„
Ferrari“ dizaino konsultantas Rory Byrne‘as mano, kad „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ pažeidė jau 15 metų galiojančią taisyklę apie bolido dugno vientisumą.
R. Byrne‘as mano, kad šių trijų ekipų poziciją, jog anga, žiūrint į bolidą iš apačios, yra skirta oro tėkmei per difuzorių pagerinimui, yra klaidinanti. Pietų afrikietis teigia, kad šios angos pažeidžia „Formulės-1“ techninio reglamento 3.12.5. straipsnį, kuriame teigiama, jog visiškai atviros angos dugno paviršiuose leidžiamos, jei nei viena automobilio dalis nėra matoma, jei žiūrima tiesiai iš apačios.
„Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ gina savo nuomonę, jog tai visai ne angos, o tarpai tarp plokščių po bolido dugnu, todėl 3.12.5. straipsnis jų atveju negalioja.
Tuo tarpu R. Byrne‘as buvo skeptiškas tokiai trijų ekipų pozicijai.
„Tai taisyklė, galiojusi 14-15 metų, ir visi ją interpretuodavo vienodai“, - teigė „Ferrari“ atstovas leidiniui „Gazzetta dello Sport“.
„Jei pažvelgsite į „Brawn“ automobilį iš apačios, pamatysite pakabą.“
Taip pat jis atsiribojo nuo kalbų apie priešpriešą su „Brawn“ vadovu Rossu Brawnu.
„Rossas Brawnas ir aš liekame gerais draugais, bet asmeniniai santykiai yra viena, bet visai kita – profesinis aspektas, o aš dirbu „Ferrari“, - teigė R. Byrne‘as.
Antradienį Tarptautinis apeliacinis teismas spręs difuzorių likimą ir jau trečiadienio popietę laukiamas oficialus jo verdiktas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).