Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) bandymai pažaboti „
Red Bull“ aerodinamikos specialistus, panašu, baigėsi nesėkme – Japonijos GP penktadienio treniruotėse šios komandos bolidų priekiniai sparnai vėl „lipte lipo“ prie asfalto.
Sugriežtinta šių elementų lankstumo tikrinimo tvarka, sukonkretinti reikalavimai dugnų techninėms konstrukcijoms – visa tai, regis, tikrai neturėjo jokios įtakos mėlyniesiems bolidams. Jų priekiniai sparnai, sprendžiant iš nuotraukų ir vaizdo įrašų, Suzukoje vėl yra gerokai arčiau trasos paviršiaus nei konkurentų atveju.
Pažymima, kad „Red Bull“ vingiuotame pirmajame sektoriuje, kur labai svarbus aerodinamikos efektyvumas, „Ferrari“ lenkė 0,3 sek., o „
McLaren“ ir „Renault“ - net 0,5 sek. Apie 32 sek. trunkančioje atkarpoje, tinklaraštininko Jameso Alleno nuomone, tai milžiniškas pranašumas.
Kartu derėtų pabrėžti, kad „Red Bull“ sėkmingai įveikė visus FIA specialistų patikrinimus. Tiesa, jie atliekami taikant mažesnę jėgą nei realiai patiriama trasose, kartu tikintis, kad elementai į spaudimą reaguoja, kaip to reikalauja taisyklės, proporcingai veikiamam jo dydžiui.
Anksčiau FIA dėmesį į įtarimus keliančius aerodinamikos elementus atkreipusios „McLaren“ ir „Mercedes“ komandos kol kas tyli. Įdomu, ar jos jau sudėjo ginklus šioje ideologinėje kovoje, ar vėl prabils apie galimus taisyklių pažeidimus?
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).