„Ferrari“ vadovas M.Binotto teigia, kad „Formulės 1“ variklių reglamentas, turintis įsigalioti nuo 2026-ųjų šiuo metu yra žymiai svarbesnis klausimas, nei tas, kurį dėl jėgos agregatų reglamento įšaldymo kelia „Red Bull“ komanda, siekdama spręsti savo problemą trumpuoju laikotarpiu.
„Red Bull“ stengiasi išspręsti šį klausimą pačiu palankiausiu būdu ir nori, kad jėgainių tobulinimas būtų užšaldytas nuo 2021 metų sezono pabaigos tam, kad ji galėtų perimti koncerno „Honda“ vystomą projektą. Norint, kad šis planas pavyktų - kiti jėgos agregatų gamintojai turi tam pritarti. Šiuo metu F-1 komandas aptarnauja „Mercedes“, „Ferrari“, „Renault“ ir „Honda“.
Nors „Mercedes“ vadovas T. Wolffas jau išreiškė savo palaikymą ir palankų tokio galimo „Red Bull“ problemos sprendimo būdo vertinimą, „Ferrari“ pozicija kiek kitokia, o priežastis aiški - su galios ir pajėgumo deficitu kovojanti komanda nenori padėti oponentui, kurį siekia nugalėti.
„Manau, kad prieš pradedant diskutuoti apie reglamento įšaldymą, svarbiau yra pradėti diskutuoti apie tai, kas laukia mūsų 2026 metų sezone.“
„Turime labai daug svarbių klausimų, į kuriuos atsakymo ir bendro sutarimo nesame radę: Kokios bus naujos kartos variklio techninės charakteristikos? Kam skirsime savo išlaidas? Kaip bus vystomos technologijos? Šie klausimai man yra pirmas prioritetas, o dabartinio reglamento užšaldymas yra tik antras prioritetas vyksiančiose diskusijose," - konstatavo italas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |