Paulas Stoddartas

2004 Lapkričio 22 d. 16:32

ka manote apie si zmogu? kaip vertinate jo pastangas islaikyti minardi komanda? ar jis gerai daro viska kisdamas i minardi?

2004 Lapkričio 22 d. 17:03

O tau dar klausimu kyla del to gerai ar blogai Pazvelk y statistika Minardi ekipa 2 pagal populeruma O Stoddartas ispilde savo svajone

2004 Lapkričio 22 d. 17:23

NIKO >>> kokiais duomenimis tu remiesi, kad Minardi 2 pagal populiaruma :-) ??? na bet as tai vertinu sito zmogaus ryzta ir nora islaikyti f-1 savo komanda, kad ka tai kainuotu, kad ir kaip jai nesisektu. As ypac dziaugiuosi, kai Minardi uzdirba nors viena taskeli, ir smagu, kad jai kitais metais del to nereikes savo lesomis vaziuoti i etapus. Siaip tai Minardi cool ekipa.

2004 Lapkričio 22 d. 18:04

Minardi gal ir turi maziausia biudzeta, bet tai viena is didziausia vidine betvarke turinciu ekipu. Mano manymu, ju rezultatai yra per prasti.

2004 Lapkričio 22 d. 18:18

T-zex> ar tikrai manai, kad ten betvarke? Manau tie vyrukai seniai issitrenirave kaip su minimum isspaust maximum. Ten nera kur betvarkes kelt: variklius sau pasidaro, testuot beveik netestuoja, ka jiems daugiau veikt? :)

2004 Lapkričio 22 d. 19:37

Aš irgi manau, kad šaunuoliai nes sugeba išsilaikyti :D

2004 Lapkričio 22 d. 19:57

taip... tokios ryzto kaip kad Paulas Stoddartas turi tikriausiai pavydetu kiekvienas. o dar tas pasiaukejomas del ekipos. net aukciona rengia. savo kolekcija isparduoda, vien del to, kad galetu ekipa islaikyti. saunuolis! nors as deklaruoju, kad sergu uz Renault, bet tikrai dziaugiuosi, kai Minardi nusisypso laime lenktynese ar uz trasos ribu, kad ir kokia ji butu.

2004 Lapkričio 23 d. 00:23

Na mano buves bosas sake,kad jis geras ***nius(cia gal daug kam ir nepatiks si nuomone,bet ji yra ne mano,o zmogaus kuriam teko dirbti su Polu).O mano asmenine nuomone,nera jau tokia ir bloga apie jy,net keista kaip zmogus kisa tiek daug pinigu y vos gyva ekipa,kazka matyt is to gauna...?

2004 Lapkričio 23 d. 08:17

Jacques >> tai kur tu dirbi?

2004 Lapkričio 23 d. 10:06

mantioras, JbV, kuris yra mano megiamas pilotas labai aiskiai dave suprast, kad ten chaosas. Minardi mazas biudzetas tarsi neleidzia garsiai sneket, kad ten bardakas. Per tiek metu nesugebet tapt konkurencingu nors vienai kitai komandai manau yra akivaizdus prasto komandos tvarkymo irodymas. PS vietoje padirbejes DR ar JT Minardi butu kilstelejes iki Jagu ar Toyotos lygio per kokius 5 metelius tai tikrai.

2004 Lapkričio 23 d. 13:17

T-zex> kur tu matei, kad geri komandu vadovai pereitu/butu perperkami i kitas komandas? Richardsas? Todtas? Apie koki kosmosa tu cia? Ar ne pats Paulas istrauke Minardi pries kelis metus? Jei gerai pamenu, jie likus 3 savaitems iki sezono pradzios dar nezinojo ar startuos, ir i Australija atsiveze visai netestuotus bolidus. Ir tais metais Alonso atkraudavo malku Benetton/Renault chebrytei. Kad PS stilius savotiskas - sutinku. Gal ir ne pats maloniausias pilietis kaip zmogus, gal kartais ir per daug pasisklaido vietoj to, kad sukande dantis dirbtu, bet taip atkreipia i save kazkiek demesio. Be to, Minardi yra susikure savo ivaizdi kaip maziuku soumenu komanda. Dar klausimas, ar jiems pradejus surinkineti tiek pinigu kaip kokia Jaguar, Sauber ar Toyota jie neistirps situ 'no-name' komandu gretose (fanai, neuzpykit, bet tokia subjektyvi mano nuomone). Jaguar vadovavimo pavyzdys puikiausiai parodo, kad turint saibu iki kaklo ir F-1 galima visiskai susivaryti, nutempiant i dugna ivaizdi, reputacija, rezultatus ir apskritai visa komanda. Ar PS ta padare su Minardi? Ne, nors salygos jam buvo pacios 'palankiausios'. Anksciau zavejausi E.Jordanu ir jo stipria ekipa, bet jiems nepavyko issilaikyti virsuje. Nemanau, kad vien del vadovavimo, bet komanda vos kapstosi, kai Minardi net neminejo apie joki pasitraukima. Ir apskritai, nuo savo pasirodymo PS inesa daugiausiai spalvu i sita cirka. Zodziu, kaip supratot esu didelis Minardi fanas, ir mielai padiskutuosiu (pasikaposiu) su ja skriaudzianciais :D

2004 Lapkričio 23 d. 14:40

mantioras>kapokis, kapokis, o aš tau nugarą pridengsiu. Minardi man irgi patinka. Yra ten bardakas ar nėra bardako (čia dar geras ginčas būtų, nes, mano manymu, toje pačioje Toyota didesnis, o ir Jaguar užteko), bet su tokiomis babkėmis tiek išsilaikyti ir tokį populiarumą iškovoti, ne kiekvienas sugeba.

2004 Lapkričio 23 d. 19:24

Andrejus> masinu nuomoje;)

2004 Lapkričio 23 d. 21:06

Jacques>>>nuomojat bolidus :lol: , kad tavo bosui teko dirbt su Polu :D

2004 Lapkričio 24 d. 08:09

As irgi visom keturiom uz Minardi. Idomu kokia dali islaidu sudaro tos keliones i GP? Ar tai tures kokia didesne itaka Minardi tobulejimui?

2004 Lapkričio 24 d. 08:15

Jacques >>> tai kaip tavo bosas galejo su Polu dirbt, nelabai suprantu :-)???? Tai ka jus nuomojat. Sita Jacques>>> numesk savo meil'a, noriu sio to paklaust privaciai ;-)

2004 Lapkričio 24 d. 13:03

Tranzenziuzex:

"Per tiek metu nesugebet tapt konkurencingu nors vienai kitai komandai manau yra akivaizdus prasto komandos tvarkymo irodymas. PS vietoje padirbejes DR ar JT Minardi butu kilstelejes iki Jagu ar Toyotos lygio per kokius 5 metelius tai tikrai."

Paistalai. Nebutu jie kilsteleje net iki Jordan lygio, nes su tiek $ tai neimanoma. O pries kaltindamas Stodarta nemoksisku valdymu, galetum pameginti pats. Jauciu po pirmo etapo subankrutuotum.

2004 Lapkričio 24 d. 14:02

Mobil 1> Jam ir etapo nereiktu :D

2004 Lapkričio 24 d. 14:14

mantioras, koks kosmosas, pasakiau, kad jei tokie kaip JT ar DR butu atsidure Minardyje, manau jie sugebetu taska iskovot, o ne kaip aklai vistai gruda gaut. Tai zmones realiai irode savo puikaus vadovavimo sugebejimus. Taip, ju komandu biudzetai kelis kartus didesni, bet jie lyderiai, bet iki tol ir su dideliais biudzetais nebuvo rezultatu. Minardi jau seniai turejo tapt konkurencinga Jordan, bet PS siemet issidures su varikliais vel nutolino kol kas manau ju pagrindini tiksla. Jaguar visai kita situacija, ten bedu saltinis buvo Ford. O, kad Bennetonui, kuris kazkokius avangardinius variklius testavo atseit ikraudavo, tai argi tai progresas?

Mobil 1, jei ka nors sugebi argumentuotai uzgincyt ir neturi kulturos, gali vadint paistalais, bet kadangi neturi nei pirmo dalyko, tai kita kart susilaikyk. OK? Is kur tu zinai su kiek $ kas imanoma? Biudzeto surinkimas gal ir netiesiogiai, bet vadovo problema. Turejo Minardi visos Malaizijos sostines parama, kur dabar ji? Ir prie ko cia as? Gal nori pasakyt, kad kai komentuoji lenktynininku klaidas, tai turi omeny, kad geriau pravaziuotum?

2004 Lapkričio 24 d. 17:05

T-zex> supranti, tokie kaip JT ar DR siaip sau 'neatsiduria' komandose :) PS turi savo versla, is kurio atejo ir imerke savo saibas. Sutinku, kad ir jie padaro klaidu, kad reikia smarkiai koncentruotis ir tikrai buti labai gabiam, kad su minimumu pastatytum komanda ant koju. Bet nemanai, kad vis delto jie balansuoja ant tokios ribos, kad rimtesne klaida gali viska nubraukti? As manau, kad nepaisant to, jog klaidu padaro, PS labai gerai pasiskaiciuoja su kuo jam susideti, kada ko atsisakyti, ir kaip viska delioti kad isgyventu. Is tikruju taigi mes nei vienas nezinom, kas dedasi tenai finansine prasme: gal tai tik juoda skyle, ir kazkoks PS kaprizas, noras pazaisti dar palaiko Minardi, o galbut kaip tik - viska pridengdamas tokiu 'for fun' ivaizdziu PS is to uzkala labai neblogas saibas. Del sportiniu rezultatu... Taip, galbut jie galetu daugiau pasiekti. Bet tam reikia viso paketo. Vadovas turi suvadovauti, bet jei jam rankas risa ribotas biudzetas? Arba jis turi savita poziuri ir orientuojasi ne i tasku kieki? O del Ford-Jaguar: ji visada skambejo kaip palaida bala, ir mums turbut nebeverta kapstytis kas ten kaltas. Is esmes, Fordas teisingai pasielge - galbut uzkniso ieskoti geru vadybininku F-1, tai koncentruosis i rali, kur kazka realiai gali pasiekti. Ralyje jie atrado kazkoki X elementa. Formulej - ne. Be to, esu tikras sekme ir rezultataus (kaip ir pinigus) Ford ir Minardi vertina ir skaiciuoja labai skirtingai;)

2004 Lapkričio 24 d. 17:37

mantioras, taip tu teisus. Mano manymu Minardi problema yra ta, kad ju tikslas tera islikti, o ne tapti konkurentabiliais, del to jie ir savotiskai pasmerkti amziams vilktis gale, nors islikimo tiksla jie stebinanciai gerai pasiekia.

2004 Lapkričio 24 d. 18:24

Andrejus> [email protected] ;)

2004 Lapkričio 25 d. 08:06

Jacques >> dekui, jau nusiunciau klausimuka :)

2004 Lapkričio 25 d. 17:18

nu cia siaip as irgi palaikau minardi bet man truputi juokingai skamba kad jie antri pagal populiaruma. Jeigu taip butu tai tada prie ju duru butu remeju eiles kaip kad prie ferrari, ir jie tada turedami daug daugiau saibu tikrai galetu zymiai geriau pasirodyt.

ir dar del to bardako tai ka zinau bet mano nuomone tai tikrai ten bardakas jau vien siemet daugiau turejo dirbt kaip gaisrininkai nei kaip mechanikai ir ka jie ten daro kad tas bolidas kaip ant ledo vazineja toks visai nestabilus.

2004 Lapkričio 25 d. 18:29

barysas> jie galbut antri pagal populiaruma tarp fanu:) Gal ir rimti ir turtingi dedes saukia 'go minardi go', bet kai reikia atidaryt pinigines jie pradeda labai viska skaiciuoti :D O bolidas nestabilus del to, kad tikriausiai jie neturi labai gero techninio direktoriaus ir bolido praktiskai netestuoja? Kaip manai? ;) Ir taip keista, kaip inzinieriai pagamina masina 'pa priboram', ir su tokia gelda sutelpa i 107% limita:)

2004 Lapkričio 25 d. 20:42

Na remejai tai pirmiausiai ziuri kuriai komadai daugiausiai demesio skiria TV operatoriai ir zurnalistai;)

2004 Lapkričio 26 d. 11:59

nu tai del to techninio direktoriaus tai jie tokio is viso gal neturi, net ne tai kad labai gero neturi.

2004 Lapkričio 26 d. 14:34

Pasirodo, yra:
http://www.minardi.it/team/management/tredozi_bio.asp?LN=UK
;) Nu bet stengiasi zmogus, negali sakyt... :D

2004 Lapkričio 26 d. 14:56

nu jo turi kazka bet nieko is to jiem nesigauna, gal jam reikejo likt senesnese pareigose nei pereit i sitas.

2004 Lapkričio 26 d. 19:23

šis žmogėnas matyt labai myli auto sportą

2004 Lapkričio 26 d. 20:52

Jis neriasi iš kailio, kad komanda išliktų. Juk ir aukcioną surengė.

2004 Lapkričio 27 d. 00:10

Tranzenziuzex, tu cia prie to, kad pats is arti nesusipazines su f-1 managementu sakai, kad uz Stodarta padirbeje DR ar JT butu TIKRAI kilsteleje komanda zymiai auksciau. Vat nereikejo sakyti tikrai. Nes DR ar JT neprate prie menko biudzeto pasieke kazka aukstesnio greiciausiai nebutu.

2004 Lapkričio 27 d. 01:42

Ka cia isradinejat dvirati, yra jau tema minardi :D

TOP naujienos