nauju taisykliu aptarimas

2003 Spalio 12 d. 13:43

sezonui pasibaigus pagaliau mnau galima objektyviai ir be spelioniu perzvelgt naujasias taisykles.
1. naujoji kvala. idomu? galbut. bet man labiau primena cirka, viskas truputeli sufarsuota. tuo labiau kad tai neberodo tikrojo pajegumo.
2. naujoji tashku skaiciavimo sistema. is esmes niekas nepasikeite, padidejo bendras tashku kiekis ir shiek tiek daugiau pilotu sugebejo ju pelnyt. taciau nemanau kad tai daro kazkokia esmine itaka sezonui.
3. texniniai sprendimai. na, is principo nieko labai nauja kaip ir nebuvo, taip kad net sunku kazka ishskirt.

idomu butu ishgirst kitu komentarus.

2003 Spalio 12 d. 13:50

official>
1.Galbūt? Viskas primena cirką, sufarsuota? Tau taip atrodo todėl kad dabar šumys ne visada pirmas?
2.Naujoji taškų sistema irgi netikusi, nes dabar taškus gali pelnyti net visokie nereikšmingi, niekam tikę ir jokios įtakos sezono eigai neturintys pilotai?
3.Kokie dar techniniai sprendimai?

2003 Spalio 12 d. 13:53

1. kvala man praeita labiau patiko. manau buvo galima nekeist.
2. del tasku sistemos, tai manau gerai, kad pakeite. vis tiek inese kazkiek intrigos. juo labiau, kad atotrukis gaunasi ne toks didelis, todel pilotams ir komandoms reikia pasispaust. nors kaip EJ dabar sake, kad siuo metu jam butu palankesne sena tasku skaiciavimo sistema. anyway, as is naujo skaiciavimo laukiau gal kazkiek daugiau, o ypac Minardi tasku.
3. mano manymu irgi gana neblogas sprendimas. elektroniniu sistemu ribojimas techninio progreso manau nestabdo - komandos tures daugiau dirbt su aerodinamika. dar - matysis pilotu pajegumas valdyt bolida, daugiau ar maziau.

sis sezonas tikrai man patiko. nors ir laimejo ne tas, kuris turejo laimet [mano manymu]. :)

2003 Spalio 12 d. 13:56

Mano nuomone

1. Naujoji kvalifikacija padare daug idomesnes starto pozicijas ypac kai buna permainingas oras, na sutinku dabar tai daugiau primena i tai, kad laimes tas kuriam pasiseks. Bet tai padaro lenktynes daug idomesnes.

2. Jei ne naujoji Tasku skaiciavimo sistema tai MS butu anksciau uzsitikrines Cempiono titula ir intriga butu dingus daug anksciau taip pat nebutu tokios atkaklios kovos. Manau ji puiki !

3. Na cia nezinau ka pasakyt :)

2003 Spalio 12 d. 14:03

O mano nuomone padaryti keitimai buvo tik į gerą. Dėl to lenktynės tapo įdomesnės. Gaila tik Minardi komandos, kuri net ir prie naujos skaičiavimo sistemos negavo taškų.

2003 Spalio 12 d. 14:28

1. pati kavlifikacija gal siek tik tapo monotoniskesne, bet manau tokio tipo kvalifikacija duoda daugiau intrigos ir nenuspejamumo lenktynems.

2. Naujoji tasku skaicavimo sistema mano manymu yra gerai, o dar geriau butu kad taskus gautu pirmi 10 finisave, bei po taska pole bai greiciauso lenktyniu rato autoriui (cia mano nuomone) :)

3. Kokie dar techninaisprendimai? daug sneketa buvo pries secona ir buvo suspresta uzdrausti elektornines pagalbos sistemas nuo Silverstouno Anglijos GP. Bet deje atitejo si sprendima iki kito sezono pradzios ir dar priedo visdelto leis traukos kontrole. Taigi namatau jokiu techninio reglamento pasikeitimu su praitu seconu, todel ner ka lygint, taisykles buvo tos pacios. O vat nuo ateinancio sezono ziuresin kaip bus. :)

Apibendrinat: pasikeitimai manau atnese daugiau privalumu nei trukumu, ....... bet manau jas dar reiktu patobulinti

2003 Spalio 12 d. 14:29

MP4-13> Pamirsai pamineti:
4. Mclaren pralaimejo ir tu del to ant visu pyksti! Ir del to tau reiketu patyleti!!!!

2003 Spalio 12 d. 14:38

Meskiuss > jo butent ! MP4-13 nusiramink :)

2003 Spalio 12 d. 15:56

1.Butent kvalifikacija dave nemazai intrigos siame sezone. Jeigu kitais metais bus galima pravaziuot du greitus ratus, tai jau beveik isvis gerai.

2.Pries tasku skaiciavimo sistema nieko pries neturiu. Daugiau komandu ir pilotu gali pelnyti tasku. Nuo to visiem geriau. Tik gaila kad Minardi nesugebejo uzdirbti tasku.

