Montoya Nr.2 Mclarene?

2005 Birželio 12 d. 22:39

Manau po siu gonkiu jokiu klausimu nekyla. Kur didieji komandines taktikos priesininkai? :)
Graziai kalba komandos, kad komandines taktikos nenaudos. Bet pakalbet graziai visi moka :)

2005 Birželio 12 d. 22:43

mafaz>Ale mum ziuriu panasios mintys kyla..:)

2005 Birželio 12 d. 22:44

aha pastebejau... :)

2005 Birželio 12 d. 22:44

Na tai buvo gan logiškas veiksmas iš Mclaren pusės. Manau bet kuri kita komanda būtų pasielgusi taip pat. Va tik man viena neaišku, kodėl JPM į boksus užsuko po 2 artų, o ne po 1?

Beje žiūriu Juanas yra kaip ir didžiausias kriminalas formulėj, kai tik juoda vėliava ar šiai kokia nuobauda tai tik JPM ir JPM :)

2005 Birželio 12 d. 22:45

is dalies sutinku su tavimi bet mano manimu cia buvo atsizvelgta i pilotu rikiuote ir matyt pati komanda siemet nelabai ko tikisi is montoyos ir leidzia jam labiau apsiprasti ir be to patys McLarenai sake kad neatmeta galimybes naudoti komandine taktika

2005 Birželio 12 d. 22:49

Prisidirbo McL su tom savo komandinėm taktikom. JPM tai nepatiko, dėl ko ir nusprendė atkeršyti, išvažiuodamas iš boksų degant raudonam signalui.

2005 Birželio 12 d. 22:59

chebryte nedaug turiu laiko ir ne i tema rasau, paaiskinkit man kaip atsiranda temos diskusijose, nes daznai galvoju panasiai, bet nezinau kaip pasiulyt. Ar cia tik nariu ir pan privilegija?

2005 Birželio 12 d. 22:59

Siandien ryskiai buvo naudota komandine taktika ... uz tai pradedu nekesti McL :( Zinoma galima teisinti , kad atseit Kimis pirmauja cempionate ir pan. bet is esmes jam ir antra vieta butu gerai , islaikytu antra pozicija t.y. niekas nepasikeistu ... ai , krc , charakteris pas mane kaip ir Moncio , tuoj keiktis pradesiu ... :/

2005 Birželio 12 d. 23:05

Tai ka jusu nuomone reikejo pirma Juanui uzpildyt baka, o Kimis tuo tarpu butu eilej palaukes? Taigi apie tai komentatoriai ir uzsimine, kai vien karta taip buvo atstitike berods su Renault. As manau viskas buvo gerai kol Pablo nepasikarsciavo is pitu isvaziuodamas.

2005 Birželio 12 d. 23:19

Kimis pirmam sustojimui sustojo pirmas o JPM antras. Tokia pacia tvarka ir antra karta ir kokia cia komandine taktika gal viskas jau buvo suplanuota prie JB avarija.

2005 Birželio 12 d. 23:25

jeigu Montoja turėtų daugiau taškų,jis būtų nr 1...

2005 Birželio 12 d. 23:40

nors man Kimi wisada buvo ir wisada bus mylimiausias pilotas bet galejo to nedaryt but uzteke ir tu 8 tasku bet kita vertus Kimi su kiekvienu ratu paskui greiciau vaziavo uz Montoya nu manau but apsilenkes bet...

2005 Birželio 13 d. 00:13

Shiose lenktynese jis tokiu buvo, o gaila..

2005 Birželio 13 d. 00:29

Tai pripazino pats RD, kad JPM nebuvo pakviestas i pitus :-(

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=89351

Zodziu tikrai nusivyliau Mc Laren..

2005 Birželio 13 d. 00:32

Nu jis pilotas nr.2 ir cia jau nieko nepakeisi, bet jauciu kaip JPM dabar jauciasi :|

2005 Birželio 13 d. 00:36

Montoya siandien turejo stovet toje vietoj kur Kimi.

2005 Birželio 13 d. 00:39

montoja juk pakviete i boksus tik jis kazko tai nevaziavo butu aptarnave vienu metu juos abu

2005 Birželio 13 d. 00:40

na tai buvo aisku ;) Dabar JPM pyksta is pykcio man atrodo! Tuo jis isseis is Mclaren, jei taip ir toliau bus :D

2005 Birželio 13 d. 00:40

winner> niekas jo ten nekviete is karto..

2005 Birželio 13 d. 00:42

Na manau JPM pasielge kaip tikras vyras - nenorejo Mc Laren 18 tasku, o norejo Kimio pergales. Na tai turi Kimio pergale ir 10 tasku.. O siaip manau komandai butent taskai ir turi rupeti - o ne kuris is dvieju lenktyninku laimes..

2005 Birželio 13 d. 00:50

***> kame vyriskumas?

2005 Birželio 13 d. 00:54

Ne vien McLaren. Ne ka akivaizdziau tuo dar karta ysitikinom del Renault :) Ir ne tik ziurovai tai pastebi. Tiek musu, tiek uzsienio televiziju komentatoriai kalba apie tai, kaip apie plika tiesa. Taip jau yra.

2005 Birželio 13 d. 00:54

Man toks klausimas net nekyla. Taip - Montis nr. 2. Netgi ne i Montoya reiktu dar zvilgteleti, o ir i DC bei kaip jis vaziuoja ishejes is McLaren. Rono meile suomiams amzina. Renault ekipoje dar labiau akivazidus Fisico statusas Nr.2 Jus galvojate, kad kitos ekipos stebedamos 5 Ferrari cempiono titulus jokiu ishvadu nepadare. Ju tiesiog ir nereikejo daryti. F-1 yra komandinis sportas.

2005 Birželio 13 d. 00:57

*** > Montoya Formuleje1 dirba lenktynininko darba ir uz darba gauna pinigus. Vyrishkumai rodomi ne darbe.

2005 Birželio 13 d. 01:00

shituo klausimu butu galima labai daug gincytis. Bet nematau kolkas jokiu faktu kad Montoya yra daromas antru pilotu.

2005 Birželio 13 d. 02:18

Patinka jums tai ar ne, bet F1 visada bus taikoma komandine taktika nepriklausomai nuo komandos ir nuo to ar tai draudziama ar ne. Kad Ferrari ja taike tai visi puikiai mateme ir nera cia ko daugiau diskutuot. O sian turejome puikia proga ysitikinti kad ir kitos komandos to nevengia ir nieko as cia blogo neizvelgiu. Nors aisq atsiras tokiu kurie nenores to pripazint, bet tai cia jau ju problema, kad jie savo megstamas komandas per daug idealizuoja.

2005 Birželio 13 d. 14:23

winner>seip jo nieks nekviete...RD:"Throughout the race we had to take some difficult decisions which only increased the pressure on the pitwall. Against this backdrop the mistake was made of not calling Juan Pablo.

2005 Birželio 13 d. 14:56

Kiek atsimenu kaip Ferrari naudojo komandine taktika tai McLarenai reke uz visus garsiausiai ir sake kad "mes tai jau tikrai nenaudosim komandines taktikos" - paziurekim ka mes dabar matom,Montoya yra po Kimio padu :cool:

2005 Birželio 13 d. 15:15

nu nzn gal ir taip bet nemanau kad tai matosi taip ryskiai kaip ferari nes visakaika sumis budavo priekyjr

2005 Birželio 13 d. 15:28

Yra faktai is kuriu galima kurti ivairias versijas, kadangi mes nezinom, kas tuo metu buvo mclaren strategu galvose. Tai kas ivyko yra panasu i komandines taktikos naudojima ir ferrari fanams puolantiems i nevilti del megstamos komandos formos tai yra proga kazkiek atsigriebti. O gal is tikruju KR tada buvo suplanaves sukti i boksus, o gal kai Mclaren sureagavo, kad del JB avarijos ir SC reikia daryti sustojima JPM jau buvo pravaziaves ivaziavima i boksus, o KR buvo kaip tik ten. O gal kazkas kazko nesuprato ir is tikruju komanda suklydo nepakviesdama abieju is karto. Bet esme ta, kad jei ir buvo komandine taktika, tai nebuvo taip akivaizdu ir slykstu kaip 2002 metais austrijoj, nors prisipazinsiu kazkiek ir buvo malonu, kad tada atsirado proga nors kazkiek ant ferrari pavaryt, bo labai jau nepatiko ju dominavimas :) o del JPM Nr.2 statuso, tai nemanau kad RD kviestu toki pajegu sportininka, kad jis jo komandoje butu Nr.2, butu DC pasilikes

2005 Birželio 13 d. 15:43

Vampire>> Sutinku pilnai, DC buvo geras Nr. 2, JPM vakar vis del to kovojo del pergales, ir RD is boksu ikalbinejo Kimi, kad per daug nespaustu jo.

TOP naujienos