M. Marquezas sutiktų mesti iššūkį L. Hamiltonui (46)

M. Marquezas sutiktų mesti iššūkį L. Hamiltonui
logo Rugpjūčio 25 d. 17:16, Red Bull Content Pool / Getty Images

Marcas Marquezas mielai sutiktų mesti iššūkį Lewisui Hamiltonui ir pasivaržyti su juo tiek su F-1 bolidais, tiek su „MotoGP“ motociklais.

Abu sportininkai savo čempionatuose yra iškovoję penkis čempionų titulus ir panašu, kad abu šiemet džiaugsis šeštuoju. Abiems sportininkams taip pat pažįstama skirtingų čempionatų technika. M. Marquezas pernai išbandė „Toro Rosso“ bolidą, o L. Hamiltonas pasaulio „Superbike“ (WSBK) motociklą.

Spaudos konferencijos metu paklaustas apie iššūkį, M. Marquezas teigė, kad mielai sutiktų.

„Žinoma. Turėtų būti įdomu“, - sakė M. Marquezas.

„Vienas prieš vieną. Visų pirmą su F-1 bolidu, o po to su motociklu. Mudu kartais pasikalbame per socialinius tinklus. Žinau, kad jis važinėja motociklu ir tai daro gana gerai. Mums nedaug trūko iki to pernai, bet sutrukdė aplinkybės.“

Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko praeityje pareiškė, kad M. Marquezas yra greitas ir galėtų pereiti į F-1. Bet pats sportininkas to per daug nesureikšmina.

„Pernai „Red Bull Ring“ trasoje išbandžiau „Toro Rosso“ bolidą. Tai buvo tikrai maloni patirtis. Įveikiau 40 ratų. Tai buvo rimtas išbandymas.“

„Greičio man netrūko. Trūko patirties. Pažinojau trasą. Sunkiau buvo su prispaudžiamąja jėga ir stabdymo taškais. Normalioje trasoje galėčiau prie to priprasti, bet tik ne Monake. Pilotuoti F-1 bolidą normalioje trasoje, jokių problemų. Ten gali atrasti galimybių ribas. Bet tik ne miesto trasoje. Ten daug sunkiau.“

Komentarai (46)


pergalingas
| Rugpjūčio 27 d. 14:56
Pasikartosiu. Tavo nickas atitinka komentarus. Puikus slapyvardzio pasirinkimas
Fekkalli
| Rugpjūčio 27 d. 09:34
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:45

Galetu tarpsezoniu duoti tokia proga ... 10ratu su f1 bolidu ir 5 su motociklu.... kas greiciau iveiktu abi distancijas sudejus tas taptu fastest pilot in the world :)))

Dar su kukuruzniku po 5 tiltais praskrist. Kas iveiktu visas 3 distancijas, taptu geresnis nei alonso.
kart
| Rugpjūčio 27 d. 01:35
Black_Death
| Rugpjūčio 27 d. 00:20

Ko ties tuo monaku užsiciklinot? turit pinigų važiuokit taškykit! ar bijot prigėrę į viešbučio sieną atsitrenkt? :)) jei MM neserga klaustrofobija važiuoti "sportiniame karste" tai tikrai tos sienos neišgasdins. Ko jūs įsikandot tuos G posūkiuose? taip pagal šį parametrą f1 sunkiau, bet su moto nuo didesnio top speed reikia iki lėtesnio posūkio greičio, ideali trajektorija siauresnė, o jei kova tarp grupės, pvz. moto3 pirmas 8 važiavo kartu, ir posūkiuos kartais būdavo 3. ant asfalto nevažiavau, bet nepatikėsiu kad "mistiškos" nejudančios monako sienos išgasdintų motogp'istus. krose pačiam yra tekia lenktyniauti šone turint už 30-70cm ~1/3 rato buvusioje kyviškių trasoje tai vienas ant per puse moco tai kitas per puse priekį, buvo baisu - ne, buvo kontaktas - ne, buvo žiauriai pikta, kad dėl savo klaidelės pralaimėjau, o poto ir protą pamečiau, apdovanotas buvau tik ne vazonu, o dideliu shame on me.
Fekkalli > Rossi yra Rossi, HAM yra HAM. Ir taip tai nepalygintina, kai Rossi per bandymus parodė tokį pat laiką kaip ir bandytojas, tuo tarpu HAM po WSBK sakė, kad jam to perdaug ir dar neužsiaugino kiaušinių, kad galėtų atsilikinėti bent 5-7s į ratą.
kart > tikrai nuo kartingų? kartingai tebuvo kaip kompromisas su tėvu. VR beveik kiekvienais metais baigia sezoną monzos raliu. Ne jis vienas toks, pvz. Dovi šiemet be treniruočių iš kart sudalyvavo DTM aišku nelaimėjo, bet gėdos nepasidarė.
Fekkalli, kart > niekas jums nesako sukt "rankenos" jums patinka auto, ok, tik už rimta nepasakokite "kaip jums buvo sunku nuvažiuoti prie jūros neveikiant magei." nors galit ir pasakot, man ***... kalbu tik apie savo patirtį, o ne perskaityta info. Tas pats Raikonenas, žurnalisto paklaustas kas sunkiau, neatsakė, pasakė, kad tai nelyginami dalykai. Ties čia ir baigiu, yra savų niuansų ir ten ir ten, viskas priklauso kaip konkretus individas greitai juos perkanda.

Na, Rossi pats pasakojo, kad karjera prasidejo nuo kartingu, bet del lesu stygiaus negalejo sau leisti vaziuoti cempuose, todel ir sedo ant dviracio. Veliau vaziavo ne tik ralyje, bet bande ir Nascar'a bei dalyvavo ziedinese lenktynese. Taigi, iki F1 bandymo patirties su auto turejo nemazai.

Lorenzo taip pat turi reikalu su autosportu, todel neatsitiktinai ir gavo isbandyti F1 bolida.

Del Monako, tai turbut straipsnio neskaitei, nes Marquezas butent apie tai ir kalba, kad normalioje trasoje, kur yra saugios gesinimo zonos, galima drasiau rizikuoti ir ieskoti galimybiu ribos. O vat Monake, jam pritruko kiausu.

O siaip, tai as ir sakau, kad cia lyginti du nepalyginamus dalykus yra kvaila. Nes vienas gerai gali gerai jaustis ant moco, kitas uz bolido vairo, o dar kitas gali buti talentingas visose srityse. Cia ne nuo technikos labiau priklauso, o nuo zmogaus sugebejimu adaptuotis.

Kai prie F1 bolido vairo ses visai su autosportu reikalu neturejes motociklininkas, ir analgosikai atvirksciai, tai tada ir bus galima palyginti.
Bet kokiu atveju manau, kad nei vienas nei kitas tokio pacio lygio nepasiektu net per ilgesni laiko tarpa, kaip tos sporto sakos profesionalas, kuris tuo uzsiima nuo vaikystes, nes viena yra vaziuoti 2s atsiliekant, o kitas dalykas yra tilpti i tas 1-2s ir tokius rezultatus demonstruoti nuolatos.

O as tau ir galeciau papasakoti tikra istorija, kai bicas nuo vaikystes sededamas ant dviracio transporto, zvyrkeliu su superbaiku ramiu veidu vaziuoja tokiais greiciais, kokiais dauguma bijo vaziuoti asfaltu. Bet va, pabande autosporta ir po keliu avariju pasake, kad ne man sitas sportas. Siuo metu atstovauja komandai, kuri vaziuoja motociklu ziedinese lenktynese ir vargo nemato.

Todel dar karta galiu pasikartoti, kad viskas ateina su praktika ir as netikiu tomis pasakomis, kad kazkas atejes is MotoGP, kuris neturi normalios praktikos autosporte, galetu bent minimaliai priesintis su paskutiniu F1 komandu pilotais.
Black_Death
| Rugpjūčio 27 d. 00:29
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:41

Marquesas padetu hamiltona bendrame rezultate i vieta ir taip aisku ... kam cia tos fantazijos kad motociklu lenktyniaut yra lengviau ??? Nu kam mielieji? Prisigalvot apie apkrovas ir tt. Marquesas suvalgytu visus f1 lenktyninkus kombi kovoje ... vienintelis minusas pas ji lenktynine f1 distancija ... f1 trunka 2x ilgiau todel istvermes prasme hamiltonas pranasesnis... ziurint greiti nera jokiu kalbu ... ir nesvarbu kad hamiltonas pasivazineja motociklu ... 4 ratus vairuoti visada lengviau nei 2 ...

f1 trunka ilgiau, didesnis G, bet pasyvesnis ir nereikalaujantis tokių jėgų darbas, tai čia so so... ai skruzdėliukas nesugebėtų tuo pat metu skųstis per racija ir vairuoti, čia HAM žymiai stipresnis.
Black_Death
| Rugpjūčio 27 d. 00:20
Ko ties tuo monaku užsiciklinot? turit pinigų važiuokit taškykit! ar bijot prigėrę į viešbučio sieną atsitrenkt? :)) jei MM neserga klaustrofobija važiuoti "sportiniame karste" tai tikrai tos sienos neišgasdins. Ko jūs įsikandot tuos G posūkiuose? taip pagal šį parametrą f1 sunkiau, bet su moto nuo didesnio top speed reikia iki lėtesnio posūkio greičio, ideali trajektorija siauresnė, o jei kova tarp grupės, pvz. moto3 pirmas 8 važiavo kartu, ir posūkiuos kartais būdavo 3. ant asfalto nevažiavau, bet nepatikėsiu kad "mistiškos" nejudančios monako sienos išgasdintų motogp'istus. krose pačiam yra tekia lenktyniauti šone turint už 30-70cm ~1/3 rato buvusioje kyviškių trasoje tai vienas ant per puse moco tai kitas per puse priekį, buvo baisu - ne, buvo kontaktas - ne, buvo žiauriai pikta, kad dėl savo klaidelės pralaimėjau, o poto ir protą pamečiau, apdovanotas buvau tik ne vazonu, o dideliu shame on me.
Fekkalli > Rossi yra Rossi, HAM yra HAM. Ir taip tai nepalygintina, kai Rossi per bandymus parodė tokį pat laiką kaip ir bandytojas, tuo tarpu HAM po WSBK sakė, kad jam to perdaug ir dar neužsiaugino kiaušinių, kad galėtų atsilikinėti bent 5-7s į ratą.
kart > tikrai nuo kartingų? kartingai tebuvo kaip kompromisas su tėvu. VR beveik kiekvienais metais baigia sezoną monzos raliu. Ne jis vienas toks, pvz. Dovi šiemet be treniruočių iš kart sudalyvavo DTM aišku nelaimėjo, bet gėdos nepasidarė.
Fekkalli, kart > niekas jums nesako sukt "rankenos" jums patinka auto, ok, tik už rimta nepasakokite "kaip jums buvo sunku nuvažiuoti prie jūros neveikiant magei." nors galit ir pasakot, man ***... kalbu tik apie savo patirtį, o ne perskaityta info. Tas pats Raikonenas, žurnalisto paklaustas kas sunkiau, neatsakė, pasakė, kad tai nelyginami dalykai. Ties čia ir baigiu, yra savų niuansų ir ten ir ten, viskas priklauso kaip konkretus individas greitai juos perkanda.
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:45
Galetu tarpsezoniu duoti tokia proga ... 10ratu su f1 bolidu ir 5 su motociklu.... kas greiciau iveiktu abi distancijas sudejus tas taptu fastest pilot in the world :)))
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:41
Marquesas padetu hamiltona bendrame rezultate i vieta ir taip aisku ... kam cia tos fantazijos kad motociklu lenktyniaut yra lengviau ??? Nu kam mielieji? Prisigalvot apie apkrovas ir tt. Marquesas suvalgytu visus f1 lenktyninkus kombi kovoje ... vienintelis minusas pas ji lenktynine f1 distancija ... f1 trunka 2x ilgiau todel istvermes prasme hamiltonas pranasesnis... ziurint greiti nera jokiu kalbu ... ir nesvarbu kad hamiltonas pasivazineja motociklu ... 4 ratus vairuoti visada lengviau nei 2 ...
kart
| Rugpjūčio 26 d. 23:31
Lorenzo feedbackas:

Where can you find the extra gains?

"I think it's relatively easy to make one lap fast with new tyres, but the most difficult thing is to be one hour and a half at the same level, the same pace, with old tyres, when the car doesn't have the same grip.

"This I think this separates the rookies, the non-professional Formula 1 drivers, from the professional ones. Normally MotoGP riders when they get into a car they are relatively fast relatively quick, but the next level is to stay one and a half hours with very high temperature, not losing concentration and stay consistent during so many laps."

How was it physically?

"Easier than expected, but for me it would be very difficult to stay one race in the car with the same speed, the same precision.


Faktas, kad ant moco vaziuoti reikia didesniu kiausu del saugumo, bet cia psichologinis dalykas. O kas liecia skillsus, tai tiek vienur tiek kitur niuansus ismoksti tik ilgos praktikos deka.

Diskusija beverte, kol niekas savo kailiu to neisbandys. Siai dienai, moco priekio slydima su bolido galo slydimu gali lyginti tik visiskas profesionalas YZF.
Tech
| Rugpjūčio 26 d. 23:13
Kaip raso, vaziavo su 2012 TR bolidu, hard padangomis, 43 ratus. Buvo 6 s letesnis nei 2014 bolido pole. Info aisku cia lygint skirtingas masinas ir laikus sunku. Juolab, kad 2012 Austrijoj etapus atnaujino 2014. Anyway, pagal maciusius gyvai, sako geras laikas
kart
| Rugpjūčio 26 d. 23:03
YZF
| Rugpjūčio 26 d. 22:55

Tu man fantazuotojau apie Rossi nepasakok ir kokie jo pasiekimai kur yra. Ir pasidomek kas dar uz F1 bolido vaziavo, nereikes buti nuolatiniu pajuokos objektu.

Jeigu nepastebejai, tai tu cia kaip Rossi pavyzdi imi. Jasna su tavim viskas. Gali daugiau nieko nepasakot soferuk.
×

F-1.lt pulsas