Musu saunieji komentatoriai :)

2004 Rugsėjo 13 d. 10:05

Per kvalifikacija KK jau tradiciskai atsizymejo skirstydamas vietas lenktynininkams dar nekirtus finiso linijos. Kaip jis ten JPM dar vaziuojant 3 sektoriu galejo susapnuoti kad abu Ferrariai startuoja is pirmos juostos nzn, bet isivaizduoju kaip issprogo jo akys :eek: po euforijos atsimerkus ir pamacius kad JPM sugadino sia svente kvaloje uzemes 2 vieta.
O Volungeviciui paciam lenktyniu gale vel issprudo tas Renault palaikymas (normalu kaip Renault atstovui ant LT) kai visi fanai seke kaip finisuos pirmas astuntukas o jis staiga po finiso nesavu balsu eme rekti "oba bet kooookiu tempu Trulis pradejo vaziuoti!" :D

2004 Rugsėjo 13 d. 10:19

ultrix79> ir ka tau apie ta KR pasakot? stai kaip jis graziai nusuko i boksus ir islipo is bolido? sakai vien tik apie ms pasakojama? tai kita karta su garsu ziurek, ir suprask, kodel vienu metu pasakojama apie viena, o kitu apie kita pilota.

bekonas> o tu matei kas jt paskutiniam rate pirmo sektoriaus geriausia laika parode? manau yra nustebimas: velkasi visas lenktynes, o gale geriausia sektoriaus laika parodo

2004 Rugsėjo 13 d. 10:29

vexe> kam rupi kad kazkoks loozeris 10 vietoje su niekuo nebekovojantis atsibudo paskutiniame rate? Ypac kai tuo metu verda kova del tasku tarp 3-4 pilotu? Niekam isskyrus Volungeviciu Trulis tuo metu nerupejo bet uzuot sekus ivykius pirmame astuntuke jis visa savo demesi buvo sutelkes i "savo" lenktynininka.

2004 Rugsėjo 13 d. 11:37

Kol esu jaunas šios svetainės lankytojas, tai labai aštriai nekalbėsiu. Bet turiu pasakyt, kad mūsų komentatoriai labai šališki. Ypač tas kur jau per daug akivaizdžiai palaiko "Ferrari" ir MS.

2004 Rugsėjo 13 d. 12:28

"MS vaziuoja kaip ant begiu!" - jega! gal nesaliska bet totaliai teisinga! :)

"tegu nesupyksta jerno, bet jis yra tikrai nevykelis!" :lol:

arba kai pradejo aiskint koks jerno nepastovus!!! :lol: "juk ne viena komanda nenoretu tokio lenktyninko kuris... bla bla bla (5min.)" SPROG IS JUOKO!!! :lol::lol::lol::lol:

2004 Rugsėjo 13 d. 12:52

siaip tai siek tiek buvo nemalonu klausytis kaip kelias minutes vare ant JT - sutinku,kad siaip paskutiniu metu jam nesiseka,taciau tikrai nera nevykelis - negi jiem atrodo,kad visokie nevykeliai i Formule sueina?Atsiprasu...O siajp Beconas kad niekam neidomu kur ir kaip tavo manymu 'luzeris' vaziuoja,taj klysti - teig uz save,bet ne uz visa liaudi...Ir pabaigiai siaip man atrodo,kad blogai pertraukinejimai + labai nelygiai paskirstytas demesys komadom - man pvz nera idomu apie Ferrari do Ferrari (ypac kad ju nemegstu) klausyt...Ir dar labiau apie viena MS - RB pirmauja,bet svrabiau kad MS atvaziuoja...Aj...

2004 Rugsėjo 13 d. 13:04

beconas>ir kas ten paskutiniam rate kovojo del 3ios vietos?

2004 Rugsėjo 13 d. 13:13

Man buvo keisciausia, kai komentatoriai springdami vare ant Trullio kai jis laimejo kvalifikacija SPA. Slikstu klausitis buvo.. fu

2004 Rugsėjo 13 d. 13:54

AV komentarai apie lietuviska tiuninga:
http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article.php?id=5100916

2004 Rugsėjo 13 d. 14:20

Kuo toliau, tuo blogiau... Visas meslas apie komentatoriu saliskuma yra tik del ziurovu saliskumo! Labai lengva, pvz., susieti AV su Trulliu, taciau visi pazistantys AV zino, kaip isties yra...
Gaila, kad vietoj zmogisku pastabu cia tiek daug tautisko piktdziugiskumo ir agresijos...

Beconas > Labai siauras mastymas. Pasaulis daug grazesnis, kai ji suvokti placiau.

2004 Rugsėjo 13 d. 14:31

Ponai komentatoriai, del daugumos cia Jums reiskiamu pretenziju galima gincytis ar tiesiog linksmai pasijuokti, taciau tai, kad per kvalifikacija pastoviai Jusu GSM priemones siuncia trikdzius i eteri ir tai, kad pastoviai KK yra pertraukinejamas, tai tikrai nervina (bent jau mane)...

2004 Rugsėjo 13 d. 14:34

Komentaras> pasaulis daug grazesnis kai komentatorius pasilaiko savo svajones bent jau iki tol, kol lenktynininkas kvalifikacijoje kirs finiso linija ir uzrasas parodys jo vieta ;). Nepyk, bet durnai atrodo, kai lenktynininkas puikiu grafiku dar VAZIUOJA paskutini sektoriu, o jus jau ji uzmirse alpstat del Ferrari. Jei tai dar butu vienas atvejis... Bet siemet tokie atvejai buvo jau keli. Negi tikrai tau taip sunku palaukti tas kelias akimirkas kol pilotas kirs finisho linija ir tada jau analizuoti jo pasiekimus kvalifikacijoje. Siaip gana tolerantiskai ziuriu i komentatoriu klaidas ir Volungeviciui del Renault priekaistu dideliu nera, dazniausiai savo pateisinama palankuma siai ekipai jis profesionaliai nuslepia (kaip kazkada tu sauniai nuslepdavai savo sirgima uz Sandro) bet kartais islenda tokie perliukai kaip sių lenktynių gale ir tokiu momentu siais juokigais pastebejimais nieko blogo su kitais pasidalinti.

2004 Rugsėjo 13 d. 14:40

nu da... komentatoriai apie Monzos GP jau net ne zodzio neprasitare kai iki finisho liko 10 ratu, snekejo apie uzkulisius... LOL

2004 Rugsėjo 14 d. 12:56

beconas > statistika tikrai nerode puikaus grafiko. Ankstensiu etapu patirtis (liudna, siuo aveju...) vede prie isvados, kuri ir buvo pasakyta. Ne visos isvados teisingos. Taciau jos nebutinai "durnos". Tai tk dar labiau sureiksmina puiku JPM trecia sektoriu, ar ne? ;)

2004 Rugsėjo 14 d. 13:05

Komentaras> Viskas yra normaliai, nepergyvenkit per daug. Tegu kas nors pabando pasedeti pora valandu ir pasneketi, manau nebebutu pastabu ir pastebejimu. Kas nedirba, tas neklista. Klaideliu aisku yra, bet pvz man jos netrugdo. Sekmes !

2004 Rugsėjo 14 d. 13:10

Komentaras> pataisyk jei klystu bet rodos pats pries tai puse kvalos pasakojai, kad pre-kvalifikacijoje JPM greiciausi buvo 2-3 sektoriai, po 2 sektoriu JPM nuo Rubenso atsilikinejo maziau nei MS po 3 sektoriu ir dar turejo rezerve paskutini sektoriu kuriame pries tai buvo greiciausias taip kad nei tada nei dabar nematau logisku priezasciu, is kur galejo buti toks uztikrintumas kad JPM kazkodel tai susimaus 3 sektoriuje.
Tai ne pasaulio pabaiga bet sugebeti analizuoti visa info sekundziu begyje nera paprasta, tad tiesiog prasymas ateity geriau iskenteti tas pora sekundziu- ir jus isvengsit tokiu "nukrypimu", ir fanams nekils bereikalingo pykcio kad nepelnytai nuvertinamas ar pakeliamas vienas ar kitas pilotas.

