„Red Bull“ nesigaili, kad paleido C. Sainzą (11)

„Red Bull“ nesigaili, kad paleido C. Sainzą
logo 2021 Birželio 01 d. 12:55, Ferrari

„Red Bull“ komanda jau keletą metų negali surasti tinkamo partnerio jų lyderiui Maxui Verstappenui. Nuo to laiko, kai iš komandos išėjo Danielis Ricciardo, austrų valdoma ekipa jau pakeitė tris pilotus, bet nė vienas iš jų nepasiekė lauktų rezultatų.

Tuo tarpu „Red Bull“ jaunimo programos auklėtinis Carlosas Sanzas nuo šių metų lenktyniauja „Ferrari“ sudėtyje ir jau spėjo iškovoti savo pirmąjį podiumą su šia komanda. Ispanas iš „Red Bull“ sistemos išėjo 2017 m., kadangi negavo vietos pagrindinėje komandoje.

„Red Bull“ koncerno patarėjas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko pripažįsta, kad niekas nenorėjo paleisti Sainzo, bet sprendimas neleisti jam lenktyniauti vienoje komandoje su Verstappenu buvo teisingas ir ekipa dėl to nesigaili.

„Tuo metu mūsų sportininkų sudėtis buvo labai stipri, bet Maxas mums atrodė pats stipriausias iš visų, - sakė H. Marko. - Todėl mes viską „pastatėme“ už Verstappeną ir mūsų lūkesčiai pasiteisino – Maxo rezultatai tai patvirtino.

Mes nesiuntėme Sainzo į pagrindinę komandą ir tam buvo priežasčių. Mes labai anksti su juo pasirašėme kontraktą. Verstappenas ir Sainzas daugeliu atvejų būdavo lygūs, bet mes negalėjome Carlosui pasiūlyti nieko daugiau kaip tik vietą „Toro Rosso“ sudėtyje.

Sainzo neįtikino komandos perspektyvos, jis galvojo, kad neturi šanso su mumis progresuoti ir nenorėjo ilgiau laukti. Iš pradžių mes jį išnuomavome, o vėliau visai nutraukėme kontraktą. Galų gale, mes nenorėjome stoti jam skersai kelio“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2022 sezono taškai: 334
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2022 sezono taškai: 431
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2022 sezono taškai: 156
Komanda: Ferrari Amžius: 27 m.
Plačiau


Komentarai (11)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tech
IP: c4754c7 | 06/02 08:21 Atsakyti
gasgas
06/01 23:41

Nu, kaip čia pasakius.. Pagal taškus šiuo metu apylygiai. Bet kvalifikacijoj 4:1 , o varžybose 4:0 , aišku DNF, tai pagal viską 4:1, iki dnf buvo padorūs 20 taškų, jei ne dnf turbūt būtų padidinęs daugiau taškų. Dėl to ir atrodo apylygiai. Bet ties tavim sutinku, kad jis tobulėja CL, bet taip pat sutinku ir su Tech mintim.

Ten neabejotinsi turejo buti Leclerc pergsle Monake :) na DNF, tsi ir persvara istirpo, o taip ir buvo 2x taskais ir kaip minejai visuose kituode H2 aiski persvara
Wwwee
IP: 89ac6d4 | 06/02 02:11 Atsakyti
Ar tikrai
06/01 21:34

Būna visko, bet MW gaudavo nuo DR kol bolidas buvo kurtas ne jam, o DR tiesiai šviesiai pasakė, kad išėjo dėl to, kad marko viską pastatė už MW, o to apogėjum, tapo Maxo sukelta avarija kai jį lenkė DR bei to pačio DR apkaltinimas. Čia galima svaigt, tas pats SV atrodė dievas už redbulio, o ką matėm po to, pasikrovė praktiškai nuo visų partnerių su kuriais tik važiavo lygiom, kai kuriems net nr1 būdamas, tiek nuo DR, tiek nuo CL, pasikraus šiemet ir nuo Strolo. Kol nepamatėm Maxo važiuojant už kitą komandą tol vertinti negali. Tas pats CS važiavo lygiai su tuo Verstapenu, o šiemet gauna nuo CL, čia irgi prastas lenktynininkas pagal tave?

Ziurek, kiek metu buvo verstapinui, kai sis kovojo su DR? Taip MV pasikrove, bet jis to metu tik tobulejo, treniravosi, augino raumenis!
O del SV, tai jis buvo v8 cempionas ir nenugaletas tos eros pilotas, kai pasikeite varikliai SV dingo, ir prasileido nuo DR!
gasgas
IP: c1a3c60 | 06/01 23:41 Atsakyti
Matai tik
06/01 23:00

Vienus vartus ką nori matyti, važiuoja kol kas CS praktiškai lygiai su CL kuris Ferrari nebenaujokas, aš kaip tik sakyčiau, kad MW turėjo iš karto raw speed, o CS tobulėja su metais, kur tobulėja MW, tai mažiau daužosi lygioje vietoje t.y. atsiranda patirtis, bet faktas lieka faktu, kad jis važiavo praktiškai lygiu tempu su CS, taip pat lygiom teisėm porą sezonų krovėsi nuo DR, kol nepradėjo statyti visos komandos ant jo. Kaip sakiau, Vetelis irgi kažkada atrodė nerealus lenktyninkas, o realiai tiesiog jam tiko/buvo jam kurtas bolidas su AN difūzoriais t.y. atsidūrė laiku ir vietoje. Tai kol kas tikrai atrodo greitas už RB, bet kol neįsėdo į kitą bolidą kažką kalbėti yra naivu. Imkim tą patį CS, trečia komanda, visose buvo greitas, kaip sekasi tam pačiam DR su Norrisu taip pat matom, taigi čia vertinti MW ant kurio pastatyta komanda ir du įmestus jaunus žmones kurie panašiai kaip Tsunoda nori parodyti save, perspaudžia - labai sunku. Sakai Gasly lygina su Kviatu, nu gal, bet tas pats Gasly ir lenktynes sugebėjo nugalėti su Torro Rosso ir tikrai, nors ir sukrito viskas jam gerai, nebuvo taip, kad pergalė atėjo už dyką, kaip kažkada Strolui.

Nu, kaip čia pasakius.. Pagal taškus šiuo metu apylygiai. Bet kvalifikacijoj 4:1 , o varžybose 4:0 , aišku DNF, tai pagal viską 4:1, iki dnf buvo padorūs 20 taškų, jei ne dnf turbūt būtų padidinęs daugiau taškų. Dėl to ir atrodo apylygiai. Bet ties tavim sutinku, kad jis tobulėja CL, bet taip pat sutinku ir su Tech mintim.
Matai tik
IP: f08dd54 | 06/01 23:00 Atsakyti
tech
06/01 22:37

Sainzas pradzioje atrode labai perspektyvus. Tik Verstapenas progresavo su kiekvienais metais,kol pasieke Top lygi. o Sainz liko toks apie +- gera vidutinio lygio F1 draiveri. As ji taip sulyginciau su Buttonu, gan greitas, nedaug klystantis, bet toks kuris nebus top komandos lyderiu . Pasikandzios kazkiek pries Leclerca, bet epizodais. Kazkas panasaus Hamilton vs Button situacija Mclaren. :)

Vienus vartus ką nori matyti, važiuoja kol kas CS praktiškai lygiai su CL kuris Ferrari nebenaujokas, aš kaip tik sakyčiau, kad MW turėjo iš karto raw speed, o CS tobulėja su metais, kur tobulėja MW, tai mažiau daužosi lygioje vietoje t.y. atsiranda patirtis, bet faktas lieka faktu, kad jis važiavo praktiškai lygiu tempu su CS, taip pat lygiom teisėm porą sezonų krovėsi nuo DR, kol nepradėjo statyti visos komandos ant jo. Kaip sakiau, Vetelis irgi kažkada atrodė nerealus lenktyninkas, o realiai tiesiog jam tiko/buvo jam kurtas bolidas su AN difūzoriais t.y. atsidūrė laiku ir vietoje. Tai kol kas tikrai atrodo greitas už RB, bet kol neįsėdo į kitą bolidą kažką kalbėti yra naivu. Imkim tą patį CS, trečia komanda, visose buvo greitas, kaip sekasi tam pačiam DR su Norrisu taip pat matom, taigi čia vertinti MW ant kurio pastatyta komanda ir du įmestus jaunus žmones kurie panašiai kaip Tsunoda nori parodyti save, perspaudžia - labai sunku. Sakai Gasly lygina su Kviatu, nu gal, bet tas pats Gasly ir lenktynes sugebėjo nugalėti su Torro Rosso ir tikrai, nors ir sukrito viskas jam gerai, nebuvo taip, kad pergalė atėjo už dyką, kaip kažkada Strolui.
tech
IP: c4754c7 | 06/01 22:37 Atsakyti
Ar tikrai
06/01 21:34

Būna visko, bet MW gaudavo nuo DR kol bolidas buvo kurtas ne jam, o DR tiesiai šviesiai pasakė, kad išėjo dėl to, kad marko viską pastatė už MW, o to apogėjum, tapo Maxo sukelta avarija kai jį lenkė DR bei to pačio DR apkaltinimas. Čia galima svaigt, tas pats SV atrodė dievas už redbulio, o ką matėm po to, pasikrovė praktiškai nuo visų partnerių su kuriais tik važiavo lygiom, kai kuriems net nr1 būdamas, tiek nuo DR, tiek nuo CL, pasikraus šiemet ir nuo Strolo. Kol nepamatėm Maxo važiuojant už kitą komandą tol vertinti negali. Tas pats CS važiavo lygiai su tuo Verstapenu, o šiemet gauna nuo CL, čia irgi prastas lenktynininkas pagal tave?

Sainzas pradzioje atrode labai perspektyvus. Tik Verstapenas progresavo su kiekvienais metais,kol pasieke Top lygi. o Sainz liko toks apie +- gera vidutinio lygio F1 draiveri. As ji taip sulyginciau su Buttonu, gan greitas, nedaug klystantis, bet toks kuris nebus top komandos lyderiu . Pasikandzios kazkiek pries Leclerca, bet epizodais. Kazkas panasaus Hamilton vs Button situacija Mclaren. :)
Ar tikrai
IP: f08dd54 | 06/01 21:34 Atsakyti
tech
06/01 14:09

Padare bolida tinkama 1 lenktynininkui? 😀 vestapenas ateivis turbut is kitos civilizacijos. Buvo ne 1 atvejis, kai tokie mitai yra paneigiami. Kai ateina naujokas i komanda ir uzkrauna senbuviui “kuriam buvo kurtas bolidas” 🤭kodel tavo manymu Ricciardo nedaug atsilikdavo nuo Verstapenui kurtu bolidu? O ant kiek yra prasti Gasly ir Albonas , pasirode kai gavo Verstapena. Prie ko jie buvo geri? Prie Kvyato?ar prie Tsunodos? 😂

Būna visko, bet MW gaudavo nuo DR kol bolidas buvo kurtas ne jam, o DR tiesiai šviesiai pasakė, kad išėjo dėl to, kad marko viską pastatė už MW, o to apogėjum, tapo Maxo sukelta avarija kai jį lenkė DR bei to pačio DR apkaltinimas. Čia galima svaigt, tas pats SV atrodė dievas už redbulio, o ką matėm po to, pasikrovė praktiškai nuo visų partnerių su kuriais tik važiavo lygiom, kai kuriems net nr1 būdamas, tiek nuo DR, tiek nuo CL, pasikraus šiemet ir nuo Strolo. Kol nepamatėm Maxo važiuojant už kitą komandą tol vertinti negali. Tas pats CS važiavo lygiai su tuo Verstapenu, o šiemet gauna nuo CL, čia irgi prastas lenktynininkas pagal tave?
tech
IP: c4754c7 | 06/01 15:07 Atsakyti
gasgas
06/01 14:19

Nu jo, 2 sezonus atsikrovė Maxas, bet tikrai krovė senbuviui. Taip įkrovė 3 sezone, kai Danieliu kažkaip motoras dažnai parūkdavo, 8 dnf. tai toks ir mito paneigimas :D :D

Buta pavyzdziu ir visai nesenu, kai pvz Leclerc atejo i Ferrari
gasgas
IP: c1a3c60 | 06/01 14:19 Atsakyti
tech
06/01 14:09

Padare bolida tinkama 1 lenktynininkui? 😀 vestapenas ateivis turbut is kitos civilizacijos. Buvo ne 1 atvejis, kai tokie mitai yra paneigiami. Kai ateina naujokas i komanda ir uzkrauna senbuviui “kuriam buvo kurtas bolidas” 🤭kodel tavo manymu Ricciardo nedaug atsilikdavo nuo Verstapenui kurtu bolidu? O ant kiek yra prasti Gasly ir Albonas , pasirode kai gavo Verstapena. Prie ko jie buvo geri? Prie Kvyato?ar prie Tsunodos? 😂

Nu jo, 2 sezonus atsikrovė Maxas, bet tikrai krovė senbuviui. Taip įkrovė 3 sezone, kai Danieliu kažkaip motoras dažnai parūkdavo, 8 dnf. tai toks ir mito paneigimas :D :D
tech
IP: c4754c7 | 06/01 14:09 Atsakyti
Prarado
06/01 13:44

Ne tik CS, bet ir DR, taip pat bolidą padarė tinkamą tik vienam lenktynininkui, nebuvo tokie prasti tiek PG, tiek tas pats Albonas, davar turi sėdėti su Perezu ir įtikinėti, kad priėmė gerą sprendimą.

Padare bolida tinkama 1 lenktynininkui? 😀 vestapenas ateivis turbut is kitos civilizacijos. Buvo ne 1 atvejis, kai tokie mitai yra paneigiami. Kai ateina naujokas i komanda ir uzkrauna senbuviui “kuriam buvo kurtas bolidas” 🤭kodel tavo manymu Ricciardo nedaug atsilikdavo nuo Verstapenui kurtu bolidu? O ant kiek yra prasti Gasly ir Albonas , pasirode kai gavo Verstapena. Prie ko jie buvo geri? Prie Kvyato?ar prie Tsunodos? 😂
Klepsidra
IP: 81d89fc | 06/01 14:02 Atsakyti
Nesigaili tik neranda pastoviai i P2 ka pasodinti
×

TOP naujienos