Neperšokęs per "op" nesakyk "upelis".. :)

2007 Spalio 24 d. 09:42

Seneli > nepamačiau tavo ankstesnio komentaro... manau tau, kaip feraristui svarbu priminti, kad ferariai turi kitokią nuomonę apie komandinę taktiką nei tu.. :) Nu gal turėjo ;)
http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=10018 :)

2007 Spalio 24 d. 09:58

1-Protingas>nesupratau, ką čia dėl Coulhano vartyt. Man rodos, ten viskas aiškiau aiškaus buvo - yra toks dalykas kaip susitarimas - aš atsiimu kaltinimus, o tu papasakoji viską, ką blogo darei, ir ne vienas, o su komanda. Taip ir buvo, negi pats nepameni ? Ar vėl nori truputį demagogijos įpilt, tipo, MC iš viso kaltas nebuvo, tai ir kaltinimus atsiėmė ? primenu, jei ką http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=10494 Toks kaltinimų atsiėmimas - tai tik KALTĖS įrodymas. Žmogus nesigina teisme, įrodinėdamas, jog yra nekaltas, o pripažįsta savo kaltę bei bendradarbiauja,ir kitus skandindamas.

2007 Spalio 24 d. 10:00

Beje, toks kaltinimų atsiėmimas labai paplitęs, tiriant organizuotų nusikaltėlių, kitaip, mafijos, darbelius. Pagauna kokią šestiorką, pasako - giedok, bus geria, tas ir gieda. Įdomios paralelės, ar ne ?

2007 Spalio 24 d. 10:04

A-Martin > nepamenu, kad Koughlano informacija ir apklausa ką būtų padėjusi byloje ;) Bet kaip vėliau išaiškėjo matėme, kad Koughlano ferariui net nereikėjo tampyti - kam tie nervai - ferariams buvo svarbu kabliuką surasti, kad ant Maklarenų spaudimą daryti....
beje čia svajukui nusišnekėjusiam kitoje diskusijoje informaciją renku tai juokingą radau :)
„Ferrari“ K. Raikkoneną trauks taktikos pagalba
http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=10247
Ištraukė sabakos :)

2007 Spalio 24 d. 10:38

Senelis> Turetum suprasti kad Deniso numyletinis Chamis o ne Alonsas, todel jo pasisakymai spaudoje ne is pirsto lauzti.

2007 Spalio 24 d. 10:47

1_Protingas > na tu ir oblius :D taigi Alonzo pateike elektroninius laiskus. O Koghlanas kaip ir sake A-Martin - sutiko bendradarbiauti. Elementaru, prisidirbe, kalti, su irodymais pagauti. Tai zinoma daromas spaudimas - kad kaltus vagis baustu. O ka tu veiktai, jei kokis tai kaimynas is tavo rusio uogienes isnestu, o tu pas ji ant palanges lange savo slainyka atpazintai?? mm?
Musiet butai kaip Biblija moke - dave per zanda, kita atkisk?

Sakau, grauzk morka, o ne interpretacijas cia savo pateikinek :D. Dar karta priminsiu, jog interpretacijos
jokiame procese nelaikomos irodymu.

Is taves tragiskas advokatas iseitu - pralaimetai visas alei vienos bylas.

2007 Spalio 24 d. 11:04

Sakai tiesai > " Tai zinoma daromas spaudimas - kad kaltus vagis baustu." gal papasakosi apie bausmes kaltiems? Stepniui ir Koughlanui?

2007 Spalio 24 d. 11:48

1-Protingas>nu būk pats nors truputį protingesnis, baisiai prašau. Tkios neblogos būdavo diskusijos, bet šiuo metu tai net nebesinori klavos vargint. Apie kokią bylą tamsta šneki, pasakyk, būk geras. Ar jau nebeskiri kaltinimo atsiėmimo civlinėje byloje TEISME nuo McL svarstymo ir nubaudimo FIA komisijoje ? Ar bent suvoki, kad tai du absoliučiai SKIRTINGI dalykai ? KAd čia ir įrodymų pateikimas skirtingas, ir jų vertinimas kitas, ir pasekmės skirtingos ? Kad teismas nei gali, nei turi įgalinimų taškus nuo komandų atiminėt ? AR pačiam čia jurisprudencijos pamatus dėstyt reikia ?

