Leo Turini: viskas buvo nulemta dar 2018 metais (14)

Leo Turini: viskas buvo nulemta dar 2018 metais
logo Gegužės 20 d. 09:10, Ferrari

Italijos lenktynių žurnalistikos veteranas Leo Turini  savo bloge išanalizavo „Ferrari“ priimtą sprendimą apie išsiskyrimą su Sebastianu Vetteliu pasibaigus šiam  sezonui.

Leo Turini: Kažkuria prasme viskas buvo nuspręsta iš anksto. Prisiminkite, kai 2018 metų vasarą, kada iš gyvenimo išÄ—jo „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne,  Sebastianas viešai pareiškė, kad norėtų kaip komandos partnerį pasilikti Kimį Raikkoneną dar 12-kai mėnesių, o C. Lerclercui vertėtų dar metus pasilikti „Alfa Romeo“ ekipoje.

Komanda į Vettelio pageidavimus neatsižvelgė – ir tada tapo aišku, kad Sebastianas nėra akivaizdus lyderis Maranello komandoje. Tada aš paklausiau savęs, ar bÅ«tų tai įmanoma prie Michaelio Schumacherio, jei jis pasakytų, kad nori dar vieną sezoną praleisti su Eddy Irvine‘u. Ar galėjo tada Jeanas Todtas atsivesti dar ką nors? Akivaizdu, kad ne.

Aišku, kad praėjusios savaitės sprendimas buvo nulemtas įvykių, kurie vyko trasoje ir už jos ribų per visą 2019 metų sezoną, kai Leclercas įtikino komandą, kad verta „pastatyti“ už jį.

„Ferrari“ niekada nepasirašytų naujos sutarties su pilotu iki 2024 metų (ir nepakviestų jo jaunesniojo brolio į savo Akademiją), jei nebÅ«tų absoliučiai juo įsitikinusi. Visi – nuo Johno Elkanno ir Louiso Cammilleri per Mattia Binotto, kuris ir paskelbė galutinį sprendimą.

Pandemijos chaose Mattia buvo negaila įšaldyti komandos sudėtį iki 2021 m. pabaigos, kuris taip pat bus su dabar galiojančio reglamento mašinomis. Bet Vettelis paprašÄ— tokio pačio ilgalaikio kontrakto kaip ir Leclerco, kadangi jis mano, jog jis visai neprastesnis už Charlesą. Jis norėjo kontrakto tokiam pat laikui, be tarpinių trumpalaikių įsipareigojimų.

Galiausiai išÄ—jo dialogas tarp dviejų kurčių pusių. Niekas nenorėjo klausyti kitos pusės argumentų. Meilės daugiau nebebuvo, dar galėjo bÅ«ti tarpusavio supratimas, bet išsiskirti buvo paprasčiau.

Alonso ir Vettelis. Du atėję į „Ferrari“, neuždirbę Skuderijoje nė vieno čempiono titulo. Tame nėra nei Fernando, nei Sebastiano kaltės. Nuo 2010 iki 2020 metų „Ferrari“ neturėjo dominuojančios mašinos. Kartais bolidas leisdavo laimėti, bet niekada nedominavo pasaulio čempionate.

Per tą laiką pasikeitė kompanijos prezidentai, komandos vadavai, technikos direktoriai, inžinieriai. Gigantiška mėsmalė nieko negailėjo. Nuo A iki Ž, nuo Arrivabene iki Allisono, nuo Alonso iki Vettelio. Dabar Leclerco partneriu bus Carlosas Sainzas. Jie abu kartu kol kas turi kiek daugiau nei 10 podiumų.

Kas atsitiko, kad čempiono titulas daugiau nėra sėkmės garantija? Ar jie taip giliai tiki Leclerco fenomenu, kaip anksčiau tikėjo Schumacherio fenomenu. Bet Michaelis atėjo į „Ferrari“ jau bÅ«damas dukart pasaulio čempionu.

Vettelis visada man patiko. Kaip lenktynininkas ir kaip žmogus. Žinau, kaip stipriai jis norėjo laimėti titulą prie raudonosios mašinos vairo. Jis visada gailėsis dėl 2018 m. vasaros įvykių. Aš žvelgiu į jį su didele pagarba, bet likimas kartais bÅ«na negailestingas geriems žmonėms“.


Komentarai (14)
Klepsidra
| 05/22 01:09
F666
| Gegužės 21 d. 15:13

cha, motyvatorius perkreptu snukiu ... gelda matai tempe : )))) o kai realiai gavo gelda, tai i pegales temp jau nebesugebejo, tik spiegimas beliko. o ir to motyvatoriaus jokiai top komandai nereikia, matomai baiminasi, kad per daug motyvuoti nebutu

Tai aisku - kam jis - va Ferrari paeme Vetteli vietoj jo ir susirinko tiek titulu, kad sedi issiepe ne maziau nei tu, po eilinio buko bajerio
Camicasee
| 05/21 22:33
Klepsidra
| Gegužės 21 d. 13:31

Pirma komentara parasei konstruktyvu, o cia jau pagieza supylei. Alonso poliai matai.
Pirmiausia, kaip jau tau atsake, ne Vettelis, ne Alonso nekritikavo komandos n metu. Jei tiek idomu - pasiieskok Alonso komentaru apie Ferrari 2010-2013, iki legendinio la machina degli altri Monzoje - net po 2010 realiai komandos pralosto titulo nebuvo jokios kritikos - bent jau as tokios nepamenu. tai Alonso pasidaro ne lyderis? Poliai mat. Tu zinai, kad Schumacheris nekritikavo komandos ar tiesiog nebuvo tada FB, IG ir 350 zurnalistu ant kiekvieno kampo, kurie ta live raportuotu? Team radio ir to realiai pries tiek metu nebuvo padoraus - minimalios zinutes. Vel neina atskirti, kaip viskas pasikeite per 20 metu? Vettelis lygiai taip pat atvirai nekritikavo Ferrari.
Ferrari komandos dydis, iskaitant padalinius. jei kazkokia knygele neklysta, 2005 buvo 1000 zmoniu - papasakok man, kaip ten Michaelis eidavo, su visais pakalbedavo ir kaip lyderis visus pamotyvuodavo ir paburdavo.
Visi pilotai i tokias komandas ateina motyvuoti, tik visiems motyvacija dingsta matant, kad rezultatai ne gereja, o prasteja, kas Alonso atveju buvo 100%. Vettelio atveju gal kiek maziau tai buvo, bet, matyt, buvo, kas leme motyvacijos kritima. Kur buvo Michaelio motyvacija grizus i Mercedes? Kur Hamiltono motyvacija buvo pries pereinant i Mercedes?
Del Alonso sutinku - prastas motyvatorius - Ferrari gelda 2010 ir 2012 vilko link titulo bet nuostabiai jaukiai komandai tos motyvacijos neuzteko mat - toliau kure visiska suda. Nzn, kokia kuoka per galva kazkas turejo uzmotyvuoti Ferrari sukurti 2014 bolida.

Mano pagieža yra tame, kad aš komentavau apie vieną ir dar kitam žmogui, tu paėmei tekstą iš konteksto apvertei ir išvartei kaip tau patogu pakeitęs/pakeitusi jo esmę. Pagiežos neturiu, ne kartą esu sakęs, kad sergu už LH, Alonso laikau super greitu lenktyniniku aržybų ritme (ne kvaloje) su tokiu pat bjauriu charakteriu, MS gerbiu už profesionalumą ir lyderystę, bet jis netekęs mano pagarbos iš sportinės/žmogiškosios pusės - manau aišku dėl ko, Vetelio negerbiu, nes net važiuodamas su MW kuris nesudarė rimtos konkurencijos su juo elgėsi kaip šuniu, realiai buvo RB išpūstas reklaminis veidas, burbulas, kuris subliuško ir tik gaila, kad daug kam reikėjo tiek metų, kad suprasti... O va pas tave yra pagieža lygioje vietoje, kad FA ne tuo žodžiu paminėjau ir jei tu neigi, kad jo charakteris buvo rakštis ir komandų griovėjas visą jo karjerą, tai arba nesidomi formule arba esi fanatas kuris viską neigi t.y. tikrai neturime apie ką kalbėti. FA jam gerai buvo tik Briatorės komandoje kuris beja ir jo vadybininkas buvo ir ne kartą yra sakęs, kad specialiai komandoje sodindavo silpną pilotą, kad pirmas numeris jaustųsi konfortiškiau, personalas ir kt. dirbdavo ant vieno žmogaus ir tai nebuvo slepiama. Tai manau ir pasitarnavo į blogąją pusę vėliau pačiam FA, nes su tais pačiais reikalavimais jis išėjo į kitas komandas... Neoficialu, bet Mclarenuose FA net Ron Dennis bandė šantažuoti dėl nr1 statuso, kad sabotuotų LH bolidą - šitos istorijos irgi nežinai? Kaip tu manai kokią atmosferą kalbame komandoje? Apie kokią mes čia lyderyste kalbame jei imamasi tokių priemonių t.y. dirbtinių laimėti kovoje? Arba tu žodžio lyderis nesupranti.
Kvailai elgiuos, kad pasiduodu provokacijai ieškoti medžiagos dėl sezono Ferrari, bet special for you, realiai pirmas postas googles - perskaityk visą pastraipą ką sako di Montezemolo, tada paskaityk ką aš parašiau, mintis analogiška manajai:
Luca di Montezemolo: Former Ferrari Boss Says Alonso's Personality Contributed To His Lack Of Ferrari Titles
,,"Third, his character. The biggest difference between Michael, and also Niki, is he was Alonso – not Alonso [with] Ferrari.
"When he wins, he's happy. When he doesn't win, it's the problem of the team, he's unhappy. He's less close to the team than Michael and Niki."
F666
| 05/21 15:13
cha, motyvatorius perkreptu snukiu ... gelda matai tempe : )))) o kai realiai gavo gelda, tai i pegales temp jau nebesugebejo, tik spiegimas beliko. o ir to motyvatoriaus jokiai top komandai nereikia, matomai baiminasi, kad per daug motyvuoti nebutu
Klepsidra
| 05/21 13:31
Camicasee
| Gegužės 20 d. 18:16

Na, kad ne į temą tavo komentaras, paemei mano tekstą iš konteksto ir pats/pati pradėjai rašyti apie kažkokius simuliatorius, lyginti su dabartim : aš atsakinėjau į kart nuomonę, kuris rašė, kad MS užsitarnavo lyderio statusą dėl to, kad buvo ,,geri" Ferrario laikai buvo, bet tai netiesa - kai atėjo MS į Ferrari joje tų gerų laikų nebuvo (ir veiksmas čia yra ne prieš, 15-20, o praktiškai prieš 25metus). Savo darbų/detalėm į smulkmenas jis pakėlė komandą į aukštesnį lygmenį, nes nors titulai prasidėjo tik po keturių metų, visą šį laiką jis komandą supo apie save. Esmė yra ta, kad lyderis turi rodyti pavyzdį, prisiimti atsakomybę, sukurti pridėtinę vertę ir pasididžiavimą komandai tuo ką daro ir čia ne tik formulėje bet bet kuriame versle, gyvenime. Tokiu atveju komanda pasitiki, atleidžia klaidas, o ir klaidos klaidai nelygios. Viena yra daužti varžovą kovojant dėl titulo, atakuojant neįvertinti situacijos, kitą yra lygioje vietoje per safe carus taranuot specialiai varžovus, ar kas antras varžybas apsisukinėti, ne net Grožanas tubūt mažiau klaidų darė paskutinius sezonus nei Vetelis... Vetelis vien per paskutinius du metus klaidų turbūt tiek padarė, kiek MS per visą karjerą, plius prisiminkime vokietiją per lietų kas buvo persilaužimo taškas sezone - kaip manai tai paveikia komandos motyvaciją/moralę? Na, bet ne čia esmė, norėdamas tapti lyderiu turi kažką atsinešti/aukotis - Vetelis atsinešė tik reklamą paremtą praeities nuopelnais, kas puikiai pasimatė. Galima rašyti ir fanatiškai ginti, bet žmonių neapgausi, lyderiu būti jis per silpnas psichologiškai, o formalus lyderis - ilgai netempia. Kodėl lyderiu netapo Alonso? Dėl tos paties priežasties kodėl nepritapo ir kitur - charakterio, nemokėjimo laiku patylėti. Gerai jam buvo tik Renaul, kur Fisichela buvo pastatytas Briatorės į aiškią vietą, plius ir talento lygis skyrėsi ženkliai. Atsakomybė labai svarbu, komandoje negali atsiriboti, ieškoti kaltų kiekvienoje nesekmėje, turi pastoguoti ir ją, o FA atveju visada būdavo du poliai, geras pilotas ir blogas bolidas, tai destrukcinis elgiasys. Nesvarbu, net jei tai tiesa - taip teigiant realiai sakai aš geras, bloga komanda kurianti bolidą, tuo pačiu realiai visas personalas blogas ir nesvarbu tai ties ar netiesa, komanda tavim nepasitikės. Kai nėra pasitikėjimo prasideda badymaisi ties kiekvieną klaida, pykčiai ir tik laiko klausimas kada abi pusės suka kitom kryptim. Tai normalios komandos formavimosi ir darbo principai.

Pirma komentara parasei konstruktyvu, o cia jau pagieza supylei. Alonso poliai matai.
Pirmiausia, kaip jau tau atsake, ne Vettelis, ne Alonso nekritikavo komandos n metu. Jei tiek idomu - pasiieskok Alonso komentaru apie Ferrari 2010-2013, iki legendinio la machina degli altri Monzoje - net po 2010 realiai komandos pralosto titulo nebuvo jokios kritikos - bent jau as tokios nepamenu. tai Alonso pasidaro ne lyderis? Poliai mat. Tu zinai, kad Schumacheris nekritikavo komandos ar tiesiog nebuvo tada FB, IG ir 350 zurnalistu ant kiekvieno kampo, kurie ta live raportuotu? Team radio ir to realiai pries tiek metu nebuvo padoraus - minimalios zinutes. Vel neina atskirti, kaip viskas pasikeite per 20 metu? Vettelis lygiai taip pat atvirai nekritikavo Ferrari.
Ferrari komandos dydis, iskaitant padalinius. jei kazkokia knygele neklysta, 2005 buvo 1000 zmoniu - papasakok man, kaip ten Michaelis eidavo, su visais pakalbedavo ir kaip lyderis visus pamotyvuodavo ir paburdavo.
Visi pilotai i tokias komandas ateina motyvuoti, tik visiems motyvacija dingsta matant, kad rezultatai ne gereja, o prasteja, kas Alonso atveju buvo 100%. Vettelio atveju gal kiek maziau tai buvo, bet, matyt, buvo, kas leme motyvacijos kritima. Kur buvo Michaelio motyvacija grizus i Mercedes? Kur Hamiltono motyvacija buvo pries pereinant i Mercedes?
Del Alonso sutinku - prastas motyvatorius - Ferrari gelda 2010 ir 2012 vilko link titulo bet nuostabiai jaukiai komandai tos motyvacijos neuzteko mat - toliau kure visiska suda. Nzn, kokia kuoka per galva kazkas turejo uzmotyvuoti Ferrari sukurti 2014 bolida.
eustachijus
| 05/21 13:09
Camicasee
| Gegužės 20 d. 18:16

Na, kad ne į temą tavo komentaras, paemei mano tekstą iš konteksto ir pats/pati pradėjai rašyti apie kažkokius simuliatorius, lyginti su dabartim : aš atsakinėjau į kart nuomonę, kuris rašė, kad MS užsitarnavo lyderio statusą dėl to, kad buvo ,,geri" Ferrario laikai buvo, bet tai netiesa - kai atėjo MS į Ferrari joje tų gerų laikų nebuvo (ir veiksmas čia yra ne prieš, 15-20, o praktiškai prieš 25metus). Savo darbų/detalėm į smulkmenas jis pakėlė komandą į aukštesnį lygmenį, nes nors titulai prasidėjo tik po keturių metų, visą šį laiką jis komandą supo apie save. Esmė yra ta, kad lyderis turi rodyti pavyzdį, prisiimti atsakomybę, sukurti pridėtinę vertę ir pasididžiavimą komandai tuo ką daro ir čia ne tik formulėje bet bet kuriame versle, gyvenime. Tokiu atveju komanda pasitiki, atleidžia klaidas, o ir klaidos klaidai nelygios. Viena yra daužti varžovą kovojant dėl titulo, atakuojant neįvertinti situacijos, kitą yra lygioje vietoje per safe carus taranuot specialiai varžovus, ar kas antras varžybas apsisukinėti, ne net Grožanas tubūt mažiau klaidų darė paskutinius sezonus nei Vetelis... Vetelis vien per paskutinius du metus klaidų turbūt tiek padarė, kiek MS per visą karjerą, plius prisiminkime vokietiją per lietų kas buvo persilaužimo taškas sezone - kaip manai tai paveikia komandos motyvaciją/moralę? Na, bet ne čia esmė, norėdamas tapti lyderiu turi kažką atsinešti/aukotis - Vetelis atsinešė tik reklamą paremtą praeities nuopelnais, kas puikiai pasimatė. Galima rašyti ir fanatiškai ginti, bet žmonių neapgausi, lyderiu būti jis per silpnas psichologiškai, o formalus lyderis - ilgai netempia. Kodėl lyderiu netapo Alonso? Dėl tos paties priežasties kodėl nepritapo ir kitur - charakterio, nemokėjimo laiku patylėti. Gerai jam buvo tik Renaul, kur Fisichela buvo pastatytas Briatorės į aiškią vietą, plius ir talento lygis skyrėsi ženkliai. Atsakomybė labai svarbu, komandoje negali atsiriboti, ieškoti kaltų kiekvienoje nesekmėje, turi pastoguoti ir ją, o FA atveju visada būdavo du poliai, geras pilotas ir blogas bolidas, tai destrukcinis elgiasys. Nesvarbu, net jei tai tiesa - taip teigiant realiai sakai aš geras, bloga komanda kurianti bolidą, tuo pačiu realiai visas personalas blogas ir nesvarbu tai ties ar netiesa, komanda tavim nepasitikės. Kai nėra pasitikėjimo prasideda badymaisi ties kiekvieną klaida, pykčiai ir tik laiko klausimas kada abi pusės suka kitom kryptim. Tai normalios komandos formavimosi ir darbo principai.

Alo visada gyne beviltiskus ferari ir gondos projektus sakydamas,kad na rytoj bus geriau. Ir kai per 10m islenda viena fraze gp2 viskas nurasoma ant "sunkaus" charakterio,demoralizavimo komandos,kai visus metus tempi ja is meslo... neadekvatus pareiskimai tamstos ir kitu. Beje pilotu sugebejimai burt komandas anekdotiniai is vis. Bolidus kuria inzinieriai,ju desimtys. Is vis piloto vaidmuo ganetinai menkas siame sporte,svarbu klaidu tik nedarytu
Camicasee
| 05/20 18:16
Klepsidra
| Gegužės 20 d. 11:04

" iš esmės buvo darboholikas kokių šiais laikais aplamai rikiuoteje turbut nėra" - nu kodel? kodel reikia rasyti taip, lyginti 15-20 metu senumo ivykius su siandiena, kai viskas yra kardinaliai pasikeite?

MS buvo darbui pasisventes profesionalas, taip. MS buvo visada puikios fizines formos, taip - kas tuo metu buvo kazkiek naujiena. MS be sustojimo suko ratus Mugello ir Fiorano, taip - nes tam turejo galimybe.

Siandieniniai pilotai fizine forma tikriaus yra galva auksciau MS. Kiek jie dirba - nezino niekas, bet matyt, kad nemiega ant sofos. Taip, ne vienas is ju negali sukti ratu trasoje, bet uztat suka simuliatoriuje. Plius siandien daug procesu yra automatizuota - top komandos suka bolidus ant rolling road dyno, kur ne Michaelis, ne Sebastianas yra nereikalingi. Ferrari paemus Sainza buvo aiskiai pasakyta kazkurio is buvusiu pilotu, kad siuolaikinio bolido tobulinimui piloto vaidmuo yra way mazesnis, nei anksciau ir Ferrari nieko del to nepraras.
Sorry, bet neitikinsi, kad Vettelio ar Alonso darbo etika prasta, prastesne nei MS ir kad jie "savo pavyzdziu neuzkrete komandos". Jei butu labiau ziurima i faktus, o ne pasakas apie komandos burimus kazkokios tai butu paprasciau lyginti rezultatus.

Beja, MS irgi dare klaidas, buvo ir grubiu, ir komanda dare klaidas, buvo ir titulu prarastu - tai yra zaidimo dalis. Ir Mercedes klysta, tik pirmaujant tu klaidu kaina yra way mazesne, nei besivejancio atveju.

Na, kad ne į temą tavo komentaras, paemei mano tekstą iš konteksto ir pats/pati pradėjai rašyti apie kažkokius simuliatorius, lyginti su dabartim : aš atsakinėjau į kart nuomonę, kuris rašė, kad MS užsitarnavo lyderio statusą dėl to, kad buvo ,,geri" Ferrario laikai buvo, bet tai netiesa - kai atėjo MS į Ferrari joje tų gerų laikų nebuvo (ir veiksmas čia yra ne prieš, 15-20, o praktiškai prieš 25metus). Savo darbų/detalėm į smulkmenas jis pakėlė komandą į aukštesnį lygmenį, nes nors titulai prasidėjo tik po keturių metų, visą šį laiką jis komandą supo apie save. Esmė yra ta, kad lyderis turi rodyti pavyzdį, prisiimti atsakomybę, sukurti pridėtinę vertę ir pasididžiavimą komandai tuo ką daro ir čia ne tik formulėje bet bet kuriame versle, gyvenime. Tokiu atveju komanda pasitiki, atleidžia klaidas, o ir klaidos klaidai nelygios. Viena yra daužti varžovą kovojant dėl titulo, atakuojant neįvertinti situacijos, kitą yra lygioje vietoje per safe carus taranuot specialiai varžovus, ar kas antras varžybas apsisukinėti, ne net Grožanas tubūt mažiau klaidų darė paskutinius sezonus nei Vetelis... Vetelis vien per paskutinius du metus klaidų turbūt tiek padarė, kiek MS per visą karjerą, plius prisiminkime vokietiją per lietų kas buvo persilaužimo taškas sezone - kaip manai tai paveikia komandos motyvaciją/moralę? Na, bet ne čia esmė, norėdamas tapti lyderiu turi kažką atsinešti/aukotis - Vetelis atsinešė tik reklamą paremtą praeities nuopelnais, kas puikiai pasimatė. Galima rašyti ir fanatiškai ginti, bet žmonių neapgausi, lyderiu būti jis per silpnas psichologiškai, o formalus lyderis - ilgai netempia. Kodėl lyderiu netapo Alonso? Dėl tos paties priežasties kodėl nepritapo ir kitur - charakterio, nemokėjimo laiku patylėti. Gerai jam buvo tik Renaul, kur Fisichela buvo pastatytas Briatorės į aiškią vietą, plius ir talento lygis skyrėsi ženkliai. Atsakomybė labai svarbu, komandoje negali atsiriboti, ieškoti kaltų kiekvienoje nesekmėje, turi pastoguoti ir ją, o FA atveju visada būdavo du poliai, geras pilotas ir blogas bolidas, tai destrukcinis elgiasys. Nesvarbu, net jei tai tiesa - taip teigiant realiai sakai aš geras, bloga komanda kurianti bolidą, tuo pačiu realiai visas personalas blogas ir nesvarbu tai ties ar netiesa, komanda tavim nepasitikės. Kai nėra pasitikėjimo prasideda badymaisi ties kiekvieną klaida, pykčiai ir tik laiko klausimas kada abi pusės suka kitom kryptim. Tai normalios komandos formavimosi ir darbo principai.
ace
| 05/20 17:56
Blogai skamba argumentas, kad Ferrari neturėjo dominuojančio bolido per tuos dešimt metų ir dėl to kaip ir suprantama. Mažų mažiausiai kenkia sporto prestižui tokie pasisakymai ir atbaido fanus. Ferrari turėjo laikotarpių, kai dominavo net prieš Merc, kaip praeitų metų pirma pusė, turėjo progų Alo ir Sebas ir kitais sezonais kibt į gerkles, tačiau tuo nepasinaudojo. Vat ir viskas.

Niekas nekalba apie tai, kokią komandą pasistatė MS iš organizacinės pusės. Buvo smarkiai anglosaksiška valdymo kultūra. Ten ir buvo 50% sėkmės. Intrigom niekas neužsiiminėdavo. Viskas pasikeitė, kai italai perėmė valdymą: Dominicalli palaidojo 2008-09 metus, vėliau nutiko pietietiškas kombo su Massa, Alonso, kuris buvo lethal, tada vadovų keitimai, rietenos tarp Arrivabene su Binotto, priešmirtiniai prezidento norai.

To sum up, Vettelis nesugebėjo pritraukt paskui save talentingų ir palaikančių menedžerių, kaip tai sugebėjo padaryt MS. Bent jau turėjo tuomet įgyt pakankamai įtakos Ferrari ir pastyguot, kad organizacija dirbtų jam, bet..
evbi
| 05/20 15:52
Klepsidra
| Gegužės 20 d. 11:04

" iš esmės buvo darboholikas kokių šiais laikais aplamai rikiuoteje turbut nėra" - nu kodel? kodel reikia rasyti taip, lyginti 15-20 metu senumo ivykius su siandiena, kai viskas yra kardinaliai pasikeite?

