Padangų gamintojai tikisi dviejų sustojimų Didžiosios Britanijos GP lenktynėse.
Pagal jų skaičiavimus, optimaliausia strategija atrodytų taip: startas su minkštosiomis, po 13 ratų vėl perėjimas prie minkštųjų, o dar po 13 ratų perėjimas prie kietųjų iki pat finišo.
Alternatyvi strategija atrodytų taip: startas su vidutinėmis padangomis, perėjimas prie minkštųjų 15 rate, atkarpa su jomis iš 13 ratų ir perėjimas prie kietųjų iki finišo.
„Pirelli“ automobilių lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Kaip ir praėjusiame etape Austrijoje, mes išvysime skirtingus strategijų variantus nuo pat starto – „Mercedes“ pilotai pradės varžybas su vidutinėmis padangomis, o Charlesas Leclercas iškart paskui juos startuos su minkštosiomis.
Startas galės būti labai įdomus, o dviejų sustojimų strategija – akivaizdžiai geresnis variantas, nors reikės paisyti kai kurių detalių. Mes pastebėjome tam tikrą vidutinių ir minkštųjų padangų dėvėjimąsi – tai reiškia, kad kažkuriuo momentu pilotams teks kontroliuoti padangų būklę. Todėl, būtent padangų dėvėjimasis, o ne jų degradacija, lems būsimųjų sustojimų momentus.
Viena iš detalių turėtų būti oras – per kvalifikaciją sąlygos buvo vėsokos ir permainingos, todėl reikia būti pasiruošus viskam. Turint galvoje, jog rato įveikimo rezultatai buvo labai glausti, o lyderių lenktyninis tempas beveik vienodas, varžybose reikia tikėtis itin artimos kovos“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |