Man visada knietejo suzinoti, kodel italas Nugnes skelbia savo straipsnius rusiskai, o po to (daznai - niekada) - italiskai?
Man visada knietejo suzinoti, kodel italas Nugnes skelbia savo straipsnius rusiskai, o po to (daznai - niekada) - italiskai?
gal todel, kad jis tam saite dirba? raso, kad koks tai redaktorius jis tam saite
Nesupratai klausimo :) Jis italas, Motorsport IT jo straipsniu yra mazai arba isskirtinai interviu, cia viena. Antra, dazniausiai Motorsport RU paskelbtos jo vardu parasytos zinios nera niekur kartojamos ir ju turinys siek tiek keistokas.
Nzn kas ir kaip, bet mazu maziausiai keista.
https://it.motorsport.com/info/about-us/franco__nugnes/3907/
Luca di M, klausimas/atsakymas:
Would you extend Vettel's contract?
"Yes, because Seb is still very fast, he has a lot of experience and I don't think he's in a crisis of motivation. His presence would also be useful for Leclerc, who is very gifted but has to confirm his position at the top after a great season so he will have a lot more pressure on him".
Nesupratai klausimo :) Jis italas, Motorsport IT jo straipsniu yra mazai arba isskirtinai interviu, cia viena. Antra, dazniausiai Motorsport RU paskelbtos jo vardu parasytos zinios nera niekur kartojamos ir ju turinys siek tiek keistokas.
Nzn kas ir kaip, bet mazu maziausiai keista.
https://it.motorsport.com/info/about-us/franco__nugnes/3907/
supratau. as norejau pasakyti, kad gal tie motosport skirtingu saliu saitai yra gana autonominiai ir sakykim rusai ji dazniau "naudoja" nei angliskas ar italiskas? bet as pastebejau, kad rusiskam raso tokius daugiau apie gandus/speliojimus ir neatsimenu nei vieno rimto, kuris butu tvirtai pasitvirtines :) manyciau, cia rusai ji daugiau del clicku deda, o kitu saliu gal rimtesni ir oriniu straipsniu vengia. bet cia tik mano pamastymai. tu pats saitistas tai turetum geriau zinot ;)
https://f1-insider.com/en/formula1/formula-1-news-eddie-jordan-hamilton-will-move-to-ferrari/?amp
Nėra ko eit vakarieniaut su Eddie, nes anis viską išpliurpia.
SV ėjimas į McLaren man būtų keistas, panašiai kaip DR ėjimas į Renault. Na, bet gal McLaren tikrai sugebės stipriai kilt. Bet vistiek ne 2021, o tik 2022.
DR ejimas i Renault buvo labiau ISejimas is Red Bull. Ir tai buvo labai teisingas poelgis.
Nes kitas australas kazkada vis venge iseit, tai i ji kasmet vis kojas valydavosi ir tiek ziniu.
Vettelis is aukstesnes pozicijos derybose staiga buvo ispraustas i kampa. Viskas buvo jo rankose, bet akivaizdu, kad Ferrari nori zaisti kitoki zaaidima. Todel arba liks ir vaziuos uz tai, ka jam siulo (o daug daugiau nesiulys, esu tikras), arba eis kitur.
Kitur yra tokie variantai:
- namo
- McLaren (ypac jei Sainzas i Ferrari, kas butu geriausias variantas visom prasmem)
- Mercedes (tik jei MB lieka ir tik jei rokiruojasi su LH, bet cia labiau hipotetine versija)
AF1 > na, OK, palyginimas su DR nebuvo vykęs.
Mano mintis ta, kad jei SV neturės galimybės kovoti dėl pergalių ir čempionų titulų, kam jam ta F1? Kimi patinka lenktyniaut, SV, manau, patinka laimėt. Tai man labiau patiktų LH į Ferrari, SV į Mercedes.
SV nėra toks blogas šoferis, bet, manau, kad jis Ferrari tiesiog nelimpa. Ferrari turi giluminių problemų, kurių arba nenori matyt, arba nesugeba/negali sutvarkyt Binotto.
Kas dėl McLaren – kankintųsi ten SV, nors apie jį šokinės kaip apie kitą daugkartinį čempioną, bet naudos iš to maža, tiek McLaren, tiek SV. O McLaren kitąmet nekovos dėl jokių podiumų, nebent išeis 2 iš 3 top komandų.
Namo, kad ir kaip man gaila būtų, tikrai realus variantas.
Bet už nė vieną iš išvardintų poste nestatyčiau dabar.
DR ejimas i Renault buvo labiau ISejimas is Red Bull. Ir tai buvo labai teisingas poelgis.
Nes kitas australas kazkada vis venge iseit, tai i ji kasmet vis kojas valydavosi ir tiek ziniu.
Vettelis is aukstesnes pozicijos derybose staiga buvo ispraustas i kampa. Viskas buvo jo rankose, bet akivaizdu, kad Ferrari nori zaisti kitoki zaaidima. Todel arba liks ir vaziuos uz tai, ka jam siulo (o daug daugiau nesiulys, esu tikras), arba eis kitur.
Kitur yra tokie variantai:
- namo
- McLaren (ypac jei Sainzas i Ferrari, kas butu geriausias variantas visom prasmem)
- Mercedes (tik jei MB lieka ir tik jei rokiruojasi su LH, bet cia labiau hipotetine versija)
atsiprasau, kad isikisiu, bet apmaudziai praziurejote realiausia varianta - i reno, jei ricardo i ferari iseina. nes tada mclaren vietos uzimtos.
Norge, nepraziurejau. Renault, jei tokia komanda dar bus 2021-ais, yra apie nieka. Ir Ferrari Ricciardo neims, kai yra Sainzas.
A85, McLaren yra labai atraktyvus variantas, nes aero savo jie jau pradejo tvarkyt, pamazu, o nuo 2021 bus Mercedes. Ir, jei MB pateps padus (kas labai tiketina), McLaren vel taps MB works team.
Norge, nepraziurejau. Renault, jei tokia komanda dar bus 2021-ais, yra apie nieka. Ir Ferrari Ricciardo neims, kai yra Sainzas.
A85, McLaren yra labai atraktyvus variantas, nes aero savo jie jau pradejo tvarkyt, pamazu, o nuo 2021 bus Mercedes. Ir, jei MB pateps padus (kas labai tiketina), McLaren vel taps MB works team.
Aero tai aero, bet tam, kad viskas veiktų, reikia pradėt viską nuo jėgainės, ir lipdymo aplink ją. Ta aplinkybė, kad McLaren vidury taisyklių užšaldymo keis variklį, tai reikės labai kietai užmerktų FIA akių, kad važiuoklė kurta Renault motorui stebuklingai pradėtų veikti su Mercedes varikliu. Ir būtent Mercedes motoras kurtas low-rake koncepcijai, kai McLaren bolidas, kaip ir didžioji dauguma peletono, kurtas high-rake koncepcijai. Na, ir šaip yra krūva smulkmenų, kad iš middle-field peršokti į top komandas. Kolektyvas, atrodo, turi puikų kapitoną Seidl asmenyje, bet per naktį viskas irgi nepasidarys. Su naujom taisyklėm ir biudžeto lubom – galbūt. Bet neaišku ar F1 netaps F2 iki to laiko. Čia galima kalbėt iš to, ką žinojom prieš pandemijos pradžią. Kokia situacija dabar, ir kas iš tikro verda komandų savininkų galvose – neturiu žalio supratimo.
Jeigu Sainz kaip natūralus Nr. 2, tai tada taip. Bet kaip konkurentas CL – nė pro kur. Vietoj Sainz dar ir Kvyat sueitų, tik šitas jau aplaužytais sparneliais.
Bet kuriuo atveju, reikia sulaukti bent jau šito sezono pradžios, kad galima būtų kalbėti apie sekančius metus. Nes be šito sezono, tai labai neaišku koks būtų sekantis.
McLaren: turim pigius Sainza ir Norisa, bet gal paimkim 10x brangesni nusivaziavusi Vetteli? Imam - Eddie Jordanas juk sake, kad reikia.
Jei McLaren ir ims ka - tai Ricciardo, kuri norejo imti jau pries tai
Gera pastaba.
Bet.
Vet savo buvusio honoraro niekad niekur nebematys ir ta jis supranta. Tiesiog kosmiskai mazesnio ir trumpo kontrakto su Ferrari jis nesitikejo, ypac jam nepatiko pasiulyta trukme.
Tai Vetelis tiek trasoje moka važiuoti tiktai bėgiais ir atsitikus nenumatytoms aplinkybėms pradeda ratu suktis, tiek atsiradus jaunesniam ir perspektyvesniam konkurentui nenori pripažinti, kad Ferrari pasiūlytos sąlygos neprilygs kitų komandų pasiūlymams. Bent jau aš neįsivaizduoju kas jam mokėtu 10 ar daugiau milijonų ir siūlytu keletos metų kontraktą.
MB mokes (ar savo, ar McLaren engine partner atveju). Laisvai apie 20 m atseiketu (McLaren atveju susimestu kartu su komanda).
German driver. German brand.
Kiti - tikrai ne.
Plius, nepamirstam, kad daznai honorarus moka remejai (kaip pvz Marlboro - Schumio atveju, ar Santander - Alonso).
Sutinku, kad variantas, bet siandienineje situacijoje niekaip nematau MB mokanciu uz Vettelio prasiblaskyma McLaren. Gal kokie sokolado gamintojai ir moketu. Jei MB nori uz kazka moketi - gali apkeisti Vetteli su Hamiltonu. Bet kai as iskeliau sita ideja, man buvo pasakyta, kad MB nesvarsto net Vettelio - velgi tada uz ka moketi?
Plius idomu butu suzinoti Vettelio argumentacija atmetant Ferrari pasiulyma, kad ir koks jis bebutu prastas, ir einant i McLaren, kur tas pasiulymas nebus nei didesnis, nei patrauklesnis performance'o prasme.
Zodziu, imho, Vettelis i McLaren yra ejimas paimtas nebent is F1 2019 zaidimo
AF1 - na jei tu zinai, kad ferari neims ricardo, jei yra sainsas tada as susilaikau :) bet jei sainsas i ferari, o mersai sudeties nekeicia, as pritarciau Klepsidra - tada mclaren greiciau paims ricardo. ir tada vistiek veteliui tik reno lieka :))))) apibendrinant belieka tik pakartoti taiklia Klepsidra fraze - vetelis i mclaren - ejimas is f12019 zaidimo :)
Del MB (ir Renault) nereiktu pamirsti didziausio tiketino scenarijaus - staigus withdrawal.
MB dar Q4 paskelbe apie drakoniska cost cuttinga, dabartine situacija viska dar labiau pablogino.
Ir apie tai byloja nemazai netiesioginiu signalu, sklindanciu is Wolffo (kas jis viesai besakytu).
Kai main business kencia, apie koki "projekta" galima kalbet? Ypac kai viskas jau n kartu laimeta.
Pvz.: https://www.web24.news/u/2020/04/how-daimler-wants-to-get-rid-of-10000-employees.html
Ir as laikausi savo nuomones, kad idealiausias Ferrari variantas yra Sainzas, NEBENT tai butu Hamitlonas (kas vis labiau darosi tiketina).
O Ricciardo, deja, deja.
Vettelio argumentacija yra viena - principingumas. Pinigai nesvarbu, paimtu jis ir tuos 14 ar 12 ar 9 (gandai skirtingi), bet 1 metu kontraktas yra no go. Todel, jei Ferrari jam nepasiulys bent 1+1, manau teks iseit.
All-in-all sita krizine nezinomybe priduoda pliusu ir minusu pilotam ju "kotiravimui birzoje":
+ Hamilton
+ Sainz
+/- Ricciardo
- Vettel
Del MB (ir Renault) nereiktu pamirsti didziausio tiketino scenarijaus - staigus withdrawal.
MB dar Q4 paskelbe apie drakoniska cost cuttinga, dabartine situacija viska dar labiau pablogino.
Ir apie tai byloja nemazai netiesioginiu signalu, sklindanciu is Wolffo (kas jis viesai besakytu).
Kai main business kencia, apie koki "projekta" galima kalbet? Ypac kai viskas jau n kartu laimeta.
Pvz.: https://www.web24.news/u/2020/04/how-daimler-wants-to-get-rid-of-10000-employees.html
Ir as laikausi savo nuomones, kad idealiausias Ferrari variantas yra Sainzas, NEBENT tai butu Hamitlonas (kas vis labiau darosi tiketina).
O Ricciardo, deja, deja.
Vettelio argumentacija yra viena - principingumas. Pinigai nesvarbu, paimtu jis ir tuos 14 ar 12 ar 9 (gandai skirtingi), bet 1 metu kontraktas yra no go. Todel, jei Ferrari jam nepasiulys bent 1+1, manau teks iseit.
All-in-all sita krizine nezinomybe priduoda pliusu ir minusu pilotam ju "kotiravimui birzoje":
+ Hamilton
+ Sainz
+/- Ricciardo
- Vettel
issamiai padestei. dekui. bet nusukai tema. kur eis vetelis, jei nesutars su ferari. koks tavo spejimas? (jei mersai ir reno neiseina niekur ir nekeicia pilotu) 1.mclaren 2.reno 3. kita 2o eselono komanda 4.namo.
jei didziausias tiketinas scenarijus - staigus reno pasitraukimas gale metu, sunkoka suprasti, kodel prostas jau derasi su ricardo del naujo kontrakto
https://www.f1news.ru/news/f1-144339.html
jei didziausias tiketinas scenarijus - staigus reno pasitraukimas gale metu, sunkoka suprasti, kodel prostas jau derasi su ricardo del naujo kontrakto
https://www.f1news.ru/news/f1-144339.html
Renault keliai nežinomi. Ką pasakys valdyba, taip ir bus. Paskatų Renault likti F1 nematau - pastoviai nepasiekiami planai, nėra variklių pirkėjų, nėra didelių rėmėjų.
Vienintelis Renault būdas likti F1 – tai yra cost cap, ir kuo mažesnis, tuo geriau, nes bus sudėtinga nusimest prieš tai atliktas investicijas, kai dalyvavimas taps ženkliai pigesnis (čia su sąlyga, kad Liberty išmokos lieka panašiam lygmeny).
O dėl Prost, tai jis toks kaip Lauda – balso neturi, bet yra puikus tarpininkas tarp vadovo ir pilotų ar valdybos. Bet kuriuo atveju, ne jis samdys pilotus. O kalbėt galima daug. Honda atvejis – JB ir RB turi naujas sutartis, patenkinti ir, pyst, neliko Honda F1. Ir jei ne Honda džentelmeniškas elgesys, tai komandos nebūtų likę, kaip kad neliko Toyota.
Jei MB judejimo nera, Vettelis arba McLaren, arba namo. O siaip as ta jau esu isdestes savo paskutiniam post'e (Kontraktai 2021).
Del Renault - A85 puikiai isdeste.
Ross Brawn has revealed Formula 1 is planning to reduce the amount teams can spend under the new budget cap by $30m from the original figure of $175m, as the sport looks to cut costs in the wake of the coronavirus pandemic.
Jei MB judejimo nera, Vettelis arba McLaren, arba namo. O siaip as ta jau esu isdestes savo paskutiniam post'e (Kontraktai 2021).
Del Renault - A85 puikiai isdeste.
spejimas priimtas ;)
Renault keliai nežinomi. Ką pasakys valdyba, taip ir bus. Paskatų Renault likti F1 nematau - pastoviai nepasiekiami planai, nėra variklių pirkėjų, nėra didelių rėmėjų.
Vienintelis Renault būdas likti F1 – tai yra cost cap, ir kuo mažesnis, tuo geriau, nes bus sudėtinga nusimest prieš tai atliktas investicijas, kai dalyvavimas taps ženkliai pigesnis (čia su sąlyga, kad Liberty išmokos lieka panašiam lygmeny).
O dėl Prost, tai jis toks kaip Lauda – balso neturi, bet yra puikus tarpininkas tarp vadovo ir pilotų ar valdybos. Bet kuriuo atveju, ne jis samdys pilotus. O kalbėt galima daug. Honda atvejis – JB ir RB turi naujas sutartis, patenkinti ir, pyst, neliko Honda F1. Ir jei ne Honda džentelmeniškas elgesys, tai komandos nebūtų likę, kaip kad neliko Toyota.
judu su AF1, be abejo, ekspertai, bet as speju, kad reno tikrai niekur nesitrauks. tuo labiau, kad lubas jau nuleido iki 145m. susirinks ta biudzeta. mano asmenine nuomone, ekonominis atsigavimas po koronos bus staigus ir po metu tai liks tik blogas sapnas. o metai tokiu gigantu planuose visiskai niekinis periodas. bet idomu bus paziureti kieno spejimai bus tikslesni :)
judu su AF1, be abejo, ekspertai, bet as speju, kad reno tikrai niekur nesitrauks. tuo labiau, kad lubas jau nuleido iki 145m. susirinks ta biudzeta. mano asmenine nuomone, ekonominis atsigavimas po koronos bus staigus ir po metu tai liks tik blogas sapnas. o metai tokiu gigantu planuose visiskai niekinis periodas. bet idomu bus paziureti kieno spejimai bus tikslesni :)
pritarčiau, čia tik KAI KURIOMS Lietuvos kompanijos mėnesio pertrauka yra mirtis, pasaulyje būna ir kitokių istorijų.
As pasitraukimus nesieju su dabartine situacija, labiau su nauja Concorde (kaip ji dabar besivadintu) sutartim. Dabartine baigia galioti 2020 gale, todel autogamintojam pats laikas neskausmingai iseiti. Ypac tiem, kam nebelieka nieko irodinet, o pardavimai krenta.
Cia gal net butu Renault papildomas stimulas t.y. jei MB iseina, tuomet Renault galetu pasilikti.
spejimai yra gerai, bet imho biski persistengiama suvedant nevisai susijusius dalykus i viena:
MB traukiasi -> Renault traukiasi -> Hamiltonas i Ferrari -> Vettelis i McLaren. Really? Kas sieja sioje grandineje Vetteli ir McLaren? Kodel ne Ricciardo i McLaren - juk Renault nelieka ir niekas jos nenupirks. Kur Bottas dings - juk Mercedes irgi nebebus? McLaren ismes Sainza, kad paimtu Vetteli?
In general, bet kurios is komandu pasitraukimas ir Vettelio sutarties nepratesimas reikstu jo karjeros pabaiga - sitam pritarciau.
spejimai yra gerai, bet imho biski persistengiama suvedant nevisai susijusius dalykus i viena:
MB traukiasi -> Renault traukiasi -> Hamiltonas i Ferrari -> Vettelis i McLaren. Really? Kas sieja sioje grandineje Vetteli ir McLaren? Kodel ne Ricciardo i McLaren - juk Renault nelieka ir niekas jos nenupirks. Kur Bottas dings - juk Mercedes irgi nebebus? McLaren ismes Sainza, kad paimtu Vetteli?
In general, bet kurios is komandu pasitraukimas ir Vettelio sutarties nepratesimas reikstu jo karjeros pabaiga - sitam pritarciau.
kas sieja veteli su mclaren sioje grandineje ganetinai aisku. jeigu ne viena komanda neiseina, o sainzas pereina i ferari, mclaren lieka laisva sedyne. nejau rent driveri i ja sodinti? nera rimtu kandidaturu. zinau, sakysi ricardo i mclaren. tada ir prieiname prie mano spejimo - vetelis i reno :) bet greiciausia vetelis prates su ferari ir nebus ko svaicioti.
McLaren ir Vetteli sieja works Mercedes team ir bendras place of origin (su Mercedes) :)
Bottas buvo, yra, ir bus apie nieka (DC, Barrichello, etc. lygio).
Ir jei Mercedes iseina su viskam, o Hamiltonas keliasi i Ferrari, tai jokio McLaren Vetteliui nesviecia. Jam tada arba namo, arba... namo.
Ant tu zodziu, labai panasu, kad niekas pernelyg nesikeis:
Ferrari team boss Mattia Binotto wants to offer Vettel a multi-year contract for at least two seasons (possibly plus options).
Manau, kad Vet sutiks. Neturi pasirinkimo. Gaus Leclerco lygio salary ir bus patenkintas.
McLaren ir Vetteli sieja works Mercedes team ir bendras place of origin (su Mercedes) :)
Bottas buvo, yra, ir bus apie nieka (DC, Barrichello, etc. lygio).
Ir jei Mercedes iseina su viskam, o Hamiltonas keliasi i Ferrari, tai jokio McLaren Vetteliui nesviecia. Jam tada arba namo, arba... namo.
Ant kiek reikia nesigaudyti F1 virtuveje kad fantazuoti apie MB isejimus ir Hamiltono ejimus i Ferrari.... visiskas planktonas.
McLaren ir Vetteli sieja works Mercedes team ir bendras place of origin (su Mercedes) :)
Bottas buvo, yra, ir bus apie nieka (DC, Barrichello, etc. lygio).
Ir jei Mercedes iseina su viskam, o Hamiltonas keliasi i Ferrari, tai jokio McLaren Vetteliui nesviecia. Jam tada arba namo, arba... namo.
Imho pats sau priestarauji. Vettelis Mercedes nesvarstomas kaip variantas apsikeisti su Hamiltonu, jei sis iseitu i Ferrari, bet uz Vetteli butu mokama komandai klientei, kuriai to Vettelio nereikia ir viskas pagrista tik tuo, kad jis vokietis? Kazkaip nelabai galai sueina net komerciskai.
Mercedes ir McLaren bendro projekto neturi, bent jau kolkas - McLaren turi eilines klientes statusa. Ar turetu kazkoki isskirtinesni statusa Mercedes pasitraukus? Abejoju. Ypac kai salia stovi Strollas su savo komanda, verslo rysiais su Mercedes, Toto ir t.t.
Vettelis ir McLaren yra ar ne Sky fantastu ideja, iskelta susapnavus, kad Seidlas va ten 2009 dirbo kartu su Vetteliu ir dabar jau truks plys is paskutiniuju ta sajunga bandys atnaujinti, nes abu yra VOKIECIAI. Po to sita Gelezinio Vilko sapna dar sustiprino kalbos apie Sainza - tai visiems pritemptai pasirode naturalu, kad siuos du galima apkeisti.
Imho pats sau priestarauji. Vettelis Mercedes nesvarstomas kaip variantas apsikeisti su Hamiltonu, jei sis iseitu i Ferrari, bet uz Vetteli butu mokama komandai klientei, kuriai to Vettelio nereikia ir viskas pagrista tik tuo, kad jis vokietis? Kazkaip nelabai galai sueina net komerciskai.
Mercedes ir McLaren bendro projekto neturi, bent jau kolkas - McLaren turi eilines klientes statusa. Ar turetu kazkoki isskirtinesni statusa Mercedes pasitraukus? Abejoju. Ypac kai salia stovi Strollas su savo komanda, verslo rysiais su Mercedes, Toto ir t.t.
Vettelis ir McLaren yra ar ne Sky fantastu ideja, iskelta susapnavus, kad Seidlas va ten 2009 dirbo kartu su Vetteliu ir dabar jau truks plys is paskutiniuju ta sajunga bandys atnaujinti, nes abu yra VOKIECIAI. Po to sita Gelezinio Vilko sapna dar sustiprino kalbos apie Sainza - tai visiems pritemptai pasirode naturalu, kad siuos du galima apkeisti.
