N. Hulkenbergas nesiruošia sugrįžti į Le Maną

N. Hulkenbergas nesiruošia sugrįžti į Le Maną
logo Birželio 14 d. 10:10, Renault Sport

Nico Hulkenbergas 2015 metais laimėjo lenktynes Le Mane, tapęs legendinio 24 val. maratono nugalėtoju kartu su „Porsche“ komanda. Bet pakartoti savo patirtį ištvermės lenktynėse prie sportinio prototipo vairo vokietis nežada.

„Le Mane nėra tiek daug artimos kovos ratas į ratą, kadangi 24 val. lenktynėse galioja savos taisyklės, - mintimis dalijosi Nico. – Tu atakuoji labai aktyviai, bet ten aš nė karto nebuvau situacijoje kaip „Formulėje-1“, kur tai vyksta labai dažnai – kai tu artimai persekioji varžovą, bet tave tuo momentu kas nors irgi spaudžia. Ir visas lenktynes gali nuvažiuoti atsilikęs tik sekunde nuo kokios nors mašinos.

Le Mane intervalai tarp mašinų visuomet būna ne mažiau kaip pora sekundžių ir ten nėra tikslo kietai spausti varžovą, todėl, kad priekyje laukia dar 23 valandos lenktynių.

Jei atvirai, LMP1 klasės prototipai – visai kitokios mašinos. Žinoma, aš su malonumu bendradarbiavau su „Porsche“. Pirmieji bandymai įvyko dar sausį, o lenktynės buvo birželį, per tuos šešis mėnesius aš gavau labai įdomią patirtį, juk galiausiai mes laimėjome lenktynes ir visi buvo laimingi.

Tačiau sportiniai prototipai – dideli ir sunkūs, nors galima pasakyti, jog šiuolaikiniai „Formulės-1“ bolidai tapo į juos panašūs ir man tai labai patinka. Kai lenktyninės mašinos tampa per sunkios, lėtuose posūkiuose jos elgiasi labai tingiai ir gremėzdiškai.

Prototipai nepasižymi idealiu valdymu, tačiau suprantama, jie man padarė įspūdį, kadangi yra varomi keturiais ratais, turi labai galingą hibridinę jėgainę, o priekiniai ratai yra sukami dviejų elektros motorų. Galima pasakyti, kad lenktynininkui kartais būna lengva pilotuoti tokią techniką, nes ten yra ir traukos kontrolė, ir 4x4 ratų sistema, o trasa Le Mane susideda iš tiesiųjų, sujungtų keletu „S“ formos posūkių. Nėra abejonių, jo tai – labai greitos mašinos, pagal greitį artėjančios prie „Formulės-1“. Apskritai, visa tai šaunu, bet aš labiau mėgstu vienvietes mašinas su atvirais ratais.

Ar aš esu pasiruošęs sugrįžti į Le Maną? Tikriausiai, kad ne. 2015 metais aš lenktyniavau už privačią komandą ir tada nebuvo jokio interesų konflikto. O dabar aš perėjau į gamyklinę komandą ir „Renault“ vargu ar man leis bendradarbiauti su kokia nors kita marke. Aš pasiekiau sėkmės Le Mane ir tai buvo šaunu, o dabar esu susikaupęs ties darbu „Formulėje-1“.

Nesakau, kad niekada nesugrįšiu į Le Maną, bet vargu ar tai atsitiks, kol aš būsiu „Formulės-1“ pilotu“.

Komentarai (0)


×