Nesibaigia „Red Bull“ problemos su galiniu sparnu

Nesibaigia „Red Bull“ problemos su galiniu sparnu
logo 2021 Lapkričio 20 d. 14:44, Unsplash

Į varžovus dėl galinio sparno pirštu baksnojanti „Red Bull“ turi problemų su savo galiniu sparnu ir negali jų išspręsti jau kelis etapus iš eilės.

Ne tik vakar, bet ir šiandien Katare vykusių laisvųjų treniruočių metu „Red Bull“ mechanikai jau ne pirmą kartą šį sezoną bandė išspręsti DRS mechanizmo problemą.

Gedimas lengvai pastebimas automobiliui išvažiavus į trasą, nes galinio sparno viršutinė dalis pradeda svyruoti esant dideliam greičiui, kai veikia DRS. Vakar vykusių treniruočių metu dėl iškilusios problemos daug laiko prarado Sergio Perezas, o šiandien - M. Verstappenas.

Per pastaruosius kelis etapus komandai ne kartą teko taisyti ne tik DRS, bet ir dalį galinio sparno, nes dėl sukeltos įtampos įvairiose sparno vietose atsirado įtrūkimų.

Gali būti, kad tai susiję su tuo, jog dalių eksploatavimo ciklas artėja prie pabaigos, o tai šiemet komandoms tapo dar didesne problema dėl ilgo tvarkaraščio ir išlaidų apribojimo. Tačiau tai gali būti susiję ir su tuo, jog komanda siekia maksimaliai išnaudoti DRS, tuo pačiu stengdamasi neperžengti šių metų homologacijos sistemos ribų.

DRS - arba galinio sparno reguliatorius, kaip jis vadinamas techniniuose nuostatuose - buvo viena iš dalių, kurios buvo įšaldytos 2021 m. Komandoms buvo leista homologuoti tik du variantus, atsižvelgiant į skirtingus prispaudžiamosios jėgos lygius.

Norėdama jas modifikuoti 2021 m. sezonui, komanda turėjo išnaudoti tobulinimo sistemos taškus. Bet „Red Bull“ to nepadarė, nes, kaip teigiama, du turimus taškus išleido naujam pavarų dėžės laikikliui.

Specialistai mano, kad „Red Bull“ su šia problema kovos iki sezono pabaigos, nes komanda yra priversta dirbti su tuo, ką turi.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553