3.Pries sezona buvo priimti o veliau atideti iki kito sezono.

Sis sezonas buvo vienas idomiausiu is mano matytu, ir prie to nemazai prisidejo taisykliu pakeitimas.

2003 Spalio 12 d. 16:21

Mano nuomone tai reikia viska palikti kaip yra...
Tikrai buvo dauk intrigos!

2003 Spalio 12 d. 16:44

man cia beskaitant kilo toks klausimelis:
kaip pastebejau dauguma linke vel atsiradusia intriga susiet su pakeistom taisyklem. ganetinai idomi pozicija tiesa pasakius (bent man taip atrodo) - as kazkodel labiau linkes galvot kad tai susije su bemsu ir maklarenu progresu. taisykliu pakeitimas aisku ineshe siek tiek pataisu, bet nemanau kad jos buvo tokios esmines.

kodel vis tik dauguma galvoja kitaip?

2003 Spalio 13 d. 15:10

Labai įspūdingas sezonas,su bloga pabaiga,bet pats geriausias mano matytų.
1.Sutinku kad įdomu.Trūksta tiktai leidimo pasipildyti kurą.
2.Taškai pilotams suteikia galimybę kovoti ir žemesnėse vietose.Tas yra gerai.
3.Ne kiek techn.sprendimai,bet stipriai progresuojančios "Michelin" paliko įspūdį.Padangų karas intrigos inešė;)

2003 Spalio 13 d. 15:19

1.Kvala nepatiko,per daug atsitiktinumu,kad ir del kintanciu oro salygu.Gali buti stipriausias,bet jei per savo rata gausi kibira vandens,galas tau.
2.Tasku skaiciavimas padeda vidutiniokams.
3.Technika labiausiai tures kisti kitamet,net nesuprantu kaip pvz.Sauberiai gales naudoti praeitu metu Ferrari varikli,jei jis tures buti ilgaigrojantis.

2003 Spalio 13 d. 15:55

official> nors tamstos pilotu vertinimo kriterijai man iki siol nera aiskus ;) as visgi linkes sezono rezultatus susieti su Williams ir McLaren progresu (ne be Michelin pagalbos), o ne su taisykliu ypatumais ar tasku skaiciavimo sistema...

1. Naujoji kvala labai idomi, stebint per TV, bet galbut nelabai tiems, kas ja stebi gyvai.
Pliusai - pamatai visu lenktynininku greituosius ratus, tuo tarpu anksciau matydavome vos kelis ir tik rezultatai staiga 'issokdavo' TAG Heuer apskaitos sistemos lange...
Minusai - pilotai neturi galimybiu pasitaisyti. Ypac tais atvejais, kai ne jie patys suklydo (kas butu visai elementaru - suklydai - tavo problemos), o, tarkim bolidas sugedo...

2. tasku skaiciavimas pagaliau priartejo arciau prie zemes, nes anksciau surinkes vos ne penkias pergales jau galejai vaziuoti atsiputes, tuo tarpu uz antra vieta buvo skiriama net 4 taskais maziau...
Pliusai - si tasku sistema vertina rezultatu pastovuma ir tai yra gerai.
Minusai - nebent todel, kad uz pergale neduoda didelio, 4 tasku, gapo.. bet man tai nera minusas...

3. liudna :(
Pliusai - liudna :(
Minusai - ka zadejo - nieko neuzdraude :( o nuo kito sezono uzdraus tik LC, o TC ir toliau liks...

2003 Spalio 13 d. 16:18

kas del naujosios kvalifikacijos...
pradzioje man ji nepatiko, ypac, kad neleisdavo pasipildyti kuro... pilotai buvo labai atsargus.... jie zaisdavo grynai ant taktikos - geriau prastesne kvalifikacijos vieta, taciau veliau boksuose sustoti... veliau gi, kaikomandos apsiprato su sia nauja kvalifikacija (berods pirmieji buvo Renault), tada kvalifikacija tapo zymiai idomesne... komandos jau nezaisdavo ant taktikos.... joms jau buvo geriau uzimti kuo aukstesne vieta starte, nesvarbu, kad anksciau reikes stoti i boksus... gale cempionato visa tai jau apsiverte aukstyn kojom - visos komandos per kvalifikacija jau nesipyle tiek daug degalu i bakus ir visos beveik vienodai stodavo i boksus pirmuosius kartus... budavo aisku ir atvirkstiniu variantu... taigi sezono pabaigoje kvalifikacija jau tapo zymiai idomesne....

kas del tasku skaiciavimo....
be abejo man ji geresne... viska pasako tas faktas, kad pagal sena skaiciavimo sistema MS jau pries JAV GP butu uzsitikrines 6-aji cempiono titula... galetu dar duoti uz pol pozicija taska, ar uz greita rata lenktynese...

del kitu pakeitimu kol kas nieko nepasakysiu..

2003 Spalio 13 d. 17:12

Naujasis kvalas tai tik padaro idomesnes lenktynes, per kurias ir isryskeja kas ta diena greiciausias trasoje... Taip pat yra isvengiama traffic'o, kuris daznai budavo kvalo pabaigoje...
Naujoji tasku sistema leidzia apsisaugoti nuo atsitiktinumu... Tarkim kad ir Jordan: "issove" viename etape ir daugiau nieko ypatingo neparode..

2003 Spalio 13 d. 18:07

zilvinas> arba as blogai kazka suskaiciavau, arba tu. nes pagal mano skaiciavima gaunasi teip:
pagal senaja tashku skaiciavimo sistema ms butu uzsitikrines champa PO usa etapo, ne pries. taip kad skirtumas tikrai nera labai didelis.

2003 Spalio 13 d. 18:42

Nera ka pridrti- puikus sezonas su daugybe intrigu! Tad visi pakeitimai tik i nauda, tik gaila del 3- jis taip ir liko neigyvendintas :(

MP4-13> kad nebuvo techniniu pakeitimu si sezona tu turetum dziaugtis labiausiai, nes dar pries sezona verkei tipo McL ikiso daugiausiai babkiu i elektronika ir negales ja pasinaudoti. Matai FIA(T) kaip dirba Mersu naudai... O gal visgi McL=FIA? :)

2003 Spalio 13 d. 19:03

Wiagra> nenusišnekėk ir geriau surask kur aš verkiau dėl tavo nurodytų nesąmonių?

2003 Spalio 13 d. 20:06

1. Nauja kvalifikacija yra [b]labai įdomi[/b]. (Šumacheristams aišku neįdomu, nes žymiai mažiau savo dievą bemato :) ir jis ne visada pirmas bebūna.) Labai įdomu pamatyti [b]visus[/b] pilotus bei jų greitus ratus vietoj kažkokių lyderių fragmentiško nuolatinio šmėkščiojimo. Taip pat nauja kvalifikacija kartais suteikia galimybę silpnesnėms komandoms užimti geresnes starto vietas. Gyvai žiūrintiems galbūt įdomumas ir sumažėjo, bet tokių žiūrovų - mažuma. :)

Trūkumas: galimų oro permainų įtaka. Bet kitame sezone numatyti 2 greiti ratai šią problemą išspręs.

2. Nauja taškų sistema - labai gera. Jei ne ji tai dabar silpnesnės komandos maždaug taip pasidalintu pozicijas: 5.BAR ~7pts, 6.Sauber ~5pts, 7. Toyota, Jaguar ~3pts, 9. Jordan, Minardi ~0 pts. T.y komandinę įskaitą žymiai didesne tikimybe nulemtų atsitiktinai o ne sistemingai pelnyti taškai. Taip pat sistema padidina konkurenciją tarp lyderių - dabar taškus dabar reikia rinkti sistemingai iki pat sezono galo, o ne laimėjus kelias lenktynes pabaigti čempionatą sezono viduryje. Žinoma, daug kas pasakys kad tarp pirmos ir antros vietos sumažėjęs skirtumas sumenkina pergalės reikšmę, (tipo antras važiuojantis pilotas mažiau besistengs aplenkti pirmąjį), bet mano nuomone toks galvojimas yra nesąmonė. Pergalė lenktynėse visada bus pergalė, o jei nori lamėti sezoną jo viduryje - ištisai laimėk visas lenktynes ir lamėsi...

3. Nesupratau ko čia official norėjo :confused:

2003 Spalio 14 d. 09:20

oficial> teisingai, MS pries JAV GP jau butu cempionas;

MP4-13> ten su komandu tasku apskaiciavimu kazka apsirikai... pats E.Jordana sake, kad jam sena sistema butu geriau... pamirsai, kad uz GF pergale komanda cielus 10 tasku gavo....

2003 Spalio 14 d. 10:48

Siaip tai kvalas manau taps idomesnis.Technika viskas O.K.o del tasku tai galetu ivesti CART skaiciavimo sistema. :) bent jau as taip manau.

2003 Spalio 14 d. 11:52

zilvinas> PO jav etapo.

2003 Spalio 14 d. 12:58

oficial> :) norejau parashyti viena, parasiau kita... buna kartais...

2003 Spalio 14 d. 21:51

Zilvinas> tarkim GF būtų nefinišavęs ir jokių nesąmonių kurios buvo Brazilijoje nebūtų buvę? ...
--------------------------------------------
A vat prisiminiau #3 "techininiai sprendimai":

Man labai patiko Ferrari inicijuotas ir FIA(T) priimtas sprendimas prieš Italy GP - taisyklių keitimas sezono eigoje, pakeičiant padangų matavimo taisykles... Tik nežinau ar čia techninis sprendimas ar ne. :)

TOP naujienos