2007 Spalio 24 d. 12:10

A-Martin > va tame ir problema - FIA sprendimai......Gal tirai suk jį devynios tą šnipinėjimo skandalą. Apmaudu, kad kai ferariai gali sužinot apie 1 cm platesnes padangas, berilį variklyje, masės amortikus priekyje, dvigubus bakus ir t.t. tai viskas nagrinėjama FIAos kuo griežčiausiai, o kai apie ferarių sparnus ar dugną nelegalų sužinoma, tai čia jau žiaurus šnipinėjimas ir už tai turi būti baudžiama.... Baudžia aišku FIA....

2007 Spalio 24 d. 13:14

Ne, nu pačiam rimtai kažkas po Kimio laimėjimo pasidarė. Pradedi tokius dalykus, kur net pačiam mintis nekildavo F akaltinti. Prie ko čia berilis ? McL naudojo, F naudjo, Fia uždraudė... Net spec tema buvo tuo klausimu, net pats sutikai, kad rimtų įrodymų nėr... Nepameni jau ? Primenu - http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=3880&f=. Prie ko čia dvigubi bakai ? Kas, Ferrari Hondoje juos rado ? Prie ko čia masės amortikai ? Gal gali nurodyti, kuo bauda už tuos amortikus griežtesnė, nei bauda F už pagal taisykles legalų dugną ? Ar pagal taisykles tikrinant legalų sparną ? O gal prisimeni baudą už platesnes padangas ? Kur tas šnipinėjimas dėl F sparnų pasireiškia ? Jei liaudis čia rėkia, kad sužinojimas apie F dugną - tai šnipinėjimo įrodymas, tai gal gali FIA sprendime tą įrodymą pateikt ? Neatrodo pačiam, kad skandalo įrodymai - visiškai kiti buvo ? Pirmam sprendimui - dokumantacijos radimas pas vieną pilietį, o antram - pačių McL narių el. paštas ? Ji įmanoma - truputį mažiau demagogijos, daugiau sveiko proto.

2007 Spalio 24 d. 13:17

1p> jei daugiau faktu vienoj kruvoj pateiki nereiskia kad jie teisingi ar daro kazkoki ispudi: berilio draudimas buvo ilgalaikis sprendimas, ji visi zinojo, terminas mclarenu prasymu pakeistas; bakus gi pati fia savo iniciatyva tyre ir lauke kol gales prigaut; amortikus mclaren iskunde. prie ko cia Ferrari?
o del padangu: jei parasyta kad padagos tri buti 20 cm, o bolida gali tikrinti bet kada lenktyniu savaitgalio metu, tai reiskia kad tie 20 sm turi but 5,6,7 pries ir po lenktyniu. esme ta, kad niekam nedaslo kad jos gali imt ir praplatet... ir sparneliai negalvojo kad gali taip judet...

2007 Spalio 24 d. 13:21

A-Martin > butent ;)

1_Protingas > Uz ferrariu dugnu ir sparnu nuemima nebuvo ne viena komanda nubausta(apie ka tu cia?). Totali nesamone.

Ir isvis - tema apie tai, kad Ferrari tapo konstruktoriu cempionais net ir tuo atveju, jei siurksciai pazeidusi sportinius principus Maklaren nebutu demaskuota.

2007 Spalio 24 d. 13:23

yra toks rusiskas zodis 'umora' :D

2007 Spalio 24 d. 14:41

1_p> su tamstos pastovumu tikrai yra labai rimtu problemu. dar taip nesenai kalbejai kad FIA pakiso ferrariams konstruktoriu taure kad alonso gautu draiverio taure, dabar viskas apsisuko 180 laipsniu.. idomu ka kalbesi dar uz poros savaiciu.

2007 Spalio 24 d. 15:48

Siaip daugeliui 'ikyriu' komentatoriu internete (ne tik pas mus - F-1.LT) adresuociau L.Donskio issakyta pozicija, su kuria negali nesutikti sveiko proto zmogus.
Trumpai tariant - kol individas slepiasi uz slapyvardzio(-iu) su juo nera tikslo plesyti maikes, nes jis yra pasislepes, o tu kalbi visiskai atvira asmenybe.


