„Deutsche Telekom“ pranešė, kad mažina išlaidas sporto rėmimui, todėl kitą sezoną neberems „
McLaren“ ekipos.
Vokietijos kompaniją taip pasielgti privertė pablogėjusi ekonominė situacija ir didžiuliai nuostoliai dėl naujų technologijų diegimo. Telekomas toliau rems savo dviračių komandą bei futbolo klubus.
Iki šiol ant sidabrinių bolidų priekinių sparnų puikavosi „T-Mobile“ logotipas. „Deutsche Telekom“ taip pat buvo reklamuojamas ir ant Davido Coulthardo bei Kimi Raikkoneno kombinezonų.
Manoma, kad toks remėjo žingsnis „McLaren“ ekipai kitą sezoną kainuos 10 mln. JAV dolerių (~34 mln. litų).
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).