„Mercedes“: 2018 m. variklis bus beveik naujas (14)

„Mercedes“: 2018 m. variklis bus beveik naujas
logo Sausio 09 d. 00:17, Mercedes-Benz

Anot „Mercedes“ variklių skyriaus vadovo Andy Cowello, 2018 m. motoras bus beveik visiškai naujas.

Prasidėjus naujai turbo erai, „Mercedes“ jėgainė tapo geriausia rikiuotėje. Jos galią sėkmingai išnaudojanti ekipa tapo čempione keturis metus iš eilės.

Siekdama nenusileisti varžovams, 2018 m. sezonui „Mercedes“ ruošia daug naujovių.

„Tai bus beveik visiškai naujas variklis“, - sakė A. Cowellas.

„Pernai jis buvo ne kartą atnaujintas. O dabar mes turime idėjų kaip padidinti jo galią. Taip pat turime idėjų kaip sumažinti trinti beveik visose jėgainės srityse.“

Nors V6 1,6 l. turbokompresoriniams varikliams tai bus penktasis sezonas, A. Cowellas mano, kad iš dabartinio motorų formato galima dar daug išspausti.

„Kiekvieną kartą kuriant variklį, kiekvieną kartą jį atnaujinant, tu sužinai vis kažką naujo. Viso to proceso metu, kai variklis pagaminamas ir po kurio laiko atsiduria bolide bei trasoje, tu daug ko išmoksti. Tad ruošdami naują koncepciją mes turime begalę idėjų.“

„Iš dabartinių variklių dar turime ko išspausti. Siekiant padidinti jėgainės galią kartais pasitaiko malonių siurprizų. Galvodamas, kad iš vienos dalies pavyks išspausti 2 kW, tą patį išgauni iš kitos dalies. Svarbu eksperimentuoti. Tad bandymai, atliekami gamykloje, yra labai svarbūs.“

Komentarai (14)


Norge
| Sausio 10 d. 09:03
mariusis
| Sausio 10 d. 09:00

Buvo įveikiami kai aiškinos bolido ,, kaprizus". Viską perprato, sustygavo ir ėjo su daina.

tai jo, cia naivu tiketis, kad su tokiais resursais komanda neissiaiskins kaprizu. taip ir naujam sezone, jei kas bus, issiaiskins. tik klausimas kiek greit ir kiek per ta laika kazkas spes pabegt, kad sukurt intriga :)
mariusis
| Sausio 10 d. 09:00
Buvo įveikiami kai aiškinos bolido ,, kaprizus". Viską perprato, sustygavo ir ėjo su daina.
Norge
| Sausio 10 d. 08:32
Skirmantai, A85 - teisingai, juk dar ir padangu misiniai nauji...yra vietu, kur mersai gali netycia ir nepataikyt
Skirmantas_M
| Sausio 09 d. 23:33
A85
| Sausio 09 d. 21:53

Mjo, pritariu. Mercedes varikliai ir taip nėra atsukami iki galo, išskyrus tam tikrus atvejus, tad patikimumas jų fantastinis. Kiti vejasi pagal galią, o jie turi prabangą dar ir patikimumą gerint. Tad 3 varikliai per sezoną naudingiausia būtent Mercedes.

Ir taip, atsisakė high-rake koncepcijos - tobulins esamą. Nes čia yra ta sritis, kur jie neturi patirties ir gali susimaut big time. Mercedes dabartinė Enzo laikų Ferrari - svarbiausia variklis, o visa kita jau aplipdo kaip nors.

Na, turbūt vienintelė viltis, kad ir kitos komandos, visų pirma turbūt realiausia Ferrari, padarys nemažą galios ir (ar) važiuoklės progresą ir visgi Mercedes turės tuomet atsukti daugiau galios ir galimai nauja koncepcija pradėtų pavedinėt. Kaip bebūtų, nauja visada įneša rizikos, tai biškį per tą kampą lekiu. Bet ir šiaip nemanau, kad taip jau Mercedes visai neįveikiami. Juk realiai ir sezono pradžioj matėme, kad nu buvo įveikiami.
A85
| Sausio 09 d. 21:53
Norge
| Sausio 09 d. 21:34

Skirmantas_M - bukim realistais ir neapgaudinekim saves - jei kas ir susimaus del jegaines, tai mersai bus paskutiniai, kurie ta padarys. Atvirksciai, isaugus patikimumo svarbai, mersu jegaine dar labiau dominuos. Vienintele viltis, kad susimaus del vaziuokles. Kiek as skaiciau ir pamenu, tai prie high rake nusprende nepereidinet?

Mjo, pritariu. Mercedes varikliai ir taip nėra atsukami iki galo, išskyrus tam tikrus atvejus, tad patikimumas jų fantastinis. Kiti vejasi pagal galią, o jie turi prabangą dar ir patikimumą gerint. Tad 3 varikliai per sezoną naudingiausia būtent Mercedes.

Ir taip, atsisakė high-rake koncepcijos - tobulins esamą. Nes čia yra ta sritis, kur jie neturi patirties ir gali susimaut big time. Mercedes dabartinė Enzo laikų Ferrari - svarbiausia variklis, o visa kita jau aplipdo kaip nors.
Norge
| Sausio 09 d. 21:34
Skirmantas_M - bukim realistais ir neapgaudinekim saves - jei kas ir susimaus del jegaines, tai mersai bus paskutiniai, kurie ta padarys. Atvirksciai, isaugus patikimumo svarbai, mersu jegaine dar labiau dominuos. Vienintele viltis, kad susimaus del vaziuokles. Kiek as skaiciau ir pamenu, tai prie high rake nusprende nepereidinet?
talianas
| Sausio 09 d. 16:15
Gerbiamieji, neėsmė, kad Toyota didžiausias gamintojas, o Honda muilines gamina. Čia straipsnis apie Mercedeso pagyras. Jei taip kalbėtų Honda, tai būtų ramu. O dabar gresia dar vienas nuobodus sezonas, jei tai tiesa, o ne remėjų ieškojimas.

F-1.lt pulsas