„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris atkreipė dėmesį, kad „Mercedes“ bolidai tiesiosiose tapo daug greitesni. Brito teigimu, varžovai Turkijos trasos tiesiojoje buvo 20 km/h greitesni.
„Pastaruoju metu jų greitis tiesiojoje labai išaugo. Jei anksčiau galėjome su jais varžytis naudodami mažesnius sparnų pasvyrimo kampus, tai dabar negalime prie jų net priartėti“, - kalbėjo C. Horneris.
Anot brito, „Mercedes“ pranašumas buvo pastebimas Stambulo trasoje, kur Lewisas Hamiltonas sugebėjo atakuoti Sergio Perezą nenaudodamas DRS.
„Ypač Lewisas turėjo didelį pranašumą tiesiojoje, kai ant automobilio buvo uždėtas didesnis galinis sparnas. Turime maksimaliai išnaudoti savo paketą, kaip tik galime. Keista, kad jie padarė tokį žingsnį su savo jėgaine.“
Praėjusį savaitgalį „Mercedes“ L. Hamiltono automobilyje sumontavo naują variklį. Tačiau manoma, kad ekipa tai padarė dėl patikimumo priežasčių. Komandoms draudžiama atnaujinti jau pakeistas jėgainės dalis.
C. Hornerio teigimu, nėra aišku, ar padidėjęs „Mercedes“ greitis nėra susijęs su naujais jėgainės komponentais.
„Akivaizdu, kad visos jų klientės turi tam tikrų patikimumo problemų, kurias jie sprendžia, o tai nėra neįprasta „Mercedes“. Tačiau rezultatai vis tiek yra neįtikėtinai įspūdingi. Ar patikimumas aukojamas dėl greičio, nežinau. Bet savaitgalį vykusių važiavimų metu išryškėjo jų didesnis greitis. Jei pažvelgtumėte į skaičius, užfiksuotus galinėje trasos tiesiojoje, kai kuriose vietose jų pranašumas siekė 15-20 km/h, o tai yra daugiau nei tuo atveju, jei būtų naudoję DRS.“
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 4 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |