele is viso nesamone i eteri paleidai ;) Siais metais tech. personalui tiesiog nera ko prikisti. Jis dirba greitai ir kokybiskai. Susitrenke koja? Na ir kas. Nieko cia rimto. Paprasciausias sumusimas turbut. FA juk zymiai stipriau kalesi ir tai nieko. Aj, tiesa... Pamirsau, kad tas jusu zmogutis, KR, ledinis... Muset luzta vos tik smarkiau prisilietus :D
1_Protingas> tau reiktu det i bana i ate... Atsibodo tavo tokios zinutes... Visas tavo gyvenimas - duomenu pries MS rinkimas.

2003 Rugpjūčio 05 d. 01:39

Wiagra> true true:D

2003 Rugpjūčio 05 d. 01:49

Xsas> nesuklydau lol, tiesiog ziuriu kad nepadejau ten po ta tavo citata skyrybos zenklu:) turejo buti klaustukas ir sauktukas vietoj kablelio va teip;)

2003 Rugpjūčio 05 d. 02:42

Wiagra>nu tai ir sakau kad greit dirba...ir toj situacijoje kai MS uzstrigo(europa) irgi greit susisuko...vat kas butu jei ten butu KR...jauciu ne vieno neatsirastu...nebent atbegtu dar uzkasti jy.


Evka>apie tave geriau patylesiu...bukas tu matau, jei nesupranti ka as norejau pasakyt...

MS>nepravaziuojama? Tai kad SC isvaziavo ir visi pilotai prasuko paskuj jy tada 2-3 ratus ir tik poto nusprende daryt restarta. Tada jau visos detales buvo pasalintos tavo ziniaj...O jei gerai neatsimeni tai cic.

Toliau nematau prasmes test diskusijos nes cia Ferrari fanai aiskiai gins savo puse, tad koks tikslas toliau gincytis? Joks, tik nervu gadinimas. Dedu taska.

2003 Rugpjūčio 05 d. 09:24

Xsas> Na, ka padarysi, MS sawo darbu issikovojo tokia pagarba ir zmoniu, o tarp ju ir marsalai. Beja jei kimi uzstriktu jie irgi subegtu, bet jei koks fisichella...

2003 Rugpjūčio 05 d. 12:32

Wiagra > kokiu darbu. Zmogau? Cia tas pats, kas sakyti, kad Bekchemas yr patis geriausiais futbolininkas. Be abejo jis zvaigzde, ypac kitajcam ir vajkam. Visi vajkai vaiksto su Bechemo pavarde ant nugaros. Nu bet zinom gi mes, kad ne del zaidimo jis zvaigzde.
Tas pats ir su Sumiu. Nera jis toks kruciausiais is visu vairuotoju, bet padarytas zvaigzde. O kad del to kencia visi kiti ir sengiamasi proteguot Michaely, taj ir darosi slykstu.
Tikrai butu smagu, jei Sumis taj savo darbu buru pasiekes, o ne tokiom protekcijom.

2003 Rugpjūčio 07 d. 12:48

1-Protingas> nemaisyk MS su Bekchemu, nes tai visai skirtingi dalykai: Bekchemas nera imuses daugiausiai ivarciu futbolo istorijoje ir tapes kelis kartus geriausiu metu futbolininku, o titulai is dangaus nekrenta, tam reikia daug paprakaituoti (ptikek zinau is praktikos)
Tu galvoji MS tik todel tiek titulu turi, kad kitaicai su jo maikonu vaiksto ir kad tai reklamos ispustas burbulas? Tai kodel tiek champu (skirtingose komandose)? Manau jis tikrai daug dirbo, kad pasiektu tiek pergaliu ir tokiu aikstumu. O kad komanda jam padejo... Tai ir Pele butu gybas jei zaistu Kauno "inkaras" komandoj. Tikriausiai ziani kad ivartis musamas po gero perdavimo...

Cia yra pilotas ir komanda ir dirbti turi vienas kitam, to rezultatas yra skaiciukai, nes niekaip kitaip to neismatuosi, kaip ir bet kokio dalyko: plotas ilgis sworis ir t.t.
Tad Skaiciukai rodo, kad jis geriausia (sunkiausias, ilgiausias ir t.t) ir kol kol jie nepasikeis jis toks ir liks.

2003 Rugpjūčio 07 d. 13:28

>>1_Protingas jei ir toliau matysi MS ir Ferrari klasta pries kitus lenktyninkus, tai susirgsi paranoja.(aisku jei dar nesergi)

2003 Rugpjūčio 07 d. 13:37

Mazter> jau pavelabai :( Jis tikras paranojikas, net skaito bispirsto lauztas blevizgas web'e www.antischumacher.com. (ten yra dalis tiesos, bet viskas parasyta labai subjektyviai, ka galima padaryti apie bet kuri planetos gyventoja)

As per ji net ferrari ir MS tikras fanas pasidariau: norejau tik gincuose kita puse palaikyti ir vat kas gavosi :D Aciu tau 1_protingas :D

2003 Rugpjūčio 07 d. 14:09

Na siemet restarto gal ir neturejo buti, bet MS fanai tegul gereu patyli apie tai, kas buvo Vokietijoj pries keleta metu.
Jau galu gale jeigu per keleta super ilgu Hockenhaimo ratu paskui SC marsalai nesugebejo surinkti daliu, tai jas su savo padangom surinko visi bolidai... Trasa buvo svari ir restartas buvo duotas tik del MS... Matai, kaip cia F-1 lenktynes be dievo... ir dar Vokietijoj... Cia pats kvailiausias teiseju poelgis kiek buvau mates F-1.

2003 Rugpjūčio 07 d. 14:26

Horn> neatrodo kad tada teisejai nuo BE gautu putu? Nes BE suinteresuotas patraukti kuo daugiau ziurovu, tam kad surinktu kuo daugiau babkiu. O kuo cempionatas lygiavertiskesnis tu idomiau ji ziureti ir tuo daugiua ji ziuri...

O saliski teisejai netektu darbo!
Ir mums piemenukams is lietuvos nederetu sprtesti teiseju darbo, nes jie tikrai geriau zino reikejo stabdyti lenktynes ar ne!
Pvz, trasoj galejo buti sutrpintas spoileris, kurio detale labai astrios (visgi anglies pluostas) Mes to nematem o teisejai...
Tad HORN manau nera reikalo peikti teiseju, jei nebuvai salia

2003 Rugpjūčio 07 d. 15:54

Wiagra> :lol: tu matei tas gonkes ? jau cia nusisnekejai taip kaip 1_protingas noredamas negaletu nusisneket...

2003 Rugpjūčio 07 d. 15:58

Xsas> na kam taip ziauriai :) As tave puikiai supratau, tik rodos tu mane neteisingai supratai. Zodziu nesusisnekejom.
Bet tai tu zmogau juokdarys... Sakai "Ferrari" fanai gins savo puse. O tai ka dabar daro antischumacheristai ir visu kitu komandu fanai? Atsakymas - varo kaip begaledami ant MS. O del to prisiminimo, tai gal tu turi tokias super akis ir per telika matai ar trasoje dar liko visokiu nuolauzu kurios gali pradurti padanga ar pazeisti kokia kita bolido dali?

As irgi dedu taska, nes kai kuriu paranojiku pasisakymai mane jau vemti vercia.

2003 Rugpjūčio 07 d. 16:19

xsas> lenktynes maciau ir tikrai nesiimciau spresti reikejo stabdyti ar nereikejo, nes nemaciau kas ten metosi trasoj, tik aiskai matesi kad detaliu buvo ir nemazai...

2003 Rugpjūčio 08 d. 17:10

Wiagra > dar apie futbola. Manau jei futbole tik 30 - 40 sportininku butu, taj Bechemas 7 kart pasaulio cempionas butu. O populiariausias jau dabar. Beje futbole kiek sunkiau, nes ten joks Barichelas davares kamuoly iki vartu jo nepaduos Sumiui, kad siam yvartis skaitytusi del titulo. Tiesa, galima iskirsti koky gyneja, bet jo vietoj kitas stos. O va kai Barichelas Kimy iskerta, taj jau kito cia nepastatysi.
As nesakau, kad Sumis nemoka vairuot. Tada jis F1 nevaziuotu, bet manau jis tikrai nevertas to, kiek fanai apie jy seiliojasi ir dumus leidzia. Tiesa vokieciai kito sportininko neturi, tokio populiaraus, o prie vokieciu taikytis reikia, nes jie daug bapkiu sportui duoda, visgi 80 000 000 galvu. Cia naturalu, kitajp Ekelstonui butu sunku del turtingiausio Britanijos zmogaus titulo kovoti. Vokieciams reikia ytikti. Bet kad lietuviai, sveika prota pamestu ir patiketuo tuo mitu, kad Sumis yr geriausias is geriausiu... nu cia aklam reikia but. :crazyeye:

2003 Rugpjūčio 08 d. 18:27

1_Protingas> Tu cia gerai pavarai.

2003 Rugpjūčio 11 d. 16:09

1 tipo protas> Nu gerai mes lietuviai pametem galvas. O tu galva pametei kisdamas MS i bet koki suda ir visur. Tai jau uz.....
Apssiramink ir MS fanai apsiramins, nes del tokiu kaip tu, normalus fanai tampa zinuciu"MS dievas" ir t.t. autoriais. O nauji mano kad tik taip diskutuoti kaip tu ar tie MS fanai pamete jau galvas. Tada kokybe ziauriai krenta

2003 Rugpjūčio 11 d. 16:09

1> tauip gera buvo kai tu buvai dinges....ech

2003 Rugpjūčio 11 d. 17:10

Evka,Wiagra>Del detaliu. Norit pasakyt jie per keleta ratu nesugeba isvalyt trasa ? Nu baikit jau sneket nesamones. Ko jie jau nesurinko ta surinko F-1 bolidai per tuos keleta ratu vaziuojant paskui saugos bolida. Beje siemet trasa isvale per puse ratu nors Kimi bolidas padaliam suejo...

Evka>del tu tavo "varymu". Nieks cia ant nieko nevaro, Ysidemek! (isskyrus 1_nevisada_protingas). Tiesiog abi puses gins savo tiesa ir nieks cia niekam jau savo neyrodys. Del to ir sakau kad beprasme diskusija.

1_Protingas>nu tarkim taip yra, koks tau skirtumas ? Negi tau svarbu kad dabar visa Lietuva eitu pries MS ? Svarbu kad tu zinaj ir mums to pilnai uztenka. ;)

2003 Rugpjūčio 11 d. 17:27

Xsas> kaip tai "nevaro"? Tu nors kartą paskaityk _visus_ komentarus po lenktynių, kurias MŠ laimėjo, arba JPM aplenkė MŠ... Skirtumas tik tas, kad vieni "varo" delfiškai pvz.: **** ****, o kiti tai daro daugiau ar mažiau meistriškai...

2003 Rugpjūčio 11 d. 18:23

Xsas> tu lenktynes matei? abejoju...
Po susidurimo trasoj neliko ne vienos didesnes detales, net susistabdziau kadra po ivykiu, kad paziureciau!
O ka jie ten puse rato vale... gal kokias smulkias siuksles, kuriu kameros nedatrauke

2003 Rugpjūčio 11 d. 18:25

1_protingas>

Atleisk jam viespate, jis nezino ka kalba...

Nera noro man dabar nuotaikos gadintis

2003 Rugpjūčio 12 d. 10:52

mp4-13>cia bandau speti tu save prie meistriskiau varanciu priskirtum. As tai tave prie delfiskai. O siaip visada yra nuomoniu ivairove. Be jos nebutu idomu tokiose diskusijose...

TOP naujienos