„Renault“ technikos direktorius Nickas Chesteris mano, kad reikia užkirsti kelią glaudžiam gamintojų ir privačių komandų bendradarbiavimui, priešingu atveju toliau dėl pergalių kovos 2-3 komandos.
Prakalbus apie biudžetų lubas, imta diskutuoti apie tai, jog turtingiausios ekipos savo pinigus galės nukreipti į savo partneres, kurios už tai padės sparčiau tobulinti techniką.
FIA atstovai jau pažadėjo, kad gamintojų ir komandų partnerystės bus atidžiai stebimos. Tuo tarpu N. Chesteris mano, kad veiksmų reikia imtis kuo greičiau.
„Jei šis modelis bus naudojamas ir toliau, tai taps rimta problema. Sunku įsivaizduoti komandą, be 1 ar 2 partnerių, kovojančią dėl pergalių“, - kalbėjo N. Chesteris.
„Į visą tai labai rimtai turėtų pažiūrėti FIA ir F-1. Jei to modelio mums nepavyks atsikratyti, susidursime su labai rimta problema. Priešingu atveju dėl pergalių kovos tik tos gamintojų ekipos, kurios bendradarbiaus su 2-3 privačiomis ekipomis. Tos, kurios to nedarys, galės pamiršti pergales.“
N. Chesteris mano, kad reiktų didinti detalių skaičių, kurias komandos privalo pačios pasigaminti arba pasielgti priešingai - standartizuoti kuo daugiau bolido elementų.
„Mums reiktų sumažinti detalių, kurias galima parduoti kitiems, skaičių. O jei dalybos ir toliau tęsis, turime standartizuoti daugiau detalių. Priešingu atveju privačios komandos modelis turės daug privalumų.“
„Visi nori matyti kuo daugiau komandų kovojančių dėl pergalės. Norime gamintojų, gerų privačių komandų. Bet jei ir toliau naudosime tą modelį, kai komandos gali glaudžiai bendradarbiauti, nebebus prasmės būti nepriklausoma ekipa. Tai atims iš F-1 galimybę turėti gerą nepriklausomą komandą.“
„Jei komandos toliau glaudžiai bendradarbiaus tarpusavyje, nei viena iš nepriklausomų neatsidurs rikiuotės priekyje. Tokiu atveju dėl pergalės visada kovos tik trijų ekipų pilotai.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |