Pizzonia: ar pasikeitė jūsų nuomonė?

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:04

Klausimas paprastas: ar pasikeitė jūsų nuomonė dėl Pizzonios, šiam atstovaujant Williams?

Vakar bičas varė trečias, tačiau panašu, kad šis pasitraukimas iš lenktynių greičiausiai baigs jo F-1 karjerą, kai tuo tarpu užlipęs ant podiumo galėjo sužibėti :(

Ar tebėra tebemanančių, kad jis visiškas looseris? :)

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:11

as manau, kad jis jau seniai parode, kad vaziuoja neblogai.
o tai, kad rezultatuose DNF gali kazka reiksti tik akliems statistikos megejams, kurie labai megsta skaiciukus delioti.
Pizzonia driving ok. Ne super, bet ok.
O si karta jis buvo geresnis uz Montoya. Ta galima akivaizdziai teigti. JPM vaziavo agresyviau, bet ir klaidu pridare. Pizzonia vaziavo flawless rase.

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:13

Na man tai sis vaikinukas labai patiko. Butu labai gaila jei pasitrauktu visai is f-1.

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:16

jaudrius>Pasirodo yra_
http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=4569

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:26

Ginciaus nurodytame straipsnyje raso, kad atlikus bolido bandymus bus matyti ar RS gales dalyvauti sekanciame GP. Dar ne viskas Pizzonia'i prarasta.
Siaip tai bachuriux turi parako ir suteikus daugiau progu jam pasireiksti trasoje, bmw nepasigailetu

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:34

virgisss>komentarus skaitei?

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:42

Na, Pizzonia tikrai suzibejo vakar, taciau tai dar negarantuoja, kad jis tikrai geras pilotas. Stai Takuma - kartais blyksteldavo, bet dazniausiai jis atrodo kaip vidutiniokas geram bolide.
Nezinau kas ji remia, bet Antonio turetu tikti Minardi ar Jordan.

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:44

Giussepe>Kas tada garantuoja ir kaip tampama gerais pilotais?

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:45

Nera jisai jau visiskas luzeris!!Vaziuoja neblogai ,bet dar patirties daugiau igauti reiketu :)

2004 Rugpjūčio 30 d. 09:49

Gincius>>Skaiciau. Savo nuomone apie Pizzonia jau issakiau sioje diskusijoje. O kad RS gryzta tai dar nereiskia, kad sekanciame GP jis atsidraskys iki prizines vietos

2004 Rugpjūčio 30 d. 10:03

Vakar jis pasirodė visai neblogai, tai kad nefinišavo visiškai nieko nereiškia, juk ne į sieną rėžėsi, tiesiog techninis gedimas ir tiek. Ir šeip kiek jis šiemet varė už Williams tai nepasakyčiau jog daug nuo JPM atsilikinėjo, nemanau, kad Ralfas kažką geresnio parodytų.

2004 Rugpjūčio 30 d. 10:16

Vienu metu net pirmas vaziavo ... :(

O Nuomone nepasikeite ...

Visada laikiau ji geru talentingu lenktinininku ... po siu lenktiniu labai dziugu uz ji ... nors geriau zinoma butu matyti ant podiumo ....

2004 Rugpjūčio 30 d. 10:38

Zonta irgi vare 4...so what ? Jus patys ziurit i statistika ! Iskrito(ar turejo tech. problemu) beveik visi varzovai...Kas dar galejo ji aplenkt ? Klien su Jaguar ? NH su Jordan ? DC su sprogusia padanga ?

Claudy>Mark Webber irgi buvo lenktyniu lyderis(jau dvejose gonkese).

2004 Rugpjūčio 30 d. 10:48

Xsas> tavo antipatijas seniai žinom ;) nusiminęs, kad Webberis taip žiauriai sumovė savo lenktynes? :D

Norėčiau priminti, kad Pizzoniai tai buvo pirmosios lenktynėse Belgijoje, skirtingai nei JPM, o pasirodė jis geriau už kolumbietį.

2004 Rugpjūčio 30 d. 10:53

Xsas > nekisk tu man to Webberio .. ne apie ji gi dabar kalba ...

P.S. prie ji nieko blogo neturiu ... bet jusu aklumas ties visko kartais labai stebina ...

2004 Rugpjūčio 30 d. 10:57

Ir dar ... gerbiamieji Jaguar fanai ... visi zino kaip AP megstat apsmeizt ... bet kai matom Jusu megstamos komandos faktus, kurie tikrai nekelia jokios pagarbos siai komandai ... jus kazkur dedat kojas ... ir dingstat is akiracio ... :)

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:00

Kol kas man Pizzonia ispudzio nedaro, vairuot moka, bet cempionu niekada netaps. Kazkas panasaus i Johny Herberta kuris tikrai saunus vaikinas, bet i cempiona net nepanasus :)

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:08

O ką jis turėtų padaryti, kad atrodytų galintis tapti čempionu? Padaryti Schumį pirmose gonkėse?

Jis visose trijose lenktynėse važiavo apyligiu tempu su JPM, pirmose dvejose kiek atsilikdamas, o trečiosiose varė net geriau. Priminsiu, kad dabartinis žvaigždinas Kimi savo pirmame sezone gavo nuo Heidfeldo. Tuo tarpu Pizzonia dar net nėra pralėkęs nei vieno pilno sezono, o partnerus turėjo išties talentingus ir stiprius pilotus.. Tad gal nevarykim dievo į medį?

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:08

O aš nekada ir nelaikiau jį looseriu.
O vakar išvis gerai važiavo. Dar vienos lenktynės gal ir ant podiumo būtų. Jis per tos 3 etapus jau apsiprato ir vis geriau važiavo.

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:13

jaudrius>
1. kas ten gavo nuo Heidfeldo? taskus ziurim? negrazu... :nono:
2. kalba apie Antana eina

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:19

AF1> tik palyginimas dėl žvaigždių darymo. nuo heidfeldo jis gavo, čia manau nuomonės klausimas. bet kaip naujokas pasirodė nuostabiai ir užgožė jį.

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:39

Claudy>Prie ko cia Jaguar ??? Tu paminejai, kad AP leke pirmas ,as paminejau, kad tai dare net Jaguar pilotas. Ta padaryt nera sunku TOP komandoms.

"bet kai matom Jusu megstamos komandos faktus, kurie tikrai nekelia jokios pagarbos siai komandai ... jus kazkur dedat kojas ... ir dingstat is akiracio ..."

>>> ka cia norejai tuo pasakyt ?
Kuo cia Jaguar taip nusidejo, kad reik jos negerbt ? Kodel Jaguar fanai deda i kojas ir kada cia taip buvo ? Paaiskink.

----

jaudrius>
1)(del MW)visko pasitaiko. Matyt nebuvo Marko suplanaves ka daryt jei gerai startuos. Visi daro klaidas, visi...Beje kas veliau dejosi po pirmo posukio tikrai ne jo kalte...

Uz kolumbiety Antanas geriau nepasirode. Faktas(!), kad JPM kvalifikavosi auksciau. Faktas(!) kad didesniaja daly varzybu vaziavo greiciau, ir tik varzovai trugde tempa dar padidint. Faktas(!) Klien'as su Jaguar pirmoje varzybu dalyje spaude Antana su Williams. Kaip jis tada pasirode geriau ? Galbut jis irode, kad moka letai, bet atsargiai vaziuot...Tai jis tikrai irode, bet iki gero vidutinioko jam toli.

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:45

Pizzonia> geras pilotas su labai dideliu potencialu labai gaila kad Williamsas paprastai mėgstantis rizikuoti ir statyti uz tokius talentus kitiems metams vieta komandoje atidave ne jam o siltnamio salygu islepintam australui. Ar tik nereiks gailetis?

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:49

beconas>jo, australas labai islepintas. Tu tai tikrai viska zinai.

2004 Rugpjūčio 30 d. 11:55

jaudrius>tu teisus. As jam jauciu antipatija nuo pereito sezono, kai visas savo nesekmes suverte ant Jaguar komandos.

2004 Rugpjūčio 30 d. 12:04

Xsas>Na bet pagal rezultatus keliuose GP su "Williams", Pizzonios kalbos apie "Jaguar" vis labiau pasitvirtina.;)

2004 Rugpjūčio 30 d. 12:13

Taip kad ir Webberiui turejai antipatija .... kai Irvinas buvo isvarytas is komandos ...

2004 Rugpjūčio 30 d. 12:13

Gincius>tai, kad pvz vokietijos gp tai Antanas vilkosi paskui Marko. AP leke jau ne su Jaguar o su Williams , beto _pagal_tave_ salygos jau buvo geros(nei turejo Jaguar). Tad kodel neaplenke ?

Apie sias gonkes sunku diskutuot,nes daug pilotu turejo problemu, tame tarpe ir Williams test pilotas.

2004 Rugpjūčio 30 d. 12:22

Manau kad po vienerių lenktynių nuomonės tikrai negalima keisti. Žvelgiant giliau tai tikruoju
SPA dydvyriu galima būtų laikyti R.Zontą. Tai jis iš paskutinės vietos prisikapstė iki 4, kur būtų ir finišavęs jei ne Toyotos varikliukas. O Antonio kažko ypatingo nepademonstravo, tiesiog važiavo tuotempu, kuriuo ir turėjo važiuoti su Bempsu

2004 Rugpjūčio 30 d. 18:20

Pizzonia nera lozersi!Pizzonia yra gan geras vairuotojas..Tikiuosi,kitamet jam atsirastu vietos kurioje nors ir komandu...Tada igautu patirties ir parodytu,ka moka!!!:D

2004 Rugpjūčio 30 d. 18:31

gal ne loozeris.gabus,bet nepakankamai.

2004 Rugpjūčio 30 d. 19:24

kvakva>Na galvokim logiskai. Kokioje komandoje jam galetu atsirast vietos ??? Ogi ner tokios komandos. Jis per silpnas but F-1 pilotu...nebent test pilotu.

2004 Rugpjūčio 30 d. 20:28

Mano nuomone nepasikeite.Pizzonia silpnas pilotas.Paaiskinciau poziuri paprastai.Daug kas argumentuoja "nebloga Pizzonios vaziavima" lygindami su JPM bei turedami omeny kad siu met metu Williams BMW gana silpnas modelis.Bet juk taip nera.Williams bolidas _labai greitas_.Argumentai?Labai paprasti-didziaja lenktyniu dali JPM vaziavo _daug greiciau_ nei MS su "labai stipriu" Ferrari.Kas,MS staiga tapo luzeriu,ar JPM -dievu?Ne,paprasciausia pilotai nesugeba isnaudot bolido greicio,kaip lenktynese,taip ir kvalifikacijoj.Pizonia ne naujokas Williamse,bolida turetu zinoti kaip penkis pirstus,motyvacijos turetu buti per akis.Jei jis tikrai geras draiveris,rezultatas butu visai kitas.

2004 Rugpjūčio 30 d. 21:27

xsas > galima sakyt,kad dalinai sutinku - neblogoj komadoj,tokioj kaip Willims vietos jam neatsirastu.Taciau imkim tookias komandas kaip Minardi,Jordan...Tokiose,manau,jis tikrai butu pravartesnis,negu,tarkim,Brunis.Cia,zinoma,jei neatsizvelgtumem i piniginius reiklus.O siaip buti bandytoju - irgi nebloga galimybe,siaip ar taip.:rolleyes:

2004 Rugpjūčio 31 d. 00:08

Vytia> ar nesusiparinai savo argumentuose? teigi, kad lygindami JPM pagrindziam nebloga Pizzonios vaziavima, kvalifikacija, lenktynes, etc. koks pointas, nekertu? esme paprasta - kiek pizzonia vaziavo, tiek praktiskai nelabai gavo nuo JPM. skaitau, kaip pradedanciam pilotui, tai yra labai geras rezultatas. bolido zinojimas testuose != lenktynems, patirciai jose, sugebejima pastoviai vaziuoti ant ribos. tai atsiranda su patirtim. MS tikrai nebuvo pats pastoviausias pilotas pirmais metais formulej, tai atidirbama.

as sau darau viena isvada - pizzonia arba tikrai yra geras pilotas, arba jpm&ralfas yra absoliutus fuflo. beje, pastarojo varianto nedrisciau visiskai atmesti, tiesa pamatysime kitamet mclaren.

2004 Rugpjūčio 31 d. 00:29

jaudrius>Paaiskinsiu paprasciau savo poziuri apie lyginima.Manau kad net Montoyos fanai sutinka kad sie metai ne jo.Nezinau del ko,gal motyvacijos stoka,gal siaip kazkas ne taip.Turiu omeny tai,kad mano nuomone bolido galimybes daznai neisnaudojamos.Tai parodo kvalifikacijos,bei lenktyniu tempo skirtumai.Vnz,jei JPM butu siais metais maksimaliai greitas,sakyciau-Antonio maladiec,laikosi jo lygyje.Bet dabar,prastokos kvalifikacijos,siaipsau lenktynes-manau ne tai ko reikia Williams.Tai tik mano nuomone,nebutina su ja sutikti;)

2004 Rugpjūčio 31 d. 01:08

čia ta trečia vieta nieko nerodo.. visi gražiai iš priekio dingo ir tiek.. paskui ir pats dingo.. nuomonė nepasikeitė.

2004 Rugpjūčio 31 d. 08:01

McAule> nu ne visi ten is priekio dingo ir ne vien apie trecia vieta kalbame. Antanas, reikia pripazinti, vaziavo be klaidu, tuo tarpu jo teammate'as padare klaidu.

2004 Rugpjūčio 31 d. 08:17

Vytia> sutinku, kad toks variantas galimas. iš tikrųjų JPM neturi jokios motyvacijos būti itin greitas ir spausti iki dugno. visgi belgijoje manau jo pasirodymas buvo geresnis nei įprasta, be to ši trasa jam yra gan palanki kiek pamenu. bet sakau - tavo variantas pilnai tikėtinas, ir tokiu atveju pizzonia pasirodymas nublanksta.

McAule> trečia vieta neesmė, Antanas praktiškai ir teoriškai padarė JPMą šiose lenktynėse ;)

2004 Rugpjūčio 31 d. 08:34

jaudrius, Vytia> delk JPM motyvacijos tai visi mateme, kaip jis boksuose uzbaige lenktynes.. o galejo tasku parvezti liosiai...
never give up :)

sorry uz lyrini nukrypima ;)

TOP naujienos