Rusijos GP: „Ferrari“ pokalbis su C. Leclercu ir S. Vetteliu (20)

Rusijos GP: „Ferrari“ pokalbis su C. Leclercu ir S. Vetteliu
logo Rugsėjo 29 d. 17:35, Ferrari

„Ferrari“ komanda vėl sulaukė didžiulio dėmesio. Tik šį kartą ne dėl pasiektų rezultatų, o komandinės taktikos, kurią sunkiai sekėsi įgyvendinti dėl nesutarimų su pilotais.

Štai koks buvo „Ferrari“ pokalbis su ekipos pilotais nuo pat lenktynių pradžios iki Sebastiano Vettelio pasitraukimo iš varžybų.

„Ferrari“ Leclercui: „Sebastianas praleis tave kitame rate.“

Vettelis: „Būčiau jį aplenkęs bet kokiu atveju. Pabandykime nutolti nuo varžovų dar du ratus. Informuokite mane.“

„Ferrari“ Vetteliui: „Praleisk Charlesą.“

Vettelis: „Pasakykite jam, kad jis labiau priartėtų prie manęs.“

Leclercas: „Padarote taip, kad važiuočiau už jo, aš gerbiau tokį jūsų sprendimą... pakalbėsime apie tai vėliau. Akivaizdu, kad dabar sunku prie jo priartėti.“

„Ferrari“ Vetteliui: „Jis bando sumažinti atsilikimą, praleisk jį. Jis atsilieka 1,4 sek.“

„Ferrari“ Vetteliui: „Svarstome planą C. Charlesas atsilieka 1,9 sek.“

„Ferrari“ Vetteliui: „Esi greičiausias trasoje. Taip ir toliau, tau gerai sekasi.“

„Ferrari“ Leclercui: „Charlesai, pozicijomis apsikeisite vėliau, Lewisas yra pakankamai arti. Spausk. Apsikeisite pozicijomis vėliau. Sutelk visą dėmesį ties lenktynėmis. Ačiū.“

Leclercas: „Aš visiškai jus suprantu. Aš laikiausi susitarimo, leidau jam važiuoti iš paskos ir pasinaudoti oro maišu. Tada bandžiau spausti, dėl to perkaito mano padangos. Jokių problemų... bandau kontroliuoti situaciją.“

„Ferrari“ Leclercui prieš sustojimą: „Dabar gali spausti.“

Vettelis: „Mano galinės padangos baigia nusidėvėti.“

„Ferrari“ Vetteliui: „Nerimaujame, kad Hamiltonas gali sustojimą atlikti daug vėliau. Hamiltono laikas  1 min. 38,8 sek.“

„Ferrari“ Leclercui prieš Vetteliui atliekant sustojimą: „Norime, kad dabar padidintum tempą.“

Vettelis susidūrė su technikos gedimu: „Sugedo MGU-K.“

„Ferrari“ Vetteliui: „Sustabdyk bolidą.“

Vettelis: „Jūs rimtai? Grąžinkite ****** V12 variklius.“

Komentarai (20)


fnatic
| Spalio 02 d. 01:04
Įdomiausia tai kad Leckerkas jau priešų turi. Bet kas dar įdomiau jis iš pat pradžių atrodė kuklus vaikis, kuris dirbs savo darbą ir tobulės, kažkas Sauber komandoje panašaus ir buvo, kažkas panašaus ir Ferraryje pirmoje sezono dalyje buvo, bet kai pajautė pergalės skonį, nedidelį greičio pranašumą - pasikėlę į padangęs, reiškia pretenzijas ir galbūt kažkiek lošia jau spichologinius žaidimus. Bus dar vienas Rosbergas, tik šis ne blondinas ir greitesnis ir nemokės tuoj pralaimėt visai nei dėl pergalės nei komandos draugui. Gaila bet po biškį šlyštus jau darosi kaip kažkada Alonso jaunas.
Rita Garb
| Rugsėjo 30 d. 09:23
Isteriška Monako princesė. Nori,kad praleistų,pavyk. Bjauriai atrodė Sebo užlaikymas,kad Binoto proteže spėtų pravažiuoti
Siurbutis
| Rugsėjo 30 d. 09:22
Sudetinga komandai kai piloto nr 2 vaidmeni atlieka greitesnis, jaunas, ambicingas lenktynininkas.
Ragaisis
| Rugsėjo 29 d. 23:40
mariusis
| Rugsėjo 29 d. 21:10

Kur krovė, per kurią vietą? Važiavo galima sakyti lygiai iki Ispanijos ir Monako.

Jei lygiai ar pan su nr1, tai reiskia ju zodziais "krauna ar krove":) cia mazdaug kaip sufruoti WTF - wow this f1:)
mariusis
| Rugsėjo 29 d. 21:10
Micius
| Rugsėjo 29 d. 19:23

"turo skudurą ir Nr1 Liuse" :D Total Pisen šį sezoną neblogai važiavo, pradžioje, Hamiui net krovė, bet į sezono galą deja Nr2 tenka dirbti. Manau labai tiktų į Ferus kaip Nr2 :) Bet visame tame labiausiai erzina tai, kad tie Nr2, visai nevertina, kad pilotuoja konkurencingus bolidus, ir sukritus tam tikrom aplinkybėm turi šansą laimėti kad ir vienas F-1 lenktynes. Be to pvz kai Nr 1 ir komanda užsitikrina titulus, tai Nr1 gali padirbėti dėl Nr2 pergalių :)

Kur krovė, per kurią vietą? Važiavo galima sakyti lygiai iki Ispanijos ir Monako.
SmOg3R
| Rugsėjo 29 d. 21:01
Nuskambės kaip iš sąmokslo srities kosmosų, bet žiūrint onboard prileidau mintį kad Vettelis pamatęs kad per pitus buvo aplenktas vėliau tiesiog iš pykčio baigė lenktynes. Tikiuosi klystu, tačiau ir apskritai labai ima ryškėti tie negatyvūs bruožai kurie buvo būdingi Prostui ar MS.
Misiulis
| Rugsėjo 29 d. 21:01
Visiskai antrinu a9. Ferrari dar pradzioj kazkodel galvojo aklai laikytis kazkokiu susitarimu, matyt tiesiog netikejo, kad sv greiciau vaziuos ir galvojo kad sv stabdys leclerca. Bet kai pamate kad sv tolsta, apsigalvojo ir padare ta apsikeitima per pitus. T.y atidave ta pergale leclercui. O dabar islindo lygioj vietoj sv heiteriai ir saudosi sau i kojas kaip kvaileliai. Liudna i jus ziuret.
ddt
| Rugsėjo 29 d. 20:27
fnatic
| Rugsėjo 29 d. 18:00

Nelabai idomu ka jie ten tarėsi ir kalbėjo - nes tai eilinis failas Ferrario su strategijom ir pan. Kai dominavo pastarosiose lenktynėse - tai nelabai ten tos strategijos ir reikėjo, bet kai greitis panašus - tada ir prasideda cirkai. Atsimenu jau 2009 metais kai Raikonenui ant +30 karščio uždėjo lietaus padangas, nes per radarus matėsi kad tuoj tuoj užlis, o lietaus taip ir nebuvo (beje sustojimas buvo neplaninis) ir jis važiavo apie 10 ratų važiuodamas +5 sek lėčiau už visus :DDD Jau 10 metų Ferrari nesamones daro, kai išejo Brawnas o paskui ir Todas.

Geriau pakalbėkime kodėl Vettelis nori V12 variklių? Su tokiais niekad nelenktyniavęs, jis debiudavo V8 eroje ir V12 paskutinį kartą naudoti lenktynėse 1995 metais Ferrari komandos. Iš to variklio buvo tik garsas, o ne galia likęs, nes V10 buvo daug stabilesni lenktynių metu.

Todėl kad kai buvo V12, nebuvo variklių skaičiaus ribojimo, todėl variklius darė vienoms lenktynėms. Patikimumo skaičiai yra nelyginami, tai nekorektiškas palyginimas.
Ragaisis
| Rugsėjo 29 d. 19:56
Kirto zaibas is dangaus uz ispy... jima ferrariams:) bet ne i ta pataike:) labai tas lecrerc ikyrus yra, zyzia, zirzia kaip mazas vaikas del kiekvienos smulkmenos. Susitare tai susutare, jei neivykdis susitarimo tada ir auskinasi tegu. O dabar verkia padangas suvare, dar kazka, niekam ten neidomu, jei ka dare galejo pasiklausti. Vaziuoji lenktynes ir uz vairo pats sedi, tai tegu ir varo taip kaip yra, o cia vaikas mat jau antras nebegali pavaziuoti 20 ratu:)
Micius
| Rugsėjo 29 d. 19:23
"turo skudurą ir Nr1 Liuse" :D Total Pisen šį sezoną neblogai važiavo, pradžioje, Hamiui net krovė, bet į sezono galą deja Nr2 tenka dirbti. Manau labai tiktų į Ferus kaip Nr2 :) Bet visame tame labiausiai erzina tai, kad tie Nr2, visai nevertina, kad pilotuoja konkurencingus bolidus, ir sukritus tam tikrom aplinkybėm turi šansą laimėti kad ir vienas F-1 lenktynes. Be to pvz kai Nr 1 ir komanda užsitikrina titulus, tai Nr1 gali padirbėti dėl Nr2 pergalių :)
×

F-1.lt pulsas