2004 Rugsėjo 14 d. 13:55

beconas > klysti manydamas, kad nuvertinu viena ir kita pilota. Tuo labiau JPM, kuris taip gerai pasirode preQ! Cia tikriausiai tavo saliskumas? ;) Be to, vienas ar du "kritikai" tai nera FANAI daugiskaitoje...
Kadangi as esu komentatorius, as analizuoju pagal save. Po pirmo ir antro JPM sektoriu buvo labai mazai sansu, kad jis vaziuoja tokiu pat bolidu kaip per preQ. Pasirode, kad M.S. klaida Parabolikoje buvo pakankamai rimta, o JPM sauniai iveike trecia sektoriu.

2004 Rugsėjo 14 d. 17:29

Komentaras>pernelyg astri analize gali neretai pasirodyti kaip saliskumas.geriau jau vengti tokiu kategorisku vertinimu kaip kad J.Trullio.

taip "meniskai" komentuot lenktynes ne kiekvienas sugebetu;)

2004 Rugsėjo 14 d. 17:49

Komentaras rase "Visas meslas apie komentatoriu saliskuma yra tik del ziurovu saliskumo"

Tiesa sakant sioje vietoje noreciau dar ir savo pridet - taip,man nepatinka kad nemzai demesio skiriama Ferrariams,ir tikrai bunu lenktyniu,kur,tamstos,tikrai kiek saliskai ar/ir ne po lygiai pasiskirtydami laika komentuojat.Sitas,aisku,nera blogai - vistiek visiems neitiksi,ir net nereikia bandyt - tada tik dar daugiau priekaistu bus...Taciau nors ir man nepatinka,bet paziurejus toliau negu simpatijos tam tikrai komandai,tai pagal priekaistus is dalies galima daryt isvada,kad jei nekalbama apie megstama komanda = komentatoriai jos nemegsta.O istiesu kad kaltinimai komantatoriams del saliskumo yra del ziurovu saliskumo - pagrinde tiesa.Nes kiekvienas fanas nori kuo daugiau infotmacijos apie savo komanda.Jei jos nesuteikiama tiek,kiek nori fanas (o kaip zinia zmoniu norai kartais labai neriboti...) tada kaltinami koemntatoriai...Sitas veiksmas nemanau kad yra labai jau teisingas
Zinoma,as neissizadu ir savo nuomones,kad atsibodo klausytis apie ferrarius,bet tai nera pastaba komentatoriams - veikiau mano problema...
Visdelto komentuojant nuosirdziai ir mandagiai siulau susilaikyti nuo 'riebesniu' pastabu ar vertinimu vieno ar kito pilotu atzvilgiu...

2004 Rugsėjo 15 d. 10:10

Deja, Briatore buvo dar kritiskesnis Jarno atzvilgiu - nutrauktas kontraktas... Gal komentatoriu "kategoriskumas" JT atzvilgiu buvo tik esamos situacijos ivertinimas? ;)

2004 Rugsėjo 15 d. 16:16

Komataras ---> nemanau,kad sakymas jog JT nevykelis yra 'esamos situacijos vertinimas'.Beja,kontraktas nutrauktas abieju saliu susitarimu = JT neisspirtas,o isejes

2004 Rugsėjo 15 d. 16:52

"kontraktas nutrauktas abieju saliu susitarimu = JT neisspirtas, o isejes" - tai oficiali versija... ;)
As turiu kita nuomone.

2004 Rugsėjo 16 d. 08:22

Komentaras> toks klausimas-tavo nuomone geras komentatorius yra tas, kuris savo_saliska_asmenine_nuomone pateikia kaip nenugincijama fakta ar tas, kuris pateikia oficialius faktus ir nepersa savo asmenines nuomones ziurovui?

2004 Rugsėjo 16 d. 09:17

Beconas>>> kodel tavo manymu buvo pakeisti televizijose zinias pranesantys zmones is paprastu diktoriu i zurnalistus? Ar tau patiktu, jei lenktynes komentuotu zmones tik perpasakojantys, ka rodo telikas? As manau, kad musiskiu komentavimas yra labai netgi auksto lygio, nes labai daznai komentatoriu nuomones buna teisingos, o jei neteisingos, tai jie nesibodi to pripazint ir atsiprasyt. Man asmeniskai, tai - aukstas lygis. Berods Komentaras praeitose gonkese pasake: "mano prognozes su kaupu neissipilde..."

2004 Rugsėjo 16 d. 09:42


Siūlau apklausėlę imesti, kokia puslapio lankytojų nuomonė apie komentatorius ir jų darbą.Visi prabalsuos ir matysime bendrą vaizdeli,ką manote?

2004 Rugsėjo 16 d. 09:58

Gincius>> gal ir nieko. Tik po kiekvienu lenktyniu vertinimai skirsis

2004 Rugsėjo 16 d. 10:10

as manau, kad jei si "diskusija" ir toliau rutuliuosis tokia linkme, ji bus uzdaryta.. nes cia tvarkingos kritikos yra vos 5% visu zinuciu...

2004 Rugsėjo 16 d. 10:21

Toxa> klaidu nurodymas dar nereiskia, kad darbas apskritai vertinamas blogai. Ir jeigu lyginsim su visokiais meskoniais, grikstaitem ir janusonytem, tai tada galima uzsimerkti ir sakyti, kad viskas, musu F-1 komentatoriai pasieke tobulybe ir kilti auksciau jau nebeimanoma. Bet jei atsimerksim ir pasidairysim placiau, tai pamatysim, kad tobuleti dar yra kur. O to ir norisi, nes jei palygini pirmuju transliaciju per LRT irasus su kokiais 1999 aisiais, tai per kelis metus pazanga akyvaizdi buvo, o jei lyginti tu paciu 1999-ų ir dabartinius, tai progreso kaip ir nebėra, gal net atvirksciai (isskyrus telemetrija, bet cia jau techninis TV3 progresas, o ne komentatoriu lygio kilimas).

2004 Rugsėjo 16 d. 10:27

AF> o kodel tu emei ir sugalvojai, kad si tema skirta vien "konstruktyviai komentatoriu kritikai"? Temos pavadinime to lyg ir nera, tema plati, taip kad cia ramiai galima deti beveik viska, kas susije su "Musu sauniaisiais komentatoriais :)" (temos pavadinimas). Tiek pagyrimus uz gera darba, tiek jų juokelius, nusisnekejimus ir netikslumus (for fun), tiek kritika (kas yra konstruktyvi kritika turbut ir pats sunkiai apibreztum, tad gal apsiribokime tuo kad kritika tiesiog nebutu izeidi)

2004 Rugsėjo 16 d. 12:19

beconas > jei tai pades, tai prasau priimti mano atsiprasyma uz tas paskutines kvalifikacijos minutes. :)
Taciau kodel tu taip isizeidei - kodel tu rasai "savo_saliska_asmenine_nuomone"? Negi tu tikrai taip manai, ar tai tik emocijos?
As zinau, kad nepateikiau nei saliskos, nei asmeniskos nuomones, nei viso tai kaip "nenugincijamo fakto"...
Beje, del "izeidzios" kritikos. Butent tavo kritika man pasirode izeidi.

2004 Rugsėjo 16 d. 12:36

Komentaras> sorry jei mano pastabos tave izeide. O rasydamas apie "saliska nuomone" as jau seniai buvau uzmirses tas kvalifikacijas- cia puvo apibendrintai, nes visos tiesioginiais faktais nepagrystos nuomones yra saliskos. Tiek pasakymas, kad pilotas -x- yra geras, tiek pasakymas, kad jis yra blogas, yra saliskas. Nesaliska butu pvz sakyti, kad pilotas -x- siuo metu trasoje vaziuoja greiciausiai, jei jus tai matote per telemetrijos duomenis. Bet net tokiu atveju pvz. pasakymas, kad tas pats pilotas vaziuoja GERIAUSIAI, jau butu saliskas, nes irodyti siai nuomonei jus neturetumet pakankamai duomenu (nezinot kitu pilotu taktikos, degalu kiekio, padangu stovio, technikos bukles ir t.t.).
Nezinau ar aiskiai issireiskiau, kuo skiriasi ivairus jusu naudojami issireiskimai ir pilotams issakomi epitetai, tad dar vienas pavyzdys: auklėdamas vaiką gali jam sakyti "sunau, nebuk durnas", o gali sakyti "sunau, buk protingas". Toolas pilietis gal net neatkreipia dėmesio, bet tarp siu pasakymu yra labai didelis skirtumas.

2004 Rugsėjo 16 d. 16:10

beconas>>> ta prasme, sausas vykstanciu faktu konstatavimas tau butu tobulas komentavimas? Nes bet koks pagyvinimas pagal tave, jau butu saliska nuomone. Tokiu atveju as 100% uz absoliuciai saliska komentavima.

2004 Rugsėjo 16 d. 17:55

toxa>pilnai sutinku. Pasižiūrėti laikus aš ir pats galiu, kiek tai ekrane rodoma, o va emocijas jau tik komantaras gali įnešti. Kokios emocijos - jau ne taip svarbu, aišku, geriau, kad jų būtų visiems daug maž vienodai - pvz., aiškinti, kaip gerai MS važiuoja, o slystelėjus pasakyti, kad padarė kvailą klaidą. Šumofilai prisimins apie gerą važiavimą, o šumofobai - apie klaidą, ir visiems gerai.

2004 Rugsėjo 16 d. 19:24

A-Martin> geras žodis Šumofilai...juos manau irgi reiketų teisti kaip ir kitus filus:)

2004 Rugsėjo 17 d. 07:21

beconas> o as manau kad progresas yra pastovus. Turiu gausybe irasu ir reguliariai pasiziuriu - tai 1998, tai 2001-uju metu. Tai lyginant su pernai/siemet skirtumas tikrai yra. Daug placiau komentuojami techniniai aspektai, pilotu vairavimo stiliai - tai yra daug maloniau girdet - nei ...is paskos vaziuoja tas... ... va sugedo tas... Ta mes puikiai matome. O kas leicia Montoyo'as antroji starto pozicija - tai perkunas is gidro dangaus, buna gi tokiu perkunu, tikrai is sono atrode nereailiai. Cia grynai emocine "klaidele" ir reiksmes jai suteikti nereiketu...

2004 Rugsėjo 17 d. 07:22

A-Martin> parasyk tarptautiniu zodynu sudarinetojasm - gal papildys naujais Schumo*** terminais:D

2004 Rugsėjo 17 d. 09:17

beconas> Skaitau as tavo komentavimo "metodikas" ir suprantu, kad isviso turbut negalima issizioti. Tavo siulomos sakiniu konstrukcijos tiktu nebent teisme. O juk mes ziurime F1! Pasaulyje turbut nera komentatoriaus kuris atitiktu tavo standartus, kadangi visi komentatoriai zmones, o ne robotai. Galbut cia reiketu kalbeti apie tikrai aplaidzias klaidas ar pan, taciau toks sakiniu konstravimas kokius tu rodai na tikrai nera komentatoriaus profesionalumo trukumas.

2004 Rugsėjo 17 d. 09:38

Na ka gi matau kad is esmes komentatoriai patenkina didziosios dalies (50% ir daugiau) poreikius girdeti nenutrukstamas liaupses vieno piloto atzvilgiu. Orientuojantis i tokia "nesaliska" publika kaip PauliusMS ir pan. siulau komentatoriams isvis lenktyniu metu nemineti likusiu 19 pilotu. O nedidelei daliai kitu ziurovu uzteks paziureti ir RTL, kuri nepaisant savo vokiskos kilmes kazkaip sugeba islikti daug nesaliskesne :eek:

2004 Rugsėjo 17 d. 09:40

beconas>>> jei tu girdi nenutrukstamas vieno piloto liaupses, tai tau brolau, klausos haliucinacijos...

2004 Rugsėjo 17 d. 10:52

Toxa> kol kas jos dar kartais nutruksta matyt bandoma itikti ir tai nedidelei daliai kuria domina truputi daugiau nei vienas pilotas. Bet tai sakau kam vargintis? Manau ir komentatoriams paprasciau butu apie viena pilota pasakoti, ir dauguma tokiu intelektualiu ziurovu kaip PauliusMS butu laimingi, ir tu dziaugtumeis turedamas 100% saliskus komentarus kuriu taip garsiai pageidauji.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794