super komentaras. malonu skaityti. tik papildysiu, kad jeigu sapna apie VOKIECIUS vadinsime Gelezinio vilko, tai eddie jordana su savo paskutinemis sapalionemis galetume pavalinti kunigaiksciu gediminu, kuris gludziais viduramziais ta sapna susapnavo prigules ant to kalno sostinej :)))
Na apie Eddie cia yra neblogai pasakyta: https://www.dailymotion.com/video/x2wxbc4
O jei rimtai tai Eddie visada kalbejo, ka norejo ir kiek norejo - ir tie jo spejimai, naturalu, kad buna teisingi - tada buna akcentuojama, kad va Eddie atspejo, o kad tiek pat ar daugiau neatspejo - visi pamirsta :)
Na apie Eddie cia yra neblogai pasakyta: https://www.dailymotion.com/video/x2wxbc4
O jei rimtai tai Eddie visada kalbejo, ka norejo ir kiek norejo - ir tie jo spejimai, naturalu, kad buna teisingi - tada buna akcentuojama, kad va Eddie atspejo, o kad tiek pat ar daugiau neatspejo - visi pamirsta :)
sitas geras :) butent apibudinimo taiklumas :) nei prideti nei atimti.
Kontrargumentai suprantami, Klepsidra, bet jie taip pat niekuo neparemti, ne? Todel mes kazkur even t.y. issakom savo nuomones, kuria turim kiekvienas (kaip DC kazkada apsake vaizdziai).
Jei MB iseina, as esu beveik tikras, kad McLaren bus works team, o ne Aston Martin (kuri bus varikliu kliente).
Ar taip bus are nebus - palaukim apie metus (siaip net maziau) ir pamatysim.
Tik priminsiu, kad apie Kimi perejima i Ferrari 2014-ais pirmakart uzsiminiau lygiai 2012 spalio pradzioj, po to apie tai rasiau 2013 rugpjucio vidury, o viskas pasitvirtino rugsejo 12. Cia galima vadinti kaip norit - sutapimai ar durnius kaime, man tas mazai itakos daro :)
Kontrargumentai suprantami, Klepsidra, bet jie taip pat niekuo neparemti, ne? Todel mes kazkur even t.y. issakom savo nuomones, kuria turim kiekvienas (kaip DC kazkada apsake vaizdziai).
Jei MB iseina, as esu beveik tikras, kad McLaren bus works team, o ne Aston Martin (kuri bus varikliu kliente).
Ar taip bus are nebus - palaukim apie metus (siaip net maziau) ir pamatysim.
Tik priminsiu, kad apie Kimi perejima i Ferrari 2014-ais pirmakart uzsiminiau lygiai 2012 spalio pradzioj, po to apie tai rasiau 2013 rugpjucio vidury, o viskas pasitvirtino rugsejo 12. Cia galima vadinti kaip norit - sutapimai ar durnius kaime, man tas mazai itakos daro :)
atsiprasau, kad isiterpsiu, bet tiesiog idomu koks butu tavasis argumentas kodel Works team turetu buti mclaren o ne komanda, kuri greiciausia tokiu atveju pirktu Mercedes (strollas)? as deredamasis del pirkimo salygu tikrai itraukciau ta punkta. o mclaren greiciausia nieko panasaus sutartyje neturi, nes ji buvo pasirasyta dar prie usociaus ir apie jokiu mersu isejimus nieks nekalbejo. Del kaimo kvailelio tai ne taip supratai, tau nieks to net is toli nenorejo pritaikyti. o teisingumo delei apie tavo spejima del raikio tai taip, gali pasigirti, bet tada turetum pamineti ir atvejus. kai riebiai prasovei ;) nesu is tu, kurie screen shotus daro, bet viena tikrai atsimenu - daugkartinis tvirtinimas, kad verstapenas turi isankstine sutarti su ferari :) Klepsidra paaiskinio edzio spejimus - sneki bele ka, kartais pataikai (kas naturalu) ir visi wau. o nepataikytus visi pamirsta, nors ju gal buvo kelis kartus daugiau….
nu nezinau kaip jums, bet man jau senai dvelkia, kad tarp keistojo ir Ricardo lyg kokia juoda kate butu perbegusi ir visai netroksta reno pratesti su juo kontrakta. ir jau tikrai ne uz ta kosmine alga
https://www.f1news.ru/news/f1-144372.html
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |