Naujasis „Mercedes“ bolidas gana rimtai kenčia nuo lingavimo, kurį komanda laiko esmine problema, kodėl mašinai trūksta greičio ir ratai nepakankamai sukimba su kelio danga. Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, „Mercedes“ Melburnui ruošia naują galinio sparno versiją, kuri žada sumažinti automobilio svyravimą ir leistų varantiems ratams geriau sukibti su trasa.
„Mes manėme, kad Džidoje svyravimas nebus toks pastebimas, kadangi asfaltas čia yra gana lygus. Bet mes vėl suklydome. Mes iki šiol iki galo nesuprantame, kokie faktoriai veikia bolido lingavimą. Tęsiame pamokas dirbdami su naująja mašina“, - kalbėjo „Mercedes“ atstovas.
Džidoje komanda naudojo galinį sparną su mažesne prispaudžiamąja jėga nei Bahreine, bet tai irgi nepagerino situacijos, nes komanda paprasčiausiai padidino pakabos aukštį, o tai neigiamai atsiliepė greičiui ir apsunkino optimalių nustatymų paieškas. Pas George'ą Russellą išėjo geriau, pas Lewisą Hamiltoną – blogiau, nors, pasak ekipos inžinierių, „nustatymų skirtumai buvo minimalūs“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |