Naujienos, gandai...

2020 Lapkričio 20 d. 13:07
Klepsidra
2020 Lapkričio 20 d. 13:07

Red Bull ir VAG planai yra paremti kazkuo be wishful thinking, paremto tuo, kas jau pries tai neissipilde ir net nebuvo pilnai sutarta?

jei as teisingai supratau, tai dabar jie paremti tuo, kad neva bus labai suspaprastintas PU reglamentas, kas padarys projekta patrauklesni naujiems gamintojams. o kad tai yra tik planai tai faktas, nes dar net nesusitarta nuo kada isigalios tas naujas reglamentas. bet paskutines zinios apie tai, kad red bull nori ji ankstinti (gal net nuo 2023m) gali mums pakuzdeti, kad kazkokios derybos su kazkuo gal ir vyksta.

2020 Lapkričio 20 d. 13:42

sorry, bet man asmeniskai Red Bull ir VAG reikalai kol kas yra labai panasus i Vettelio ejima i McLaren ar Mercedes

2020 Lapkričio 20 d. 13:52
Klepsidra
2020 Lapkričio 20 d. 13:52

sorry, bet man asmeniskai Red Bull ir VAG reikalai kol kas yra labai panasus i Vettelio ejima i McLaren ar Mercedes

:)))) nu bet jie neturi kito varianto. nors....dabar jei perims tuos padalinius honda ir kokiu zmogenu protingu, jei padarys tikrai paprasta ta reglamenta, ar nesugalvos tik patys konstruot? ir kai neiseis, gales pasikviesti ta iljena ar kaip jis ten vadinasi, kur labai i mavrodi is mmm panasus :))))

2020 Lapkričio 20 d. 14:01
svecias787
2020 Lapkričio 20 d. 14:01

:)))) nu bet jie neturi kito varianto. nors....dabar jei perims tuos padalinius honda ir kokiu zmogenu protingu, jei padarys tikrai paprasta ta reglamenta, ar nesugalvos tik patys konstruot? ir kai neiseis, gales pasikviesti ta iljena ar kaip jis ten vadinasi, kur labai i mavrodi is mmm panasus :))))

man dar kitas klausimas - kodel yra isivaizduojama, kad nusileis VAG is dangaus pas Red Bull su laiminciu paprastu motoru? imho, ateitu VAG ar ne, kad ir koks reglamentas bebutu, dabartiniai gamintojai visada tures pranasuma. aisku, to VAG tikrai nereikai nurasyti ir jie pajegus sukurti laiminti produkta, bet imho gausiai perdaug viskas ispusta ir kazkokiu vilciu prideta.

2020 Lapkričio 20 d. 14:05
svecias787
2020 Lapkričio 20 d. 14:05

:)))) nu bet jie neturi kito varianto. nors....dabar jei perims tuos padalinius honda ir kokiu zmogenu protingu, jei padarys tikrai paprasta ta reglamenta, ar nesugalvos tik patys konstruot? ir kai neiseis, gales pasikviesti ta iljena ar kaip jis ten vadinasi, kur labai i mavrodi is mmm panasus :))))

kaip tai bl..t neturi?? kaip neturi? - RENAULT ju variantas, ir vienintelis realus!!

2020 Lapkričio 20 d. 14:17
Tech
2020 Lapkričio 20 d. 14:17

kaip tai bl..t neturi?? kaip neturi? - RENAULT ju variantas, ir vienintelis realus!!

:))))))) ne ne, as is pradziu galvojau, kad to jie nesvarsto grynai del to, kad gaus dezej, tvirtinimo taskai ir t.t., bet dabar vis labiau suprantu, kad kaip berods Klepsidra sake, kazkas ten yra nenormalaus santykiuose tarp marko ir keistojo ir tai yra auksciau visko :) o griztant prie alternatyvu, as nuo pirmos dienos sakiau, kad jie eis tuo keliu - vystys savo jegomis. kitaip nesuprasciau kam sitiek kisti i komanda, jei kita ranka imti ir save pasilaidoti su reno pu.

2020 Lapkričio 20 d. 14:20
Klepsidra
2020 Lapkričio 20 d. 14:20

man dar kitas klausimas - kodel yra isivaizduojama, kad nusileis VAG is dangaus pas Red Bull su laiminciu paprastu motoru? imho, ateitu VAG ar ne, kad ir koks reglamentas bebutu, dabartiniai gamintojai visada tures pranasuma. aisku, to VAG tikrai nereikai nurasyti ir jie pajegus sukurti laiminti produkta, bet imho gausiai perdaug viskas ispusta ir kazkokiu vilciu prideta.

visiskai sutinku ir tiktiaus taip butu, kad atsilikinetu. bet potencialas nenuneigiamas ateiciai, todel verta butu buti kantriems vardan tokio partnerio ir Works team statuso. cia tos visos viltys kaip jau minejau yra sakemis ant vandens rasytos, nes net neaisku kokie tie pu bus ir ar jie bus tokie jau paprasti

2020 Lapkričio 20 d. 14:38
svecias787
2020 Lapkričio 20 d. 14:38

:))))))) ne ne, as is pradziu galvojau, kad to jie nesvarsto grynai del to, kad gaus dezej, tvirtinimo taskai ir t.t., bet dabar vis labiau suprantu, kad kaip berods Klepsidra sake, kazkas ten yra nenormalaus santykiuose tarp marko ir keistojo ir tai yra auksciau visko :) o griztant prie alternatyvu, as nuo pirmos dienos sakiau, kad jie eis tuo keliu - vystys savo jegomis. kitaip nesuprasciau kam sitiek kisti i komanda, jei kita ranka imti ir save pasilaidoti su reno pu.

neskaiciau as ka jie ten su tais vagenais planuoja, bet cia isvis tik oriniu kalbu lygyje :) su Honda irgi ten labai labai mazai tiketina ar kas ten gausis. tai ka jie darys, ? ims dezej ta Renuka ir lauks geresniu dienu, gal ir atsiras koks naujas gamintojas, bet kol kas tai jiems RBR-Renault, kai senais gerais laikais :))

2020 Lapkričio 20 d. 14:42
Tech
2020 Lapkričio 20 d. 14:42

neskaiciau as ka jie ten su tais vagenais planuoja, bet cia isvis tik oriniu kalbu lygyje :) su Honda irgi ten labai labai mazai tiketina ar kas ten gausis. tai ka jie darys, ? ims dezej ta Renuka ir lauks geresniu dienu, gal ir atsiras koks naujas gamintojas, bet kol kas tai jiems RBR-Renault, kai senais gerais laikais :))

siai dienai realiau, kad perims patys honda nei dezej renukas. bet viskas dar atvira ir derybu stadijoje. o del geresniu dienu tai taip - ir tos geresnes dienos yra naujas reglamentas su WAG.

2020 Lapkričio 20 d. 14:54

ir vel italas, retai rasantis italiskai, ir vel gandai is maranelo, ir vel revoliuciniai sprendimai, ir vel n+k papildomu obuolmusiu :)))
https://ru.motorsport.com/f1/news/ferrari-oprobuet-v-motore-2021-goda-revolyutsionnye-idei/4913239/

2020 Lapkričio 20 d. 17:43
svecias787
2020 Lapkričio 20 d. 17:43

nesupratai. kai baigsis uzsaldymas, jau isigalios visiskai naujas pu reglamentas. red bull prasymo esme tame ir yra - honda dar metus padeda, tada isaldom, o nuo 2025m jau visiskai naujas paprastesnis pu, kuri jiems galbut sukonstruos WAG

Su tuo uzsaldymu bus kaip ir su biudzetu lubomis ir testu ribojimu - kaip ir 'uzsaldyta' bet vistiek visi padaro kruva patobulinimu per metus ir lyderiai lieka lyderiais.

2020 Lapkričio 20 d. 18:47
YZF
2020 Lapkričio 20 d. 18:47

Su tuo uzsaldymu bus kaip ir su biudzetu lubomis ir testu ribojimu - kaip ir 'uzsaldyta' bet vistiek visi padaro kruva patobulinimu per metus ir lyderiai lieka lyderiais.

gali buti. o ir nesusitare dar kolkas niekas del jokio uzsaldymo.

2020 Lapkričio 20 d. 19:15

stengiasi neatsilikti nuo 7x
https://www.f1news.ru/news/f1-148965.html

2020 Lapkričio 20 d. 22:54
svecias787
2020 Lapkričio 20 d. 22:54

stengiasi neatsilikti nuo 7x
https://www.f1news.ru/news/f1-148965.html

Kažkur skaičiau, kad nuosavas lėktuvas yra bene blogiausia investicija po jachtos. Nekalbu, žinoma, apie Cesna ir panašius ultra-lengvus ir lengvus lėktuvus, o apie tokius mažus reaktyvinius pinigų siurblius. Na, jeigu nuomos, kai pats neskraidys, tai dar, dar. Bet jei tik sau, tai visiškai pinigai balon :)

2020 Lapkričio 20 d. 23:01
A85
2020 Lapkričio 20 d. 23:01

Kažkur skaičiau, kad nuosavas lėktuvas yra bene blogiausia investicija po jachtos. Nekalbu, žinoma, apie Cesna ir panašius ultra-lengvus ir lengvus lėktuvus, o apie tokius mažus reaktyvinius pinigų siurblius. Na, jeigu nuomos, kai pats neskraidys, tai dar, dar. Bet jei tik sau, tai visiškai pinigai balon :)

as manau, kad cia bus nuoma. dauguma ta naudoja. nors straipsnyje suvelta kazkaip ir lyg iseitu, kad tikrai pirko. cia biski ne i tema, bet vis prisimenu a.a. sabtajaus kalmanoviciaus intrviu, kuriame jis pasakojo kaip nuvaziaves pirkti lektuvo paklause - o kiek kainuoja tokio lektuvo islaikymas. tai pardavejo atsakymas buvo toks: jei jums kyla tokie klausimai, vadinasi dar per anksti pirkti lektuva :)

2020 Lapkričio 21 d. 10:31

galejo bent Honda Jet'a paimti

2020 Lapkričio 21 d. 15:10
Klepsidra
2020 Lapkričio 21 d. 15:10

galejo bent Honda Jet'a paimti

RizikingA

2020 Lapkričio 21 d. 15:38

O kodėl f-1.it ir f1news.ru tokie panašūs

2020 Lapkričio 22 d. 18:59

“I’d spoken to Niki back home in Monaco, I was talking to him and he was talking to me about coming,” Hamilton said, reflecting on his decision to join Mercedes.

“I’m pretty sure he was the first one I had spoken to. He was like, ‘you’ve got to come to the team!’

“I wasn’t convinced necessarily at the beginning. I think the convincing stage which really made me look into it more was when Ross came around my mum’s house, and sat with me in the kitchen. We had tea, and he showed me what the plan is for the team.

“That was the real in-depth insight into what the team was planning, the changes they were trying to do. That was really the selling point.”

2020 Lapkričio 23 d. 10:33
AF1
2020 Lapkričio 23 d. 10:33

“I’d spoken to Niki back home in Monaco, I was talking to him and he was talking to me about coming,” Hamilton said, reflecting on his decision to join Mercedes.

“I’m pretty sure he was the first one I had spoken to. He was like, ‘you’ve got to come to the team!’

“I wasn’t convinced necessarily at the beginning. I think the convincing stage which really made me look into it more was when Ross came around my mum’s house, and sat with me in the kitchen. We had tea, and he showed me what the plan is for the team.

“That was the real in-depth insight into what the team was planning, the changes they were trying to do. That was really the selling point.”

Tai sita mes jau seniai zinojom. Kame naujiena?

2020 Lapkričio 23 d. 19:45
YZF
2020 Lapkričio 23 d. 19:45

Tai sita mes jau seniai zinojom. Kame naujiena?

Naujiena - smulkiose detalese.

2020 Lapkričio 23 d. 20:59

In 2019, Red Bull GmbH paid € 550 million in dividends to its shareholders.

The shareholding of the company is distributed as follows: 49% for Mateschitz, 49% are shared by 11 members of the family of Chaleo Yoovidhya (the founder died in 2012). The remaining 2% belong to Chaleo's eldest son, Chalerm.

In detail, Mateschitz got 343 million euros (with a bonus). For information, the Austrian businessman 15 years ago got only 55 million euros.

2020 Lapkričio 24 d. 06:38
AF1
2020 Lapkričio 24 d. 06:38

In 2019, Red Bull GmbH paid € 550 million in dividends to its shareholders.

The shareholding of the company is distributed as follows: 49% for Mateschitz, 49% are shared by 11 members of the family of Chaleo Yoovidhya (the founder died in 2012). The remaining 2% belong to Chaleo's eldest son, Chalerm.

In detail, Mateschitz got 343 million euros (with a bonus). For information, the Austrian businessman 15 years ago got only 55 million euros.

O ka tai reiskia ? Zmones daugiau redbulio gert pradejo ? Ar cia norima pasakyti, kad jei ne F1 tai tokias saibas matytu kaip savo ausis ?

2020 Lapkričio 24 d. 09:11

2018:
Red Bull’s net income rose 36% last year to 741.2 million euros after revenue increased and costs for staff and marketing declined sharply, according to a filing to the Austrian company register. The usual run rate of half the profit, or 370.6 million euros, will be distributed to the holders.

Red Bull increased revenue 4.4% to 3.58 billion euros.

The holding company’s payroll shrank to an average 160 employees in 2018, from 271 a year earlier. That was due to restructurings within the group, according to the company, which declined to elaborate.

About 7 billion cans were sold in 2018, according to the company’s website, making its owners among the wealthiest people on the planet.



2019:
The company, which is registered in Austria as Red Bull GmbH, sold a record 7.5bn cans of Red Bull last year – almost one for each person on the planet. Growth was fastest in India, Brazil and Africa. The dividend payments were recorded in filings with Austria’s market regulator on Monday.

2020 Lapkričio 24 d. 09:39
Klepsidra
2020 Lapkričio 24 d. 09:39

Naujiena - smulkiose detalese.

Like what?

2020 Lapkričio 24 d. 10:43
YZF
2020 Lapkričio 24 d. 10:43

Like what?

Kad Lauda nebuvo key, o tik conversation starteris, o viską nulėmė, kaip visada, detalus komandos vadovo planų pristatymas. Bent jau aš iš anksčiau buvau susidaręs nuomonę, kad Lauda atliko vos ne pagrindinę rolę perviliojant LH iš McLaren į Mercedes.

2020 Lapkričio 24 d. 13:16

Buvau prirases tik f-1.lt "ivyko klaida"

Trumpai nebutu buve Laudos, MB butu vaziaves kitas.

2020 Lapkričio 24 d. 14:14
Black_Death
2020 Lapkričio 24 d. 14:14

Buvau prirases tik f-1.lt "ivyko klaida"

Trumpai nebutu buve Laudos, MB butu vaziaves kitas.

koks pvz Heidfeldas ir Rosbergas dabar butu daugkartinis cempionas :)

2020 Lapkričio 24 d. 14:17
Tech
2020 Lapkričio 24 d. 14:17

koks pvz Heidfeldas ir Rosbergas dabar butu daugkartinis cempionas :)

O gal Valterijus :)

2020 Lapkričio 24 d. 14:22
maxpower
2020 Lapkričio 24 d. 14:22

O gal Valterijus :)

O ne Hulkenberg? Lyg su juo buvo preliminariai sutarta, tik pavyko LH perviliot, ir visa kita liko istorija.

2020 Lapkričio 24 d. 14:24
A85
2020 Lapkričio 24 d. 14:24

O ne Hulkenberg? Lyg su juo buvo preliminariai sutarta, tik pavyko LH perviliot, ir visa kita liko istorija.

https://the-race.com/formula-1/hulkenberg-was-mercedes-next-choice-after-hamilton/ – nu, sakau, Hulkenberg. Nesiseka Nico su transferais. Beveik Mercedes pilotas (du kartus, nes jį būtų ėme vietoj Valtteri, bet Nico jau turėjo sutartį) ir Ferrari (ten miglotai atsimenu, bet lyg irgi būta kalbų). Toks F1 Ščiogelevaitė.

2020 Lapkričio 24 d. 14:28

Hulkas dar tures sansa podiumui, o gaaaal ir winui. Tikekimes.
Kol kas viskas ta linkme eina ;)

2020 Lapkričio 24 d. 14:33
AF1
2020 Lapkričio 24 d. 14:33

Hulkas dar tures sansa podiumui, o gaaaal ir winui. Tikekimes.
Kol kas viskas ta linkme eina ;)

O man atrodo, kad taip ir liks super-sub.
RB dabar laukia Honda sprendimo. Su tuo, manau, bus susiję Tsunoda karjeros vingiai, o taip pat ir Albon. Jei Tsunoda neima, tuomet Albon atgal į AT, o vietoj jo super-sub metams. Jei Tsunoda in, tai, manau, Albon lieka savo drebančioj kėdutėj, prilaikomoj tailandiečių RB akcininkų.

2020 Lapkričio 24 d. 15:22
A85
2020 Lapkričio 24 d. 15:22

O ne Hulkenberg? Lyg su juo buvo preliminariai sutarta, tik pavyko LH perviliot, ir visa kita liko istorija.

Pasak gandu dauguma vadovu buvo uzvokieti ir buvo jau kaip ir sutarta su NH, tik asmeniskai Lauda norejo LH, viena kart pakalbejo, po to nuvyko pas ji. Rossas palaike Laudos minti, po to ir vadovu taryba patikejo galbut netaip prioritetus sudelioja... ir galiausiai LH abejojo pasirasyti ir pats kreipesi i Lauda ir bumt

2020 Lapkričio 24 d. 15:52
A85
2020 Lapkričio 24 d. 15:52

Kad Lauda nebuvo key, o tik conversation starteris, o viską nulėmė, kaip visada, detalus komandos vadovo planų pristatymas. Bent jau aš iš anksčiau buvau susidaręs nuomonę, kad Lauda atliko vos ne pagrindinę rolę perviliojant LH iš McLaren į Mercedes.

Taigi as simta kartu kartojau, kad LH apsisprende kai Rossas pas ji i namus nuvaziavo su visais planais. Bet zinoma, geriau nesigaudanciu pasiklausyti, jie tikrai F1 gerai ismano :)

2020 Lapkričio 24 d. 15:54
Black_Death
2020 Lapkričio 24 d. 15:54

Buvau prirases tik f-1.lt "ivyko klaida"

Trumpai nebutu buve Laudos, MB butu vaziaves kitas.

Ir vel pro sona. Apskritai, Lauda mersuose buvo tik del 'vaizdo'. Realiai jis nieko nesprende (esminio) ir negalejo spresti.

2020 Lapkričio 24 d. 16:46
A85
2020 Lapkričio 24 d. 16:46

O man atrodo, kad taip ir liks super-sub.
RB dabar laukia Honda sprendimo. Su tuo, manau, bus susiję Tsunoda karjeros vingiai, o taip pat ir Albon. Jei Tsunoda neima, tuomet Albon atgal į AT, o vietoj jo super-sub metams. Jei Tsunoda in, tai, manau, Albon lieka savo drebančioj kėdutėj, prilaikomoj tailandiečių RB akcininkų.

nelabai suprantu, kam Hulkenbergas reikalingas Red Bull. jei nereikia performinancio piloto - liks Albonas ir jei reiketu vertinti, sakyciau, kad kokie 80% kad taip ir bus

2020 Lapkričio 24 d. 16:51
Klepsidra
2020 Lapkričio 24 d. 16:51

nelabai suprantu, kam Hulkenbergas reikalingas Red Bull. jei nereikia performinancio piloto - liks Albonas ir jei reiketu vertinti, sakyciau, kad kokie 80% kad taip ir bus

Na, mano prielaidos kiek kitokios, bet išvada panaši, kad AA labiausiai tikėtinas kitąmet likti RB.

2020 Lapkričio 24 d. 19:02
A85
2020 Lapkričio 24 d. 19:02

Na, mano prielaidos kiek kitokios, bet išvada panaši, kad AA labiausiai tikėtinas kitąmet likti RB.

kita vertus kam jiems tas japonu pilotas, jei Honda traukiasi?. nebent ivyks stebuklas ir Honda parduos jiems nezymetus variklius.

2020 Lapkričio 24 d. 19:30
Tech
2020 Lapkričio 24 d. 19:30

kita vertus kam jiems tas japonu pilotas, jei Honda traukiasi?. nebent ivyks stebuklas ir Honda parduos jiems nezymetus variklius.

Turint omeny, kad Tsunoda naujokas F2, tai jo 3 vieta nėra taip jau blogai ir on merrit. O jei Honda prikabins, tai ir visai win.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983