O Kur Dingo kalbos kad JPM cempionas ?

2003 Gegužės 10 d. 14:11

Juk kai atejo jis atejo y f-1, visi sake jau toj laimes su BMW komanda ir t.t
Bet dabar visi tik kalba apie Alonso , Webberius ir KR...
o Kur pradingo kalbos kad JPM cempionas ir jis laimes siandien ir t.t ?
Siaip cia nutilo pamate prasta BMW-Williams ekipos starta , bet taj tik delto nurashomas jis ?
Siaip gal delto kad jis jau kelinta karta Ralfui nusileidzhia , bet ash tixliai nezinau , tad jus man paasihkinkit kur dingo kalbos kad JPM cempionas ? ;]

2003 Gegužės 10 d. 14:25

na gal sis sezonas JPM ir nera labai sekmingas(ir bolidas nelabai vaziuoja ir pats savo vaziavimu nestebina ir sekmes truksta). bet manau ir BMW-Williams komanda labiau sieja savo ateities tikslus su JPM nei su Ralfu. Nes zino kad sis zmogus turi ambiciju visus aplenkti ne tik kalbomis ir bet ir savo darbais trasoje. Ko tikrai nepasakysi apie Ralfa> kuris yra tiesiog negimes lenkti. O lenktyninaks nemokantis lenkti manau tikrai niekada netaps cempionu.
O JPM manau tikrai atsigaus ir toliau dziugins savo fantastiskais lenkimais ;)
go go go Montoya!

2003 Gegužės 10 d. 14:29

Is tamstos niko galima butu spresti kai-ka, apie ka net neverta pradeti diskusija.

rgds,
AF1
PS Ypac patiko sentencija "jis jau kelinta karta Ralfui nusileidzhia"

2003 Gegužės 10 d. 14:34

"negimes lenkti" :lol: Gal cia tokia Ralfo nuostata "pats nelenkiu ir kitiems neduodu" ;)

2003 Gegužės 10 d. 14:35

kaip dingo apie montoya kalbos taip ir apie FA ir MW dinx. lix tik KR

2003 Gegužės 10 d. 14:36

AF1> O gal nick'as Ralfas visai ne RS o RF garbiai pasiimtas?:)

2003 Gegužės 10 d. 14:39

o gal jis dar taps champu ir tada prades visi kalbet? ;)

2003 Gegužės 10 d. 14:39

Sorry uz gramatine klaida - t.b. garbei.

2003 Gegužės 10 d. 14:51

dzukelis> :D :D tikraj firmanas gal

2003 Gegužės 10 d. 14:55

Firmanas yra Ralphas, be to, su siuo lankytoju jau anksciau diskutavome ;)

2003 Gegužės 10 d. 14:58

AF1>dekui uz pataisyma. Susimoviau.

2003 Gegužės 10 d. 15:18

Del to dingo, kad jis chiampionu dar ilgai netaps , bent 3-5 metai. Beje visi sake kad jis taps chiampionu del to kad jis labai greitas, bet jo bolidas prastas. Si paaiskinima tipo parodo QUAL pergales o RACE tai patvirtina :D.Heh, tos visos pole Monstrojos buvo tik qualifikacinio bolido pagalba, o dabar jo nebera (nes tai draudziama) ir visas super talentas dingo, kurio niekuomet nebuvo turbut. Ypac antishumacheristai reiskesi kad JPM taps chempionu, nes tik jis mokedavo isstumpi Michaeli is trasos :),o dabar JPM subrendo seme sporte ir nebeliko jokio "busimojo chempiono"...Beje ji buvo galima jau praeitais metais nurashyti.

2003 Gegužės 10 d. 15:28

AF1> hehe ;]

2003 Gegužės 10 d. 16:02

JPM manau nera pajegus tapti cempionu siais metais, nes ji daro net RS turedamas toki pat bolida. Ateity gal but, kas zino ;)

2003 Gegužės 10 d. 16:07

Nu manau kad JPM turedamas geresni bolida butu champas... Jis moka lenkt ir graziai lenktyniaut, o ralfas sunkiai isivaizduojamas champu :) cia mano nuomone he he

2003 Gegužės 10 d. 16:08

Pasiilagau kazkaip JPM, keista... :) Bet nereikia pamirst jog turejo kelis tikrai nesekmingus GP. Tikiuosi dar parodys ka nors gero siame sezone. RS gal ir nedaro JPM, bet uz ji tikrai neprasciau atrodo.

