„Mercedes“ mašina nepakankamai efektyvi įsibėgėjant (10)

„Mercedes“ mašina nepakankamai efektyvi įsibėgėjant
logo 2018 Rugpjūčio 30 d. 17:00, Daimler

Lenktynėse Spa Lewisas Hamiltonas nesugebėjo kovoti dėl pergalės su Sebastianu Vetteliu. „Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrewas Shovlinas paaiškino, kokiose srityse komanda nusileido varžovams.

Andrewas Shovlinas: „Spa mes sumažinome variklio galią, kuomet tapo aišku, kad pergalė yra Vettelio kišenėje. Lewisas dažnai pats priima panašius sprendimus, kuomet supranta, kad daugiau negali atakuoti, nes nori garantuoti, kad jėgainė liks „šviežia“ kitose lenktynėse. Iš tikrųjų, mes dažnai naudojame panašų požiūrį.

Komandai teks įdėmiai išanalizuoti problemas su mašinos efektyvumu įsibėgėjant, su kuriomis mes susidūrėme Spa. Belgijoje tai vienareikšmiškai buvo mūsų silpnoji pusė, nors įprastai tai yra ne ta sritis, kurioje mes pralaimime „Ferrari“. Mes kur kas smulkiau išnagrinėsime šį klausimą prieš Monzą, kadangi Italijoje mūsų laukia dar viena trasa, kur svarbus mašinos efektyvumas įsibėgėjant.

Savaitgalio metu mes eksperimentavome su prispaudžiamosios jėgos lygiu. Mes dažnai tai darome Spa, kad surastumėme tokį lygį, kuris būtų komfortiškas pilotams. Galiausiai mes buvome patenkinti surastu kompromisu.

Kvalifikacijoje mes buvome labai greiti šlapioje trasoje, bet lenktynėse mums trūko greičio. Net jei mes būtumėme nustatę mašiną mažesniam prispaudžiamosios jėgos lygiui, aš nemanau, kad mes būtumėme galėję pademonstruoti tempą, sulyginamą su „Ferrari“.


Komentarai (10)
AiJo
| 08/31 22:14 Atsakyti
mariusis
08/31 12:54

O kas moka? Tie patys ferrari norėjo kurti kitus čempionatus ir kiek grasino jei nebus to ir ano.

Gal konkreciau- ko to ir ano? :) Cia grynas nepasitenkinusio lietuvio bruozas! :D "Kas siemet pabrango? -Kiausiniai! -O kiek pabrango? -Nezinau, bet pernai buvo pigiau!" :D
SF15T
| 08/31 14:18 Atsakyti
mariusis
08/31 12:54

O kas moka? Tie patys ferrari norėjo kurti kitus čempionatus ir kiek grasino jei nebus to ir ano.

ko nebus? laisves inzinieriams ir apgailetinu biudzetu? tai nieks nepasikeite, ir jei siose srityse bus dideli suvarzymai - ferrari pasitrauks ir tai su pergalemis nesusije.
mariusis
| 08/31 12:54 Atsakyti
poslusis
08/30 23:16

Tas pats buvo ir su Redbull , kai po 2013 sezono nebelaimejo ir pradejo verkti, kad pasitrauks...

O kas moka? Tie patys ferrari norėjo kurti kitus čempionatus ir kiek grasino jei nebus to ir ano.
mariusis
| 08/31 12:54 Atsakyti
poslusis
08/30 23:16

Tas pats buvo ir su Redbull , kai po 2013 sezono nebelaimejo ir pradejo verkti, kad pasitrauks...

O kas moka? Tie patys ferrari norėjo kurti kitus čempionatus ir kiek grasino jei nebus to ir ano.
mariusis
| 08/31 12:54 Atsakyti
poslusis
08/30 23:16

Tas pats buvo ir su Redbull , kai po 2013 sezono nebelaimejo ir pradejo verkti, kad pasitrauks...

O kas moka? Tie patys ferrari norėjo kurti kitus čempionatus ir kiek grasino jei nebus to ir ano.
Veni, Vidi, Vici
| 08/31 11:13 Atsakyti
Nu jo, aerodinaminis inkaras ?
SF15T
| 08/31 08:58 Atsakyti
poslusis
| 08/30 23:16 Atsakyti
talianas
08/30 22:56

Sukibimo galinėje ašyje nėra ko reguliuoti, kai sublokiruoti abu varantieji ratai.
Čia būtent jėgainės klausimai. Begėjantis kraunama ir ERS, jei per mažai krauna ratai gali prasisukti, jei per daug - galios trūksta ratams. Akseleruojant su gazu to pilnai nepadaro, nes nėra galios kreivė įbestai vienoda (tiesinė), svarbus vaidmuo tenka programavimui, o galbūt pati ERS Ferrari atveju turi didesnes galimybes. Čia mano samprotavimas, kuris nebūtinai teisingas. Papildomai pastebiu, kad Mercedes nemoka pralaimėti. Dėl antros vietos tiek kalbų ir panikavimo. Kas būtų jei komanda kitais metais užimtų įskaitoje trečią vietą? Ko gero pasitrauktų iš f1.

Tas pats buvo ir su Redbull , kai po 2013 sezono nebelaimejo ir pradejo verkti, kad pasitrauks...
talianas
| 08/30 22:56 Atsakyti
Rokas Goštautas
08/30 20:11

Galbut problema su sukibimu gale reikia tvarkyti, o tada jegaines galinguma ir akseleracija ...

Sukibimo galinėje ašyje nėra ko reguliuoti, kai sublokiruoti abu varantieji ratai.
Čia būtent jėgainės klausimai. Begėjantis kraunama ir ERS, jei per mažai krauna ratai gali prasisukti, jei per daug - galios trūksta ratams. Akseleruojant su gazu to pilnai nepadaro, nes nėra galios kreivė įbestai vienoda (tiesinė), svarbus vaidmuo tenka programavimui, o galbūt pati ERS Ferrari atveju turi didesnes galimybes. Čia mano samprotavimas, kuris nebūtinai teisingas. Papildomai pastebiu, kad Mercedes nemoka pralaimėti. Dėl antros vietos tiek kalbų ir panikavimo. Kas būtų jei komanda kitais metais užimtų įskaitoje trečią vietą? Ko gero pasitrauktų iš f1.
Rokas Goštautas
| 08/30 20:11 Atsakyti
Galbut problema su sukibimu gale reikia tvarkyti, o tada jegaines galinguma ir akseleracija ...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas