„Renault“ pripažino problemas su vidaus degimo varikliu, dėl to kai kuriuose etapuose komandai teko apriboti jo galią.
Cyrilas Abiteboulas: „Bahreine Nico Hulkenbergo mašinos sulūžo švaistiklis. Motoristams tai buvo tikras košmaras. Toks lūžimas – tarsi audra, uraganas, žemės drebėjimas. Tai net pasaulio pabaiga, jei galiausiai išvis sugestų variklis.
Nuo tada mus teko gana daug apriboti variklių galią. Mes nedelsiant puolėme ieškoti sprendimų būdų, sukonstravome naują švaistiklį ir įtraukėme jį į gamybos planą. Šias šešias savaites mes dirbome kaip išprotėję“.
Naujas švaistiklis jau pateko į antrąją „Renault“ jėgos agregato versiją, kuri debiutavo „Renault“ bei „McLaren“ mašinose Barselonoje, bet patikrinimui buvo sugrąžinta tik pusė galios, kurios savanoriškai buvo atsisakyta anksčiau. Ir tik šį savaitgalį Monake visi apribojimai buvo nuimti – ir „Renault“ klientai gali panaudoti visą galią, tame tarpe ir tuos papildomus 50 AG, kuriuos motoristai „surado“ žiemą.
Monake variklio galia nėra tiek svarbi, bet jei šis savaitgalis „Renault“ jėgaines naudojančioms komandoms praeis sklandžiai, tai ši papildoma galia smarkiai padės Kanadoje.
Cyrilas Abiteboulas: „F-1 kalendoriuje yra ypatingas mums etapas – tai Prancūzijos GP. Mes norime jį praleisti maksimaliai geros sportinės formos, ruošime aerodinaminius ir mechaninius atnaujinimus, o tai pat – naują jėgos agregatą. Kai kuriuos naujus mazgus mes jau patikrinome per bandymus Barselonoje, op su likusiais šiuo metu intensyviai dirbame“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |