MotoGP. Portugalijoje antrąją pergalę iškovojo F. Quartararo (18)

MotoGP. Portugalijoje antrąją pergalę iškovojo F. Quartararo
logo Balandžio 18 d. 16:25, Yamaha Racing

Trečiose šių metų „MotoGP“ lenktynėse nugalėjo ir nauju čempionato lyderiu tapo „Yamaha“ komandos motociklininkas Fabio Quartararo. Tuo tarpu po ilgos pertraukos į čempionatą sugrįžęs Marcas Marquezas sėkmingai pasiekė finišą septintoje vietoje.

Kvalifikacijoje iškovojęs „pole“ poziciją, po starto F. Quartararo atsidūrė penktoje vietoje. O minėtasis M. Marquezas vienu metu važiavo trečias. Tiesa, ispaną greitai aplenkė čempiono titulą ginantis Joanas Miras.

Sportininkams atvažiuojant į trečią posūkį, M. Marquezas neišvengė kontakto su galiniu J. Miro motociklo ratu. Abu sportininkai išsilaikė ant motociklų ir tęsė pasirodymą.

Artima varžovų dvikova pasinaudojęs F. Quartararo sugebėjo aplenkti Jacką Millerį, M. Marquezą ir pakilti į ketvirtą vietą. O aplenkęs J. Mirą, prancūzas važiavo trečias ir vijosi priekyje jo važiavusius Johanną Zarco ir Alexą Rinsą.

Pastarajam kelis kartus pavyko aplenkti „Pramac“ atstovą. O J. Zarco vis sugebėdavo susigrąžinti prarastą poziciją tiesiojoje. Galų gale abu sportininkus aplenkė ir lenktynių lyderiu tapo F. Quartararo.

A. Rinsas nenuleido rankų ir persekiojo prancūzą. Bet devynioliktame rate ispanas krito nuo motociklo ir baigė pasirodymą lenktynėse. Pagrindiniam varžovui pasitraukus, F. Quartararo įgijo 4 sek. persvarą.

Po kelių ratų nuo motociklo krito ir iš varžybų pasitraukė iki šiol čempionate pirmavęs J. Zarco.

Puikiai lenktynėse pasirodė tik iš vienuoliktos pozicijos startavęs Francesco Bagnaia. Italas, sportininkams įveikus 16 ratų, jau važiavo pirmame penketuke. Galų gale „Ducati“ motociklininkas, pasinaudojęs varžovų nesėkme, finišavo antroje vietoje. O ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo „Suzuki“ atstovas J. Miras.

Ketvirtoje vietoje finišo liniją kirto nedaug nuo J. Miro atsilikęs Franco Morbidelis. O stipriausiųjų penketuką užbaigė septynis varžovus pirmame rate aplenkęs KTM atstovas Bradas Binderis.

Varžybų pradžioje pirmame penketuke važiavęs M. Marquezas lenktynių eigoje varžovams prarado kelias pozicijas, bet sugebėjo finišuoti septintoje vietoje ir iškovoti pirmuosius taškus šių metų sezone.

Varžybų metu netrūko kritimų. Nuo motociklų krito ne tik minėti A. Rinsas ir J. Zarco, bet ir vietos herojus Miguelis Oliveira, Valentino Rossi bei J. Milleris. O antrasis „Honda“ komandos motociklininkas Polas Espargaro iš lenktynių pasitraukė dėl technikos gedimo.

Rezultatai


Komentarai (18)
YZF
IP: 20135ae | 04/19 20:13 Atsakyti
TomTom
04/19 18:25

Tipinis "nebeturiu kaip issivartyt" atsakymas. Pas tave visada taip, arba parasai ka nors tokio arba dingsti is eterio kol reikalas "pasimirsta".
Rasyciau daugiau bet gaila klaviaturos.
Arba dw susitariam, as taves daugiau nekomentuosiu, o tu manes, kaip sakai?
Nicku as nekaitalioju tai bus paprasta atsimint.

