P.Stoddartas sunerimęs dėl padangų

P.Stoddartas sunerimęs dėl padangų
logo 2005 Birželio 15 d. 23:22, www.motorsportpressebild.com
„Minardi“ vadovas Paulas Stoddartas atsakė į Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) prezidento Maxo Mosley pareiškimą, kad organizacija atidžiau stebės padangų būklę lenktynėse.
M.Mosley teigimu, atsakomybę už padangų veikimą turi prisiimti komandos ir padangų gamintojai, o bolidą su pavojingai nudilusiomis padangomis lenktynių teisėjai turėtų pakviesti į techninio aptarnavimo juostą ar net diskvalifikuoti.
P.Stoddartas prisiminė incidentą, kai Europos GP pirmavęs Kimi Raikkonenas paskutiniame rate pasitraukė iš lenktynių dėl padangos vibracijos sukelto pakabos gedimo, ir dėl jo apkaltino taisykles.
Pasak „Minardi“ vadovo, dabartinės taisyklės neleidžia lenktynininkui taip paprastai užvažiuoti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangos, neišvengiant tyrimo, ar jam buvo leista tai padaryti, t.y., ar padanga iš tiesų buvo netinkama naudoti toliau.
„Praktiškai bet kuri komanda ir pilotas, atsidūręs tokioje situacijoje kaip „McLaren“ ir Raikkonenas Nuerburgringe neabejotų, ar tęsti. Dėl rizikos ir rezultato santykio važiuoti į techninio aptarnavimo juostą, kai nežinai, ar po tyrimo prarasi kiek nors taškų, kuriuos pelnei anksčiau lenktynėse. Taisyklėse negali būti tokios tamsios dėmės, kuri skatina komandą ar pilotą nesukti pasikeisti padangos,“ – teigė jis.
„Jei tai būtų buvusi kita trasa, kitas laikas ir automobilis būtų nuskriejęs į minią, ir būtų buvę sunkių ar net lemtingų sužeidimų, ar mes dabar apie tai diskutuotume? Ne. Taisyklės būtų buvę pakeistos per naktį, kad būtų užtikrinta, kad tai nebeįvyktų“, – pridūrė „Minardi“ vadovas.
Dėl galimybės lenktynių maršalams pašalinti bolidą dėl prastos padangų būklės P.Stoddartas buvo skeptiškas: „Aš jums pasakysiu, kodėl jie to nepadarė. Įsivaizduokite, tai Maxo padangų taisyklė, o Charlis (Whitingas, lenktynių direktorius, FIA atstovas, – red. past.) diskvalifikuoja lenktynių lyderį likus vienam ratui – tai būtų didžiausias iki šiol žinomas apeliacinis teismas.“
Dabartinį padangų reglamentą FIA patvirtino be komandų sutikimo, teigdama, kad tai padidins saugumą. Tačiau naujų taisyklių priešininkai ginčijasi, kad lenktynės tapo dar pavojingesnės.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983