Priminsiu tik, kad head down darbuotojas negavo sutarties su Renault, del “motyvacijos trukumo”.
Pereza, manau, paims Zak’as i Indy su visais Slimo milijonais
Priminsiu tik, kad head down darbuotojas negavo sutarties su Renault, del “motyvacijos trukumo”.
Pereza, manau, paims Zak’as i Indy su visais Slimo milijonais
Kas muzika uzsako, tas mergele ir sokdina.
If Vietnam will miss a race in 2021, F1 could call to another country to host a race in its place, with circuits drafted in thanks to the pandemic as a possi*** option. Turkey, which hosts its first Grand Prix since 2011 this weekend, as well as Portimao, Imola and Germany's Nurburgring are leading candidates to replace Vietnam.
Max Verstappen talks about stability issues with the RB16 in 2020. He says the issue is improving, but that 2021 is unlikely to see major strides.
Truksta galios, anot Helmuto
Max Verstappen talks about stability issues with the RB16 in 2020. He says the issue is improving, but that 2021 is unlikely to see major strides.
Truksta galios, anot Helmuto
Helmutas jau iesko atmazu del jauniausio cempiono :)
Visur kitur buvo su Red Bull apranga ir bolidu. Siaip nesueina galai - jei Albonas grizta i Alpha Tauri, kur vaziuos japonas?
Tikrai taip - nesueina.
Klepsidra, AF1 - jus kaip is dangaus nukrite. seniausiai mano yra papostinta naujiena/gandas, kad red bull albona sodins i alpha tauri. jei japonas negaus superlicencijos, arba red bull nesutars su honda (del japono). ir net AF1 atrase, kad impossi***, kad japonas negautu licencijos ar pan. dabar gi abu ziurit kaip oziai i naujus vartus :) viskas logiska, matesicui nera ko pyktis su tailandieciais - ras vieta albonui. o honda vistiek ate. net gali tai reiksti, kad red bull prieme sprendima imti reno, todel pasiunte honda su japonu talentu toli toli :)
Japonas yra kozyris partijoje del Honda IP ispirkimo (sumos, salygu).
Todel ir nesueina tas Albono podium walk su AlphaTauri brandingu. Gali but jau done deal (Albon to AlphaTauri), o gali but pressure towards Honda.
Meanwhile Autosprint Italia points at the influence of Jean Todt trying to transfer Toto Wolff and Lewis Hamilton to Ferrari for 2022.
Toto tikrai neis kitur, imho. Iseis nugaletoju tikriaus ir tiek. Kuo Ferrari ji uzmotyvuos? Intrigomis?
Matthew Somerfield podcaste sakė, jog Pirelli nėra pakankamai išsitestavusi 18" padangų ir dėl to jų debiutas nusikels į 2023-uosius.
Jo ypac Zanas Totas reguliuoja eisma ir turi itakos kas kur eis.
Japonas yra kozyris partijoje del Honda IP ispirkimo (sumos, salygu).
Todel ir nesueina tas Albono podium walk su AlphaTauri brandingu. Gali but jau done deal (Albon to AlphaTauri), o gali but pressure towards Honda.
Meanwhile Autosprint Italia points at the influence of Jean Todt trying to transfer Toto Wolff and Lewis Hamilton to Ferrari for 2022.
del pirmo - visiskai sutinku. del antro - visiskai sutinku su Klepsidra, kad tai gelezinio vilko pasaka. jis nori kaip tik nueiti nuo reikalu, o feraryje tai neisdegs, nors ir alga kosmine pasiulytu. ir is viso tai kazkoks briedas - kam eiti is cempioniskos komandos i kazkur, kas net ne 2i.
Cia kalbama daugiau apie Todto lobbyinima, o tas tikrai turi svertu.
Apie tai, kad Wolffui nera ten kas veikt yra visai kita pasaka. Nebent Wolffui jie pasiulytu pvz Camilleri posta.
pradekim nuo to - kam jam eiti is komandos, kuri jam dalinai priklauso, kurioje turi pilna valdzia, kurioje puikiai sutaria su Mercedes vadovais, kuri dirba kaip laikrodis ir musa rekordus i komanda, kuri yra amzinam didesniam ar mazesniam krache jau keliolika metu, kur bus uz viska skalbiamas ir klausimas, kokio lygio valdzia gautu. cia jau labai reiketu jam issukiu noreti, kad ta padarytu. labiau tiketina ji Aston Martin kokio konsultanto vaidmenyje matyti. Plius ejimas i Ferrari automatiskai reiks interesu konfliktus del turimu kitu komandu/koncernu akciju
pradekim nuo to - kam jam eiti is komandos, kuri jam dalinai priklauso, kurioje turi pilna valdzia, kurioje puikiai sutaria su Mercedes vadovais, kuri dirba kaip laikrodis ir musa rekordus i komanda, kuri yra amzinam didesniam ar mazesniam krache jau keliolika metu, kur bus uz viska skalbiamas ir klausimas, kokio lygio valdzia gautu. cia jau labai reiketu jam issukiu noreti, kad ta padarytu. labiau tiketina ji Aston Martin kokio konsultanto vaidmenyje matyti. Plius ejimas i Ferrari automatiskai reiks interesu konfliktus del turimu kitu komandu/koncernu akciju
pradekim nuo to, kad toto pats aiskiai pasake, kad niekur neis ir nesiruosia. todel visos prognozes ir tolimesni musu svaiciojimai apie toto ir mersu isejima yra ne kas kita kaip gelezinio vilko pasaka.
ar cia tik man vienam taip atrodo, ar perezas tikrai sneka taip, lyg zinotu, kad red bull jo nepasirinko
https://www.f1news.ru/news/f1-148775.html
ar cia tik man vienam taip atrodo, ar perezas tikrai sneka taip, lyg zinotu, kad red bull jo nepasirinko
https://www.f1news.ru/news/f1-148775.html
kai turi is esmes viena opcija, kur nuo jo nepriklauso ir kita, kur pats tikriaus nenori - ka jam daugiau sakyti. McLaren Indy yra geriausia jo opcija, jei Zak'a visdar domina
kai turi is esmes viena opcija, kur nuo jo nepriklauso ir kita, kur pats tikriaus nenori - ka jam daugiau sakyti. McLaren Indy yra geriausia jo opcija, jei Zak'a visdar domina
nepanasu. sneka, kad praleis sezona.
ar cia tik man vienam taip atrodo, ar perezas tikrai sneka taip, lyg zinotu, kad red bull jo nepasirinko
https://www.f1news.ru/news/f1-148775.html
Link to viskas jau senokai linksta. Nepaisant to, kuris is dvieju pretendentu laikomas 'geresniu'. As, pasikartosiu darkart, Helmuto vietoje imciau Hulka, nebent piniginis klausimas VISISKAI gyvybes ir mirties klausimas (ko nemanau).
Link to viskas jau senokai linksta. Nepaisant to, kuris is dvieju pretendentu laikomas 'geresniu'. As, pasikartosiu darkart, Helmuto vietoje imciau Hulka, nebent piniginis klausimas VISISKAI gyvybes ir mirties klausimas (ko nemanau).
Na, pinigai dar ir iš Tailando ateina, o ir RB priklauso tailandiečiams. Be to, Red Bull Turkijoje filmavimo dienoj naudojo tiek Albon, tiek Gasly. Tai, matyt, Albon dar nėra tokia jau visiškai mušta korta kaip dabar atrodo.
Jeigu Albon, visgi, būtų, išeidintas, o vietoj jo neima Gasly (o neima), tai pritariu AF1, kad Hulk būtų geresnė pora MV, nei SP, neneigiant SP greičio. O kodėl NH labiau tiktų į tą vietą, nei SP, jau aptarta n-kartų.
Na, pinigai dar ir iš Tailando ateina, o ir RB priklauso tailandiečiams. Be to, Red Bull Turkijoje filmavimo dienoj naudojo tiek Albon, tiek Gasly. Tai, matyt, Albon dar nėra tokia jau visiškai mušta korta kaip dabar atrodo.
Jeigu Albon, visgi, būtų, išeidintas, o vietoj jo neima Gasly (o neima), tai pritariu AF1, kad Hulk būtų geresnė pora MV, nei SP, neneigiant SP greičio. O kodėl NH labiau tiktų į tą vietą, nei SP, jau aptarta n-kartų.
kad Perezas nera kazkuo apciuopiamai greitesnis nei Halkas. tarp ju skirtumas tik toks, kad Halkas siek tiek greitesnis Q.,o Perezas Race. kas finale visvien susidelioja apylygej israiskoj. lengva daryti prielaidas kai tiek metu kartu vienoj komandoj vaziavo. aisku, nebutinai RBR bolidas tiktu abiems panasiai, bet ka cia kalbet, greiciausiai Albonas ir toliau sedes RBR ir tiek ziniu :)
Link to viskas jau senokai linksta. Nepaisant to, kuris is dvieju pretendentu laikomas 'geresniu'. As, pasikartosiu darkart, Helmuto vietoje imciau Hulka, nebent piniginis klausimas VISISKAI gyvybes ir mirties klausimas (ko nemanau).
tai gal ir linksta viskas prie to. tik as dar turiu spejima, kad praspirs japona ir albonas bus tauryje su gasly
O vat as kaip tik bettinu, kad Hulkas i RB, Tsunoda vietoj Kvjato, Albonas - namo pas mamuka.
O vat as kaip tik bettinu, kad Hulkas i RB, Tsunoda vietoj Kvjato, Albonas - namo pas mamuka.
mano spejimas: hulkas i red bull, albonas vietoj kvjato, japonas neisvaziuos is namu pas mamuka niekur :)
va kaip tik musu tema. marko skrenda i japonija deretis. koziris kisenej- musu minetas japonas ir viltis, kad pu visgi bus uzsaldyta, tik ne 2021gale, o 2022m pradzioje, kai ferari ir reno dasitobulins kiek reikia
https://www.f1news.ru/news/f1-148801.html
O Tsunoda yra labiau Honda, ar labiau RBR žmogus? Man toks įspūdis, kad labiau Honda, bet nesekiau aš jo karjeros, tai nelabai žinau. Kita vertus, tiek Kvyat, tiek Albon buvo stop-gap. Gasly toks labiau on merrit paimtas. Tai žiūrint iš šitos pozicijos, tai jau žinom kad Kvyat tikrai kitąmet nebus, ir čia nieko keisto. Albon, irgi, buvo paliuosuotas iš programos, o tada staigiai paimtas atgal. Tad irgi juo RB Austrijoj netikėjo, bet RB Tailande, manau, buvo visai patenkinti, juo labiau, kad jie ir 51% akcijų turi, kai Mateschitz 49%.
Žodžiu, man čia pelkė su RBR programa, nes nelabai suvokiu kokiais kriterijais Marko pilotus rinksis.
O Tsunoda yra labiau Honda, ar labiau RBR žmogus? Man toks įspūdis, kad labiau Honda, bet nesekiau aš jo karjeros, tai nelabai žinau. Kita vertus, tiek Kvyat, tiek Albon buvo stop-gap. Gasly toks labiau on merrit paimtas. Tai žiūrint iš šitos pozicijos, tai jau žinom kad Kvyat tikrai kitąmet nebus, ir čia nieko keisto. Albon, irgi, buvo paliuosuotas iš programos, o tada staigiai paimtas atgal. Tad irgi juo RB Austrijoj netikėjo, bet RB Tailande, manau, buvo visai patenkinti, juo labiau, kad jie ir 51% akcijų turi, kai Mateschitz 49%.
Žodžiu, man čia pelkė su RBR programa, nes nelabai suvokiu kokiais kriterijais Marko pilotus rinksis.
tu pats per daug sau pelke pasidarei ir dabar tau vienam nieks neaisku, kai kitiems viskas senai aisku :) ir 100 kart rasyta :) kas liecia 2a vieta red bull tai programa cia ne prie ko, nes ne vienas bandytas is tos programos nesugeba neatsilikti rati nuo verstapeno. todel priejo liepto gala ir turi samdyt hulk arba perez jei nori kazka cempa daugiau pasiekt. kas liecia tauri - vel viskas aisku. kam kviata laikyt, jei jis nei programos narys nei nebepavaziuoja? sodins arba pazeminta pareigose albona arba japona, kuris, aisku, yra hondos zmogus, o ne red bull. neskaitai kas straipsnyje rasoma - marko vaziuoja deretis su honda ir kartu derybose. BUS SPRENDZIAMA JAPONU PILOTO ATEITIS. kas neaisku? sakys kaina tokia ir japonas vaziuoja tauryje, o jei kitokia, japonas lieka namie :) all in all red bull ima is isores todel, kad jaunieji programos dalyviai arba ne is tolo netempia verstapeno lygio arba ju is viso nera padoriu
kaimynas budkowskis isgyre kumyra :)
https://www.f1news.ru/news/f1-148803.html
va cia aiskiau raso. pasirodo marko prasys hondos, kad 2021m gale padetu su updeitintu PU 2022 metams, o toliau tikisi uzsaldymo. nu panasu, kad grizti pas reno - visai x..jovas jiems variantas ir bus paskutinis, kuri svarstys
https://ru.motorsport.com/f1/news/red-bull-poprosila-honda-podgotovit-motor-2022/4908608/
https://www.f1news.ru/news/autosport-148793.html tingiu ziureti ar kas budov idejes...
bet tikiuosi VIPS parodys kazka
Matthew Somerfield podcaste sakė, jog Pirelli nėra pakankamai išsitestavusi 18" padangų ir dėl to jų debiutas nusikels į 2023-uosius.
F1 primena vis labiau mergaiciu sporta...F2 vaziuos antra sezona :D o jau F1 niekaip nesugeba suprasti apkrovu ? :D
Na, pinigai dar ir iš Tailando ateina, o ir RB priklauso tailandiečiams. Be to, Red Bull Turkijoje filmavimo dienoj naudojo tiek Albon, tiek Gasly. Tai, matyt, Albon dar nėra tokia jau visiškai mušta korta kaip dabar atrodo.
Jeigu Albon, visgi, būtų, išeidintas, o vietoj jo neima Gasly (o neima), tai pritariu AF1, kad Hulk būtų geresnė pora MV, nei SP, neneigiant SP greičio. O kodėl NH labiau tiktų į tą vietą, nei SP, jau aptarta n-kartų.
ta prasme HUL geresne opcija, nes duos viena podiuma ir HUL ambicijos bus patenkintos ?
O Tsunoda yra labiau Honda, ar labiau RBR žmogus? Man toks įspūdis, kad labiau Honda, bet nesekiau aš jo karjeros, tai nelabai žinau. Kita vertus, tiek Kvyat, tiek Albon buvo stop-gap. Gasly toks labiau on merrit paimtas. Tai žiūrint iš šitos pozicijos, tai jau žinom kad Kvyat tikrai kitąmet nebus, ir čia nieko keisto. Albon, irgi, buvo paliuosuotas iš programos, o tada staigiai paimtas atgal. Tad irgi juo RB Austrijoj netikėjo, bet RB Tailande, manau, buvo visai patenkinti, juo labiau, kad jie ir 51% akcijų turi, kai Mateschitz 49%.
Žodžiu, man čia pelkė su RBR programa, nes nelabai suvokiu kokiais kriterijais Marko pilotus rinksis.
+1
ta prasme HUL geresne opcija, nes duos viena podiuma ir HUL ambicijos bus patenkintos ?
Ne, nes RBR dabar svarbu turėt Nr. 2, o dar geriau Nr. 1.5, kuris stipriai neatsiliktų nuo MV, stabiliai finišuotų už MV, rinktų RB taškus ir nebūtų psicholigiškai silpnas lyginant su MV. Kuo skiriasi SP nuo NH, kad SP turi rėmėjus, o kartu su jais ir tam tikrus reikalavimus, o NH yra klasikinis samdomas lenktynininkas, kuris už € atlieka savo darbą. Greitis jų ±panašus. Marko nori turėt komandą savo rankose, o ne dalintis įtaką su kažkuo. Raktas čia yra Marko, o ne pilotų grynas performance.
Bet yra tokia aplinkybė, kad stiprus antras pilotas svarbu tik tuo atveju, jei komanda ruošiasi kovoti dėl čempiono titulo abejose įskaitose. Kitaip, tai RB dabar yra komfortabiliai 2 komanda, kuriai užtenka MV taškų. Be abejo, dar yra Ferrari faktorius, kad jei jie atsigaus (o turėtų) kitąmet, tai tą 2 vietą išlaikyti bus sunku, nes CL ir CS bus stipri pora, kur gana aišku, kuris bus lyderis.
Klausimas kas kiša koją Albon ir Gasly. Ar tai RBR bolido charakteris, ar palaikymo komandoje trūkumas, ar pilotų talento stoka, ar dar kas. Ir šitą labai sunku pasakyti iš šono, neturint pilno paveikslo, kurį net RBR tikriausiai turi vos keli žmonės.
Ką noriu pasakyti, neaišku kas yra esminė RBR antro piloto nesėkmės priežastis. Mes matom tik plikus rato įveikimo laikus. O kodėl jie tokie yra – žino komandoje tik keli asmenys. Bent jau aš taip manau.
Ir mano visos spekuliacijos ir tėra tik spekuliacijos bandant nuspėt Marko minčių eigą. Nes jam grynas performance nėra vienintelis kriterijus, kitas iš jų yra ryšiai su RBR junior programa, o kas daugiau, ir kiek jie lemia – o velnias žino. Bet pamatysim vistiek iki 2021 pirmų lenktynių :)
Ne, nes RBR dabar svarbu turėt Nr. 2, o dar geriau Nr. 1.5, kuris stipriai neatsiliktų nuo MV, stabiliai finišuotų už MV, rinktų RB taškus ir nebūtų psicholigiškai silpnas lyginant su MV. Kuo skiriasi SP nuo NH, kad SP turi rėmėjus, o kartu su jais ir tam tikrus reikalavimus, o NH yra klasikinis samdomas lenktynininkas, kuris už € atlieka savo darbą. Greitis jų ±panašus. Marko nori turėt komandą savo rankose, o ne dalintis įtaką su kažkuo. Raktas čia yra Marko, o ne pilotų grynas performance.
Bet yra tokia aplinkybė, kad stiprus antras pilotas svarbu tik tuo atveju, jei komanda ruošiasi kovoti dėl čempiono titulo abejose įskaitose. Kitaip, tai RB dabar yra komfortabiliai 2 komanda, kuriai užtenka MV taškų. Be abejo, dar yra Ferrari faktorius, kad jei jie atsigaus (o turėtų) kitąmet, tai tą 2 vietą išlaikyti bus sunku, nes CL ir CS bus stipri pora, kur gana aišku, kuris bus lyderis.
Klausimas kas kiša koją Albon ir Gasly. Ar tai RBR bolido charakteris, ar palaikymo komandoje trūkumas, ar pilotų talento stoka, ar dar kas. Ir šitą labai sunku pasakyti iš šono, neturint pilno paveikslo, kurį net RBR tikriausiai turi vos keli žmonės.
Ką noriu pasakyti, neaišku kas yra esminė RBR antro piloto nesėkmės priežastis. Mes matom tik plikus rato įveikimo laikus. O kodėl jie tokie yra – žino komandoje tik keli asmenys. Bent jau aš taip manau.
Ir mano visos spekuliacijos ir tėra tik spekuliacijos bandant nuspėt Marko minčių eigą. Nes jam grynas performance nėra vienintelis kriterijus, kitas iš jų yra ryšiai su RBR junior programa, o kas daugiau, ir kiek jie lemia – o velnias žino. Bet pamatysim vistiek iki 2021 pirmų lenktynių :)
Na as turejau galvoje, kad HUL galbut irgi turi ambiciju, ne vien tik buti konkreciu Nr. 2
Galbut...
va cia aiskiau raso. pasirodo marko prasys hondos, kad 2021m gale padetu su updeitintu PU 2022 metams, o toliau tikisi uzsaldymo. nu panasu, kad grizti pas reno - visai x..jovas jiems variantas ir bus paskutinis, kuri svarstys
https://ru.motorsport.com/f1/news/red-bull-poprosila-honda-podgotovit-motor-2022/4908608/
be abejo - ar tikejaisi, kad zmogus su dziausiu ego peletone nusizemins ir eis pas Abiteboula su ne ka mazesniu ego po to, kai tiek prisnekejo? RB is Renault gautu motora dezeje ir tai tikriaus be kokio varzto, kuris guletu Abiteboulo kiseneje.
tiesa, Marko prasymai ir viltys kolkas yra tik planai
Ne, nes RBR dabar svarbu turėt Nr. 2, o dar geriau Nr. 1.5, kuris stipriai neatsiliktų nuo MV, stabiliai finišuotų už MV, rinktų RB taškus ir nebūtų psicholigiškai silpnas lyginant su MV. Kuo skiriasi SP nuo NH, kad SP turi rėmėjus, o kartu su jais ir tam tikrus reikalavimus, o NH yra klasikinis samdomas lenktynininkas, kuris už € atlieka savo darbą. Greitis jų ±panašus. Marko nori turėt komandą savo rankose, o ne dalintis įtaką su kažkuo. Raktas čia yra Marko, o ne pilotų grynas performance.
Bet yra tokia aplinkybė, kad stiprus antras pilotas svarbu tik tuo atveju, jei komanda ruošiasi kovoti dėl čempiono titulo abejose įskaitose. Kitaip, tai RB dabar yra komfortabiliai 2 komanda, kuriai užtenka MV taškų. Be abejo, dar yra Ferrari faktorius, kad jei jie atsigaus (o turėtų) kitąmet, tai tą 2 vietą išlaikyti bus sunku, nes CL ir CS bus stipri pora, kur gana aišku, kuris bus lyderis.
Klausimas kas kiša koją Albon ir Gasly. Ar tai RBR bolido charakteris, ar palaikymo komandoje trūkumas, ar pilotų talento stoka, ar dar kas. Ir šitą labai sunku pasakyti iš šono, neturint pilno paveikslo, kurį net RBR tikriausiai turi vos keli žmonės.
Ką noriu pasakyti, neaišku kas yra esminė RBR antro piloto nesėkmės priežastis. Mes matom tik plikus rato įveikimo laikus. O kodėl jie tokie yra – žino komandoje tik keli asmenys. Bent jau aš taip manau.
Ir mano visos spekuliacijos ir tėra tik spekuliacijos bandant nuspėt Marko minčių eigą. Nes jam grynas performance nėra vienintelis kriterijus, kitas iš jų yra ryšiai su RBR junior programa, o kas daugiau, ir kiek jie lemia – o velnias žino. Bet pamatysim vistiek iki 2021 pirmų lenktynių :)
nesekmiu priezastys yra pakankamai aiskios - pilotas numeris 1 yra kitoje lygoje performance prame ir puikiai prisitaiko prie (to pacio Verstappeno teigimu) kaprizingo bolido. tuo tarpu kiti ateje jaucia (bent jau psichologini) spaudima deliverinti, daznai daro klaidas, perdega ir galu gale nebepasitiki tikriaus ne bolidu, ne savimi. Gaslio atveju tai buvo 100% - n kartu bolidas duzo vos ne lygiose vietose uzvaziavus ant zoles ir pan.
kuo Gasly ar Albon atvejis skiriasi nuo tokio Vandoornes, kuriam prognozuotos kovos del titulu? aisku, po to lengviausia pasakyti, kad komanda palaike kita labiau, bet ka komanda turi palaikyti, kai tas kitas vaziuoja kitoje lygoje?
Na as turejau galvoje, kad HUL galbut irgi turi ambiciju, ne vien tik buti konkreciu Nr. 2
Galbut...
HUL ambicijos siai dienai yra rasti vieta rikiuoteje tai salygu daug neiskels
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |