R. Kubica niekada nebūtų uždraudęs degalų pildymo lenktynių metu (8)

R. Kubica niekada nebūtų uždraudęs degalų pildymo lenktynių metu
logo 2019 Rugpjūčio 26 d. 19:45, Williams

Jau 10 metų „Formulėje-1“ yra uždraustas degalų pildymas lenktynių metu, tačiau pastaruoju metu pasigirsta vis daugiau nuomonių, jog kuro pildymas turėtų sugrįžti nuo 2021 metų sezono.

„Williams“ ekipai šį sezoną atstovaujantis patyręs lenkas Robertas Kubica, bendraudamas su „RacingElite“, teigė, kad degalų papildymas lenktynių metu niekada neturėjo būti uždraustas, kadangi tai suteikia daugiau galimybių pilotams ir įneša daugiau sumaišties rikiuotėje.

„Kaip pilotas galiu pasakyti, kad niekada nebūčiau uždraudęs degalų pildymo lenktynių metu. Žinoma, kad visi turi savo nuomonę šiuo klausimu, bet lenktynininkams tai tik suteikia pranašumų, o bolidai tampa lengvesni.

Skirtingas degalų kiekis boliduose lenktynių metu įneštų daugiau sumaišties rikiuotėje. Tai paprastas dalykas, kuris gali pozityviai paveikti lenktynes“, - savo nuomonę išsakė R. Kubica.


Komentarai (8)
paulius773
| 08/28 12:41 Atsakyti
Šiais laikais būtų galima padaryti ir dirbtinį lietų. Lietuvoje lai padaro trasą ir lenktynes organizuoja žiemos metų, tai važiuotų ir su grandinėm.
YZF
| 08/27 16:36 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
08/27 16:17

Kodel 20-tame rate VISIEMS? Dabar irgi visi vienodam intervale stoja,, bet du kintamieji geriau nei vienas kintamasis ar ne? :)

Todel kad optimali (greiciausia) strategija yra tik viena ir visos komandos ja paskaiciuoja dar pries lenktynes. Todel visi stoja 20 rate (+- pora ratu) nes baigiasi kuras, kurio pripyle, pagal greiciausia strategija. Gi tuo tarpu dabar ne visi vienam intervale stoja. Tau tik taip atrodo nes nemoki pastebeti detaliu, bet pvz kad ir paskutiniame etape, Vengrijoje, Vettelis stojo daug veliau negu Leclerkas. Ko nebutu buve jeigu abiems panasiu metu baigtusi kuras.
SliMMaz logo rėmėjas
| 08/27 16:17 Atsakyti
YZF
08/27 13:32

Pas Kubica viskas visada atvirksciai. Priverstinis sustojimas 20 rate (visiems), su priverstiniu padangu keitimu, kazkodel inesa daugiau sumaisties. Visi sumise daro ta pati veiksma vienu metu. Tikra sumaistis. #lenkas #logika #nerasta #bolidai_skirtingi

Kodel 20-tame rate VISIEMS? Dabar irgi visi vienodam intervale stoja,, bet du kintamieji geriau nei vienas kintamasis ar ne? :)
LewisDNF
| 08/27 14:54 Atsakyti
YZF
08/27 13:32

Pas Kubica viskas visada atvirksciai. Priverstinis sustojimas 20 rate (visiems), su priverstiniu padangu keitimu, kazkodel inesa daugiau sumaisties. Visi sumise daro ta pati veiksma vienu metu. Tikra sumaistis. #lenkas #logika #nerasta #bolidai_skirtingi

Kaip ir nerasta logikos ka jis čia veikia dar F1 :D
YZF
| 08/27 13:32 Atsakyti
Pas Kubica viskas visada atvirksciai. Priverstinis sustojimas 20 rate (visiems), su priverstiniu padangu keitimu, kazkodel inesa daugiau sumaisties. Visi sumise daro ta pati veiksma vienu metu. Tikra sumaistis. #lenkas #logika #nerasta #bolidai_skirtingi
kimmi
| 08/27 11:46 Atsakyti
Dar sektantas nepasireiškė? Kažkas naujo. Teigiami pokyčiai? Nemanau :)
Virgis13
| 08/27 10:38 Atsakyti
na reikia pripažinti, intrigos ir sumaišties įnešdavo kur kas daugiau. Paimkime ir dabartinę formulę, 5-8 ratais jaunesnes pdangos suteikia nemažą pranšumą, pridėkim dar mažesnį kuro svorį ir greičio skirtumas tarp vienodų bolidų būtų tikrai ryškus. aš būčiau už degalų pildymo sugražinimą
Grengas
| 08/27 09:13 Atsakyti
Buvo ilgai tas degalų pildymas ir tos sumaišties įnešdavo tik į vienas kitas lenktynes, dažniausiai strategija visų labai panaši būdavo. O jeigu bolidas stipriai greitesnis, tai ir tos sumaišties nešk nenešęs, finiše vaizdas bus panašus. Sumaišties daugiausiai įneštų labai panašaus pajėgumo bolidai, na, dar kintantis lietus įneša nemažai sumaišties, kaip matėme Vokietijoje.
×

TOP naujienos