Nickai

Jūs esate čia:
2003 Rugpjūčio 19 d. 22:00

man tai neleidzhia mano..
todel vadinuosi Predator...
mano nickas abbd...
ir tai nereishkai ka jus galvojate..
tai tik fraze..
a bė bė dė..

2003 Rugpjūčio 20 d. 03:46

Pritariu Tranzenziuzex del frazes "Nera poslu zodziu yra tik poslos ju interpretacijos", bet vis tik yra etiketas ir tu normu reikia laikytis. ir kodel visi klaba, kad vienu ar kitu necenzuriniu niku yra izeidziami kitu komandu fanai? o jus nepagalvojat, kad pvz: "sudagalvismontis" ar pan., yra iziedziamas pats zmogus, kuris yra keikiamas tame nick'e, siuo atveju JPM? ir manau tai yra dar labiau netoliaruotina ir butina tokius nickus salinti is registruotu f-1.lt vartotoju gretu.

na jei ziurint giliau, tai uz garbes ir orumo izeidima yra baudziama istatymu :aargh3:

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:14

as irgi manau, kad tokiems nickams,like poomaster ir t.t., neturintiems pagarbos kitoms komandoms ir pilotams, butinos raudonos korteles ...
kai kaz kas pasake, kad svarbu ne tiek jo pavadinimas, kiek jo interpretacija ...
na jo. bet kaip nekeista visi mes juos interpretuojam vienodai ...
pritariu fatalissimo, jie pirmiausia izeidzia ne fanus, o paciu lenktinininkus, kaip asmenybes ...

ir dar labai idomu ,kad mestantiems rasyt komentaruose McLameriai, Schumaker, batsiuvys, adminai nebaudzia ... jug tai taip pat yra gerbiamu lekntinininku ir izeidimas ...

jei jie tokiu budu nori atkreipt i save demesi ... flag im v ruki, baraban na sheju ... tokiu budu jie tik parodo savo zema lygi ...

ir dar, labai gerai pastebejo Teisutis, butu neblogai sudaryti koki istatyma, kuris uztikrinantu nicko autorines teses .. :D bo tu antrininku vis daugeja ir daugeja kaip ant mieliu ..:smoke:

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:20

Claudy >>>> :goodjob:

2003 Rugpjūčio 27 d. 15:09

Minzz > :beer:

2003 Rugpjūčio 27 d. 15:24

Claudy> va cia tai kalba :goodjob:
Dar parepetuok ior galesi f-1 fanu susitikime oficialiai padeklamuoti :D (juokauju)

2003 Rugpjūčio 27 d. 15:39

Claudy>>> su viskuo su tavim sutinku, bet del pavardes schumacheriu tai nera cia nieko blogo, tipo "batsiuvys' juk cia vertimas ish vokieciu kalbos, tiesiog vertimas, bet dauguma tai vartuoja kaip prikola ar izeidima, ash jeigu vartoju tai tikrai ne kaip izeidima.

2003 Rugpjūčio 27 d. 15:46

kenza> tai vat cia ne vertimas! cia tik labai panasiai skamba! nes batsiuvys wokiskai skamba taip: shiuzmacher. ne shumacher!

2003 Rugpjūčio 27 d. 15:53

wiagra>>>>, vat ir ne shiuzmacher paziurek zodyna,ash ka tik pat paziurejau ten buvo parashyta batsiuvys----Schuhmacher.

2003 Rugpjūčio 27 d. 15:57

kenza> tai pats matai kad skiriasi + tariasi visai kitaip.

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:01

skiriasi tik viena raide bet nevisada mes skaitom tas raides a ne wiagra? kaip anglu kalboj tiek ir vokieciu, bet ash rashaiu gi tau kad jei vartuoju tai nesu linkes izeisti ar tai fana ar tai pati michaeli, nors nesu jo fanas ir neapatinkas jis man ,bet neizeidzineju zmogaus.atsimink shita dalyka.

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:09

kenza> Taip moterys ir ispriewartaujamos! tik del vienos raides! Jos sako: "PakaLbink", o jas isgirsta "Pakabink"!
Taip kad bet koks pavardes iskraipymas jau gali buti izeidimas, negana to, kad pavardes apskritai neverciamos! Va sita ir atsimink!

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:13

nzn ar kazkiokia moterys sakys praeiviui pakalbink tokia ten ir moteris,del vertimo tai kas nori tas ir vertina, bet sheip tai ne ertina, sutinku, jei tau palengves tai nevartosiu zodzio batsiuvys.bet sheip tai jau taip yra, ir senokai tas batsiuvys egzistuoja.

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:19

kenza> Del manes tai nesirupink, juk ne mane izeidineji! Vadink ka nori ir kaip nori, tik vat kodel admianai tai toleruoja... Nes kai Oskuciai viena raide sumaiso, tai puola kaip alkani sunis, o cia...

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:24

wiagra, ash nesiruoshiu nieko izeidinet, rashiau gi kad vartodamas shi zodi, neizeidineju,nebent kitas supras kad izeidziau bet nedarau to. ir nedarysiu.

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:37

kenza :goodjob:

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:42

wiagra kur tie paveiksliukai yra ?neprisimenu

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:47

http://www.f-1.lt/veidukai.php

2003 Rugpjūčio 27 d. 16:50

:goodjob: aciu :beer:

2003 Rugpjūčio 27 d. 18:06

ar nors zinai kas cia per nikas, Mafaz nepatinka uostyk...
Apskritai malonu kad mano garbei atskiras tema ir dar tiek gerbeju yra :)

2003 Rugpjūčio 27 d. 18:21

Mafaz tau gal paranoja kokia ar ka, tema su daug???? gal kuo nusikaltau, o gal asmeniskai mane pazysti?
o apskritai tavo nikas tai pats vaikiskiausias mafaz-kvailys tu Mafaz...

2003 Rugpjūčio 27 d. 20:36

kenza > as tei pateikiau kaip pvz, Shuma[b]k[/b]er kaip ir Shu[b]d[/b]macher ar Poomacher, ir manau kad uz tokias isdaigas turetu buti baudziami ..
vien lenktinininko garbei reiketu ismokt parasyt jo pavarde, nepriklausomai nuo tavo simpatijos jam ...
jie matai tame prikola, tebunie, bet ne visi juos taip supranta :)

Wiagra > aciu ..:D
tikiuosi gal zubrint kalbos nereikes ..:D
vis turesim idomesniu diskursiju ir temu pokalbiams nei ....;)

2003 Rugpjūčio 27 d. 20:54

:) cia tikrai masine paranoja, as jum bukumo isikunijimai dar karta sakau Gydykites ir neissigalvokit nesamoniu. Kad jum asocijuojasi su kazkuo tai niek nekaltas.
Kazkas nesveiko cia vyksta. Lyg ir nebalandzio pirmoji...

2003 Rugpjūčio 28 d. 13:06

jei jau kilo diskuja apie tuos "nickus" negrazus arba izeidinejacius, ir adminai nieko nedaro, tai kodel jie leidzia vartuot tokius veidukus, (shiuo atveju pirshtukus) kaip :finger: ? nors dar nemaciau kad vartuotu. tokioapskritai neturejo buti cia F-1.lt adminai :cooool:

2003 Rugpjūčio 28 d. 14:24

kenza> tokie veidukai visgi graziau, nei keiksmazodziai... ar ne? Beja, kazkada maciau, kad panaudojus toki veiduka gavo bana, tik nesu tikras del kito tos zinute turinio...

2003 Rugpjūčio 28 d. 14:30

wiagra>>>>, aah del veiduku nieko priesh netriu tik del vieno shito va kuri ah pirma parodziau, bet tokiais pirshtukais galima ir kita izeist, o kita gali tai suprast kai bajeri.Taigi finger geriau rodyti realiam gyvenime o virtualiam nereikia.

2003 Rugsėjo 01 d. 11:14

jei jau pradejom apie nickus :D tei siek tiek pratesiu tema :)
reiketu bausti tuos vartuotojus, kurie tycia iskreipineja kitu useriu nickus. pvz manau nereikia ... vien pasiziurejus kas daros po 1_Protingo komantaro ..:))))

kas del sio negrazaus veiduko ... tei atsimenu, kai vienas pradejo izeidinet kita, pastrasis atsake tik siuo veideliu, de kurio buvo nubaustas .. nors mano manymu, pirmasis buvo labiau to nusipelnes ..temos deja nelabai atsimenu, nebus ka veikt gal ja ir surasiu ..:)

2003 Rugsėjo 06 d. 23:19

as tai vat pvz nesuprantu kaip toki nika kaip "mafaz" leidzia registruot... ;)

2003 Rugsėjo 07 d. 11:29

del nichu tai tikrai problema nes jei parasyciau montoya gai**s tai gauciau bana o jei nickas mano butu montoya gai**s tai butu viskas tvarkoj.... cia tikrai negerai...
ps:cia jpm tik pvz buvo nesupraskit neteisingai

2003 Rugsėjo 07 d. 12:42

"Bet juk buvo toks baisus zodis kaip SHIT pavartotas" muahahahaha ROTFL, labai baisus zodis:):):):)

2003 Rugsėjo 07 d. 12:54

taip, f1gamers, taip tai labai baisus zodis. Kai adminai buvo akylesne uz toki zodi net ispejimus duodavo :) nors turboot tik tiem zmonem kuriu jie labai nemegsta arba schumacheristam. O kitiem leidziama viskas

2003 Rugsėjo 07 d. 12:55

beje jei neizvelgei ironijos tame poste... tai...
mafaz dar ne tokiu zodziu pavartoja

2003 Rugsėjo 07 d. 13:27

schumas-> o tu ka nors izvelgi?

2003 Rugsėjo 07 d. 21:50

Kaso jus ar ka ? chia laisva salis ir jei as pasivadinsiu kokiu ..... tai cia jau mano problema!! :))

2003 Rugsėjo 08 d. 01:36

Beje del McLamer , tai visai normalus zodis , acpindintis realu bolida pajeguma , taipogi tinkamas ir McLauzas.
o Del niku pilnai sutinku , gereu izeist kitus su normaliu niku , negu su nenormaliu (paminieteji) , nes normaliais nikais pasivadine zmones , izeidzia kitus dazniausiai lenktyniu emociju paveikti (bent jau man taip buna ;] )
O :finger: tai visai normalus veidukas , skirtas realiai to rodymo reiksmei panaudoti ;]

2003 Rugsėjo 08 d. 09:13

Ralfas>> Tai ir Schudis pagal tave, o tai reikš ir pagal daugumą, yra normalus, nes atspindi tam tikro piloto morale. Dėkui už palaikymą.
Yra dauguma žmonių kurie renkasi nickų parašytų komentarus skaityti, bet nicką vistiek matys!

2003 Rugsėjo 08 d. 09:37

O man nusispjaut jei koks nors vartotojas save pavadina lietuviskai isvertus "bulio meslu" :) jei jam nuo to ramiau,tegu toks ir buna, tik teisybe, kad nereiktu toleruot tokiu niku, kurie pasisako pries koki pilota, komanda ar kita vartotoja.

2003 Rugsėjo 08 d. 12:36

Kas koki nika nori toki ir turi juk tai zmogaus asmeninis reikas gal jam tas nikas labai patinka o gal ka nors reiskia...:)

2003 Rugsėjo 08 d. 12:36

Ralfas > ne tau sprest kokio jie pajegumo ... palyginus supraejusias metais, jie tirkai labai puikiai padirbejo ... Manau galima ir be visokiu izeidzianciu zodziu, like McLamer ir pan ... visa tai issakyt .. o taip vadindamas tu pirmiausia izeidi ne musu McLaren fanus, ir ne McLaren komanda, kuri siais metais neigyvendino savo tikslu ... o amzinatilsio gerb. piloto [b]Bruce McLaren [/b] varda ...

Tas pats ir su Schumacherio pavarde, kai kurie megsta batsiuviu ... irgi galima sakyt, kad jo pav. teip ir isverciama is vokieciu kalbos .... bet abejoju kad tiek MS, tiek jo gerbejai soka is to dziaugsmo ...[dance]

Del nicku ... kiek "tikruju" tiek "netiruju" yra vienodai izeidziami pasislepe uz ju asmenys ... vienu ar kitu atveju, tave izeidzia ne kiek uz tavo nicka pav., kiek uz tawo pasisakymus ... skirtumas tik tame, kad perskaites "netikrojo" nicko pav, daug galvot nereikia uz ka eina tas zmogus... tik deja butent is to daugelys sprendzia apie zmogu ... ;)

del sio veiduko :finger:, butu normalus, jei nebutu baudziama uz jo rodyma ..;)

2003 Rugsėjo 08 d. 12:42

Ralfas > gal po tais debesimis slepiasi Claudia Schiffer .. :p
;)

TOP naujienos