Ne, pas mane ne visda taip. As eilini syki istates feila, matau kaip egzpertai nutyla. Iki kito karto. Ir mato tik savo pasakyta nesamone o ne faktus. Paaugsi, suprasi.
TomTom
IP: d1cf999 | 04/19 18:25 Atsakyti
YZF
04/19 12:27

Tu labai drasiai kalbi apie 'visa pasauli'. Ar tik nebus taip, kad cia tu galvoji jog tavo pasakos yra teisybe o likes pasaulis su tavimi visiskai nesutinka?

80% tavo teksto neskaiciau nes matyt per daug nesamoniu prirasei. Gaila laiko.

Tipinis "nebeturiu kaip issivartyt" atsakymas. Pas tave visada taip, arba parasai ka nors tokio arba dingsti is eterio kol reikalas "pasimirsta".
Rasyciau daugiau bet gaila klaviaturos.
Arba dw susitariam, as taves daugiau nekomentuosiu, o tu manes, kaip sakai?
Nicku as nekaitalioju tai bus paprasta atsimint.
YZF
IP: 20135ae | 04/19 12:27 Atsakyti
TomTom
04/19 12:17

Dar karta - tu matai tik savo logika. O kad tu esi teisiausias pasaulyje ir visas pasaulis veikia butent taip kaip tu galvoji tai cia senai aisku, pilnas forumas legendu apie tai. Tik viena pastaba - kai tau atrodo kad tu vienas protingas o visas pasaulis aplink durnas ir nieko nesupranta, tai 99,99% yra atvirksciai. Tavo atveju taip pat. Maziau metykis speliojimais del amziaus, nes pacio elgesys tai -niolikmecio ismones nesiekia.
Jeigu nori istoriju "papasakotu komadoms" tai va tau viena - Dovi ir Ducati. Kiek metu jis joje vaziavo ir kiek titulu iskovojo? Ir kiek kartu Ducati reiske nepasitenkinima Doviu, kad sis vaziuoja taip kaip tu sakai - saugodamas isleidziamus milijonus? Dar prisimink kaip pernai baigesi visa sita istorija.
Reik dar istoriju? Marquezo viena, sakyciau net geresne nei Dovio. Kaip jis vaziuoja? Saugodamas milijonus ir motocikla? Dediesi labai viska suprantanciu tai 100% zinai kad Honda yra labai sunkiai vairuojama. Kiti (tas pats Crutchlow, Nakagamis ir t.t.) vaziuoja butent arti ribos, nes nori finisa matyt. Markas tuo tarpu pjauna n metu virs ribos. Vartosi, dauzo, bet yra kiek, 8x cempionas?
Kaip realybe o ne tavo fantazija rodo, tokie rizikuotojai ir spaudejai laimi cempionatus, kai tuo tarpu vaziuojantys "kad moco nesudauzyt" taip ir lieka amzinai perspektyvus.

Tu labai drasiai kalbi apie 'visa pasauli'. Ar tik nebus taip, kad cia tu galvoji jog tavo pasakos yra teisybe o likes pasaulis su tavimi visiskai nesutinka?

80% tavo teksto neskaiciau nes matyt per daug nesamoniu prirasei. Gaila laiko.
TomTom
IP: d1cf999 | 04/19 12:17 Atsakyti
YZF
04/19 09:11

"Ir kai kuriais atvejais stengiantis, rizikuojant ir nepavykus turesi daugiau pagarbos is komandos ir aplinkiniu nei kad butum nesistenges ir suvaziaves saugiai." - nefantazuok. Tau kiek metu, 20?

Papasakok komandai, kuri kovoja del tasku ir poziciju chempionate, ir visiems jos remejams kurie isleidzia milijonus, kaip jiems svarbiau kad lenktynininkas parodytu jog stengesi o ne surinko tasku ir kaip jiems dzin kad jis sudauze mota i tvora.

