Prašau lenkimų taisyklės išaiškinimo

2004 Balandžio 15 d. 09:40

AF1> aš niekur nei vienu žodžiu neužsiminiau apie rezultatų pakeitimą. Formaliai žiūrint, Toke lyg ir nepažeidė dabar galiojančių taisyklių, nepaisant to, manau, kad tokie veiksmai, kaip jo, turėtų būti draudžiami. Prieš keičiant ar kitaip aprašinėjant taisykles, visų pirma reiktų susitikti ir išsiaiškinti, ar tikrai ir teisėjai taip mano.

P.S. telemetrija bent jau praėjusį savaitgalį realiai neveikė

2004 Balandžio 26 d. 10:20

Noreciau biski atnaujinti panasia diskusija.
labai idomu butu suzinoti jusu nuomone del incidento sumio su montoja.
Kaip ta situacija gali buti traktuojama musu gerbiamu teiseju ir Go-1 fanu bei dalyviu.

2004 Balandžio 26 d. 10:41

Pumba> nors esu uzh MS, bet jeigu butu mano valia, tai bent jau perspejima buchiau skyres. Perlenke truputi blokuodamas... Bet momentas grazhus buvo. ;)

2004 Balandžio 26 d. 10:54

Pasielge lygiai taip kaip butu Montoya padares ;) Ispejimo gal ir vertas, vietos turejo palikt, bet rezultatams tai itakos neturejo. Ir gali Jaudriau kiek nori nesutikt, bet finise vistiek MS butu nugalejas. 1 sustojime aplenktu Montoya, o per kitus du Buttona.

2004 Balandžio 26 d. 11:11

Mano nuomone ispejimas nekliudytu.Bet tada analogisgai turetu buti baudziamas JPM uz veiksmus Ralfo atzvilgiu,bei Ralfas -Trullio.Vnz teisejai turetu arba baust visus,arba ne.Jie pasirinko antra varianta.

2004 Balandžio 26 d. 11:19

Sorry,norejau parasyti Ralfas-Alonso.Galvele neveikia:)

2004 Balandžio 26 d. 12:04

mano nuomone labai panasi i Vytios.

2004 Balandžio 26 d. 12:46

Gal kas turit linkų į nuotraukas? Įdomu būtų pamatyti nuotrauką, kurioje Montoya vis dar susilyginęs per pusę korpuso, bet jau už trasos ribų (aišku, jei toks momentas apskritai buvo).

2004 Balandžio 26 d. 14:03

Testarossa>Buvo,buvo,pažiūrėkite gerai video [url]http://f1files.f1news.ru/4-race-start.mpg[/url]
ten viename epizode puikiai matosi išlindes Montoyos bolido priekis.

2004 Balandžio 26 d. 14:59

Gincius> bet nesimato, kas buvo iki tol, o gaila, patys įdomiausi momentai liko už kadro...

2004 Balandžio 26 d. 16:11

Ryt paziuresiu linku apie si epizoda, bet kiek pamenu Montoya bolidas uz trasos ribu netgi buvo susilygines su Michaeliu bolidu... poto jau sukibimas su danga leido "mishai" geriau akseleruotis ;) ...

2004 Balandžio 26 d. 17:39

MS pradzioje ivaziavo i posuki idealia trajaktorija, ir JPM nors ir greitesnis, neturejo vietos lenkimui, todel pristabde, o MS noredamas uzsitikrinti saugu posukio "emima", galiausiai ji "spustelejo" uz trasos ribu, kas manau ir buvo negarbingos kovos elementas (taciau nevertas ispejimo MS, nes JPM lenkimas buvo labai rizikingas)

2004 Balandžio 26 d. 17:47

Elyga> viskas ore, tik apie lenkimo rizikinguma ar ne reik palikti spresti patiems lenktynininkams ;)
MS irgi idomiai presskonfoj pasake "jo ten neturejo buti".. super paaiskinimas :)

2004 Balandžio 26 d. 20:30

AF1> Sutinku, kad MS tyčios būta ir jis matė kaip JPM bando lenkti, ir nustūmė jo bolidą už trasos ribų, kai tuo tarpu galėjo palikti erdvės JPM'os bolidui, ir bandyti tiesiojoje įrodyti savo F. pranašumą :)

2004 Balandžio 27 d. 07:30


Testarossa>Čia labai gerai matosi kas buvo_[url]http://www.aqva14.dsl.pipex.com/ukf1/Imola_04_Montoya_vs_MSchumacher_Replays.mpg[/url]

2004 Balandžio 27 d. 11:38

Peržiūrėjau tą video daug kartų. Gaila filmuota iš per toli, todėl nesimato ar buvo kontaktas ar ne. Jeigu kontakto nebuvo, galimi du atvejai: 1) Montoya pasitraukė, kad išvengtų kontakto, už ką jį būtų galima pagirti, bet tam reiktų nors šiokių tokių įrodymų, pvz. video medžiagos iš jo kameros, be to, net pats Montoya to netvirtina; 2) Montoya tiesiog išslydo, t.y. net ir norėdamas nesugebėjo išlikti trasoje - šiuo atveju nėra ant ko pykti. Žinoma, galimas ir tas trečiasis atvejis, t.y. kad kontaktas buvo - tada reiktų bausti Schumį, nebent teisėjai nuspręstų, kad tas kontaktas buvo per silpnas, kad išstumtų Montoyą.

2004 Balandžio 27 d. 11:43

Kontaktas buvo. Montoja ta sake per spaudos konferencija. Jis buvo silpnas ir zalos nepadare. Bet tokio stumtelejimo uzteko isslysti. Pats jis tikrai nemanau, kad butu pasitraukes... Momentas neaiskus. Teisus abu.. Vienas gynesi per smarkiai, kitas puole irgi kazkiek per rizikingai ir astriai. Nuspresti, kas teisus gali tik siu lenktynininku fanai...:)

2004 Balandžio 27 d. 11:45

benis> Montoya sakė :D Tai dar nieko nesako :P

2004 Balandžio 27 d. 11:51

Testarossa> 2 variantas MS kaltes nepanaikina. Tarkime Montoya pats isslydo. Bet iskur MS galejo zinoti kad tas isslys? Reiskia jis siaip ar taip butu nepalikes salia vaziavusiam priesininkui vietos, o tai pagal mane priestarauja taisyklems.

2004 Balandžio 27 d. 12:04

arejas> vietos reikia palikti tik tada jeigu yra kam palikti, jeigu nėra - reiškia nereikia ir palikti, simple ;)

2004 Balandžio 27 d. 14:36

Testarosa>jei vietos nepaliksi kazkuri laika, tai jau ir nebereiks palikineti, arba ivyks kontaktas arba tavo varzovas isleks is trasos.o jei isivaizduoji jog net pats menkiausias kontaktas f-1 gali uzbaigti pasirodyma varzybose.
Ir siuo atveju montoya tikrai sauniai pasielge.ir vietoj to kad butu pasitraukes is lenktyniu 1 rate jis finisavo 3. ko negalima pasakyti apie sumi.Jis vaziavo va bank, nemanau kad tai protingas zingsnis ir dar tokiam patyrusiam pilotui.Jam matyt jau samone neledzia buti lenkiamam, mazdaug jei kas lenks isdauzysiu visus:)

2004 Balandžio 27 d. 14:46

Pumba> skambėtų įtikinamai, jeigu Montoya nebūtų po to iš karto padaręs tokio bajerio Ralfukui. Būtent dėl to manau, kad Montoya būtų nesitraukęs iš trasos, jei tik būtų galėjęs - t.y. būtų buvęs kontaktas ir Schumis būtų buvęs nubaustas. Montoyos gerbėjų nusivylimui, jam nepavyko išsilaikyti trasoje.

2004 Balandžio 27 d. 15:19

Testarossa> nu jo, Montoya tikrai butu nesitraukes is trasos, jei tik butu galejas :). Bet negalejo, nes visa trasa su slidimu ir platesne trajektorija isnaudojo tam, kad greiciau isvaziuotu is posukio :) - aisku jis buvo teisus taip darydamas. Juk reikejo vytis Buttona. Bet faktas , kad jis nemate iki kontakto Montojos yra akivaizdus, tiek is komentaru, tiek is video - thanx to Gincius.
Kaip AF1 rase > "...jis ten neturejo buti ..." ka be pridursi. Ir paziurek video i vairo ir galvos judesius, man atrodo jis ziuri i kairy veidrodeli , o montoya desineje puseje, veliau kontaktas ir i "klipo" pabaiga jis tik tada pasiziuri kas gi vyxta mano bolido desineje puseje :D.

Na bent jau man taip atrodo, galiu ir klysti ;).

iki

2004 Balandžio 27 d. 15:20

Aisku, kad Montoja nesitrauktu, jei tik nebutu islydes ar ismustas.. Jau tik ne sis vaikinukas...

2004 Balandžio 27 d. 15:25

Testarossa> As ten apie isnaudojima trasos pagreitejimui, rasiau apie mishutka :).

2004 Balandžio 27 d. 15:58

Expertas> viskas taip, tik aš niekur nematau kontakto. Ten kur Schumio bolidą sumėto - jo paslydimas ant linijos, po ko seka kontravimas vairu, Montoja tuo metu jau yra toliau ant žolės.

2004 Balandžio 27 d. 16:43

Testarosa>>As jei ka zinok esu anti fanas montojos.

2004 Balandžio 27 d. 17:11

Testarossa> presskonfoje JPM sake, kad kontaktas buvo, tai kame kampas?
Neieskokime tu pernyksciu lapu, sakau dafai laukime Ispanijos GP ir viskas bus ore :)
Incidentai - F-1 dalis ;)

2004 Balandžio 27 d. 17:14

Kiek as pastebejau,kontaktas buvo.Tiesa ne tiek stiprus,kad itakotu Montoyos trajektorija.

2004 Balandžio 27 d. 17:34

Praėjusį GO-1 sezoną, paskutiniajame etape buvo analogiška situacija - landas iškalė išorinėj trajektorijoj buvusį Andreika. landas buvo nubaustas, tiesa, pagal taisykles, kurių tada nebuvo ;)

2004 Balandžio 27 d. 17:47

AF1> ką Montoja šneka, man kaip ir įdomu tik psichologiniu požiūriu. O ar buvo kontaktas, ar ne - reiktų foto ar video medžiagos, pvz. manau visus ginčus išspręstų video iš Montojos kameros, tik iš kur jį gauti.

Pumba> aš tau asmeniškai ir netaikiau, tiesiog sakiau "Montojos gerbėjų nusivylimui".

Be to, kaip pastebėjote, niekur neteigiu, kad Schumas 100% nekaltas - manau, kad trūksta dokumentinės medžiagos, o kol jos neturiu, leidžiu sau manyti, kad jeigu Montoja būtų sugebėjęs išlikti trasoje, tai ten ir būtų likęs, o Schumas jam tikriausiai būtų įkalęs ir to pasekoje būtų buvęs nubaustas.

2004 Balandžio 28 d. 07:55

Na as sutinku su AF1 , palaukim Ispanijos GP :)

2004 Balandžio 28 d. 09:24

Testarossa> sutinku, kad medziagos nepakanka, bet taip pat neturiu pagrindo manyti, kad presskonferencijoje lenktynininkai meluoja.

2004 Balandžio 28 d. 10:24

VISI>>>Siaip as uzvedziau diskusija sioje skiltyje butent del to, kad norejau issiaiskinti kaip reaguoti GO-1 marsalai ir kiti pilotai esant analogiskai situacijoj per GO-1 etapa.???

2004 Balandžio 28 d. 10:27

AF1> na čia panašiai, kaip man su Toke, aš sakau, kad buvo kontaktas, jis - kad ne, įrodymų nėra - niekas nekaltas ;)

P.S. netgi negaliu teigti, kad Toke meluoja, artimoje kovoje būna tiek adrenalino, kad gali nieko nepajausti.

2004 Balandžio 29 d. 08:05

Testarossa> panasiai, bet atveju su Toke, net vaizdo medziagos uzuominu nebuvo.

Pumba> jei tai butu GO-1 metu, butu nubausti:
MS us incidenta su JPM,
JPM uz incidenta su Ralfu,
Ralfas uz incidenta su Alonso.

Bet butu sunku taikyti nuobaudas, jei nebutu filmuotos medziagos.

2004 Balandžio 30 d. 13:47

tai sioje situacijoje tada ko gero islostu ne kas kitas kaip tik butonas

2004 Balandžio 30 d. 14:03

Pumba> taip iseitu ;)

TOP naujienos