MS nelegalus lenkimai?

2003 Rugsėjo 29 d. 00:44

Minzz> tu biski skirk starto-finiso LINIJA ir geltonos veliavos ZONA, bei viso lenkimo procesa!! Nu ir ablomas tau, visada nusishneki.Aijk miegot.

jaudrius> what about "protestai"?:) Tyles komandos...bus matyti.Anyway vistiek viskas aisku, Williams strategai "rulz"

2003 Rugsėjo 29 d. 00:49

jaudrius, malonu, kad pripazisti rimtus faktus, nes pamaniau, kad per lenktynes to nematei ir nezinojai, jog lenkti darudziama in the yellow flag area.

PS: kas del JT aplenkimo nieko nepastebejau, todel neturiu nuomones tuo klausimu, bet itariu tai is serijos, kad jei MS aplenke JT - tai jau nelegalu ir bus itraukta i 2004 m sezono taisykles :)

2003 Rugsėjo 29 d. 00:56

F1gamers >>>> Neysijausk ok?
Pakamandavos ce koznas ka man daryt.

2003 Rugsėjo 29 d. 00:58

Xsas >>>> Prasidejo jis issukus is paskutinio posukio o baigesi pirmam posuki. Jei ties pirmu posukiu mojuojama veleva o MS lenkima rengia atlikt dar tiesiosios pradzioj tai kaip tau atrodo ar teisinga baust MS, jei jis susilygino su OP ir jy aplenke ta 0,001 sek dar PRIES veliavas??? Jei butu velevos ant linijos starto - tada sutikceu, o dabar jus su YZF beleka spankstat.

2003 Rugsėjo 29 d. 00:59

jaudrius>keista, bet man rodoz lenkimas yvyko tik pries pat posuky. Jei MS butu aplenkes IKI posukio, tai jis butu gryzes y pagrindine trajektorija...bet jis su OP kovojo iki pat posukio, manau laukia protestas.

2003 Rugsėjo 29 d. 01:02

...kuris nieko nebepakeis.

2003 Rugsėjo 29 d. 01:03

svaigalai =]]]
leiskit nusprest zmonems kurie tai supranta geriau uz jus. lauxim fia zodzio.
tashkas.

2003 Rugsėjo 29 d. 01:05

Minzz>0.001 tai jau skaitosi varzovo aplenkimas ? Man tai atrodo kad varzovas aplenkiamas tada, kai tai padaroma visu bolidu, o ne 0.001 sekundes dalimi...ai bet ne pirmas kartas, kai tokios nesamones vyksta. Deja bijau kad ir ne paskutinis :(

2003 Rugsėjo 29 d. 01:06

Ne, tai lenkimas turbut skaitomas tik kai visu ratu padaro.
Kaip kad pvz Montoja sendien nekarta buvo padarytas :lol:

2003 Rugsėjo 29 d. 01:07

official>deja manau, kad ten esantys sprendimai neatitinka taisykliu...taisyklese rasoma viena, o sprendimai visai kitokie, tai cia tu skaitai kad jie viska geriau supranta ? nu nzn nzn...

2003 Rugsėjo 29 d. 01:07

Beja dar karta siulau prisimint Austrija 2002 ir 2001 bei JAV 2002.
Kodel laimejo Austrijoj Sumis, nors skirtumas buvo biveik minimalus ir kodel JAV laimejo RB, nors Rubensas skirtumas buvo 0,010?

2003 Rugsėjo 29 d. 01:08

Minzz>ne y tema rasai...ir aiskiai nusisneki.

2003 Rugsėjo 29 d. 01:10

xsas> pala pala. tai jei as teisingai tave supratau, tu nori pasakyt kad tu shita epizoda supranti geriau nei fia? =]]]]]]
jei jau tox protingas, parodyk man pirshtu i bent viena FAKTA, kai fia pasielge neteisingai.

2003 Rugsėjo 29 d. 01:11

Nusisneki TU, jei nepagauni apie ka as kalbu...

2003 Rugsėjo 29 d. 01:26

MS ta OP jau buvo aplenkias kai tos veliavos iškilo...! :D

2003 Rugsėjo 29 d. 07:30

jei MS ir butu nubaustas, tai tik pinigine bauda(po praeitu metu finansines krizes FIA pinigine bauda malonesne)ir rezultato tai neitakotu

2003 Rugsėjo 29 d. 07:30

helpdesk>>> nesvaik!!! Labai gerai rezisieriai viska parode. Jis nebuvo dar palenkes OP, o dar tik ruose lenkima.

2003 Rugsėjo 29 d. 07:50

F1Gamers> Viskas pagal taisykles buvo - pasiziurek kur buvo "yellow flag zone" , jei matai skaitmenine televizija, ten ant trasos visada geltonai rodo ir ji prasideda nuo PIRMOSIOS geltonos veliavos. O kaip tik ta ir buvo ties pirmuoju posukiu, iki tol ji negalioja ir MS lenktimas buvo visiskai TEISETAS. Susitaikyk viena karta...