Cal Crutchlow visa savo karjera griuvinejo, taip jo niekas i normalia (gamykline komanda) ir nepaeme. Ducati vienais metais pabande ir iskarto po metu paskelbe kad nutraukia sutarti. Niekam griuvinejanciu nereikia, net jeigu jie ir 'labai labai stengesi'.

Deja, realybe kitokia.

Dar karta - tu matai tik savo logika. O kad tu esi teisiausias pasaulyje ir visas pasaulis veikia butent taip kaip tu galvoji tai cia senai aisku, pilnas forumas legendu apie tai. Tik viena pastaba - kai tau atrodo kad tu vienas protingas o visas pasaulis aplink durnas ir nieko nesupranta, tai 99,99% yra atvirksciai. Tavo atveju taip pat. Maziau metykis speliojimais del amziaus, nes pacio elgesys tai -niolikmecio ismones nesiekia.
Jeigu nori istoriju "papasakotu komadoms" tai va tau viena - Dovi ir Ducati. Kiek metu jis joje vaziavo ir kiek titulu iskovojo? Ir kiek kartu Ducati reiske nepasitenkinima Doviu, kad sis vaziuoja taip kaip tu sakai - saugodamas isleidziamus milijonus? Dar prisimink kaip pernai baigesi visa sita istorija.
Reik dar istoriju? Marquezo viena, sakyciau net geresne nei Dovio. Kaip jis vaziuoja? Saugodamas milijonus ir motocikla? Dediesi labai viska suprantanciu tai 100% zinai kad Honda yra labai sunkiai vairuojama. Kiti (tas pats Crutchlow, Nakagamis ir t.t.) vaziuoja butent arti ribos, nes nori finisa matyt. Markas tuo tarpu pjauna n metu virs ribos. Vartosi, dauzo, bet yra kiek, 8x cempionas?
Kaip realybe o ne tavo fantazija rodo, tokie rizikuotojai ir spaudejai laimi cempionatus, kai tuo tarpu vaziuojantys "kad moco nesudauzyt" taip ir lieka amzinai perspektyvus.
YZF
IP: 20135ae | 04/19 09:11 Atsakyti
TomTom
04/19 01:07

Nu tu matai tik savo logika.
Yra toks dalykas kaip stengtis. Ir kai kuriais atvejais stengiantis, rizikuojant ir nepavykus turesi daugiau pagarbos is komandos ir aplinkiniu nei kad butum nesistenges ir suvaziaves saugiai. Tai siandien toks pavyzdys. Kitas atvejis buvo kai Maverikas pries pora metu vijosi Marqueza (berods kazkur Ispanijoj, nepamenu) ir taip skrido nuo moco... Bet vaziavo antras, ir paskui visi atsiliepimai apie ji buvo tik teigiami, kad malacius, bande neleist Marquezui pabegt, parode charakteri ir t.t. Apie sita aspekta nepamirsk, tada bus aiskiau kodel sugebejo isspaust is Suzukio laikus kuriu neikas nemate visa savaitgali.

"Ir kai kuriais atvejais stengiantis, rizikuojant ir nepavykus turesi daugiau pagarbos is komandos ir aplinkiniu nei kad butum nesistenges ir suvaziaves saugiai." - nefantazuok. Tau kiek metu, 20?

Papasakok komandai, kuri kovoja del tasku ir poziciju chempionate, ir visiems jos remejams kurie isleidzia milijonus, kaip jiems svarbiau kad lenktynininkas parodytu jog stengesi o ne surinko tasku ir kaip jiems dzin kad jis sudauze mota i tvora.

Cal Crutchlow visa savo karjera griuvinejo, taip jo niekas i normalia (gamykline komanda) ir nepaeme. Ducati vienais metais pabande ir iskarto po metu paskelbe kad nutraukia sutarti. Niekam griuvinejanciu nereikia, net jeigu jie ir 'labai labai stengesi'.

