Pasiulymas: iveskime pit stop'us!

2005 Gegužės 11 d. 11:07

Vakar kazkaip netiketai sove mintis, kad ir Go-1 galima idiegti si elementa. Tarkime taisyklese butu nustatyta, kad kiekvienas lenktynininkas privalo viena karta sustoti nustatytoje vietoje (Plytineje tai galetu buti ta pati vieta kur kvalifikacijoje keiciamasi kartais). Manau, kad tai butu labai idomu, nes kaip ir F-1 atsirastu strategijos. Tarkime vienas is lyderiu sustoja ansti, o kitas priespaskutiniame rate. Jau isvaziavus is cempionu posukio pastarasis rodo zenkla kad ruosiasi sustoti (to irgi reikalautu taisykles), o ziurovai ziuri atstuma tarp ju ir spelioja kuris bus pirmas po sustojimo. Tikros lenktynes! Todel nematau priezasties nepabandyti, juo labiau, kad nera labai sunku igyvendinti. Ta jus manote? :)

2005 Gegužės 11 d. 11:09

arejas> visada nugales tas, kuris pirmas rinksis karta. bet mintis verta apmastymo...

2005 Gegužės 11 d. 11:12

A ish tikro, butu visai idomu paabandyti:))
Liuks...

2005 Gegužės 11 d. 11:13

Arejas:
kokia turetu buti pit stop'o trukme? Kas ja matuotu?

2005 Gegužės 11 d. 11:20

Nesamone. Lenkimus pamirstumem. Darbo teisejams padaugeja. Prasidetu nerealus gincai, mane uzlaike ir t.t. Saugumo neprideda. Nematau nei vieno argumento uz kol kas.

2005 Gegužės 11 d. 11:21

Stop&Go, t.y. teisėjas užfiksuotų, kad kartas sustojo, švystelėtų žalia papke, ir galėtum važiuoti toliau. Smagiausia būtų, jei vieta būtų nustatyta LABAI TIKSLIAI, paliekant labai mažai erdvės nepataikymui. Tada lenktynes galėtų sugadinti nesėkmingas pits stopas ;)

Gal ir smagi taisyklė visai. Va su greičio ribojimu pit lane bus problemos :D

2005 Gegužės 11 d. 11:32

Hm... Įdėja gal ir nieko, bet, mano manymu, tie sustojimai dar labiau padidins atotrūkį tarp gerenių ir blogesnių lenktyninkų. Nes pažiūrėjus į B, A važiavimus retai būna, kad visi finišuotų mažais atstumais. Šiuo atveju laimės tas, kas turės geriausią kartingą. Jei jis startuos nepirmas, tai pirmam rate užvažiuos į boksus ir po to pradės štampuot gerus laikus, nes jam niekas nemaišys.

2005 Gegužės 11 d. 11:46

Įdomu. Bet techniškai labai sudėtinga. Ratų skaičius nefiksuotas, todėl niekada pilotas nežinos, kiek dar turi ratų savo sustojimui. Kas bus, jei likus trims ratams (ko lenktynininkai nežino) bus 5 dar nestoję? Priimti du lenktyninkus į boksus? Tai kiek tada teisėjų tam reikės? Stovėti eilėje prie boksų, laukiant, kol prieš tai sustojęs iš jų pasitrauks? Nesąžininga. Apskritai kaip objektyviai fiksuoti sustojimą ir sustojimo taisyklių pažeidimus? Dabar neužtenka pajėgų ir techninių galimybių netgi lenkimų incidentams fiksuoti, o čia užsikraus darbo dar trims žmonėms. Spėju jei gerb. arėjas pateiktų detalesnį projektą su šių ir panašių klausimų atsakymais, sąnaudų paskaičiavimais ir pan., tada būtų galima pradėti nagrinėti ir svarstyti, bet kol kas labai daug klausimų be aiškių atsakymų iškyla.

2005 Gegužės 11 d. 13:18

jo...galbut ideja ir graziai sakmba, taciau manau, kad realiame gyvenime, ji niekada nebus igyvendinta.
Aisku, galima pamastyti kas butu jei butu.
Manau, kad realiai sitie pitai galetu buti ivesti tik sausu etapu metu, nes tarkime ziema, vaziavima sudaro 8-9 ratai..lenktynininku yra 6..tad galima sakyti kad kiekviename rate sustos po 1 lenktynininka, tai realiai padidins/sumazins skirtumus tarp pilotu daugiausiai 2-3 sek..taciau pripazinkime, kad ziema cia yra labai jau mazas skirtumas...
Kalbant apie sausus etapus...
daugiau ratu, daugiau galimybiu laviruoti, taciau kadangi turime tik viena sustojimo vieta, tai kaip priimsime kelis pilotus vienu metu? juk tas yra imanoma, nes isvaziuojant is cempionu posukio rabka pakelti gali keli pilotai..kas siuo atveju spres kuris atvaziuos i pitus pirmas? be to, tai reketu padarysi zaibiskai greitai...aisku galbut tada galima butu pasiulyti ne viena sustojimo vieta, o kelias, kaip tikroje f-1..bet tada reiketu imtis papildomu atsargumo priemoniu, be to, manau trasa nera jau ant tiek plati kad butu igyvendinti pitu daugeta.
Aisku galima padaryti taip kad kiekvienas pilotas pries lenktynes pasakytu teisejams kelintame rate sustos. Taciau siuos atveju kila klausimas kas skaiciuos ratus? Patys pilotai ar teisejai?
Visais siais atvejais reiketu pastebeti, kad teiseju skaicius lenktynese turetu padaugeti bene trigubai, kas nelabai realu...

2005 Gegužės 11 d. 13:45

tiesa pasakius kol kas nematau priezasties, del kurios butu verta ivesti pit stopus - vien tam kad sustoti ir pastoveti viena dvi sekundes be priezasties...

visai neseniai perziurejau senas GO-1 cempionato nuotraukas ir vienose is ju buvo kaip tik buvo padarytas sustojimas prie starto finiso tiesiosios, bet ten buvo LeMano etapas ir per sustojima pasikeisdavosi lenktynininkai...

o siaip tai tie pitstopai mano manymu tik daugiau sudarys avariniu situaciju...

2005 Gegužės 11 d. 14:12

o kaip del lemano?
niekas nieko nemanote???

2005 Gegužės 11 d. 15:36

Pasiulymo detalizavimas:

Sustojimo vieta beabejo 1-a:
----------------------------------
Kartu ir atsakymas i Hamleto pastaba: jeigu vienas paskui kita vaziuojantys pakelia ranka – tipo suku i boksus, tai pirmenybe turi beabejo tas kuris vaziuoja priesais. Bet kitas gali rinktis palaukti arba sukti kitame rate.


Sustoti galetu keli kartai viename rate:
------------------------------------------
Kadangi pats sutojimas truktu 1-2 s. tai realiai 4-5s. atstumas tarp pilotu jau leidzia jiems sustoti tame paciame rate. Neprarandant laiko.


Del lietaus
-------------
Is esmes sutinku, del mazo ratu skaiciaus (ir didesnes rizikos) per lietu sustojimai greiciausiai nebutu atliekami.


Del to kad laimes su geriausiu kartu:
----------------------------------------
Argumentas buvo kad sustos anksti (pirmuose ratuose) ir tada svarioje trasoje pristampuos greitu ratu, o kiti veliau sustoje bus aplenkti. Galbut, taciau gali buti kad paskutinis startuodamas netures galimybes uzsukti boksus (labai anskti) nes pirmenybe (kaip jau buvo rasyta) turi tie kas vaziuoja priesais. Beje gali buti, netgi sustojes 2-ame rate, iki lenktyniu vidurio greitasis pilotas galetu prisivyti leciausius dar nesustojusius ir uzgaistu laiko juos lenkdamas. Nors is esmes tai sutinku, lenkimu trasoje tikrai sumazetu, nes ju padaugetu boksuose. Taciau ir vieni, ir kiti turi savo zavesio.

Atsiranda galimybe komandinei taktikai
--------------------------------------------
Vienas komandos pilotas (tarkim vaziuojantis su prastu kartu) galetu stoti veliau, o iki tol uzlaikyti anksciau sustojusius konkurentus. Arba visai nesustoti ir gauti DQ3… ar kokia kita nustatyta bauda.

Del pacio sustojimo technikos:
---------------------------------
Sustojimo vieta kaip sakiau viena. Tai ir teisejo uztektu 1o. Bent jau as siulau toje vietoje kur reiketu sustoti, padeti koki nors daikta (neduztanti ir kitaip nepavojinga). Pilotas turetu sustoti nepastumdamas to daikto (zenklo), taciau ir ne toliau kaip 0.5 m. Tik kai teisejas pamatytu kad pilotas pilnai sustojo (ne taip kaip per Indy500 vienas pilotas uzblokavo ratus, paciuoze ir nuvaziavo toliau), patrauktu sustojimo zenkla, ir pilotas galetu grizti i trasa.


Ratu skaicius butu fiksuotas:
-------------------------------
Tokiu atveju, bent jau Plytinej ar Kaune (esant sausai trasai) manau nebutu jokiu problemu ta padaryti. Plus, pilotai turetu skaiciuoti ratus! Arba ziureti ka rodo komndos mechanikai is boksu!


Pabaigai:
-------------------
Nesiulau kad visos lenktynes butu su pit-stopais. Bet kelias pit-stopines lentynes per sezona tureti butu tikrai idomu (bent jau man). Priezastis viena – atsiranda strategija, nesekmingi pit-stopai, komandine taktika, lenkimai boksuose, ar isvaziuojant is ju. Visai kaip F-1!

2005 Gegužės 11 d. 15:44

aciu.
ne.

2005 Gegužės 11 d. 15:47

AF1> :D

2005 Gegužės 11 d. 16:06

as tai vistiek dar nepagaunu kampo, kur cia butu papildoma intriga:

atsiranda strategija - na kokia cia gali buti trategija vykstanciose 10 minuciu lenktynese... na butu ilgesnes lenktynes, tuomet savaime atsirastu galimybe daryti pitstopams pasipildyti kurui ;)

nesekmingi pitstopai - na nesekme butu kaip sustoti reikiamoje vietoje, laiku sustabdyti... stabdymo laikas manau kiekvienam pilotui yra skirtingas...

komandine taktika - cia visai niekur neiziuriu taktikos, nes pakankamai daznai komandos pilotai vaziuoja skirtinguose vaziavimuose...

lenkimai boksuose - jei siuloma viename rate sustoti vienai komandai tai kur tie lenkimai boksuose... jei pilotas nusprendzia tame paciame rate sustoti, kaip ir varzovas, tuomet jis automatiskai uzsideda atsilikima sau papildomai apie 5-8 sekundes...

na zodziu, nelabai matau kame slypi cia intriga... man kol kas atrodo tokiu budu tik padetume lyderiams ar geresniais kartingais vaziuojantiems dar labiau atsiplesti nuo varzovu...
dabar gi, jei kartais pilotas ir nera labai greitas, arba jo kartingas labai greitas tai jis dar vis gali apsiginti savo pozicija...

2005 Gegužės 11 d. 19:44

Siaip vyrai malonu kad issakot idejas, bet papildomu teiseju kad ir vieno gali neatsirast. Siaip labai ryski tendencija ju mazejimui, todel geriau sukit galvas kaip palaikyti tvarka su 2-4 teisejais!
O po AF1 atsakymo tema apie pitstopus galit rist :D

2005 Gegužės 11 d. 20:53

arejas> nesustok! Sekantis zingsnis - keisti padangas ir papildyti kura (pries tai sumazinus kart'u baka iki 1L talpos). Bet pradziai gal nuo pit babes pradek a?

2005 Gegužės 11 d. 21:15

vat vat..geras pasiulymas..is tiesu as go-1 varzybose visgi pasigendu tokios "lenktyniu savaitgalio" atmosferos...galbut reiketu pabandyti papildyti ziurovu gretas;] reklama ir pan.
manau reiketu pagalvoti ir apie teiseju skyriamuju zenklu, is fondo skirti lesu ekipiravimui, bent jau tokiu ryskiu lemeniu kaip pas kelininkus;]]
Be to, katik atsiminiau, kazkada buvo kilus ideja komentuoti GO-1 varzybas. Is tiesu, tada nebutu to stumdymosi prie teiseju, bandant suzinoti savo laikus. Komentatorius pranestu laikus, galbut pakalbintu viena, kita pilota;]
del PIT BABES pritariu 100 proc;] manau, sitoje vietoje patys lenktynininkai turetu tuo pasirupinti;] bent jau as planuoju paskutiniame etape buti apsuptas graziu bab'iu;]

2005 Gegužės 11 d. 21:32

HaMLeT> "bab'iu" turi omeny bob'u ;)

Siaip arejas'o mintys yra idealistines, ir kartingo sportui netinka. Vienintelis racionalus budas naudoti pit stop'a - nuobaudos stop and go skyrimas arbe labai ilgos lenktynes (virs 30 min.) kad reiketu kuro papildymo (bet del saugumo sumetimo to kartodrome nedarys lenktyniu metu). Isivaizduokit spaudima pilanciam kura darbuotojui is komandos puses :)

2005 Gegužės 11 d. 21:33

Siaip kalbant apie babes'es manau as irgi padesiu. Pazystu neblogas kurios uz pora simta litu sutiktu pora valandikiu pasisukti apie pilotus :)

2005 Gegužės 11 d. 21:35

...naked

2005 Gegužės 11 d. 21:37

Elyga>> :D :D :D Uz pilancio kura kartodromo darbuotojo dar pora is komados su montiruotem papildymo laika skaiciuotu :ninja: :spank:

2005 Gegužės 11 d. 21:44

arba su papildomu kuro baku papildytu pati darbuotoja jei tas netycia kazka ne taip padarytu, tpsakant biski iziebtu ugneles, kad meile darbui neuzgestu

2005 Gegužės 11 d. 21:49

hmm... Kaip lietuviu liaudies patarle sako: Is kirvio koses neisvirsi. Tai galima pasakyti Is Go-1 F-1 nepadarysi.. :) Tai kam gi reikia tokiu nesamoniu... Juk Go-1 parodo geriausius lenktyninkus o paskiau rodytu geriausias kopmandu strategijas...

2005 Gegužės 11 d. 23:07

Elyga> gal eik miegoti... ;) Pas zmona... ;) Naked. :D

2005 Gegužės 11 d. 23:23

Aciu AF1. Nutraukit demagogija..

2005 Gegužės 11 d. 23:32

Stop&Go gal irgi nebloga mintis...

TOP naujienos