2003 Rugsėjo 29 d. 09:10

PauliusMS>neaiskink su kuo as turiu taikytis ok?Lenkima pradejo ir dare MS jau ivaziavus i geltonos veliavos zona.Kitas reikalas kaip FIA(T) i tai ziures, ir greiciausiai nieko nedarys.Nors pvz JPM tai net negalvodami nubaude drive-through.Nepirmas kartas kai FIA(T) pataikauja Ferrari.1999Malaizija tai labai graziai atspindi.

2003 Rugsėjo 29 d. 09:18

F1gamers> pasiziurek nuo kur prasidejo Geltonos Veliavos zona:) FIA nieko nedarys, nes viskas pagal taisykles buvuo. Jei manim netiki, va maciau jaudrius kiek anksciau apie ta pati panasiai prakomentavo.

2003 Rugsėjo 29 d. 09:25

visiskai pritariu jaudriui ir PauliuiMS,uzsienio spauda taip pat komentuoja MS lenkima-jis buvo pries geltonas veliavas.

2003 Rugsėjo 29 d. 10:06

Pats MS per spaudos konfa sake, kad mate tas geltonas veliavas, todel bande speti OP aplenkti iki ju. Ir suspejo.

2003 Rugsėjo 29 d. 11:48

Pilnai lenkimo neuzbaige, bet butu jo vietoje koks JPM iskarto baudele opapa dar viena.Negi MS dabar sakys - as kaltas:))

Didzioji dauguma raudonuju yra "akli"...na jiems net ir realus irodymas neturi itakos.Neverta gaist laiko.

2003 Rugsėjo 29 d. 12:15

PMS> interpretuoti taisykles galima ivairiai, pilnai lenkimo MS NEUZBAIGE pries geltona veliava ir tai yra faktas.O ar prisikabins prie to FIA, tai tik nuo jos pacios noru bus....nera tobuli sprendimai ir is teiseju puses ir is FIA.

2003 Rugsėjo 29 d. 15:18

Ale ant kiek zmogui reik but kvailam kad taip tiket savo nuomone, kuri yra visiskai apsurdiska...

2003 Rugsėjo 29 d. 16:13

F1gamers> manau MS daug gerew zino taisykles nei tu !!!

Q: I believe my colleagues upstairs are talking about a potential moment when you overtook under the yellow flag, when Barrichello was off the circuit. Do you know anything about that?
MICHAEL SCHUMACHER: I know I have ***n Panis, but well before the yellow flag started. I knew where the yellow flag started. I was by by that time. Just meant that the nose was in front, so it was, so no problem. Braked early enough and was safe for the accident.

2003 Rugsėjo 29 d. 19:34

Butent. O tokiam kaip YZF neykalsi y galva, kad lenkimas skaitosi NE kai visu butinai korpusu aplenki varzova, bet nors 0,001 sek pirmauji.

2003 Rugsėjo 30 d. 18:31

Nesuprantu ko čia žmonės tiek nervuojasi... Juk visi žinom FIA(T) poziciją tokiais klausimais: [b]gal Michaelis ir pažeidė taisykles, bet tai kam jį už tai bausti???[/b]

Garsiausi pavyzdžiai tai tik patvirtina:
Britain `98
France `02
+++

Aš tai manau, kad MŠ dėl lenkimų per geltonas vėliavas yra nekaltas, nes jis visada yra labai susikoncentravęs į savo darbą - lenktyniavimą, todėl tų vėliavų gali (ir turi pilną teisę) nepastebėti. Kas tos vėliavos prieš tokį dievišką talentą? Ėmei ir pravažiavai - XP.

Drįsta dar kabinėtis prie dievo veiksmų (kurio keliai nežinomi) visokie nebrendylos, negalintys susitaikyti su pralaimėjimu... Apie dievą gerai arba nieko.

FIA(T) forever!

2003 Rugsėjo 30 d. 21:30

Minzz> aha, o JPM irgi daug geriau zino taisykles uz pvz. tave ar shumaz2003 ir neige savo kalte Malausia 2002 incidente su MS, bet tu(arba jus) reket visa gerkle kad JPM ten kaltas....LOL

2003 Rugsėjo 30 d. 22:00

F1gamers> nieks nereke nes tik metai kaip esu sios svetaines dalyvis taip kad nenada :D as ir nesiskelbiu kad taisykles super moku, ir prie ko cia tas JPM gerew moka uz mane ar minzz ar uz bet kuri kita lankytoja, jei kalba ejo kad MS zino taisykles! o ne JPM

2003 Rugsėjo 30 d. 22:05

MP4-13> siulau prasitrint akis gal ir net ir kupra issitrint:D nes varai totalias nesamones, GB 98 gavo bauda atliko, France 02????? prie ko cia tipo per geltona veliava aplenke KR ? ane? nu jo jis buvo uz trasos ribu... tai ir pravaziavo kaip pro tuscia vieta! nes uz trasos ribu esnciu gal nepraleidinesi i prieki! o del sio GP tai viskas ivyko iki geltonu veliavu ir todel niekas nieko nebaude nes ir nebuvo uz ka!!!

2003 Rugsėjo 30 d. 22:06

Nesamones varot:D

2003 Rugsėjo 30 d. 22:26

Nu klaunai jus klaunai (cia F1 gamers, Jaudrius, MP4-13 ir t.t.). Kabinejaties prie tokiu dalyku... Lyginat FIA su FIAT. Nemaciau gerai to lenkimo ir is to video ten nelabai aisku kada ir kur MS pradejo lenkti... BET, kad iskart po MS berods McL (galiu suklysti, bet esmes tai nekeicia) lenkima dare tai nieks net neuzsimenat... (paziurekit F1gamerio video iki galo!!!!)... SENSACIJA: McLaren papirko FIA? Tai jei ju jau nebaude tai ka cia apie MS kalbeti?...

2003 Rugsėjo 30 d. 22:33

1. jei vaziuojat masina ir stovi kelio zenklas... nuo kada jis galioja? nuo tada kai ji pamatai ar nyuo tada kai pro ji pravaziuoji? cia beveik tas pats...
2. ziuredamas gonkes dar zeejau ir masciau spes jis iki velevu aplenkt ar ne? spejo... :)
3. baikit rasinet marazmus....
4. vienintelis netikes teiseju sprendimas buvo jpm bauda nes matesi kad jpm buvo ikises bolido nosy o rb nepaliko vietos...
5. amen

2003 Rugsėjo 30 d. 22:38

dddd> kaip pirstu i aki!!! :goodjob:

2003 Rugsėjo 30 d. 22:45

F1gamers, kai OP lenke, tai tiesiojoj geltona nebuvo mojuojama o buvo mojuojama tik tame posukyje kur jau lenke MS. Ka jis turejo daryti pamates ? sustoti?:D Del DC nezhninaw nemaciau ;)
P.S. patarsiu tau zhmoniu nejuokinti JPMiste, nes tu matai tik kai ka blogo daro MS o kai JPM tai dzin, nu ok gyvenk tu taip... P.S. you suck... shame

2003 Rugsėjo 30 d. 22:49

dddd > agree
AMEN ;)

2003 Spalio 01 d. 07:15

kadangi ms lenke dar nesant geltonom veliavom tai jam tikrai nieko nebus, bet kodel si syki taip pasielge.

2003 Spalio 01 d. 19:37

shumaz2003> Siūlau labai smarkiai pasitrint akis ir galbūt atmintį.

1.Britain GP`98 (aka įspūdingas Nasir Hoosein teisėjavimas)MŠ atliko baudą? LOL Taip, tu teisus, bet kažkodėl jis tą baudą atliko [b]kirtęs finišo liniją[/b].

Taip pasireiškė FIA(T) ir Nasiro nereali meilė MŠ bei apgailėtinas bandymas sukurti čempionato intrigą.

2.France GP`02... KR už trasos ribų buvo, bet labai trumpai ir kai MŠ privažiavo ir stūmimo metodika jį aplenkė KR jau buvo [b]visais keturiais ratais ant kerbso [/b]... Ir ko tik nepadarysi kad sufarsuotum dar vieną rekordą - anksčiausiai iškovotą čempiono titulą...

Rekomenduoju pažiūrėti lėtai video prasitrynus akis ir pasiskiepijus nuo šumaneliozės.
------------------------------------------------
3.Apie USA GP`03 lenkimus nėra čia ko nė šnekėt - manęs tai nė kiek nestebina. Ir kažką tokio matėme ir dar matysime ne pirmą ir ne paskutinį kartą.

Gal žinot ar šumis žaisdamas tą savo futbolą įvarčius iš nuošalės spardo? Spardo? O ar skaitosi?

Klaunai... :P Geriau rašytumėt "XP kaip tas šumis ką aplenkė, svarbu kad vėl pirmas atvažiavo..." Tokią nuomonę dar kažkaip suprasčiau, o dabar klaunų ieškot, LOL. Skiepytis reikia, o ne klaunų ieškot.
-------------------------------------------------
O šventoji FIA(T)! Atleisk šumiui kaltes bei nuodėmes, juk jos nieko prieš statistiką nereiškia... apsaugok statistiką nuo sugadinimo... Ir būk pagarbinta per amžius...

...Vardan dievo tėvo šumacherio, šventosios Ferrari bei FIA(T) ir amžinojo kankinio Rubiko. Duok mums šumacheriozės kasdieninės... [b]AMEN[/b]

2003 Spalio 01 d. 19:48

MP4-13> matau demagogija uzsiimineji... Taip ir toliau, tik nekisk cia USA GP ir MS lenkimo pries OP, nes siuo atveju FIA susimoke ne su ferrari o su McL... Geriau jau kabinetumeisi prie JPM baudos ten bent neaiskumu yra (nors jos nebuvimas nebutu stipriai pakeite pabaigos)...

TOP naujienos