2003 Gegužės 10 d. 16:13

Blemba, kartais rimtai galvoju, kad zmonem negalima i pilotu iskaita ziureti cempionato eigoje, nes dabar paziurejus galima prieiti, tarkim, stai tokiu faktu:

a) Alonso daro Trulli i vienus vartus. Net 16 tasku skirtumas. Oje, Alonso - jega. Oje, Trulli - nu.. galima nurasyti.

b) Ralfas daro Montoya. Oje, net dviem taskais. Jega. Ir ko tas Montoya cia i F-1 atejo, juk
Ralfas senas ir labai patyres vilkas.. ir pavarde teisinga pas ji, o ne kokia kolumbietiska.. Montoya nurasom, be kalbu.

c) wow, da Matta daro Panis'a pro visus galus, blyn, prancuzas net tasku neturi.. Hehe - nurasom Olivier.

d) Frentzenas daro Heidfelda.. Ot kur vokietys.. Kita vokiety daro... Net 6-iais taskais... Heidfeldas nurasytas - Go HHF!

e) McLaren waldo, nes Ferrari antroje vietoje. Trys taskai, bet vistiek valdo. Nes tai statistika. Nes tai taskai.

f) Jordan pasirodo ne tokie jau prasciokai, su su***tu Ford varikliu daro multimilijonines Toyota ir BAR.. Blyn daugiau nei dvigubai daro, ot cia tai bent... Na, nesvarbu, kad ten Brazilijoje lyjo ir t.t. Juk taskai=pajegumas!

g) h) ir t.t. galite patys sugalvoti...

2003 Gegužės 10 d. 16:19

AF1>> kam taijp ziaureij? :))

2003 Gegužės 10 d. 16:22

Nes kartais jau pabosta tokie pilotu "vertinimai".
O man pabosta kartoti, kad norint isties vertinti reikia ta vertinama pilota stebeti istisa laika, na ir aisku taip pat stebeti ta su kuriuo ji lygini.
Ir tik tuomet galima atidaryti savo kalbekle t.y. maigyti klaviatura ir kazka bandyti suregzti...

2003 Gegužės 10 d. 16:23

AF1>>> :goodjob: Vienas geriausiu mano skaitytu komentaru. Liux ;)

2003 Gegužės 10 d. 16:31

RS tai sunkus sezonas, daug klaidu, ne visada sugeba kvalifikuotis. Toks jau tas Rafas, kol Frenkas nepagrumoja, tol grybauna. JPM kaip ten bebutu apmaudziai prakniso pergale, o per kitus etapus tai nesiseke, tai siaip nieko ispudingo. JPM tikrai sugeba ispudingai lenktyniauti, bet dabar deja varo neispudingiau nei RS.

Griztant prie temos, KR ir FA aziotazas kiek uzgozia kitus potencialius kovotojus del champo. Butu keista jei taip nebutu.

2003 Gegužės 10 d. 16:34

T-zex> butent. Yra siek tiek, ko pridurti, bet tingiu :)

2003 Gegužės 10 d. 16:39

AF1> ir ka tuo nori pasakyt ? Ash kaip tik pritariu tawo nuomonej , tik va tas prastas JPM sezono startas ir uzhtilde erelius kurie sake JPM laimes cempa ir vsio...

2003 Gegužės 10 d. 16:50

Ralfas>>> :D:D:D

2003 Gegužės 10 d. 17:17

:)

2003 Gegužės 10 d. 17:18

Noriu pasakyti tai, kad jei startas butu tikrai prastas JPM, o ne aplinkybiu, kaip kad Michaelio..
gi nepasakysi, kad startas buvo prastas, ir visi pamirso Michaeli ir jo sugebejimai prigeso ir t.t.
Yra toks dalykas kaip luck, bet jis nieko bendra neturi su piloto talentu, sugebejimais ir t.t.

Juk labai akivaizdus pvz, kad ne tik Alonso, o , galbut ir Trulli galetu tureti tuos kelis podium finisus, jei ne kai kurie veiksniai ir ne bad luck.

2003 Gegužės 10 d. 17:26

Webberius? Tokie kaip jis niekada nebus cempais... o vat JPM nepajegus shi sezona nes bolidas ju sh****. Jei net Toyota uzh juos greitesni tai nzn kaip jie ishsilaiko

2003 Gegužės 10 d. 19:07

Cayenne> gi BMW su sunkesniu bolidu vare , o Renault BAR ir Toyota ishkart mates 3 pitaj kaip ir Ferrari...
Krc pasigilink gereu , o ne nesamones kliedek , kad Toyota deda , gi CDM su greistesniu bolidu (tuo metu) negalejo apelnkt Ralfo , kurio bolidas vos riedejo tada , tad...
Paklausiu normaleu , taj tu sakaj kad Toyota greitesni uzh BMW ? :D

2003 Gegužės 10 d. 20:36

Neskubekit. Neuzilgo A1 ringas (Austrija). Williamsai gali vel puikiai pasirodyti. Si trasa nereikalauja labai dideliu bolido aerodinaminiu tobulybiu bei bolido reguliavimu ir su galingu varikliu bei zemais sparnais cia galima labai greitai vaziuoti. Taciau as pritariu AF1. Uzleks neblogai JPM ir visi vel kris ant keliu ir sauks visa gerkle i dangu - Montoya jega. Negalima taip greitai "dievint", "nurasinet" pilotu ir komandu. Reikia ilgiau stebeti, dometis ir tik tada reikshti kazkokius savo samprotavimus. Negalima nurasyti JPM vien del jo rezultatu pradzioje sezono. Na del Trulli (buvo apie ji uzsiminta sitoje diskusijoje) as turiu kita nuomone. Jam ne vien sekmes truksta. Paprasciausiai rasydami komentarus pasistenkit siek tiek pamastyti ir ysivaizduoti save pilotu vietoje. Ar savo favorito ar jo priesininko. Manau mintys siek tiek kitokios bus ir mums visiems bus tik ydomiau diskutuoti, kai bus zvelgiama siek tiek giliau nei ziurint i pilotu ar komandos yskaita.

2003 Gegužės 11 d. 00:58

Cargo>>> kas kaip nori tas taip reiskia savo emocijas :p
O del Ispanijos GP, tai juk CDM vijosi ir niekaip paskui neaplenke Ralfo nes pastarasis isslydes is trasos turejo problemu su bolido valdymu(tiksliau su padangomis).

2003 Gegužės 11 d. 02:12

Exdanger> tu bishki susimaisei, nes pradzia komentaro apie bolida o poto apie driveri nukrypo (kalbant apie tai kas maiso pergales skinti).JPM negali laimeti nes bolidas sh. mala, visishka sh! Jei anksciau dar kompetetyvus buvo Williams tai ir pergale paeme,poto sugebejo tik kvalife pasirodyti gerai kol padangos laikydavo o dabar kai nera kvalifu rimtu ir bolidas ne ka greitesnis negu FW24 tai nieko ir neparodysi.
Bet jei atkreipti demesi i tai, kaip JPM vaziavo Australijoje (kur kitokios salygos leido kompensuoti bolido greicio trukuma) ir lygiai taip pat Brazilijoje pradzioje, kai padangos buvo ok ir ant shlapio lietaus visas meistrishkumas pasirode.Aplenke ir "lietaus karaliu" MS tenais.Talento yra ir dar kiek, tik reikia gero bolido kuris aukstame lygyje istemptu visas varzybas(padangos tam turi irgi nemazai itakos)

2003 Gegužės 11 d. 02:15

Trth>>> nors ir nenoriu pripazint bet pasakiai cia gerai :goodjob:

2003 Gegužės 11 d. 02:32

JPM rulz. Daugiau cia ner ka pridurt. Ir manau padarys dar ta ralfa. ;)

2003 Gegužės 11 d. 02:42

Mariuzzz>>> gal but. Viska dar pamatysim ateity ;)

2003 Gegužės 11 d. 02:51

O-N-I-S> Na paziuresim paziuresim :cooool:

2003 Gegužės 11 d. 02:53

Mariuzzz>>> :D:D:D

2003 Gegužės 11 d. 09:24

Truth> :D ko tai nepamenu kad JPM lenktu MS brazilijoje :D Ne jam ant lietaus vaziuot

2003 Gegužės 11 d. 09:26

P.S O kas jam trukde vaziouoti geriau uz ralfa San Marine ir Ispanijoj? O ir brazilijoj berods ralfas uz ji geriau vare.

2003 Gegužės 11 d. 09:48

Truth > Bet ir JPM paskui visi lenke. Jis ten lygtais vienu momentu soktelejo i antra pozicija antrame rate lygtais jei neklystu, bet paskui ji dare visi is eiles. Todel cia nesuprantu kas ka ytakojo. Ar bolidas ar pilotas. Ir tie JPM "meistrishkumo" protrukiai lenkiant Michaeli, mums visiems puikiai zinomi. Jis nera blogas pilotas. Taciau jo tie blizgantys lenkimai buna daromi agresyvumo, variklio pranasumo tiesiojoje arba mazesnio degalu kiekio bake ytakos. Tokius lenkimus visi daro. Ir Kimis, ir Michaelis, ir Fisico, ir Panis. Ir aplamai, pamatyti piloto tikruosius piloto sugebejimus trukdo ta s......a TC. Nebutu tu visu pribumbasu ir F1 vel taptu tikru sportu, kur be talento ir sugebejimu nieko yspudingo neparodytum.

2003 Gegužės 11 d. 11:10

Nesigincykit su Truth, vistiek Jis teisus :D

TOP naujienos