MS buvo darbui pasisventes profesionalas, taip. MS buvo visada puikios fizines formos, taip - kas tuo metu buvo kazkiek naujiena. MS be sustojimo suko ratus Mugello ir Fiorano, taip - nes tam turejo galimybe.

Siandieniniai pilotai fizine forma tikriaus yra galva auksciau MS. Kiek jie dirba - nezino niekas, bet matyt, kad nemiega ant sofos. Taip, ne vienas is ju negali sukti ratu trasoje, bet uztat suka simuliatoriuje. Plius siandien daug procesu yra automatizuota - top komandos suka bolidus ant rolling road dyno, kur ne Michaelis, ne Sebastianas yra nereikalingi. Ferrari paemus Sainza buvo aiskiai pasakyta kazkurio is buvusiu pilotu, kad siuolaikinio bolido tobulinimui piloto vaidmuo yra way mazesnis, nei anksciau ir Ferrari nieko del to nepraras.
Sorry, bet neitikinsi, kad Vettelio ar Alonso darbo etika prasta, prastesne nei MS ir kad jie "savo pavyzdziu neuzkrete komandos". Jei butu labiau ziurima i faktus, o ne pasakas apie komandos burimus kazkokios tai butu paprasciau lyginti rezultatus.

Beja, MS irgi dare klaidas, buvo ir grubiu, ir komanda dare klaidas, buvo ir titulu prarastu - tai yra zaidimo dalis. Ir Mercedes klysta, tik pirmaujant tu klaidu kaina yra way mazesne, nei besivejancio atveju.

Va, moki ir objektyviai, kai nori.
Accadia
| 05/20 14:53
'Mėsmalė būna negailestinga geriems žmonėms."

Greičiau lenktynės prasidėtų!

🏎🏎 🏎 🏎 🏎 🏎🏎🏎 🏎🏎 🏎
Klepsidra
| 05/20 11:04
Camicasee
| Gegužės 20 d. 10:47

Tie Ferrari geri laikai ir atėjo su naujais vadovais ir MS, apie tai turini ir kalba, MS ir kt. Įnešė profisionalumo i komandą ir užkėlė standartus kurie siuo metu yra norma, MS dėmė lesys detalėms buvo milžiniškas, plius jis gerai suprato techniką ir iš esmės buvo darboholikas kokių šiais laikais aplamai rikiuoteje turbut nėra. Nemėgstu jo kaip žmogaus, bet kaip lenktyninikas profesionalas jis buvo puikus, savo pavyzdžiu uzkretes komanda. Vetelis atėjo su fabfaromis ir titulais, dare klaidas lygioje vietoje kas demoralizuoja komanda.

" iš esmės buvo darboholikas kokių šiais laikais aplamai rikiuoteje turbut nėra" - nu kodel? kodel reikia rasyti taip, lyginti 15-20 metu senumo ivykius su siandiena, kai viskas yra kardinaliai pasikeite?

MS buvo darbui pasisventes profesionalas, taip. MS buvo visada puikios fizines formos, taip - kas tuo metu buvo kazkiek naujiena. MS be sustojimo suko ratus Mugello ir Fiorano, taip - nes tam turejo galimybe.

Siandieniniai pilotai fizine forma tikriaus yra galva auksciau MS. Kiek jie dirba - nezino niekas, bet matyt, kad nemiega ant sofos. Taip, ne vienas is ju negali sukti ratu trasoje, bet uztat suka simuliatoriuje. Plius siandien daug procesu yra automatizuota - top komandos suka bolidus ant rolling road dyno, kur ne Michaelis, ne Sebastianas yra nereikalingi. Ferrari paemus Sainza buvo aiskiai pasakyta kazkurio is buvusiu pilotu, kad siuolaikinio bolido tobulinimui piloto vaidmuo yra way mazesnis, nei anksciau ir Ferrari nieko del to nepraras.
Sorry, bet neitikinsi, kad Vettelio ar Alonso darbo etika prasta, prastesne nei MS ir kad jie "savo pavyzdziu neuzkrete komandos". Jei butu labiau ziurima i faktus, o ne pasakas apie komandos burimus kazkokios tai butu paprasciau lyginti rezultatus.

Beja, MS irgi dare klaidas, buvo ir grubiu, ir komanda dare klaidas, buvo ir titulu prarastu - tai yra zaidimo dalis. Ir Mercedes klysta, tik pirmaujant tu klaidu kaina yra way mazesne, nei besivejancio atveju.
×

F-1.lt pulsas