„
Red Bull“ lenktynininkams Australijos GP kvalifikacijoje taip ir neįjungus KERS sistemos, pradėta kalbėti, kad ekipos įtaisas pritaikytas tik veikimui lenktynių starto metu.
Kai kurių nuomone, „Red Bull“ viduje gali slypėti supaprastinta sistemos versija be įkrovimo ir aušinimo elementų. Toks tik boksuose energija įkraunamas prietaisas būtų gerokai lengvesnis už varžovų sprendimus, tačiau veiktų tik lenktynių starto metu.
Kita vertus, tai vis tiek nepaaiškina, kodėl „Red Bull“ pilotai Sebastianas Vettelis ir Markas Webberis sistemos kvalifikacijoje nepanaudoja bent vieną kartą. Australui toks sprendimas net galėjo kainuoti antrąją starto poziciją. Tad keliama ir kita versija, kad taip buvo pasielgta dėl galimų patikimumo problemų arba kokiais nors taktiniais sumetimais.
„Red Bull“ komanda priežasčių, kodėl nenaudojo sistemos, neatskleidė, tačiau pažymėjo, kad toks sprendimas buvo planuotas.
„Mes nusprendėme nenaudoti KERS kvalifikacijoje – tai buvo strateginis komandos sprendimas. Tačiau nepasakysiu jums to, ko pageidaujate“, - mįslingai kalbėjo ekipos vadovas Christianas Horneris.
„Turite palaukti ir stebėti televizijos transliaciją. Nesiruošiu gadinti malonumo.“
„Viskas, ką darome, turi priežastį“, - pažymėjo jis.
Kvalifikacijoje „Red Bull“ išsiskyrė ne vien KERS nenaudojimu, bet ir toliau lankstumu stebinančiais priekiniais sparnais.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).