Filosofas prof. Leonidas Donskis
Žodžio laisvė nereiškia įžeidinėjimų laisvės, nepagarbos kitam žmogui reiškimo. Kuo daugiau anonimiškumo, kuo daugiau galimybių plūsti arba koneveikti kitą žmogų, tuo labiau ribojama laisvė būti oriam arba laisvė realizuoti savo žmogišką potencialą.



Žmonės, kurie griebiasi tokių priemonių, paprastai patys to nesuprasdami sukarikatūrina savo santykius. Portalai, kaip ir jų komentarai – viešosios erdvės dalis. Netgi anoniminiai komentarai, net jei jų autoriai to nesuvokia, - tos pačios erdvės dalis.



Nuo to, kokia ta erdvė – ar ji deformuota, anonimiška, ar joje galima skleisti ką tik nori, ar, priešingai – joje formuojami tam tikri bendravimo, politinio dialogo standartai - priklauso labai daug.



Kas kita, jei komentaruose liautųsi dominavęs anonimiškumas, būtų pasirašoma vardu ir pavarde, tu žinotum, su kuo kalbi – ne su anonimu, o su asmeniu. Ir jeigu būtų išsakoma kažkokia pozicija – tada visai kas kita – gautum atgalinį ryšį.



Barbarizuoti ir deformuoti galima viską – pradedant šeimos santykiais ir baigiant valstybės gyvenimu. Ir, priešingai, galima suformuoti tam tikrus standartus, kurie neleidžia kito žmogaus koneveikti, plūsti ir apskritai kalbėti taip, tarsi tu būtum beveik šeimos rate.



Manau, kad tie dalykai svarbūs, nes Lietuvoje dar nėra stiprios viešo kalbėjimo tradicijos.



Kaip šauksi – taip atsišauks. Jeigu atsakysi tuo pačiu ir pereisi į tą patį anoniminį piktą kalbėjimą, - niekas nesikeis. Perėjimas prie mandagesnio bendravimo, prie minimalios pagarbos oponentui, manau, būtų didžiulis žingsnis pirmyn.

2007 Spalio 24 d. 15:52

bebras > jo čia susimoviau, bet kaip ne kaip tai buvo tik spėjimas :)Atleisk kad klydau spėdmas. Beje po kinijos GP atrodė, kad gražiau matytis, kad surežisuota negali. Apsigavau. bet spėjimas buvo pagrįsta tuo, kad tokiu atveju Alonzas išeina...Žiūrėsim kaip šioje srityje....
A-Martin > jau apgailėtina.... neturiu net kaip pasakyti....Beje teismas geras tada buvo - labai gražiai matėsi FIA tendencingumas...
Tu 2004-ais žinojai tokį reglamento punktą, kad aerodinaminiai elementai negali judėti bolido bazės atžvilgiu? Taip pat kad aerodinaminiai elementai turi būti pritvirtinti standžiai? Tiesa ten buvo parašyta taip "aerodinaminiai elementai negali judėti bolido bazės atžvilgiu išskyrus atvejus kai sumontuojama labai gudri sistema leidžianti judančiam aerodinaminiam elementui praeiti nustatytus banymus, bet iš principo veikti kaip judančiam elementui realioje aplinkoje bolidą eksploatuojant trasoje". Dabar pasižiūrėjau ir pamačiau, kad reglamentas leidžia tokias išlygas.
Čia galima sulyginti su KET už nustatomus pažeidimus. XV KET skyrius reglamentuoja greitį. Greičio matavimo įranga yra sertifikuota ir patvirtita kaip pakankamų įrodymų surinkimo dėl greičio viršijimo įrankis. Tačiau yra niuansas - yra priemonių, kurios su turima sertifikuota greičio matavimo įranga neleidžia nustatyti automobilio greičio. Ir ką mes turime įstatymuose. Ogi skaitome: "ATPK 124-6 jei automobilis viršija nustatytą greitį neribotu dydžiu, tačiau papildoma įranga sumontuota jo transporto priemonėje turimais prietaisais neleidžia to greičio nustatyti ar iškreipia prietaiso parodymus, laikyti, kad toks vairuotojas greičio neviršija ir kitų sankcijų netaikyti". Šitas punktas man labiausiai patinka.... šaltinis www.darykkaipferari.org

2007 Spalio 24 d. 16:24

1_Protingas > http://www.darykkaipreno daresudemperiais.org/

Esi visiskas demagogas - prikisi tik tai, kas tau nepalanku, o i savaji darza neziuri. Esi visiskai suvarytas, bet visvien sneki kazkokias nesamones, darai minties suolius.

