„
Red Bull“ komandos atstovai patvirtino, kad ekipos boliduose sumontuota silpnesnė nei daugelio varžovų Kinetinės energijos regeneracijos sistema (KERS).
Ekipos technikos vadovas Adrianas Newey patvirtino, kad „Red Bull“ įtaiso galia tėra 40 kW, kai maksimali leidžiama ir naudojama daugelio kitų komandų yra 60 kW.
Pasak „Formulės-1“ čempionate pirmaujančios komandos atstovų, taip pasielgta specialiai. Nors „Red Bull“ KERS versija yra mažesnės galios, tačiau kartu ji ir mažesnio dydžio bei parankiau integruojama bolido viduje. Galios trūkumą, teigiama, nusveria galimybė geriau paskirstyti svorį bei padidinti aerodinamikos veikimo efektyvumą.
Pažymėtina, kad kol kas pagrindinė „Red Bull“ problema naudojant KERS yra ne galios trūkumas, o įtaiso nepatikimumas – sistema komandos boliduose genda ir šį savaitgalį.
Primename, kad KERS sistemos esmė – išsaugoma stabdymo energija, kurią vėliau galima panaudoti papildomos apie 80 AG galios šešių sekundžių trukmės spurtams kiekviename rate.
Nuo 2013 m. KERS galią ketinama padidinti iki 120 kW, taip kompensuojant pagrindinės motorų galios sumažėjimą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).