Leo Turini: viskas buvo nulemta dar 2018 metais

Leo Turini: viskas buvo nulemta dar 2018 metais
logo 2020 Gegužės 20 d. 09:10, Ferrari

Italijos lenktynių žurnalistikos veteranas Leo Turini  savo bloge išanalizavo „Ferrari“ priimtą sprendimą apie išsiskyrimą su Sebastianu Vetteliu pasibaigus šiam  sezonui.

Leo Turini: Kažkuria prasme viskas buvo nuspręsta iš anksto. Prisiminkite, kai 2018 metų vasarą, kada iš gyvenimo išėjo „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne,  Sebastianas viešai pareiškė, kad norėtų kaip komandos partnerį pasilikti Kimį Raikkoneną dar 12-kai mėnesių, o C. Lerclercui vertėtų dar metus pasilikti „Alfa Romeo“ ekipoje.

Komanda į Vettelio pageidavimus neatsižvelgė – ir tada tapo aišku, kad Sebastianas nėra akivaizdus lyderis Maranello komandoje. Tada aš paklausiau savęs, ar būtų tai įmanoma prie Michaelio Schumacherio, jei jis pasakytų, kad nori dar vieną sezoną praleisti su Eddy Irvine‘u. Ar galėjo tada Jeanas Todtas atsivesti dar ką nors? Akivaizdu, kad ne.

Aišku, kad praėjusios savaitės sprendimas buvo nulemtas įvykių, kurie vyko trasoje ir už jos ribų per visą 2019 metų sezoną, kai Leclercas įtikino komandą, kad verta „pastatyti“ už jį.

„Ferrari“ niekada nepasirašytų naujos sutarties su pilotu iki 2024 metų (ir nepakviestų jo jaunesniojo brolio į savo Akademiją), jei nebūtų absoliučiai juo įsitikinusi. Visi – nuo Johno Elkanno ir Louiso Cammilleri per Mattia Binotto, kuris ir paskelbė galutinį sprendimą.

Pandemijos chaose Mattia buvo negaila įšaldyti komandos sudėtį iki 2021 m. pabaigos, kuris taip pat bus su dabar galiojančio reglamento mašinomis. Bet Vettelis paprašė tokio pačio ilgalaikio kontrakto kaip ir Leclerco, kadangi jis mano, jog jis visai neprastesnis už Charlesą. Jis norėjo kontrakto tokiam pat laikui, be tarpinių trumpalaikių įsipareigojimų.

Galiausiai išėjo dialogas tarp dviejų kurčių pusių. Niekas nenorėjo klausyti kitos pusės argumentų. Meilės daugiau nebebuvo, dar galėjo būti tarpusavio supratimas, bet išsiskirti buvo paprasčiau.

Alonso ir Vettelis. Du atėję į „Ferrari“, neuždirbę Skuderijoje nė vieno čempiono titulo. Tame nėra nei Fernando, nei Sebastiano kaltės. Nuo 2010 iki 2020 metų „Ferrari“ neturėjo dominuojančios mašinos. Kartais bolidas leisdavo laimėti, bet niekada nedominavo pasaulio čempionate.

Per tą laiką pasikeitė kompanijos prezidentai, komandos vadavai, technikos direktoriai, inžinieriai. Gigantiška mėsmalė nieko negailėjo. Nuo A iki Ž, nuo Arrivabene iki Allisono, nuo Alonso iki Vettelio. Dabar Leclerco partneriu bus Carlosas Sainzas. Jie abu kartu kol kas turi kiek daugiau nei 10 podiumų.

Kas atsitiko, kad čempiono titulas daugiau nėra sėkmės garantija? Ar jie taip giliai tiki Leclerco fenomenu, kaip anksčiau tikėjo Schumacherio fenomenu. Bet Michaelis atėjo į „Ferrari“ jau būdamas dukart pasaulio čempionu.

Vettelis visada man patiko. Kaip lenktynininkas ir kaip žmogus. Žinau, kaip stipriai jis norėjo laimėti titulą prie raudonosios mašinos vairo. Jis visada gailėsis dėl 2018 m. vasaros įvykių. Aš žvelgiu į jį su didele pagarba, bet likimas kartais būna negailestingas geriems žmonėms“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983