Ir svarbiausia - vel rasai interpretacijas. Dar karta pakartosiu - interpretacijos nera kazko irodymas, tai tik yra tavo subjektyvus kazkokio proceso isivaizdavimas.

Pries metelius mojavai Reno veliava. Reno daugiau nei sezona naudojo demperius. Tai kontraargumentas tavo paskutiniam postui, is esmes visa tavo posta paverciantis beverte interpretacija.

2007 Spalio 24 d. 16:56

AF-1>>dėkui, nuostabios mintys. Šiaip tai stengiuosi kalbėti, lyg būčiau pavarde pasirašęs. gaila, kad nemažai(dauguma??) tai nedaro.
1-Protingas> diskusijas baigiau. Ne todėl, kad neturėčiau ką pasakyti, bet todėl, kad atsakymų nesulaukiu, o tik (SakauTiesa, tikrai sakai tiesą) interpretacijas, ir tik į vieną pusę.

2007 Spalio 24 d. 17:11

A-Martin> matai, kai bendrauji gyvai - zinai pasekmes tavo ilgaliezuviskumo ir zinai, kad gali izeisti, prajukinti, subarti ir t.t. gyva zmogu su visom adekvaciom pasekmem.
Asmenys, kurie nera prisistate (internete ju 99%) B padeje ant to visko ir kalbasi kaip tik jiem patinka.
As jauciu atsakomybe uz savo zodzius kaip gyvenime, taip ir cia.

Vienas is budu 'pabrandinti' internetine visuomene - gyvi susitikimai offline (baras, GP stebejimas, keliones, etc.).
Su tokiais zmonemis pabendraves gyvai, visai nesinori ju vadinti bkokiais nors obliais ar briedziais internete :)

2007 Spalio 24 d. 17:11

Apie ka as cia? Aj. Saule sviecia! Grazu! :)

2007 Spalio 24 d. 17:25

AFI > ant sąžinės lipi? :) Aš už Donskį, bet esu nusmurgęs kirminas ir kažkaip pasiduodu masiniam pgundymui įbrukti savo teisybę..... Šiaip gerai kad papostinai - sveika save ištirti....dar sveikiau būtų išmokt susivaldyti daugiau.
A-Martin > šiaip ir aš nenorėčiau su tavim rietis čia ir kažkaip bandyt sumenkit nuomonę tavo. Ypač po Donskio priekaištų sąžinei....Visgi kaip negaliu per save perlipti ir kamščius apvažiuot autobusų juosta, taip pat ir negaliėčiau pateisinti suktybių ir apgavysčių, bandant aiškinti, kad juodu ant balto neparašyta kad va taip negalima....o suprast galima visaip....kaip tarkim su sparnais atsitiko ar su dugnu. nu nebuvo reglamente parašyta, kad dugne negalima įmontuoti tokios konstrukcijos kaip ferari...Nu neapibrėši visko. Bet kiekvienam aišku, kad udantis elementas draudžiamas....
Aj baigiam... nei tu sutiksi nei aš nusileisiu....

2007 Spalio 24 d. 17:27

AF1> na jo, patenku i tu blogiuku sarasa :) Siaip niekada tokiu stiliumi nesneku, kad ir su skirtingu paziuru zmonemis. Svarbu gerbti pasnekova.

Kitkas yra smeizejai. Smeizdamas automatiskai negerbi oponento. Nematau reikalo vertinti zmogaus, jei jis meto nepagristus akmenis i manaja puse, paprasciausiai smeizia mano paziuras ir t.t.

Kiek zinau pats neesi raudonuju fanas, netgi atvirksciai, bet kazkodeltai neteko is taves girdeti
kokiu nors nepagristu repliku ir pan ;)


2007 Spalio 24 d. 21:02

1_P> Niekur nelipu. Radau geras protingo zmogaus mintis - paskelbiau.
O siaip tu asmeniskai man nei trukdai nei padedi. Nepyk, bet tavo minciu raiska skaiciau kiek anksciau, pries pora metu ar pan. Dabar - tai jau banalu.

