Startavęs iš paskutinės vietos ir pakilęs per 18-ka pozicijų, iki tol pirmavęs lenktynininkų įskaitoje, M. Verstappenas finišo liniją kirto 2-oje pozicijoje. Dėl to, kad L. Hamiltonas finišavo pirmas, M. Verstappenas neteko lyderio pozicijos, tačiau nuo brito atsilieka vos 2 taškais.
„Manau, kad sustoti techninio aptarnavimo zonoje ir užsidėti „inter“ padangas komanda pakvietė mane pačiu laiku. Jeigu kvietimą būčiau gavęs ratu anksčiau, manau, kad tas padangas būčiau visiškai sugadinęs paskutiniame rato sektoriuje, kurioje iki tol buvo ganėtinai sausa.“
„Tai, kad man pavyko iškovoti 2-ąją vietą startavus iš rikiuotės galo, yra nuostabus pasiekimas, nes lenktynės buvo sunkios. Lenkimus trasoje atlikti taip pat nebuvo labai lengva. Ypač sunku buvo tais momentais, kai tu esi „strigęs“ už lėtesnio varžovo, o negalėdamas jo aplenkti itin gadini savo padangas, nors privalai jas išlaikyti optimalios darbinės temperatūros.“
„Tai, kad gavę baudą ir startavę iš galo, sugebėjome prarasti tik vieną poziciją yra tikrai ne prastas rezultatas. Šį rytą atsikėlęs nesitikėjau, kad lenktynių pabaigoje galėsime džiaugtis tokiu rezultatu. Pirmoje lenktynių dalyje (iki sustojimų techninio aptarnavimo zonoje) trasoje vyko daugybė mikrodvikovų, todėl mano užduotis buvo išvengti pavojingų situacijų ir tiesiog kilti pozicijomis aukštyn. Tai daryti mums pavyko, o lemtingas komandos sprendimas pakviesti mane į techninio aptarnavimo zoną leido iškovoti vietą ant podiumo.“
„Manau, kad jeigu būčiau startavęs peletono priekyje, antroji vieta taip pat būtų maksimalus rezultatas, kurioje būtume galėję tikėtis šiose lenktynėse. Todėl, galiausiai, mes nieko nepraradome“, - pridūrė M. Verstappenas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).