„Red Bull“ naudoja mažesnės galios KERS

„Red Bull“ naudoja mažesnės galios KERS
logo 2011 Birželio 11 d. 17:51, Getty Images
Red Bull“ komandos atstovai patvirtino, kad ekipos boliduose sumontuota silpnesnė nei daugelio varžovų Kinetinės energijos regeneracijos sistema (KERS).
Ekipos technikos vadovas Adrianas Newey patvirtino, kad „Red Bull“ įtaiso galia tėra 40 kW, kai maksimali leidžiama ir naudojama daugelio kitų komandų yra 60 kW.
Pasak „Formulės-1“ čempionate pirmaujančios komandos atstovų, taip pasielgta specialiai. Nors „Red Bull“ KERS versija yra mažesnės galios, tačiau kartu ji ir mažesnio dydžio bei parankiau integruojama bolido viduje. Galios trūkumą, teigiama, nusveria galimybė geriau paskirstyti svorį bei padidinti aerodinamikos veikimo efektyvumą.
Pažymėtina, kad kol kas pagrindinė „Red Bull“ problema naudojant KERS yra ne galios trūkumas, o įtaiso nepatikimumas – sistema komandos boliduose genda ir šį savaitgalį.
Primename, kad KERS sistemos esmė – išsaugoma stabdymo energija, kurią vėliau galima panaudoti papildomos apie 80 AG galios šešių sekundžių trukmės spurtams kiekviename rate.
Nuo 2013 m. KERS galią ketinama padidinti iki 120 kW, taip kompensuojant pagrindinės motorų galios sumažėjimą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140