„Mercedes“ išreiškė palaikymą „Red Bull“ raginimui įšaldyti jėgos agregatų tobulinimą „Formulėje-1“ nuo 2021 metų sezono pabaigos.
„Red Bull“ siekia pokyčių, kurie leistų komandai perimti dabar ją aptarnaujančio „Honda“ koncerno intelektinę nuosavybę ir tęsti variklių tobulinimą patiems, kai dabartinis jėgainių gamintojas kitų metų pabaigoje paliks F-1, neprivalėdamas padengti tolimesnio tobulinimo išlaidų.
„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas sako, kad F-1 turėtų sutikti su „Red Bull“ siūlomu variklių reglamento įšaldymu tam, kad parodytų solidarumą ir padėtų nepavydėtinoje situacijoje atsidūrusiai šiuo metu antrai geriausiai F-1 komandai.
„Aš visiškai suprantu, kodėl jie teikia tokį siūlymą," - sakė austras. „Jie nenori grįžti į kliento statusą. Jie nori būti nepriklausomi ir turėti galimybę patys tobulinti jėgos agregatus. Galbūt ir „Honda“ turima informacija jiems suteikia pasitikėjimo, kad su šiuo varikliu galima tikėtis dar geresnių rezultatų. Tikiu, kad turime daryti viską, ką galime, kad suteiktume galimybę „Red Bull“ dirbti taip, kaip jie patys mano esant geriausia.“
„Bet taip pat suprantu ir tai, kad jie nenori kovoti su visais kitais gamintojais dėl variklių kūrimo. Todėl jų siūlymas, rūpintis savo jėgos agregatais, yra protingas ir norėčiau jam pritarti. Manau, kad „Red Bull“ yra nepaprastai svarbus F-1 prekės ženklas, ir mes turėtume padaryti viską, kad išlaikytume dvi komandas F-1 sudėtyje bei padėti eiti jiems priimtiniausiu keliu.“
Tačiau „Mercedes“ vadovas pridūrė, kad jis neprieštarauja kitiems galimiems sprendimams dėl „Red Bull“ variklių gamintojo. F-1 šeima bando pasiekti geriausią sprendimą žvelgiant ir iš finansinės, ir iš efektyvumo perspektyvų. Aš galiu sutikti su visais siūlomais variantais.“
Remiantis F-1 taisyklėmis, jeigu „Red Bull“ nesugebės užsitikrinti variklio tiekėjo iki kitų metų birželio, vienas dabartinių F-1 variklių gamintojų bus priverstas juos aptarnauti. Tai greičiausiai reikštų grįžimą į „Renault“, kurios jėgaines „Red Bull“ naudojo prieš pereidamos prie koncerno „Honda“ siūlomo produkto.
„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris patvirtino, kad toliau naudoti „Honda“ variklius yra „Planas A“, skirtas komandai ir prioritetas tiek pagrindinei, teik dukterinei komandai „AlphaTauri“, o „Renault“ nenori jų aptarnauti.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3483 |
2. | Tadas Misevičius | 3442 |
3. | 147 | 3436 |
4. | fandom | 3433 |
5. | D27 | 3425 |