SakauTiesa> Tai jei tave smeizia, turi nusileisti iki ju lygmens? Man atrodo, jog ignoravimas - geriausias vaistas.
O kas del fano - as visada i ivykius stengiuosi zvelgti is sono, o ne is savo boksto. Tada ir bokstas kartais atrodo ne toks jau ir aukstas...

2007 Spalio 25 d. 00:06

Sakai Tiesai > nieko, užaugsi, gal pažiūros susiformuos, sustandės, masė, želės pavidalą kaip pasieks tai visai kitaip pasaulį matyt pradėsi.....man ir taip buvo kadaise :)

2007 Spalio 25 d. 00:16

1_Protingas > bent jau as zmones, kuriems daugiau nei kokiu 20, jau nebeskirstau pagal amziu - nebera prasmes. Reikia skirstyti pagal darbus.

Beje, del mano amziaus buk ramus ;) Pasirupink geriau pvz savo sveikata.... :D :D :D

2007 Spalio 25 d. 00:23

Sakai > dėl sveikatos esu visiškai ramus - šumis išėjo į pensiją, Todas irgi ko gero lagaminus krausis - daugiau nėra kam gadinti :) O su tavim ir Liamu pasikalbėjęs vapščie ramybės įgaunu :)

2007 Spalio 25 d. 00:25

o as maniau kad Liamazzz tavo antrasis kailiukas... :D

2007 Spalio 25 d. 08:52

1_Protingas...Ferari davė savo pilotams vienodas sąlygas,o pabaigoje buvo kvaila nepasiimti titulo,komandine taktika buvo taikoma vienam trečdaliui lenktynių,ooo Makliai situacijos nebevaldydami stebėjo,kai vienas jų pilotų blokuoja kitą ir po to džiaugiasi,kad sugebėjo sutrukdyti laimėti čempionatą...gražu...

2007 Spalio 25 d. 09:21

Seneli > sutinku. Ronas susimovė žiauriai. Visgi mano kvestionavimas kitas - ar reikia taip šlovinti Kimį....Montezemolas sako kad yra tikrasis čempionas - Alonzas ;)

2007 Spalio 25 d. 09:30

1_Protingas > nagi jau didelis vyrs, ir taip prastai skaitai.. :D Jis sake, kad Alonzo elgiasi kaip cempionui ir deretu elgtis - kaip dukart cempionui.
Bet nieko nesake apie siu metu cempiono titula. Neinterpretuok...

2007 Spalio 25 d. 16:01

1_Protingas>tikrasis cempionas, aplenktas naujoko...:D tai jau tikrai...

2007 Spalio 25 d. 16:29

1_p> nemanau kad supratai ka donskis norejo pasakyt. esmine problema yra poziuris i kitokia nuomone - vieni ja isklauso ir apgalvoja, kiti tik isklauso bet nesigilina, o treti (kaip tamsta) nesiklauso ir nesigilina, tiesiog pataria suaugt. o tai tiesa pasakius atrodo juokingai, mol jeigu nesutinki su tavo nuomone - esi nieko nesuvokiantis vaikas. pagarbai vietos kaip ir nebelieka, taip kad sunku butu paciam tiketis kazkokios pagarbos is aplinkiniu.

2007 Spalio 25 d. 17:38

Viki > tai kad ne naujokas su juo lenktyniavo o Ronas :) Tai ir aplenkė :) Pamiršai jau?
Bebrai > kur jau čia man, nusmurgusiam pagarbos tikėtis, kai sergu už dar didesnį nusmurgusį verksnį ir drystu palaikyt vagių ir apgavikų komandas....

2007 Spalio 25 d. 17:42

1_P> gal koki multika cia prisiziurejes,nes F1 viskas kitaip ka cia pasakoji :lol:

2007 Spalio 25 d. 19:00

1_Protingas>>Neprotingai rašant atsiranda kvailos klaidos:"drystu".Juk norejai parašyti "trystu",ar ne?

2007 Spalio 28 d. 06:07

DharmaDeol>> butent ;) pedantiskumas neiduoda prasmes komentarui, ir jei ikisi save i tam tikrus remus, ir dar suklysti.. atrodai isvis beviltiskai :) manyciau reiktu labiau koncentruoti demesi i komentaro esme, o ne i nosines :D nebent esi beviltiskas pedantas, kuris bando butent pagal sitai ipirsti savo nuomone :) pavyzdziu toli ieskoti nereikia :)

TOP naujienos