N. Rosbergas: į Monzą C. Leclercas atvažiuoja favoritu (14)

N. Rosbergas: į Monzą C. Leclercas atvažiuoja favoritu
logo Rugsėjo 03 d. 13:08, Pirelli

Savo tradiciniame video bloge 2016 metų pasaulio čempionas Nico Rosbergas išanalizavo Spa pasibaigusių Belgijos GP lenktynių rezultatus.

Nico Rosbergas: „Spa C. Leclercas puikiai atliko savo darbą. Jis gerai pasirodo šiais metais ir pirmoji pergalė tapo jam svarbiu psichologiniu stimulu ir pridėjo užtikrintumo. Antrosios pergalės ilgai laukti nereikės. Charlesas dabar yra puikios sportinės formos. Jam komfortiška mašinoje ir jis iš jos išspaudžia maksimumą.

Kitos lenktynės įvyks Monzoje, dar vienoje greituminėje trasoje, kur „Ferrari“ nėra lygių. Tifozių pagalba ten sukuriama ypatinga atmosfera, juo labiau, jog „Ferrari“ čia atvažiuos kaip favoritai. Leclercas yra pagrindinis pretendentas į pergalę čia. Tai yra pliusas visai „Formulei-1“.

Greituminėse trasose „Ferrari“ mašina yra tiek greita – tai dėl galingesnio variklio, kuris yra 20 AG pajėgesnis nei pas „Mercedes“. Neįtikėtina, tačiau jie aplenkė „sidabrines strėles“ tobulinant motorus.

„Mercedes“ turi kai kurių problemų modernizuojant jėgainę. Kai tik jie žengia žingsnį į priekį, iškyla netikėtų problemų ir tenka sugrįžti atgal. Todėl „Ferrari“ ir sugebėjo juos aplenkti.

Lewisas Hamiltonas finišavo antras Spa. Jis visuomet turi fenomenalų lenktyninį tempą. Lenktynėse Bottas negali niekuo jam prilygti. Be to, „Mercedes“ mašina geriau dirba su padangomis – jos mažiau dėvisi.

„Ferrari“ yra labai greiti viename rate trasoje, kur reikia mažos prispaudžiamosios jėgos. Bet jie taip sureguliuoja galinį sparną, kad mašinai trūksta prispaudžiamosios jėgos, todėl galinė bolido dalis elgiasi nestabiliai. Komanda visa tai kompensuodavo didindama prispaudžiamąją jėgą priekyje, o tai tik pagilindavo problemą ir galinės padangos smarkiai degraduodavo. „Ferrari“ turi surasti sprendimą. Kvalifikacijose jie visus aplenkdavo – Leclercas Hamiltoną Spa trasoje aplenkė aštuoniomis dešimtosiomis, o lenktynėse „Ferrari“ buvo kiek lėtesnė nei „Mercedes“. „Ferrari“ dar teks išsiaiškinti su prispaudžiamosios jėgos trūkumu įprastinėse trasose, kitaip po Monzos jie vėl nusiris atgal.

Kai dėl Botto, tai viskas, kaip įprasta: jis greitas kvalifikacijoje, o štai lenktynėse jis turi problemų. Apskritai, jis neblogai dirba, bet kol kas negali lygiomis kovoti su Lewisu, o tai yra blogai pasaulio čempionui.

Lando Norrisas puikiai pasirodė Spa. Jis yra kylanti žvaigždė – jį bus įdomu stebėti ateityje, Įsivaizduokite, kaip jam buvo pikta: paskutiniame rate, per geriausias karjeroje lenktynes, jis – penktoje vietoje ir staiga mašina sugenda. Tai siaubinga. Bet Lando puikiai padirbėjo.

Sergio Perezas šauniai pasirodė prie „Racing Point“ vairo – Monzoje ši komanda vėl turėtų būti konkurencinga. Nežiūrint į nedidelį biudžetą, jie visuomet turi geras mašinas, o Perezas – klasiškas lenktynininkas, visuomet išnaudojantis bet kokį šansą.

Verstappenas iš dalies sugrįžo prie to, kokiu jis būdavo anksčiau. Jis vėl tapo per daug agresyvus. Nesuprantu, kodėl jis nenukėlė kojos nuo akseleratoriaus, kai suprato, kad mašina yra jau sudaužyta“.

Komentarai (14)


Telemetrijus
| Rugsėjo 04 d. 10:15
Egidijus Lisauskas
| Rugsėjo 04 d. 01:11

Alonso necituoja, tai abidna?

Prie ko čia Alonso?
Egidijus Lisauskas
| Rugsėjo 04 d. 01:11
Telemetrijus
| Rugsėjo 03 d. 22:22

O ta, kad tai jau gaunasi "sviestas - sviestuotas".

Alonso necituoja, tai abidna?
Telemetrijus
| Rugsėjo 03 d. 22:22
Fekkalli
| Rugsėjo 03 d. 19:21

Ta prasme ir? O ka cituot jei ne wdc? Forumu volkerius?

O ta, kad tai jau gaunasi "sviestas - sviestuotas".
Fekkalli
| Rugsėjo 03 d. 19:21
Telemetrijus
| Rugsėjo 03 d. 18:31

Tai F1.lt jau pradės cituoti ir Rosbergo blogus?

Ta prasme ir? O ka cituot jei ne wdc? Forumu volkerius?
Rokas1
| Rugsėjo 03 d. 18:34
mariusis
| Rugsėjo 03 d. 18:05

Na metai dar nesibaigė, tad viską suskaičiuosim rudenį. O tai kiek jam važiuoti, dar 5 metus ir sakai bus subrendęs. Ko tai nemanau, bet gal ir klystu. Išlįs tas kvailys Maxas dar ne kartą, tikiu tuo :)

Išlenda pas visus. Pažiūrėk kiek Hamiui reikėjo metų, kol pilnai subrendo. Kitas dalykas, gali būt, kad niekad nesusitupės, bet yra buvę tikrų legendų, kurie taip pat elgėsi ir pasiekė labai daug.
Telemetrijus
| Rugsėjo 03 d. 18:31
Tai F1.lt jau pradės cituoti ir Rosbergo blogus?
mariusis
| Rugsėjo 03 d. 18:05
Rokas1
| Rugsėjo 03 d. 16:01

Maxo buvo berods pirma avarija per metus. Tai jei kasmet po 1 durną klaidą padaro tai jau durnasis? Cmon, jauni visi klaidų pridaro, bet paskutiniu metu Maxas smarkiai subrendęs ir nereik dievo į medį varyt, kad 22 metų pilotas važiuos su 15 metų patirties branda

Na metai dar nesibaigė, tad viską suskaičiuosim rudenį. O tai kiek jam važiuoti, dar 5 metus ir sakai bus subrendęs. Ko tai nemanau, bet gal ir klystu. Išlįs tas kvailys Maxas dar ne kartą, tikiu tuo :)
Ragaisis
| Rugsėjo 03 d. 17:34
As apakes, kiek daug info is Rosbergo:) ir apie Lando ir apie Perez- nuostabu kad ir jie pastebi gerus dalykus, o ne tik populiarius. ir tikrai keista kodel neatleido gazo Verstappenas, nes juk "namai" netoli buvo:) ir be to kodel jis lindo po Raikkonenu irgi nelabai aisku, nes butu ir taip aplenkes be problemu visus iki 5 vietos:) lyg su rakstim siknoje startavo - o raksties vardas Leclerc:) svarbu ne kiekis klaidu, o kada ta klaida ivyksta. ir tik Bottas kazkur "pradinges". Jam intrigos nebera, nes su ta pacia masina jisai Hamiltono neaplenks, nebent su kita, jei yra tikrai greitesnis:) ir Vettel tiesiog "isgaraves" :) manyciau reikia dideliu pasikeitimu jei ne siemet, tai butinai kitais metais. Labai jau nera "pulsavimo" rikiuoteje, lyg ugneles ne visos dega:) o reikia kad visos degtu:) kaip ten sakoma - nerizikuosi negersi sampano:) tai va retokai kai kas ir geria, nes labai jau seimyniskai reikalus tvarkyti vyrukai pradejo:) is visu lenktynininku rikiuoteje, tik Hamiltonas susukes sau silta lizdeli,bet irgi jei tik mercedes suletes, jis is karto isskris be uzuominu is lizdelio:)
Rokas1
| Rugsėjo 03 d. 16:01
mariusis
| Rugsėjo 03 d. 14:27

Kad jis mano galva ir dėl wdc divebombins, nebent startuos visad pirmas, nors matyti, kad sunkiai jam su startais, kol kas. Ten jam įaugę į kraują ir kol vieną kitą kartą niekas jam per snapą gerai neužmes (Ocono atvejis jau buvo), tai ir dėl wdc jis taip darys. Čia mano numonė - netikiu, kad žmonės keičiasi, na gali tas Maxas metus pavažiuoti be nesąmonių, ale brandžiai, bet po kurio laiko vistiek išlenda tas durnasis Maxas :)

Maxo buvo berods pirma avarija per metus. Tai jei kasmet po 1 durną klaidą padaro tai jau durnasis? Cmon, jauni visi klaidų pridaro, bet paskutiniu metu Maxas smarkiai subrendęs ir nereik dievo į medį varyt, kad 22 metų pilotas važiuos su 15 metų patirties branda
mariusis
| Rugsėjo 03 d. 14:27
Pit Crew
| Rugsėjo 03 d. 14:14

Jis gi karštakošis ir tiek, anyway RBR jis tinka. O viskas pasimatys kai realiai reikės kovoti dėl WDC. Dabar jis sau gali leisti "dive bomb" daryti.

Kad jis mano galva ir dėl wdc divebombins, nebent startuos visad pirmas, nors matyti, kad sunkiai jam su startais, kol kas. Ten jam įaugę į kraują ir kol vieną kitą kartą niekas jam per snapą gerai neužmes (Ocono atvejis jau buvo), tai ir dėl wdc jis taip darys. Čia mano numonė - netikiu, kad žmonės keičiasi, na gali tas Maxas metus pavažiuoti be nesąmonių, ale brandžiai, bet po kurio laiko vistiek išlenda tas durnasis Maxas :)
×