Mylimiausia Giancarlo trasa (50)

Mylimiausia Giancarlo trasa
logo 2003 Gegužės 28 d. 09:47
Turbūt daugeliui žinoma, kad Giancarlo Fisichella tiesiog dievina lenktyniauti Monte-Karlo gatvėmis. Apie tai byloja ir jo rezultatai – nuo 1997-ųjų metų sezono Fisichella Monake pelnė taškus net 5-is kartus! Pelnyti taškų 2001-ųjų metų lenktynėse jam sukliudė St.Devote posūkio barjeras.
“Monaco – mano mėgstamiausias žiedas. Tai unikali miesto trasa ir atmosfera čia yra nepakartojama. Mano sąskaitoje yra keli puikūs pasirodymai (finišai ant podiumo ir taškų skaičius) ir visuomet jaučiuosi labai patogiai lenktyniaudamas šioje trasoje”, – kalbėjo Giancarlo. „Myliu šią trasą. Ji yra išties reikli pilotams, bet tai ir yra F-1 lenktynės.”
Giancarlo taip pat papasakojo, kaip jis įveikia vieną Monte-Karlo ratą:
"Ratas prasideda starto-finišo tiesiąja, kuria važiuojant įjungus paskutinę pavarą pasiekiamas 270 km/h greitis. Tiesiosios gale stabdoma labai stipriai, jungiama antroji pavara ir maždaug 86 km/h greičiu įveikiamas Ste.Devote posūkis. Tuomet ilgai kylama į kalną 260 km/h greičiu ir privažiuojamas ilgas kairysis trečia pavara įveikiamas posūkis, vedantis į žymųjį Casino."
"Ir toliau važiuojama trečiąja pavara 120 km/h greičiu, tada dar vienas kalnelis ir labai greit priartėja barjeras – svarbu laiku pasukti vairą. Po to seka labai gumbuota tiesioji – čia bolidas pasiekia 210 km/h greitį. Ši tiesioji nuveda į pirmąją pirma pavara įveikiamą kilpą. Tai Mirabeau - čia greitis apie 70 km/h. Po to labai trumpai akseleruojamasi ir privažiuojamas siauriausias Monako posūkis Loews, kuris taip pat įveikiamas pirmąja pavara, tik daug mažesniu, 45 km/h, greičiu."
"Toliau sekanti nuokalnė nuveda į du posūkius - jie abu įveikiami antra pavara ir maždaug 80 km/h greičiu. Po jų seka tunelis – tai labai klastinga vieta, nes reikia greitai prisitaikyti prie pakitusio apšvietimo. Be to, pačiame tunelyje yra sudėtingas išlenktas posūkis, įveikiamas 250 km/h greičiu važiuojant aukščiausia pavara. Išvažiavus iš tunelio, stabdymas labai smarkus, nes bolido greitį nuo 280 km/h reikia sumažinti iki 60 km/h. Būtent 60 km/h ir pirma pavara įveikiamas Harbour posūkis."
"Nuo čia vėl įsibėgėjama ir prieš Tabac posūkį pasiekiamas 225 km/h greitis. Pats Tabac posūkis yra aštrus kairysis ir įveikiamas ketvirta pavara važiuojant 160 km/h greičiu. Ir toliau važiuojama ketvirta pavara. Taip įveikiama pirmoji baseino sektoriaus dalis. Vėliau lėtėjama iki 80 km/h, jungiama antroji pavara ir išvažiuojama iš baseino dalies. Po keleto akimirkų pasiekiamas Rascasse apendiksas - tai labai sudėtingas posūkis, prieš kurį bolido greitis krenta nuo 185 km/h iki 50 km/h, o be to, stabdoma jau įvažiavus į pirmąją jo dalį. Išvažiavimas iš Rascasse posūkio taip pat sudėtingas - yra pakankamai sunku sukontroliuoti ratų slydimą, norint kuo didesniu greičiu įvažiuoti į paskutinįjį trasos posūkį, kuris įveikiamas antra pavara bei 75 km/h greičiu. Čia baigiamas ratas."

Komentarai (50)
Dovydas
| 05/28 09:52 Atsakyti
Sutinku. puikiausia trasa visam f-1 kalendoriuje. Laukiu daug avariju ir skrydziu i apsaugines sieneles... :D
Dovydas
| 05/28 09:53 Atsakyti
kalneliai, pakalnes...
Edmas_L
| 05/28 10:00 Atsakyti
Ziurovams, F1 pilotams tai nuostabi trasa.Tik negali to pasakyti apie ekipu mechanikus (del mazu boxu jiems turbut nepatinka). :)
Dovydas
| 05/28 10:05 Atsakyti
Mazi boksai tikriausiai nera didziausia problema. didziausia problema - trasos barjerai.
DonRomaso
| 05/28 10:09 Atsakyti
Kiek zinau boksai buvo modifikuoti, kaip ir pati trasa. Labai tikiuosi, kad atsirado galimybe lenkti.
lepunele
| 05/28 10:16 Atsakyti
tikrai neeiline trasa,labai reikalinga F1 kalendoriuje
moderator PauliusMS
| 05/28 10:18 Atsakyti
Nu Fsicai, pavaryk sekmadieni:)
Dovydas
| 05/28 10:18 Atsakyti
Del lenkimu tai labai abejociau. nebent jei pilotas padaro ziauria klaida arba ilgam ijungia ne ta saiba.
AnukAzz
| 05/28 10:19 Atsakyti
Super trasa. Laukiu nesulaukiu :]]
Dovydas
| 05/28 10:20 Atsakyti
Kazi ar ka FISI parodys su tuo "Jordan'u. labai tuo dristu abejoti.
×

TOP naujienos