Deja, realybe kitokia.
TomTom
IP: d1cf999 | 04/19 01:07 Atsakyti
YZF
04/18 17:18

MM varydavo ant ribos visa laika ir tai buvo jo 'normalus tempas' tuo tarpu šiandien Rinso normalus tempas buvo panasus i Mir'o ir tas pukiai matėsi kol Fabijus buvo uz jo. Kai prarado lyderio poziciją, vietoj to kad vaziuotu savo maksimaliu bet saugiu greiciu, kaip jo komandos draugas, jis nusprendė varyti virs galimybiu ribos nes ji aplenkė lyderis ir dabar jau jis turi lyderi atsilenkti. Aha, kurgi ne. Kaubojus.

Siais metais irgi champe kruva tasku praras. Jau pradejo ta daryti.

Nu tu matai tik savo logika.
Yra toks dalykas kaip stengtis. Ir kai kuriais atvejais stengiantis, rizikuojant ir nepavykus turesi daugiau pagarbos is komandos ir aplinkiniu nei kad butum nesistenges ir suvaziaves saugiai. Tai siandien toks pavyzdys. Kitas atvejis buvo kai Maverikas pries pora metu vijosi Marqueza (berods kazkur Ispanijoj, nepamenu) ir taip skrido nuo moco... Bet vaziavo antras, ir paskui visi atsiliepimai apie ji buvo tik teigiami, kad malacius, bande neleist Marquezui pabegt, parode charakteri ir t.t. Apie sita aspekta nepamirsk, tada bus aiskiau kodel sugebejo isspaust is Suzukio laikus kuriu neikas nemate visa savaitgali.
Masterpiece
IP: ce5e71a | 04/18 23:41 Atsakyti
Kadangi tik tarpais paziuriu motogp, galit kas nors paaiskint, kodel Ducati ismete Dovi ir pasieme Milleri, kuris, bent jau man taip atrodo, dazniau nebaigia lenktyniu negu jas baigia?
YZF
IP: bdb88cb | 04/18 17:18 Atsakyti
Black_Death
04/18 17:12

Ai MM 50% pasikeldavo moto ir tesdavo lenktynes, tai nesiskaito, atsiprasau.
Rinsas pats nusibaude save praeita sezona, atiduodamas Rinsui ciampiona

MM varydavo ant ribos visa laika ir tai buvo jo 'normalus tempas' tuo tarpu šiandien Rinso normalus tempas buvo panasus i Mir'o ir tas pukiai matėsi kol Fabijus buvo uz jo. Kai prarado lyderio poziciją, vietoj to kad vaziuotu savo maksimaliu bet saugiu greiciu, kaip jo komandos draugas, jis nusprendė varyti virs galimybiu ribos nes ji aplenkė lyderis ir dabar jau jis turi lyderi atsilenkti. Aha, kurgi ne. Kaubojus.

Siais metais irgi champe kruva tasku praras. Jau pradejo ta daryti.
Jax
IP: 42aa0e5 | 04/18 17:15 Atsakyti
Black_Death
04/18 17:05

Apie kurio Marquezo "tokias" traumas kalbi? AM be didesniu traumu, MM ne "tokia" trauma, o gijimas komplikuotas, ar tau gaila to alaus butelio kuri sudauze, kai atnaujino su durimis trauma?

3 opercaijos visgi trauma nu gal tau ne :) ir jam reikia laiko tiek pats mm ir daktarai sake kad jam bus sunku desine ranka visiskai nusilpus raumenu truksta cia ne vaira sukt :) manau kitam etape jei nebus nieko blogo bus geriau :) o del komentatoriu tai zuriu dabar per bt sport tai nors nenervina :)
Black_Death
IP: 0acf2c7 | 04/18 17:12 Atsakyti
YZF
04/18 17:07

Nelabai pagaunu prie ko cia MM. Nieko bendro. O Rinsas yra visiskas durnelis tik jus jo nesamoniu anksciau nematet. Dabar gal pamatysit tai suprasit. Arba ne.

Ai MM 50% pasikeldavo moto ir tesdavo lenktynes, tai nesiskaito, atsiprasau.
Rinsas pats nusibaude save praeita sezona, atiduodamas Rinsui ciampiona
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas