S. Perezas: pademonstravau viską, ką galiu, o dabar viskas priklauso nuo kitų

S. Perezas: pademonstravau viską, ką galiu, o dabar viskas priklauso nuo kitų
logo 2020 Gruodžio 06 d. 22:25, Racing Point

Praėjusio savaitgalio lenktynėse, kitos konfigūracijos trasoje savo pasirodymą baigęs likus vos keliems ratams iki lenktynių pabaigos, šį savaitgalį su senuoju jėgos agregatu, siekiant išvengti keitimo ir po jo sekančios starto pozicijų baudos, po pirmo lenktynių rato nusiritęs į 18-ąją vietą, 65-ame rate, po „Mercedes“ techninio aptarnavimo juostoje dirbančių mechanikų klaidos sumaišant dviejų pilotų padangų komplektus ir V. Botto sustojimui užsitęsus iki 27,4 sekundžių, meksikietis Sergio Perezas tapo lenktynių lyderiu ir nuo to laiko, laikėsi tvirtai „įsikibęs“ savo vietos, prižiūrėdamas padangų būklę ir vildamasis, kad šį kartą techninis gedimas „nepakiš kojos“. Galiausiai, po 190 karjeros startų, atliktų pilotuojant F-1 bolidą - S. Perezas šiandien lipo ant aukščiausios prizininkų pakylos laiptelio ir negalėjo sulaikyti besiveržiančių emocijų. 

„Kokios neįtikėtinos ir įvykių kupinos lenktynės. Man trūksta žodžių. Tikiuosi, kad dabar nesapnuoju, nes apie šį momentą svajojau tiek daug metų. Tai pasiekti man prireikė 10-ties metų. Nežinau, ką pasakyti. Po pirmojo rato incidento su C. Leclercu, nusiritau į patį rikiuotės galą. Pamenu, kad tą kartą pagalvojau  - nejaugi situacija kartojasi dar kartą: dar vienas savaitgalis, dar viena proga, kovoti dėl aukščiausiųjų pozicijų, turės būti paleista. Negalėjau pasiduoti, turėjau reabilituotis ir skintis kelią rikiuote aukštyn.“

„Šį sezoną fortūna dažnai nuo mūsų nusigręždavo, bet galiausiai mums pavyko. Šiandien iškovojome tai, ko nusipelnėme. „Mercedes'ai“ turėjo savų problemų, o galiausiai mano tempas buvo pakankamai geras, kad sugebėčiau išlaikyti už savęs vieną po kito oponentus lenkiantį George'ą. Šiandien jam labai nepasisekė, bet jis pademonstravo tai, ko yra vertas“, - pasakojo „Racing Point“ pilotas, kitais metais nebeturintis kontrakto.

„Per saugos automobilio fazę padariau didelę klaidą. Stipriai užblokavau priekinę dešiniąją padangą, todėl sukant ratus su pirmuoju padangų komplektu jaučiau labai dideles vibracijas, kartais net labai sunkiai sekėsi išlaikyti vairą, tačiau užsukus į techninio aptarnavimo juostą ir pasikeitus padangas, skirtas antrajai lenktynių daliai, jaučiausi taip, tarsi važiuočiau limuzinu ir galėjau demonstruoti puikų tempą.“

„Pasiektas rezultatas tikrai leis man F-1 palikti, jeigu teks tai padaryti, jaučiantis gerai ir žinant, kad padariau viską, ką galėjau, kad įrodyčiau, jog esu vertas kitais metais sėsti į F-1 bolidą. Šiuo metu viskas - jau kitų rankose, bet esu tikras, kad noriu lenktyniauti toliau. Jeigu vis dėl to vietos man kitais metais neatsiras - turiu realių galimybių sugrįžti 2022-iais. Esu tikras, kad mano vieta - „Formulėje -1“ ir jeigu reikės padaryti metų pertrauką, po jos grįšiu tik dar stipresnis“, - baigdamas pridūrė pirmą kartą F-1 lenktynėse nugalėjęs S. Perezas.




Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983