M. Schumacheriui – 20 sek. bauda (235)

M. Schumacheriui – 20 sek. bauda
logo 2010 Gegužės 16 d. 19:36, Mercedes
Monako GP lenktynių teisėjai nusprendė, kad Michaelis Schumacheris („Mercedes“) prieš pat finišą aplenkė Fernando Alonso („Ferrari“) pažeisdamas taisykles ir nubaudė vokietį 20 sek. laiko bauda.
Arbitrų teigimu, nors saugos automobilis paskutiniojo rato metu ir pasuko į techninio aptarnavimo juostą, lenktynės iki pat finišo vyko pagal saugos automobilio taisykles ir lenkimai nebuvo leidžiami.
Primename, kad M. Schumacheris F. Alonso aplenkė paskutiniame posūkyje, jau pasitraukus saugos automobiliui ir trasos pagalbiniam personalui mosuojant žaliomis vėliavomis, simbolizuojančiomis leidžiamą kovą tarpusavyje.

Septyniskart „Formulės-1“ pasaulio čempionui arbitrai, tarp kurių buvo ir buvęs vokiečio varžovas Damonas Hillas, skyrė priverstinio pravažiavimo techninio aptarnavimo zona bausmę, kuri skyrimo po varžybų atveju yra keičiama į 20 sek. laiko bausmę.
Pritaikius šią baudą, M. Schumacheris galutinėje Monako GP lenktynių klasifikacijoje buvo nustumtas iš šeštosios į dvyliktąją vietą. Žemiau finišavę pilotai, atitinkamai, pakilo po pozicija aukštyn.
bauda-m-schumacheriui-n16707>„Mercedes“ paskelbė dėl tokio teisėjų sprendimo teiksianti apeliaciją Tarptautinei automobilių federacijai (FIA).
Pakoreguoti Monako GP lenktynių rezultatai:
1. Markas Webberis (Red Bull) – 1h50:13.355.
2. Sebastianas Vettelis (Red Bull) – atsiliko 0.448.
3. Robertas Kubica (Renault) – 1.675.
4. Felipe Massa (Ferrari) – 2.666.
5. Lewisas Hamiltonas (McLaren) – 4.363.
6. Fernando Alonso (Ferrari) – 6.341.
7. Nico Rosbergas (Mercedes) – 6.651.
8. Adrianas Sutilas (Force India) – 6.970.
9. Vitantonio Liuzzi (Force India) – 7.305.
10. Sebastienas Buemi (Toro Rosso) – 8.199.
11. Jaime Alguersuari (Toro Rosso) – 9.135.
12. Michaelis Schumacheris (Mercedes) – 25.712.
13. Vitalijus Petrovas (Renault) – 4 ratais.
Pakoreguotos čempionato rikiuotės pateikiamos kairėje puslapio pusėje.
Primename, kad F-1.LT žaidimuose „Spėlionė“ ir „Svajonių komanda“ skaičiuojami iškart po lenktynių paskelbti rezultatai ir į paskirtas nuobaudas neatsižvelgiama.

Komentarai (235)


Rackis
| 2010 Gegužės 18 d. 21:58
nzn is kur cia visi sneka kad negalima lenkt zalios veliavos fazeje pasitraukus SC. visuose FIA ziedinese varzybose yra galima lenkti. jei butu draudziama daryti lenkima tai kodel tada visi sportininkai spaudzia is karto pasitraukus SC, galetu ramiai judet iki starto linijos ir tik tada mint. arba isvis geriausia tada galima padaryt varzovui "zapadlo" spaudi gaza pasitrauki i sona ir mini stabdi atseit nori pasildyt stabdzius, tada varzovai tave aplenke gauna baudas ir jie tau nebevarzovai kovoje del cempionu nes praranda taskus :)
Tynkas
| 2010 Gegužės 17 d. 20:45
žalia vėliava matai yra tik šiaip, kad būtų... nafig tada išvis tos vėliavos, žalia lenk, geltona nelenk, jeigu jie nusprendžia kaip patiems patogiau
Heinrichas
| 2010 Gegužės 17 d. 19:56
Kad tie patys FIA nesupranta ką daro. Žaliom vėliavom mojuoja ir sako, kad negalima lenkt ;D
augustonas
| 2010 Gegužės 17 d. 18:18
Čia tiems, kurie varo ant Šumio.Transliuojant per rusų kanalą komentatorius labai tiesiai ir šviesiai pasakė :, jei dabar SC pasitrauks pagal naujus nuostatus bus galimi lenkimai , paskui nusivylė, kad nieko neivyko, bet pamatęs Šumio manevrą buvo 9 danguj ir patvirtino, kad viskas vyko pagal taisykles. Taigi visgi kas gali paaiškinti kas yra teisus? Žinoma, be pykčių ir užgauliojimų vieni kitų.
Dusty
| 2010 Gegužės 17 d. 15:25
Ponaiti> bereikalo prakaitavai tiek dau prirasydmas:) visvien cia Mikaelio gerbejai nemoka skaityti o mato tik tai ka nori matyti kad tik pateisintu JI ir patenkintu save...ten galejo ir geltonos degti sviesos visvien ji butu mate kaip auka. visgi dziaugiuosi kad nesergu Sumakerio "sindromu" visgi ziauri liga ir be to nepagydoma...uzuojauta jiems
Ponaitis
| 2010 Gegužės 17 d. 15:11

istraukos is FIA siu metu reglamento :

40.11 When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be displayed on the timing monitors and the car's orange lights will be extinguished This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.

40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

40.11. Kai lenktyniu teisejas nusprendzia, kad trasa saugi ir laikas pasitraukti saugos automobiliui , pranesimas “SAUGOS AUTOMOBILIS SIAME RATE” pasirodo monitoriuose ( pas lenktyninkus ant vairo displejaus ) ir saugos automobilio perspejamieji geltonieji svytureliai uzgesta. Tai signalas komandoms ir lenktyninkams, kad SA suks I boksus siame rate. Tuo metu pirmasis bolidas esantis uz SA gali diktuoti lenktyniu ritma IR, JEI BUTINA, atsilikti daugiau nei desimties ( arba SA arba bolido ilgio sito nezinau) korpusu ilgio atstumu.
Siekiant isvengti avariju pries SA sugriztant I boksus, nuo to momento, kai ant SA uzgesta svytureliai , lenktyninkai negali drastiskai akseleruoti ar stabdyti ar atlikti kitus pavojingus manevrus, kurie sutrukdytu kitiems lenktyninkams restartuoti .
Kai SA pasiekia ivaziavima I boksus, geltonos veliavos ir SA fazes pranesimai anuliuojami ir juos keicia zalios veliavos. Jos ( zalios veliavos) bus rodomos ( mojuojamos) kol paskutinis automobilis kirs starto/finiso linija.
40.13. Jei lenktynes baigiasi SA esant trasoje, SA ivaziuos I boksus paskutinio rato pabaigoje ir bolidai pasieks languota veliava be lenkimu.

Tikiuosi dabar esant pirmam ir net pagal gradavima anksciau esanciam puntui baigsis visos spekuliacijos. Visada pasitraukus SA yra rodomos zalios veliavos, jos tik reiskia, kad trasa svari ir lenktynes gali buti tesiamos, bet jei finisas – lenkimai negalimi.
Pati situacija mano akimis nebutu tokia opi, jei Alo ramiai praleistu Shumi, bet jis pats suabejojo komandos duotais nurodymais jokiais budais nelekti Hamiltono ir pabande pamates, kad Shumis ji atakuoja kazkodel jam uzkirst kelia, is cia slydimai, komentarai, koks nuostabus lenkimas ir is to isplaukiantys nesutarimai. Gincai turetu buti baigti. Rosas per si GP padare minimum dvi klaidas, gal viena buvo samoninga arba VA-BANK , norit , kad Nikas pakiltu auksciau ne tik Shumio, bet ir tarkim Hamio, o gal net ir Massos, bet finale gavosi, kad jis net pralaimejo pozicija Shumiui, nors pasukus cempionui I boksus , Nikas buvo greiciausias trasoje, kol galutinai nesudroze padangu ir trim ratam nestrigo uz Weberio. Baudos dydis man , kaip Alonso fanui – turiu pripazinti irgi per didelis, bet buvo pazeistas reglamentas. Maziausia nuobauda – ispejimas, bet ji neatkeicia buvusios rikiuotes, sekanti bauda – pravaziavimas per boksus, po lenktyniu – 20-25 sek bauda. Deja ja ir gavo Shumis. Tikrai butu dziugiau jei tiesiog atkeistu pozicijas, deja, tokio sprendimo nera.
unplugged
| 2010 Gegužės 17 d. 12:36
nesuprantu ko cia sakojates, netgi del zaliu veliavu viskas paaiskinta. Kada jus matet lenkimus tame paciame rate kai traukiasi saugos automobilis? As tik kitame rate uz starto linijos esu mates. Bauda MS aisq biski perdidele, bet tik tiek.
umbas
| 2010 Gegužės 17 d. 10:10
lenkimas įeis į istoriją,nesvarbu,kad nepakeis sprendimo.Alonso"antakių"gerbėjus padėjo į vietą taip vadinamas pensininkas
Golem
| 2010 Gegužės 17 d. 09:52
absurdishka, kad baudu dydzio negalima keist ir priimt realybe atitinkanti sprendima. Atstatyt status quo priesh lenkima ir tiek.
alfa
| 2010 Gegužės 17 d. 09:36
Respekts Šumiui, vienintelis ir geriausias lenkimas per visas gonkes
×

F-1.lt pulsas