„Ferrari“ komanda vėl sulaukė didžiulio dėmesio. Tik šį kartą ne dėl pasiektų rezultatų, o komandinės taktikos, kurią sunkiai sekėsi įgyvendinti dėl nesutarimų su pilotais.
Štai koks buvo „Ferrari“ pokalbis su ekipos pilotais nuo pat lenktynių pradžios iki Sebastiano Vettelio pasitraukimo iš varžybų.
„Ferrari“ Leclercui: „Sebastianas praleis tave kitame rate.“
Vettelis: „Būčiau jį aplenkęs bet kokiu atveju. Pabandykime nutolti nuo varžovų dar du ratus. Informuokite mane.“
„Ferrari“ Vetteliui: „Praleisk Charlesą.“
Vettelis: „Pasakykite jam, kad jis labiau priartėtų prie manęs.“
Leclercas: „Padarote taip, kad važiuočiau už jo, aš gerbiau tokį jūsų sprendimą... pakalbėsime apie tai vėliau. Akivaizdu, kad dabar sunku prie jo priartėti.“
„Ferrari“ Vetteliui: „Jis bando sumažinti atsilikimą, praleisk jį. Jis atsilieka 1,4 sek.“
„Ferrari“ Vetteliui: „Svarstome planą C. Charlesas atsilieka 1,9 sek.“
„Ferrari“ Vetteliui: „Esi greičiausias trasoje. Taip ir toliau, tau gerai sekasi.“
„Ferrari“ Leclercui: „Charlesai, pozicijomis apsikeisite vėliau, Lewisas yra pakankamai arti. Spausk. Apsikeisite pozicijomis vėliau. Sutelk visą dėmesį ties lenktynėmis. Ačiū.“
Leclercas: „Aš visiškai jus suprantu. Aš laikiausi susitarimo, leidau jam važiuoti iš paskos ir pasinaudoti oro maišu. Tada bandžiau spausti, dėl to perkaito mano padangos. Jokių problemų... bandau kontroliuoti situaciją.“
„Ferrari“ Leclercui prieš sustojimą: „Dabar gali spausti.“
Vettelis: „Mano galinės padangos baigia nusidėvėti.“
„Ferrari“ Vetteliui: „Nerimaujame, kad Hamiltonas gali sustojimą atlikti daug vėliau. Hamiltono laikas 1 min. 38,8 sek.“
„Ferrari“ Leclercui prieš Vetteliui atliekant sustojimą: „Norime, kad dabar padidintum tempą.“
Vettelis susidūrė su technikos gedimu: „Sugedo MGU-K.“
„Ferrari“ Vetteliui: „Sustabdyk bolidą.“
Vettelis: „Jūs rimtai? Grąžinkite ****** V12 variklius.“
Kur krovė, per kurią vietą? Važiavo galima sakyti lygiai iki Ispanijos ir Monako.
"turo skudurą ir Nr1 Liuse" :D Total Pisen šį sezoną neblogai važiavo, pradžioje, Hamiui net krovė, bet į sezono galą deja Nr2 tenka dirbti. Manau labai tiktų į Ferus kaip Nr2 :) Bet visame tame labiausiai erzina tai, kad tie Nr2, visai nevertina, kad pilotuoja konkurencingus bolidus, ir sukritus tam tikrom aplinkybėm turi šansą laimėti kad ir vienas F-1 lenktynes. Be to pvz kai Nr 1 ir komanda užsitikrina titulus, tai Nr1 gali padirbėti dėl Nr2 pergalių :)
Nelabai idomu ka jie ten tarėsi ir kalbėjo - nes tai eilinis failas Ferrario su strategijom ir pan. Kai dominavo pastarosiose lenktynėse - tai nelabai ten tos strategijos ir reikėjo, bet kai greitis panašus - tada ir prasideda cirkai. Atsimenu jau 2009 metais kai Raikonenui ant +30 karščio uždėjo lietaus padangas, nes per radarus matėsi kad tuoj tuoj užlis, o lietaus taip ir nebuvo (beje sustojimas buvo neplaninis) ir jis važiavo apie 10 ratų važiuodamas +5 sek lėčiau už visus :DDD Jau 10 metų Ferrari nesamones daro, kai išejo Brawnas o paskui ir Todas.
Geriau pakalbėkime kodėl Vettelis nori V12 variklių? Su tokiais niekad nelenktyniavęs, jis debiudavo V8 eroje ir V12 paskutinį kartą naudoti lenktynėse 1995 metais Ferrari komandos. Iš to variklio buvo tik garsas, o ne galia likęs, nes V10 buvo daug stabilesni lenktynių metu.