Didelis greitis, galingas variklis - tai nėra prioritetai Monake, bent jau žiūrint iš techninės pusės. Daugelio komandų techninio personalo nuomone, būtent kompaktiškas dizaino atžvilgiu variklis turi didesnį pranašumą nei labai didelis ir galingas.
Trasa nėra reikli varikliams, tad
Monakas yra priskiriama prie viena dėkingiausių varikliams trasų.
Yra paskaičiuota, jog tik 35 procentus rato pilotai važiuoja pilnai nuspaudę akceleratoriaus pedalą. Variklio apsukos ties Loews kilpa, kuria važiuojama apie 45 km/h greičiu, krenta iki 5000 aps/min, o daugiausia siekia 17000 aps/min išvažiuojant iš tunelio, kur bolido greitis pasiekia 300 km/h greitį. Svarbiausias variklio bruožas Monte-Karlo gatvėse yra lankstumas - variklio apsukos turi kaitaliotis labai sparčiai ir tiksliai.
Bendra lenktynių distancija Monake yra tik 260,52 km, o tai yra daugiau kaip 40 kilometrų trumpesnė nei visų kitų trasų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).