Po Vengrijos GP etapo FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo svarbiausius Hungaroringo lenktynių momentus. Reikia pažymėti, kad šios spaudos konferencijos metu dar nebuvo aišku apie Sebastiano Vettelio diskvalifikaciją, todėl ši tema nebuvo paliesta...
Kas atsitiko su George'u Russellu, kai jam po restarto iš serviso juostos teko į priekį praleisti kelis varžovus. Ar jūs davėte instrukcijas „Williams“ komandai, kaip ji turi elgtis?
George'as pripažino klaidą ir jo komanda iš karto susisiekė su lenktynių direkcija: „Mes padarėme klaidą, todėl turime užleisti pozicijas ir būti už Fernando Alonso“. Faktiškai tai buvo „Williams“ iniciatyva. Iš tikrųjų tokioje situacijoje mašinos turi startuoti tokia tvarka, kokia jos atvažiavo prie išvažiavimo iš serviso juostos.
Norisi patikslinimo: ar kai mašinos išsirikiuoja prie išvažiavimo iš serviso zonos, tai paskutinė turi būti ta mašina, kuri buvo paskutinė per startą?
Visiškai teisingai, principas būtent toks.
Ar kitos komandos skundėsi Russello veiksmais?
Ne.
Prieš restartą mes girdėjome aktyvius pokalbius tarp lenktynininkų ir inžinierių – ar tokiu momentu jau nebeveikia radijo pokalbių apribojimai, kokie yra formavimo rate?
Žinoma, ne. Formavimo rate, iki tol, kol yra duodamas signalas startui, komandoms yra draudžiama ką nors pranešinėti pilotams. Bet patys lenktynininkai gali kalbėti per radiją ką tik nori. Bet kai tik duodamas startas, tai jau būna ne formavimo ratas, nes pradedami skaičiuoti lenktynių ratai.
Ar jus nustebino, kad starto lauke atsidūrė tik Lewiso Hamiltono bolidas?
Nelabai, kadangi aš mačiau, kad Lewisas kirto saugos automobilio liniją. Nors Estebanas Oconas pasuko į serviso juostą labai vėlai...
Teisėjai nubaudė Valtteri Bottą ir Lance'ą Strollą už incidentą starte ir jie abu prarado po penkias starto pozicijas per Belgijos GP etapą. Ar tai įprasta bauda, naudojama panašiais atvejais, ar čia buvo turėta galvoje, jog ši avarija turėjo labai rimtų pasekmių, nes buvo sugadinta gana daug bolidų?
Ne, mes jau anksčiau aiškinome, kad priimant sprendimą dėl incidento, svarstomos pačio incidento aplinkybės, o ne jo pasekmės. Teisėjai gali atimti iš piloto tris starto pozicijas, penkias, dešimt, skiri sportininkui startą iš serviso juostos arba skirti kitokią baudą priklausomai nuo to, kaip jie įvertins incidento pobūdį. Vadinasi, bauda priklauso tik nuo avarijos aplinkybių ir jokiu būdui ne nuo jos pasekmių. Pavyzdžiui, teisėjai turėjo galvoje, kad trasa toje vietoje buvo slidi ir šlapia. Jei panašus incidentas įvyktų sausu oru, tai bauda būtų buvusi kur kas rimtesnė. Abiem atvejais teisėjai pripažino, kad kalti yra Bottas ir Strollas ir tai buvo jų klaidos.
Kvalifikacijos metu Lewisas Hamiltonas, išvažiavęs iš techninio aptarnavimo zonos, labai lėtai judėjo prieš lemiamą bandymą, dėl to Sergio Perezas nenuspėjo pradėti greitojo rato. Ar atkreipėte dėmesį į šį epizodą, ar iš karto buvo aišku, kad čia jokio pažeidimo nėra?
Jokių pažeidimų toje situacijoje nebuvo apskritai. Jei komandos naudoja vienokius ar kitokius strateginės kovos metodus, stengdamiesi, pavyzdžiui, kad lenktynininkas atsidurtų paskutiniu eilėje į greitąjį ratą ar dar kas nors, jokio pažeidimo nebūna. Prisiminkite, kaip veikė „Aston Martin“ arba kaip Silverstoune veikė George'as Russellas. Taigi, čia viskas tvarkoje. Prisimenu, kad kažką panašaus mes matėme pernai Monzoje
Prieš lenktynių startą prasidėjo lietus – ar nebuvo minties leisti komandoms nuvažiuoti dar kelis formavimo ratus, kad jos galėtų geriau adaptuotis prie pasikeitusių sąlygų?
Ne. Prisiminkite, kad lietus tik prasidėjo, jis nebuvo stiprus. Tuo tarpu geriausių 20 pasaulio lenktynininkų startavo su tarpinėmis padangomis, juolab, kad oro sąlygos neblogėjo. Imoloje šiais metais, kiek prisimenu, trasa prieš lenktynes buvo kur kas šlapesnė.
Trasa: | „Hungaroring", Budapeštas (Vengrijos GP) | ||
Ilgis: | 4,381 km | Ratų skaičius: | 70 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Ayrtons | 407 |
2. | tevez | 403 |
3. | Tomas Gaida | 395 |
4. | pofke261 | 393 |
5. | kylius1978 | 392 |